Da's waar... ik vind het jammer van degenen die weggaan... maar er zijn ook nog genoeg leuke mensen overquote:Op maandag 8 februari 2010 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb iedereen hier nodig, want in mn eentje is er geen coole Fed he
En of ik het jammer vind! Maarja, we maken er gewoon weer wat moois van, en uiteindelijk zie ik alles wel weer goedkomenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar... ik vind het jammer van degenen die weggaan... maar er zijn ook nog genoeg leuke mensen over
En de boel heeft ook wel eens vaker op zijn gat gelegen, dat is ook weer goedgekomen!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En of ik het jammer vind! Maarja, we maken er gewoon weer wat moois van, en uiteindelijk zie ik alles wel weer goedkomen
En zo is hetquote:Op maandag 8 februari 2010 14:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En de boel heeft ook wel eens vaker op zijn gat gelegen, dat is ook weer goedgekomen!
Goed bezig! Heb je al "af" foto's?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef elby1988 het volgende:
Zo, de verhuizing is gedaan!
Gisteren alles gedaan bijna. Het pas half 4 smiddags, alles ging op rolletjes, en was zelfs droog buiten! alleen de bank hoefde nog en.... Hij past niet door het trappengat...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu even iets anders verzinnen...
Wel gewonnen zondag! Nu 3e in VI!
Nee, die komen nog wel..quote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goed bezig! Heb je al "af" foto's?
Ik heb ook enig sinds onterecht verloren. Echt erg vind ik t niet maar t is wel jammer dat er zo een einde is gekomen aan mn ongeslagen status. Over 3 weken maar proberen te winnen bij hun.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:51 schreef ScudRaket het volgende:
3e naaipartij dit seizoen gehad, en deze was nogal overdreven. beter op welke positie dan ook tegen welke tegenstand dan ook en 63 hatstats in de plus in een thuiswedstrijd. Waar is het geluk?
damn.. wat een speler zeg.. en ook nog een perfecte specialiteit voor een spitsquote:Miroslav Hejsek (275472674)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 01-06-2010
Geboren in: Česká republika
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Heralds (sinds 09-02-2010)
Total Skill Index (TSI): 3 990
Loon: 650 ¤/week 10 400 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Deadline: 12-02-2010 16:49
(2 dagen 21u 20m)
Vraagprijs: 1 875 000 ¤
Hoogste bod: 3 625 000 ¤ door Green boys rulez
Mwoa, niet onaardigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
damn.. wat een speler zeg.. en ook nog een perfecte specialiteit voor een spits
Holy fuck, zo eentje wil ik er ook wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
holly crapquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
quote:
Dat is wel het nadeel van heel veel geld investeren in hele jonge trainees. Dan zit je er een paar jaar aan vast.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
hehe.. ik ben me een beetje aan het oriënteren op de spitsenmarkt.. Ik train nu nog middenvelders, maar ik vind spitsen trainen toch wel wat leuker.. Ik probeer een beetje te bekijken wat een 17 jarige (-20 dagen) goed scoren en goed passen kost.. maar ik twijfel een beetje over wanneer ik daarmee zal beginnen.. het is namelijk zo zonde van mn huidige trainees (en ik maak er zeer waarschijnlijk verlies op)..
* Flappekz twijfelt altijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit ook wel eens te twijfelen om naar spitsentraining over te stappen
aan alles?quote:
quote:
had ik dat probleem maarquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:37 schreef Flappekz het volgende:
Verdomme, ik zit weer veel te veel op Fok!, en veel te weinig aan m'n werk
EDIT - OK....nu echt afloggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |