lastig.. mn team is eigenlijk echt te slecht.. het zou al een hele stunt zijn als ik erin blijf volgens mij..quote:Op maandag 6 september 2010 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je geen mogelijkheden om tussendoor stiekem nog wat puntjes te pakken?
En stiekem wat oudjes kopen om een klein beetje te versterken?quote:Op maandag 6 september 2010 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lastig.. mn team is eigenlijk echt te slecht.. het zou al een hele stunt zijn als ik erin blijf volgens mij..
dat kan ik idd nog overwegen, maar dat wil ik eigenlijk laten afhangen van hoe het er voor staat halverwege de competitie.. als ik dan namelijk 3 punten los ben.. dan zal het niet nodig zijn denk/hoop ik.. of hij moet ineens weer gaan inloggen en zn team volledig omgooien.. tsja dan ben ik gewoon de lul..quote:Op maandag 6 september 2010 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En stiekem wat oudjes kopen om een klein beetje te versterken?
Dat heb ik gedaan met voornamelijk FC's
Mja, dan moet je idd nog maar ff afwachten....quote:Op maandag 6 september 2010 11:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat kan ik idd nog overwegen, maar dat wil ik eigenlijk laten afhangen van hoe het er voor staat halverwege de competitie.. als ik dan namelijk 3 punten los ben.. dan zal het niet nodig zijn denk/hoop ik.. of hij moet ineens weer gaan inloggen en zn team volledig omgooien.. tsja dan ben ik gewoon de lul..
dat veilig spelen dat zal nog zo'n 3 weken in beslag nemen?quote:Op maandag 6 september 2010 11:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, dan moet je idd nog maar ff afwachten....
Ik heb mijn strategie duidelijk voor mezelf....Vleugel blijven trainen tot ik zeker ben van behoud, daarna weer pm en passen afwisselen
Hooguit. De "dubbele" ontmoeting speel ik tegen de zwakste broeder, die kan ik ook wel pakken als ik mn wingers pm laat trainenquote:Op maandag 6 september 2010 11:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat veilig spelen dat zal nog zo'n 3 weken in beslag nemen?
lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hooguit. De "dubbele" ontmoeting speel ik tegen de zwakste broeder, die kan ik ook wel pakken als ik mn wingers pm laat trainen
voor de positiespel en passen trainers is dit een ideaal talent lijkt mequote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef Drassss het volgende:
Goedkope advertentie dit, maar ik heb nu mijn jeugdspeler te koop staan.
Janno Goedvolk (298415193)
Netherlands 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: De Gekleurde Prent (sinds 06-09-2010)
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 370 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Misschien is het voor iemand hier iets?
Lijkt mij ook dus vandaarquote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor de positiespel en passen trainers is dit een ideaal talent lijkt me
Hij heet Goedvolk, maar is wel temperamentvol....dat kan natuurlijk niet he?quote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dus vandaarTV geeft tussen 70k en 150k aan.
Koffie bijna door mijn neusquote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij heet Goedvolk, maar is wel temperamentvol....dat kan natuurlijk niet he?
Voor de mensen die hun jeugd vrijdag moeten laten spelen: Geef je orders uiterlijk donderdag. Onderhoud loopt altijd uitquote:06-09-2010 Jeugd offline van donderdagnacht tot vrijdag
Volgende week beginnen we met het terugplaatsen van het spel op onze normale schijven. Het belangrijkste deel van het spel heeft namelijk sinds de crash/downtijd van twee weken geleden op een ouder systeem gedraaid. Voordat we dit kunnen doen, moet een van de schijven nog een schijfcontrole voltooien. Dit is de schijf waarop de jeugdopleiding draait, dus dit onderdeel van het spel moeten we offline halen om het onderhoud te kunnen uitvoeren.
De jeugdopleiding is offline vanaf donderdagnacht 24.00 uur HT-tijd. Het is niet goed te voorspellen wanneer het onderhoud is afgerond, maar we verwachten dat de jeugdopleiding vrijdag omstreeks de middag weer beschikbaar zal zijn. Zorg er dus voor dat je je opstelling voor de jeugdwedstrijden van donderdagavond en vrijdag voorafgaand aan deze offlineperiode doorgeeft!
De daadwerkelijke verhuizing van het gehele spel naar onze normale schijven zal volgende week plaatsvinden en dan moeten we de site tijdelijk sluiten. We maken hiervan uiteraard tijdig melding.
quote:
Correctie, voor de mensen die vr/za/zo/ma een jeugdwedstrijd hebben, stel je jeugd vandaag of morgen in want onderhoud bij hattrick loopt altijd mega uitquote:Op maandag 6 september 2010 13:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor de mensen die hun jeugd vrijdag moeten laten spelen: Geef je orders uiterlijk donderdag. Onderhoud loopt altijd uit
leuk spelertje idd, helaas heb ik zelf al 3 man voor die plek als traineequote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef Drassss het volgende:
Goedkope advertentie dit, maar ik heb nu mijn jeugdspeler te koop staan.
Janno Goedvolk (298415193)
Netherlands 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: De Gekleurde Prent (sinds 06-09-2010)
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 370 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Misschien is het voor iemand hier iets?
Ik heb donderdag ochtend mijn laatste jeugdwedstrijd. Kijken of we voor het onderhoud een nieuwe ronde kunnen starten en opstellen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:26 schreef Drassss het volgende:
Correctie, voor de mensen die vr/za/zo/ma een jeugdwedstrijd hebben, stel je jeugd vandaag of morgen in want onderhoud bij hattrick loopt altijd mega uit
Dat zou makkelijk zijn jaquote:Op maandag 6 september 2010 13:08 schreef Flappekz het volgende:
Speciaal voor Gijs moeten ze de "volg topic"-knop vervangen door een "Hoi"-knop
Heb ik wat gemist in mn afwezigheid of klopt je onder regel niet meer?quote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef Xummon het volgende:
[..]
leuk spelertje idd, helaas heb ik zelf al 3 man voor die plek als trainee
heb je wel alvast een startbod gedaan
Hij klopt hoorquote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist in mn afwezigheid of klopt je onder regel niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |