quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:[..]
Ik weet zeker, dat als Nico beloofd het niet meer erover te hebben, dat zijn ban wordt opgeheven. Er zijn maar weinig permbans die echt permanent zijn gebleven.

Mag ik dat betwijfelen

quote:
Daarnaast vind ik het heel jammer dat bijna iedereen zo overdreven heeft gereageerd op de ban van Nico. Er zal waarschijnlijk meer gebeurd zijn dan alleen wat in dit topic gebeurd is.
Tsja, op zich is het niet zo ondenkbaar dat de spelers van een voetbalmanager ook affiniteit met voetbal hebben en derhalve ook wel op voetbal-gerelateerde fora posten. Dus dan krijg je wel eens wat mee.. Overigens scheen m'n vorige (in mijn ogen toch vrij onschuldige) post me een laatste waarschuwing te hebben opgeleverd. Ook al noem ik het beestje ditmaal niet bij de naam, het zal me dan wel een ban opleveren
Toch nog een stukje on-topic (voor zover in de ogen van de Mods één van onze medespelers niet on-topic is..):
Gordon Lott
Ferbettere syn oerspyljen feardigens fan poerbêst nei formidabel.
Werner Große
Syn oerspyljen feardigens ferbettere fan formidabel nei treflik.
Filip Kabaciński
It hurde wurkjen en it litten fan donderjeien mei syn ploechmaten hie resultaat, syn oerspyljen is stegen fan bêst nei poerbêst.
包 (Bao) 初耀 (Chuyao)
It hurde wurkjen en it litten fan donderjeien mei syn ploechmaten hie resultaat, syn oerspyljen is stegen fan bêst nei poerbêst.
Formidabel, Uitmuntend en 2x Uitstekend. Ik mag niet klagen, de laatste 2 had ik ook volgende week pas verwacht om eerlijk te zijn.
TSI: +20 290 / -3 220
Passen: +4 / -0
Conditie: +4 / -0
Vorm: +7 / -6
Vorm +2 / -4 in de basisopstelling. Waarschijnlijk wordt Kabaciński verkocht, goed PM, uitstekend Passen, [Onvoorspelbaar] en 18j40d. Kortom, transferwaarde +- 1 mln
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick:
SC diepFries (
1295088)