eenschquote:
2 - 2 met de rust.. toch wel jammerlijk..quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta met 3-1 voor, als dit doorzet kom ik weer boven de degradatiestreep
inmiddels 2 - 5 voor.. de wedstrijd lijkt wel redelijk in de tas.. maar goed je weet het maar nooit met de ME..quote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
2 - 2 met de rust.. toch wel jammerlijk..
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Kirov het volgende:
Mijn directe concurrent heeft 3 punten gemorst. Nu al 5 punten spelingNu nog 3 punten achter.
Vleugelspelers met hoog positiespel, verdedigers ook een beetje positiespel, aanvaller op verdedigend met wat positiespel. Ik haal met 2 middenvelders zo formidabel middenveldquote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef DeHovenier het volgende:
4-1 gewonnen waardoor ik nu 6e sta, maar de nummers 4,5 en 6 hebben allemaal 7 punten dus het kan ieder moment veranderen
En m'n nieuwe spits heeft z'n 1e goal gemaakt
Iemand een idee hoe ik een hogere middenveld kan halen? Ik heb 3 wereldklasse spits met een tsi van minstens 23k, maar ik haal steeds een matig middenveld.
wilde net gaan kijken of het geholpen heeft om een keer spelers op te stellenquote:Hattrick announces:
Hattrick is down for a scheduled maintenance. Transfers are extended.
Alleen uitbreiden als je stadion een aantal keer is uitverkocht. Daarna kun je het stadion uitbreiden aan de hand van bepaalde verhoudingen (die ik nu even niet weet).quote:Op zondag 23 mei 2010 23:23 schreef StijnDa het volgende:
7-0 Gewonnen vandaag, waardoor ik boven de promotiestreep kom te staan
Mijn stadion heeft nog de standaard-aantal-plaatsen, is het verstandig om bijv. wat VIP plaatsen bij te bouwen?
Kijk dan ff op alltidquote:Op maandag 24 mei 2010 08:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wilde net gaan kijken of het geholpen heeft om een keer spelers op te stellen
ai das klote..quote:Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk dan ff op alltid
Mn beste trainee gisteren eraf met +3
Begint wel te wennen met m....hij is nu nét 19, maar dit is al zn derde blessurequote:
Oké, daar ben ik nog niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 08:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen uitbreiden als je stadion een aantal keer is uitverkocht. Daarna kun je het stadion uitbreiden aan de hand van bepaalde verhoudingen (die ik nu even niet weet).
Even googlen op hattrick arenasizer dan vind je ze doorgaans wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, daar ben ik nog niet.
Maar standaard heb je 0 VIP plaatsen, dus ik dacht dat dat wel winstgevend zou kunnen zijn.
Ik ben wel benieuwd naar die verhoudingen, waar zou ik die kunnen vinden?
Bedankt in ieder geval RealBizkit.
Wat is de beste tijd/dag om een speler op de Transfermarkt te zetten trouwens?
altijdquote:Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk dan ff op alltid
Mn beste trainee gisteren eraf met +3
Ik zal eens zoeken, bedankt.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Even googlen op hattrick arenasizer dan vind je ze doorgaans wel.
Transfertijden heeft iedereen zijn eigen voorkeur voor. Ik ben aanhanger van het meeste mensen online tijdstip. Dit is zaterdag zo rond 3-4uur. Dus ik list vrijwel altijd woensdag om 3-4 uur.
Als je die nu zou bijbouwen, dan kost je dat meer dan dat het zal opleveren.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, daar ben ik nog niet.
Maar standaard heb je 0 VIP plaatsen, dus ik dacht dat dat wel winstgevend zou kunnen zijn.
Ik ben wel benieuwd naar die verhoudingen, waar zou ik die kunnen vinden?
Bedankt in ieder geval RealBizkit.
Wat is de beste tijd/dag om een speler op de Transfermarkt te zetten trouwens?
Met deze percentages krijg je misschien geen mooie ronde waarden uit, maar het werkt wel prima.quote:Staanplaatsen 59,75%
Zitplaatsen 24,75%
Overdekte Zitplaatsen 13,00%
VIP-boxen 2,50%
quote:Staanplaatsen 38838
Zitplaatsen 16087
Overdekte Zitplaatsen 8450
VIP-boxen 1625
Dat lijkt me verstandig ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je die nu zou bijbouwen, dan kost je dat meer dan dat het zal opleveren.
Ik heb trouwens net mijn stadion uitgebreid en ik heb de volgende verhoudingen gebruikt (deze heb ik zelf berekend over de afgelopen 5 seizoenen):
[..]
Met deze percentages krijg je misschien geen mooie ronde waarden uit, maar het werkt wel prima.
Mijn stadion ziet er nu zo uit qua plaatsen (65000 totaal):
[..]
Daarover gesproken... is er ook al een subleague voor Fok!Hattrick bij de Fok! wk-pool?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb zin in het WK. de koorts is vandaag officieel toegeslagen!
Gewoon eraan beginnen. De meeste mensen vinden het leuker dan OSM.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:27 schreef j95 het volgende:
Wat ik hier lees lijkt met het een leuk spel, ik ben een voetbalfan dus
Maar is het net zoeiets als OSM, of iets totaal anders?
Het punt waar sommige mensen tegenaan lopen is dat het met fictieve spelers is naar mijn ervaring. Als je eenmaal daarover heen bent is het veel leuker, vind ik dan!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:27 schreef j95 het volgende:
Wat ik hier lees lijkt met het een leuk spel, ik ben een voetbalfan dus
Maar is het net zoeiets als OSM, of iets totaal anders?
ach dat het fictieve spelers zijn, maakt me eigenlijk geen zak uit..quote:Op maandag 24 mei 2010 19:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het punt waar sommige mensen tegenaan lopen is dat het met fictieve spelers is naar mijn ervaring. Als je eenmaal daarover heen bent is het veel leuker, vind ik dan!
en iedereen hier vermoedelijk....
Mij ook niet, maar het is wel iets wat ik vaak gehoord heb als drempel wanneer ik mensen wou aansporen ook te beginnen!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach dat het fictieve spelers zijn, maakt me eigenlijk geen zak uit..
verzonnen? Met wie heb ik elke week die besprekingen dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:20 schreef j95 het volgende:
[..]
Het zijn geen echte spelers, ze zijn verzonnen
met een van je vele andere persoonlijkheden?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:56 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
verzonnen? Met wie heb ik elke week die besprekingen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |