Das idd niet veel. Ik heb maandag voor 350k een uitstekend 18 jarige gekocht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:54 schreef NelisZ het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld... Mijn 17j3d goed verdediger leverde gister 'slechts' 250k op...
Hopen dat volgende week mijn 17j4d goed keeper meer op gaat leveren...
Je weet waar je moet zijn als je nog meer wilt wetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef Robar het volgende:
Bedankt voor het wijzen op de veranderingen. Ik zal er zeker op letten.
(verkapte tvp)
Keepers leveren per definitie toch meer op? tvpquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:57 schreef Outpost76 het volgende:
FIPO!!![]()
[..]
Das idd niet veel. Ik heb maandag voor 350k een uitstekend 18 jarige gekocht.
Ik hoop het welquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Keepers leveren per definitie toch meer op? tvp
Ik doelde op zn verdediger.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Keepers leveren per definitie toch meer op? tvp
quote:Hoi! Ik hoop dat je een goede week hebt gehad?
Steef Reyskens: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Verdedigen traint.
Wesley ten Hoopen: Hij is nu misschien nog niet echt imponerend, maar overall beschouwd heeft hij voldoende capaciteiten om te leren.
Karst Detiger: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Vleugelspel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Goed nieuws over Arnoud Jalink, hij reageert goed op de Vleugelspel-training en is nu goed.
Gauke Pieter van Eupen heeft goed gereageerd op de Vleugelspel-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau.
Karst Detiger heeft goed gereageerd op de Vleugelspel-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau.
Omdat we ook Positiespel trainen, heb ik Onno Kruijdenberg bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij redelijk kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Steef Reyskens de potentie heeft om redelijk te worden in Verdedigen.
Dat is het wel zo'n beetje. Tot de volgende keer.
Pff, dat is lekker indd! Het contrast met die ik wekelijks krijg is wel heel grootquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef Flappekz het volgende:
Kijk, dit vind ik nou een aantrekkelijke jeugdTU:
[..]
Dit staat ook niet in verhouding met mn laatste paar TU's hoor....1 keer helemaal nix, 2 keer een melding van 1 speler....dus het mag wel eensquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pff, dat is lekker indd! Het contrast met die ik wekelijks krijg is wel heel groot
Dat vind ik nou ook :quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef Flappekz het volgende:
Kijk, dit vind ik nou een aantrekkelijke jeugdTU:
[..]
quote:Goedendag!
Bertus Platteel: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.
Clarence Briët: Het staat je natuurlijk vrij op welke positie je je spelers laat spelen, maar ik denk dat je deze jongen ook op Spelhervatting moet trainen.
Quincy van Strien: Hij ontwikkelt zich goed op het gebied van Verdedigen. Train hem daarin nog ongeveer een seizoen door als primaire training en je zult een gestage vooruitgang zien.
Driekus Bakels: Training op het gebied van Verdedigen zal geen effect meer op hem hebben.
Bertus Platteel heeft goed gereageerd op de Verdedigen-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau.
Barry Wilhelmus heeft goed gereageerd op de Verdedigen-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Gunnar Hazes de potentie heeft om zwak te worden in Scoren.
Gegroet!
quote:Trainingsrapport
Je trainer Manuel Hagopián heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Robustiano Ocejo Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Jouni Pyöttiälä Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitmuntend naar briljant.
Vaardigheidsniveau gestegen! Manus Tummers Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitstekend naar formidabel.
Nu:quote:Mario Berber
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
Ga tot uitmuntend/uitmuntend en dan de verkoop in!quote:Mario Berber (247127635)
19 jaar en 102 dagen, volgende verjaardag: 01-03-2010
Eigenaar: Witte Voetjes (sinds 23-11-2009)
Total Skill Index (TSI): 9 400
Keepen: rampzalig
Verdedigen: uitmuntend
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: zwak
Spelhervatting: redelijk
quote:Théophane Genêt (VL) (249035544)
Schweiz 19 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 15-05-2010
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 21 110
Loon: 5 988 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Misschien doe ik ze alle 2 wel wegquote:Laameri Ben Ahmed (VL) (254904756)
France 18 jaar en 82 dagen, volgende verjaardag: 21-03-2010
matig in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 17-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 10 060
Loon: 2 460 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: licht geblesseerd Geblesseerd, maar inzetbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Forum Opties | |
---|---|