Alleen voor training? Dan zo min mogelijk en dat is 5%.quote:Op maandag 12 april 2010 20:10 schreef foetre het volgende:
Hoeveel conditie zal ik instellen als ik alleen voor training ga?
Skill gaan wel sneller omhoog maar weinig conditie zal de marktwaarde weer omlaag brengen.
Hmm. Dus de voorspelling van Alltid zal niet helemaal kloppen...quote:De bekerloting komt er weer aan, en veel managers hebben ons gevraagd hoe de plaatsing dit seizoen zal zijn. Om je een beeld te geven: teams worden eerst geplaatst op basis van de divisie waarin ze spelen dit seizoen, en daarna volgens deze criteria:
1. Actieve gedegradeerde teams
2. Actieve teams die niet gedegradeerd of gepromoveerd zijn
3. Teams die op eigen kracht zijn gepromoveerd
4. Teams die "gratis" gepromoveerd zijn (als vervanger voor een gedegradeerd botteam)
5. Botteams, in het geval van lege plekken.
Teams in elke genoemde groep worden gesorteerd op basis van hun behaalde plaats aan het eind van het vorige seizoen.
OK gedaan.quote:Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen voor training? Dan zo min mogelijk en dat is 5%.
Dus Gijs_ heeft nu 2 halve duitsers in zn competitiequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh nee.
Gijs, we hebben een echte nep-duitser in de competitie. En zijn Duits is ook dramatisch slecht...
Ik ben een halve Duitser, dat is een nep-Duitser.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus Gijs_ heeft nu 2 halve duitsers in zn competitie
Kan daar niet inloggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Via Alltid wel, klik op je bekerrang. Maar die klopt dus wellicht niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |