Alleen voor training? Dan zo min mogelijk en dat is 5%.quote:Op maandag 12 april 2010 20:10 schreef foetre het volgende:
Hoeveel conditie zal ik instellen als ik alleen voor training ga?
Skill gaan wel sneller omhoog maar weinig conditie zal de marktwaarde weer omlaag brengen.
Hmm. Dus de voorspelling van Alltid zal niet helemaal kloppen...quote:De bekerloting komt er weer aan, en veel managers hebben ons gevraagd hoe de plaatsing dit seizoen zal zijn. Om je een beeld te geven: teams worden eerst geplaatst op basis van de divisie waarin ze spelen dit seizoen, en daarna volgens deze criteria:
1. Actieve gedegradeerde teams
2. Actieve teams die niet gedegradeerd of gepromoveerd zijn
3. Teams die op eigen kracht zijn gepromoveerd
4. Teams die "gratis" gepromoveerd zijn (als vervanger voor een gedegradeerd botteam)
5. Botteams, in het geval van lege plekken.
Teams in elke genoemde groep worden gesorteerd op basis van hun behaalde plaats aan het eind van het vorige seizoen.
OK gedaan.quote:Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen voor training? Dan zo min mogelijk en dat is 5%.
Dus Gijs_ heeft nu 2 halve duitsers in zn competitiequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh nee.
Gijs, we hebben een echte nep-duitser in de competitie. En zijn Duits is ook dramatisch slecht...
Ik ben een halve Duitser, dat is een nep-Duitser.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus Gijs_ heeft nu 2 halve duitsers in zn competitie
Kan daar niet inloggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Via Alltid wel, klik op je bekerrang. Maar die klopt dus wellicht niet.
quote:Hattrick announces:
In order to get more performance to the database change, we need to have the site closed until 14:00 HT Time, we are very sorry for this.
Krijg deze Error:quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo dat niet? Iedereen kan dat normaal...
Waarom zou je inloggen dan? Je kunt ook gewoon je team opzoeken via het zoekveld.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Krijg deze Error:
Login failed: HTERR_NO_ERROR
En ja.. ik gebruik bij security code....
quote:
Dit dus, ik heb er eigenlijk nog vrijwel nooit ingelogd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom zou je inloggen dan? Je kunt ook gewoon je team opzoeken via het zoekveld.
Hier dus: http://alltid.org/team/1230522
Heeft inloggen totaal geen voordeel dan...?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom zou je inloggen dan? Je kunt ook gewoon je team opzoeken via het zoekveld.
Hier dus: http://alltid.org/team/1230522
Alleen dat je een extra pulldownmenu krijgt waarin je snel je eigen team en competitie ziet. Maar je hebt geen voordeel om meer data te zien dan anderen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:11 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Heeft inloggen totaal geen voordeel dan...?
O.. nja.. Jammer danquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen dat je een extra pulldownmenu krijgt waarin je snel je eigen team en competitie ziet. Maar je hebt geen voordeel om meer data te zien dan anderen.
quote:14-04-2010 Formatie-ervaring
We hebben een probleem met hoe de formatie-ervaring wordt geüpdatet voor teams die een tactische formatie-aanpassing hebben toegepast in hun wedstrijd. We werken aan een oplossing.
14-04-2010 Nieuwe loting Bekerwedstrijden
De cuploting is gisteravond opnieuw gedaan, maar bleek nog steeds niet juist. Een nieuwe loting zal morgen plaatsvinden. Wanneer je verwacht in de Beker te spelen, regel dan alsjeblieft geen vriendschappelijke wedstrijd voor komende week omdat deze gecanceld kunnen worden.
13-04-2010 Bekerwedstrijden
De wedstrijden voor de eerste ronde van de beker die nu geloot zijn, blijken verkeerd. We werken hard aan een oplossing.
Boek alsjeblieft geen vriendschappelijke wedstrijd tot de bekerwedstrijden opnieuw geloot zijn, en dan correct.
13-04-2010 Transfers
De transfer-engine is gestopt om 12.50 uur HT-tijd. De deadlines zijn daarom met zes uur verlengd. Voor de transfers tussen 12.25 en 12.50 uur moeten we helaas melden dat we ze niet op tijd hebben kunnen stoppen.
De conversie vindt nog steeds plaats, maar er zijn helaas wat hindernissen te nemen. We doen ons best om alles zo snel mogelijk in orde te brengen. Dus mochten er bijvoorbeeld nog steeds spelersnamen in je wedstrijdverslag missen, weet dan dat dit uiteindelijk zal worden opgelost.
13-04-2010 Downtijd
Het inrichten van de database voor de nieuwe engine duurt iets langer dan verwacht. De site draait weer, maar je zult zien dat de spelersnamen nog ontbreken in de wedstrijdverslagen en dat de laatste wedstrijd op de detailpagina van je spelers nog leeg is. Op het moment van schrijven worden de gegevens uit het oude systeem geconverteerd naar het nieuwe. Dit zal vrij vlot gereed zijn.
Het heeft te lang goed gegaan, en nu is er een waterval.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:07 schreef Flappekz het volgende:
Het is een zooitje in HT-wereld momenteel...
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het heeft te lang goed gegaan, en nu is er een waterval.
Euhh... nee?quote:14-04-2010 Cup Reredraw
All cup matches have been redrawn. And this time they should all be correct. Third time's a charm as they say.
We appreciate your patience in these tulmutuous times.
Ja graag ik heb er nog 10 te koop staan.Kan ik nieuwe trainies aanschaffenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:39 schreef The_Hives het volgende:
als iemand een (tijdelijk) bod op een speler nodig heeft, ik heb bijna 3 miljoen om te helpen
Zie sig.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:00 schreef The_Hives het volgende:
hoeveel heb je nodig? En ff id van je team * Hives is lui![]()
1.5 mil is wel genoeg.Theo gorter bijvoorbeeld.Dan kan ik op zoek naar toekomstige internationals.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:00 schreef The_Hives het volgende:
hoeveel heb je nodig? En ff id van je team * Hives is lui![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:24 schreef The_Hives het volgende:
op aanvallertje geboden, als ik er wel aan vast zit heb ik er iig nog wat aan
Dat is niet hoog. Ik heb 375k.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mannen, ik ga nu naar de VII terug en zit op bijna 90k aan wages, wat nog wel iets omhoog gaat binnenkort en 45k aan staff. Zit ik te hoog of is dit prima?
Ja maar jij speelt 2 divisies hogerquote:Op woensdag 14 april 2010 12:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is niet hoog. Ik heb 375k.
54k, jeugd 20k en stadion 36k.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja maar jij speelt 2 divisies hogeren je Staff?
http://www.hagonline.org/?id=15quote:Op woensdag 14 april 2010 14:52 schreef mindyourstep het volgende:
Iemand nog dat schematje van allles ? Wat er gebeurt enzo ?
Ben ik blij dat ik mijn wedstrijd pas om 21.55 vanavond hoef te spelen.quote:14-04-2010 Release Notes
Er wordt veel gereleased deze woensdag.
Er was een bug die ervoor zorgde dat vleugelaanvallers en aanvallers op de bank werden verwisseld. Dit kon tot gevolg hebben dat de verkeerde speler het veld in kwam. Deze bug is nu opgelost/ We hebben ze omgewisseld in de opgeslagen orders en de opstellingen. Dus controleer het nog even om zeker te weten dat alles staat zoals je wilt dat het staat.
De bug die ervoor zorgde dat de formatie-ervaring niet correct werd geüpdatet, is ook gerepareerd. Het klopt voor de wedstrijden vanaf nu. Helaas werkt de oplossing niet met terugwerkende kracht voor de vriendschappelijke wedstrijden die gespeeld zijn voordat het is opgelost.
Er was een bug in de manier waarop formatie-ervaring hoger dan uitstekend werd gepresenteerd. Je kon je ervaring zien dalen, maar dat kwam alleen door de presentatie. De 'ware' waarde is niet veranderd.
Vanaf nu geldt voor wisselorders met een verkeerd gedrag dat deze worden omgezet naar normaal en worden uitgevoerd door de match engine.
De laatste wedstrijd die gespeeld is door een speler staat nu op zijn wedstrijdpagina. Training heeft ook plaatsgevonden, het was slechts een bug in de presentatie.
Bugfixes in het wedstrijdformulier
Je kunt nu strafschopnemers verwijderen.
Veel bugs in de manier van presenteren zijn opgelost voor Internet Explorer.
Bugfixes in het wedstrijdformulier voor visueel gehandicapten
Nieuwe kopregel voor tactieken.
De 'links is rechts, rechts is links'-bug is opgelost.
Unieke spelers als strafschopnemers.
Een centrale middenvelder kan nu defensief spelen.
Teaminstelling is slechts zichtbaar op de momenten dat het moet.
Ik heb nergens last van gehad bij m'n wedstrijd vannacht, wissels zijn ook goed doorgevoerd!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik mijn wedstrijd pas om 21.55 vanavond hoef te spelen.
Als jij de ploeg bent die wél z'n opstelling had gemaakt, krijgen je spelers gewoon training. Wat je dan alleen niet zult krijgen, is training of opstellingservaring a.d.h.v. gedane wissels.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef mindyourstep het volgende:
Newf-United speelde in een interessante 0-0-0-formatie. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: - - - .
Omdat het uitteam niet ten minste 9 man had opgesteld, kreeg de thuisspelende ploeg een walk-over en daarmee 5-0 toegekend. De wedstrijd eindigde in 5-0.
Huuuhh ?? Krijgen mijn spelers nu wel training ?
Ingeplande wissels gingen sowieso goed, het ging om ongeplande wissels (blessure).quote:Op woensdag 14 april 2010 19:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van gehad bij m'n wedstrijd vannacht, wissels zijn ook goed doorgevoerd!
Ik moet tegen iemand die gepromoveerd is vanuit IX (nu VIII dus). Als de ME geen geintjes uithaalt, dan moet die tegenstander eenvoudig te doen zijn met PIC.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn 'nieuwe' bekertegenstander is beter dan de oude
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef MrMoon het volgende:
Zo, maar even wat spelers aan het inkopen.. Ik ga dit seizoen maar weer voor het kampioenschap..
ik ga mn best doen.. ik heb al een keeper en 2 verdedigers aangetrokkenquote:
Zet je hoog in of begin je wat gematigd omdat je nog in de laagste div zit?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga mn best doen.. ik heb al een keeper en 2 verdedigers aangetrokken
ik koop alles met hoofdstat formidabel.. dus ik zet het redelijk gematigd in volgens mij..quote:Op donderdag 15 april 2010 09:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zet je hoog in of begin je wat gematigd omdat je nog in de laagste div zit?
hoop dat dat voldoende is...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik koop alles met hoofdstat formidabel.. dus ik zet het redelijk gematigd in volgens mij..
quote:Kopdorp speelde in een interessante 0-0-0-formatie. De volgende spelers kwamen het veld op: - - - .
Ja...is al een tijdje bekend ookquote:Op donderdag 15 april 2010 09:40 schreef Robar het volgende:
wtf, was het de bedoeling, dat je je opstelling weer opnieuw invoerde vanaf deze week?
[..]
ik heb werkelijk geen idee eigenlijk.. maar ik wil ook niet meteen al mn geld uitgeven.. mocht het niet voldoende blijken kan ik altijd nog wat spelers vervangen.. ik heb in ieder geval een goede spelhervatter in huis, dat scheelt ook altijd weer wat...quote:
Is dat die gast van 1,8M?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee eigenlijk.. maar ik wil ook niet meteen al mn geld uitgeven.. mocht het niet voldoende blijken kan ik altijd nog wat spelers vervangen.. ik heb in ieder geval een goede spelhervatter in huis, dat scheelt ook altijd weer wat...
mja maar daar stond het woord piemel nooit tussen, dus dat werd niet opgepikt door zn scanner..quote:Op donderdag 15 april 2010 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij jou dan. Er zijn ook genoeg herinneringen in 'Mijn Hattrick' geweest.
Aha! Vond m al zo duur voor een formi defquote:Op donderdag 15 april 2010 09:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nope.. die heeft ook nog uitstekend vleugelspel..
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar daar stond het woord piemel nooit tussen, dus dat werd niet opgepikt door zn scanner..
ik vind formi mids zo goedkoopquote:Op donderdag 15 april 2010 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha! Vond m al zo duur voor een formi def
voor de prijs van een formi def, kan je ook gewoon een wonderbaarlijke mid halen.. misschien moet ik dat maar gaan doen.. dat maakt mn ploeg net wat sterker..quote:Op donderdag 15 april 2010 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Defs en spitsen zijn idd een stuk duurder
Ik zou vooral naar specialiteiten kijken, en probeer je team al wat aan te passen aan de nieuwe ME. Al zal dat lastig zijn, omdat de exacte werking nog niet bekend is...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor de prijs van een formi def, kan je ook gewoon een wonderbaarlijke mid halen.. misschien moet ik dat maar gaan doen.. dat maakt mn ploeg net wat sterker..
Welke opstelling ga je spelen? Als je middenveld boven redelijk is wals je over de onderste twee divisies heenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor de prijs van een formi def, kan je ook gewoon een wonderbaarlijke mid halen.. misschien moet ik dat maar gaan doen.. dat maakt mn ploeg net wat sterker..
hmmz dat is op zich wel een goed idee ja.. ik koop eerst gewoon maar wat goedkope formi mids en kijk even wat de ME doet.. thnx voor de tipquote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou vooral naar specialiteiten kijken, en probeer je team al wat aan te passen aan de nieuwe ME. Al zal dat lastig zijn, omdat de exacte werking nog niet bekend is...
343 of 433quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Welke opstelling ga je spelen? Als je middenveld boven redelijk is wals je over de onderste twee divisies heen
Oh dat zal wel, had het over mijn eigen onwetendheid. Maar ik dacht dat dat later was, maar bleek dus nu al te zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij jou dan. Er zijn ook genoeg herinneringen in 'Mijn Hattrick' geweest.
Ja hoor, nix om je zorgen om te maken dusquote:Op donderdag 15 april 2010 12:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik was vergeten mijn training te wijzigen. Nu net pas gedaan. Is dat nog op tijd?
* FrituurVetPet slaakt een zucht van verlichtingquote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja hoor, nix om je zorgen om te maken dus
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
* FrituurVetPet slaakt een zucht van verlichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |