We zaten allemaal netjes op je te wachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:16 schreef The_Hives het volgende:
tja ik denk niemand opent een topic dus zal ik het maar doen
Moet dan wel een uitdagende titel hebben natuurlijkZou jammer zijn als het gebeurt, maar wat ik zo bespeur zijn er toch een aantal die er niet echt zin meer in hebben
Super.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Ik wil hier gewoon doorgaan, met dit als bewijs:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 15
@ de Mods en hun opdracht gever! :quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
-weg, laatste waarschuwing-
Ik ben gezelligquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Tvp. Ik kijk uit naar alle gezelligheid.
Wereldwonder!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik soms ook!
Het staat er nog steeds en ik ben benieuwd.
Dat zal waarschijnlijk wel. Ben ik niet bang voor want als ze me bannen hebben ze me er niet mee maar bewijzen ze all1 maar hoe kansloos en dictoriaal ze bezig zijn dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Wereldwonder!
Ze zijn denk ik nu in beraad hoe ze je terug gaan pakken
Ik weet zeker, dat als Nico beloofd het niet meer erover te hebben, dat zijn ban wordt opgeheven. Er zijn maar weinig permbans die echt permanent zijn gebleven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Word de ban van nico ondertussen al opgeheven of is dat een gedane zaak?
Het zal best een druppel en emmer verhaal zijn, maar ik kan je vertellen dat er nog nooit iemand naar het HT topic heeft omgekeken, echter het vorige topic heeft 'opeens' minimaal 500 extra views. Net wat OP zegt, er keek nooit iemand naar dit topic om en opeens is een opmerking te veel. Ze zochten gewoon naar iets om Nico te permen, niks meer en niks minder. Prima hoor, maar ik vind het zo mooi geweest. Danny is gewoon te zielig om toe te geven dat-ie zich in z'n vingers heeft gesneden met het dichtgooien van VBL.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat als Nico beloofd het niet meer erover te hebben, dat zijn ban wordt opgeheven. Er zijn maar weinig permbans die echt permanent zijn gebleven.
Daarnaast vind ik het heel jammer dat bijna iedereen zo overdreven heeft gereageerd op de ban van Nico. Er zal waarschijnlijk meer gebeurd zijn dan alleen wat in dit topic gebeurd is.
Mag ik dat betwijfelenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat als Nico beloofd het niet meer erover te hebben, dat zijn ban wordt opgeheven. Er zijn maar weinig permbans die echt permanent zijn gebleven.
Tsja, op zich is het niet zo ondenkbaar dat de spelers van een voetbalmanager ook affiniteit met voetbal hebben en derhalve ook wel op voetbal-gerelateerde fora posten. Dus dan krijg je wel eens wat mee.. Overigens scheen m'n vorige (in mijn ogen toch vrij onschuldige) post me een laatste waarschuwing te hebben opgeleverd. Ook al noem ik het beestje ditmaal niet bij de naam, het zal me dan wel een ban opleverenquote:Daarnaast vind ik het heel jammer dat bijna iedereen zo overdreven heeft gereageerd op de ban van Nico. Er zal waarschijnlijk meer gebeurd zijn dan alleen wat in dit topic gebeurd is.
Zo triest is t inmiddels ja! Vandaar mn post gisteravond.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:49 schreef rompompom het volgende:
Zeg jij nou dat er ge-edit wordt als we het over voetbal hebben?
A new World record!quote:
soit?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:33 schreef Re het volgende:
ahhh hier is het....
ik vind de federatie wel tof, niet dat ik er veel mee doe maar soit... leuke teams om te volgen
woordenboek:quote:
quote:Vandaag
psychonikeo heeft de federatie verlaten.
04-02-2010
Thx maar ik was je net 1 minuutje voor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:11 schreef Re het volgende:
[..]
woordenboek:
SOIT
-het zij zo -zo zij het -goed -dat zij zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. OMFG
[ Bericht 10% gewijzigd door Outpost76 op 06-02-2010 18:54:59 ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
SubtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. OMFG![]()
Nog een reden om je nog leuker te vindenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
* Flappek wil de fok!fed vanaf nu wel trekken
Want het zou zonde zijn..............zo´n leuke groep!
Ja die inm wel 3 leuke mensen kwijt is. Ik weet nog niet waar ik verstandig aan doe.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jammer van zn leeftijd maar ja je kan ook niet alles trainen he.![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door Outpost76 op 07-02-2010 06:52:53 ]
quote:Op zondag 7 februari 2010 06:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die inm wel 3 leuke mensen kwijt is. Ik weet nog niet waar ik verstandig aan doe.
Ben op t moment door Hattrick wel verkozen tot hoofd beheerder.Je moet doen waar je zelf zin in hebt natuurlijk. Maar het heeft geen zin om te blijven klagen en zeuren en doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jammer van zn leeftijd maar ja je kan ook niet alles trainen he.![]()
Leuke speler idd
Ik ben van pindavlees
Weet ik. Ik heb all1 t zelfde als jij. Ik kom hier niet all1 in de Hattrick topics. En zolang de topics waar ik ook kom niet bij dat andere forum zijn zal ik dubbel posten. Ik verwacht trouwens niet dat die er gaan komen in t andere forum. Het is en blijft een voetbal forum ook al gaat de naam binnen kort veranderen.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je moet doen waar je zelf zin in hebt natuurlijk. Maar het heeft geen zin om te blijven klagen en zeuren en doen.
Leuke speler idd
Prima. Je bent toch waarschijnlijk nu degene die het langste aan een gesloten stuk speelt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
steeds pic spelen en tegen jou mots?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan misschien toch nog iemand uitleggen waarom mijn tegenstander van vorige week ineens van een zwak (laag) naar een goed (heel laag) middenveld schiet zonder veranderingen in zijn opstelling? Ik snap het niet.
Top. En voor wanneer had je die in gedachten?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:29 schreef Flappekz het volgende:
De eerstvolgende meeting zal in Den Haag plaatsvinden, met mensen die nu zowel hier als daar actief zijn
Matig is nog steeds lang geen goed.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
steeds pic spelen en tegen jou mots?
Hij had trouwens 3 wedstrijden geleden een matig mid.
Waarom tegen mij MOTSENquote:Op zondag 7 februari 2010 18:09 schreef GotC het volgende:
Misschien bij PIC zwak, normaal matig, MOTS goed?
Was denk ik ook gebeurd, nu heeft ie nog kans op niet degraderen.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:14 schreef GotC het volgende:
Nee, beter grapje.
Hij kiest het hazenpad. Denkt dat hij anders van je gaat verliezen
Dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Matig is nog steeds lang geen goed.
Nog geen ideequote:Op zondag 7 februari 2010 16:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top. En voor wanneer had je die in gedachten?
quote:
Ook dat is lang geleden.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Sinds wanneer duurt het zo lang voordat je verslag krijgt?
quote:
En ik maar hard werken om vanuit de 10e hogerop te komenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]2007 oid
Kijken of we weer wat leuks kunnen maken, beginnende in de IX.305....
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]2007 oid
Kijken of we weer wat leuks kunnen maken, beginnende in de IX.305....
Dat dus!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
4-1 verloren van Realbizkit666. De eerste clash heb ik verloren, over 3 weken is de return en dan bij mij thuis.
Net wat sneller dan de VJ/GL update, maar ik moet nog op 3 wedstrijden wachtenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:26 schreef NelisZ het volgende:
Office werkt weer, dus een nieuwe tussenstand!
De update hoeft niet per se dezelfde avond hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net wat sneller dan de VJ/GL update, maar ik moet nog op 3 wedstrijden wachten
Ach, ik blijf voorlopig nog wat uurtjes wakker, dus waarom nietquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
De update hoeft niet per se dezelfde avond hoor
Ik zit nu toevallig achter de computer omdat ik nog ff een language pack voor office wil installeren...
Altijd lekker zulke extra's.quote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 84 270 ¤
08-02-2010 (7/41) Je ontvangt voor deze speler: 56 180 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Jeugdpull van deze week. Jammer dat vleugelspel alleen geen drol oplevert!quote:Addie Galama
17 jaar en 42 dagen, TSI = 700
redelijk in vorm, conditie zwak [Krachtig]
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Nee, dat klopt inderdaad. En dan heb je ook nog de pech dat ie laag in z'n stat zit...quote:Op maandag 8 februari 2010 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jeugdpull van deze week. Jammer dat vleugelspel alleen geen drol oplevert!
Idd, dan draai ik slechts 14 weken verlies op de jeugdopleiding dit seizoen!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, dat klopt inderdaad. En dan heb je ook nog de pech dat ie laag in z'n stat zit...
Maar goed, je verdient er wel weer een weekje of 2 jeugdopleiding mee terug
quote:08-02-2010 Verslaggevers op tijd
Overal in de Hattrickwereld hebben verslaggevers er een gewoonte van gemaakt om iets te laat bij het stadion aan te komen. Vaak is de wedstrijd al een paar minuten bezig voor de verslaggevers op hun plek zitten en aan hun verslag beginnen. Maar wees gerust: deze lakse houding zal niet lang meer duren.
De Hattrick Football Association is sinds kort bezig om een hele nieuwe generatie verslaggevers goede manieren te leren, met de nadruk op het op tijd zijn voor een wedstrijd. Deze nieuwe generatie zal zijn opwachting maken in de vriendschappelijke wedstrijden van deze week, als test. Als deze test succesvol is, zal deze generatie de oude vervangen en hoef je dus niet langer meer te wachten wanneer je wedstrijd begint.
Over op tijd zijn gesproken: probeer ook altijd op tijd te zijn met het invoeren van je wedstrijdorders (ten minste 15 minuten voor het begin van de wedstrijd). Als je later bent, loop je het risico dat je wedstrijdorders niet geaccepteerd worden door de officials.
Verder helemaal niets te promoveren dit seizoen? Niet dat ik veel heb hoor....quote:Op maandag 8 februari 2010 10:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Idd, dan draai ik slechts 14 weken verlies op de jeugdopleiding dit seizoen!
Laten we het hopen....mijn verslag kwam in de 83ste minuut, en toen stond de 5-5 al op het scorebordquote:Op maandag 8 februari 2010 10:17 schreef Gijs_ het volgende:
Gister een stapje terug om 2 stappen vooruit te maken?
[..]
Dat is goed nieuws ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:17 schreef Gijs_ het volgende:
Gister een stapje terug om 2 stappen vooruit te maken?
[..]
Nee, verder meer materiaal wat goedkoper is om te ontslaan!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verder helemaal niets te promoveren dit seizoen? Niet dat ik veel heb hoor....![]()
Herkenbaar verhaalquote:Op maandag 8 februari 2010 10:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, verder meer materiaal wat goedkoper is om te ontslaan!
Sja....dat zijn van die klotedingen waar je zo weinig aan kunt doen...Helaas!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef TheVulture het volgende:
4-3 verloren.... zijn aanvalsratings waren gewoon te goed
KPN?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:37 schreef MrMoon het volgende:
bah.. het hele weekend geen internet thuis...
Cool dat je de Fed in leven wilt houden Flap... en als je hulp nodig hebt hoor ik het welquote:Op maandag 8 februari 2010 13:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's botte pech hebben inderdaad dan
Ik heb iedereen hier nodig, want in mn eentje is er geen coole Fed hequote:Op maandag 8 februari 2010 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cool dat je de Fed in leven wilt houden Flap... en als je hulp nodig hebt hoor ik het wel
Da's waar... ik vind het jammer van degenen die weggaan... maar er zijn ook nog genoeg leuke mensen overquote:Op maandag 8 februari 2010 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb iedereen hier nodig, want in mn eentje is er geen coole Fed he
En of ik het jammer vind! Maarja, we maken er gewoon weer wat moois van, en uiteindelijk zie ik alles wel weer goedkomenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar... ik vind het jammer van degenen die weggaan... maar er zijn ook nog genoeg leuke mensen over
En de boel heeft ook wel eens vaker op zijn gat gelegen, dat is ook weer goedgekomen!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En of ik het jammer vind! Maarja, we maken er gewoon weer wat moois van, en uiteindelijk zie ik alles wel weer goedkomen
En zo is hetquote:Op maandag 8 februari 2010 14:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En de boel heeft ook wel eens vaker op zijn gat gelegen, dat is ook weer goedgekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |