niet nodig vandaagquote:Op woensdag 8 september 2010 15:52 schreef MrMoon het volgende:
poging 2 tot ontopic
VERGEET NIET DE STRAFSCHOPNEMERS IN TE STELLEN!
Ligt eraan. opvliegend is ideaal als hij veel blessures krijgt in een seizoen. Hij moet iets geweldadigere spelers krijgen om minder blessures te krijgen. Het levert iets meer gele kaarten op, maar dat is niet overkomelijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:14 schreef Drassss het volgende:
Optie 3 is opvliegend, dat is sowieso niet echt ideaal.
Edit: Mijn voorkeur zou naar optie 1 gaan.
Niet overkomelijk of niet onoverkomelijk?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:22 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ligt eraan. opvliegend is ideaal als hij veel blessures krijgt in een seizoen. Hij moet iets geweldadigere spelers krijgen om minder blessures te krijgen. Het levert iets meer gele kaarten op, maar dat is niet overkomelijk.
Ben ik het zeker mee-eens ( kijkt naar zijn eigen team en ziet dus waar het misgaatquote:Op woensdag 8 september 2010 16:22 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ligt eraan. opvliegend is ideaal als hij veel blessures krijgt in een seizoen. Hij moet iets geweldadigere spelers krijgen om minder blessures te krijgen. Het levert iets meer gele kaarten op, maar dat is niet overkomelijk.
Een blessure van +3 is soms nog dodelijker...quote:Op woensdag 8 september 2010 16:24 schreef Drassss het volgende:
Ben ik het zeker mee-eens ( kijkt naar zijn eigen team en ziet dus waar het misgaat), alleen is een schorsing voor één van je middenvelders soms dodelijk.. Tja het is een afweging en altijd lastig
Het is maar vriendschappelijkquote:
Nee het is de Fok Cup!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:56 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het is maar vriendschappelijk![]()
Optie 1 is eruit gegaan voor 2 683 000. Boven mijn budget dus had de keus een stuk makkelijker gemaakt.
Optie 2 zal het ook wel niet worden door mijn afwezigheid.
Optie 4 loopt 2 min na optie 3 af. Denk dat ik toch voor optie 3 ga met als backup optie 4.
Ik laat jullie wat weten.
Welk team ook alweer?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:03 schreef Nixx- het volgende:
Wat is de tussenstand van mijn beker wedstrijd?
quote:
quote:Loilse - Wespennest (299388687)
08-09-2010 17:00
De wedstrijd is bezig, er zijn 11 minuten van de tweede helft gespeeld.
Door het vrij behoorlijke voetbalweer kwamen er 40700 fans naar Loilse bende Arena. De 3-5-2-opstelling van Loilse zag er boeiend uit. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Fotyga - Beggio, Beringer, Michels - ¦aćirović, Stoychev, Kajuth, Verlangen, Pinto - Calera, Vlãdescu.
De coach van Wespennest had voor een 3-5-2-formatie gekozen. De speaker verwelkomde de bezoekers en gaf de volgende basisopstelling: Rente - Miftakhutdinov, Baggermans, Hartzler - Krutiak, Scaramelli, Leuchtmann, Elbrecht, Helle - Aaen, Kỳ An.
De fans van Loilse hielden hun adem in toen Dani Pinto op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 1-0 voorsprong. Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Loilse door Ferry Verlangen uitgebreid tot 2-0. Toen Wespennest een vrije trap mocht nemen vanuit een moeilijke hoek, werd gekozen voor een variant die trouwe fans wel zullen kennen van de training. De opzij gelegde bal zette de verdediging volledig op het verkeerde been en dat bood Vegard Helle een vrije doorgang richting het doel. Zonder te aarzelen zorgde hij na 24 minuten in de wedstrijd voor de 2-1. Đan Kỳ An maakte in de 29e minuut een snelle aanval van de linkerkant van het veld af, door de bal net langs de keeper in het doel te schuiven: 2-2. Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Vegard Helle van Wespennest in de 34e minuut helemaal vrij om te scoren. 2-3 voor de bezoekers. Op Twitter werd een ruststand van 2-3 gemeld. Loilse had het meeste balbezit, namelijk 53 procent.
Hard werken van Loilse op de rechterflank werd beloond. Het bracht Dani Pinto in scoringspositie en die liet zich deze kans op de gelijkmaker niet ontnemen: zijn lob zette 3-3 op het scorebord. Luitgard Kajuth stoomde in de 50e minuut door het midden op. Hij wist de bal bijna langs de keeper van de bezoekers te schieten, maar de alerte Ubaldo Rente blokte het schot en hield zo de stand gelijk.
Bij deze.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Laat er even eentje door en het is je vergeven.
Gelukkigquote:Op woensdag 8 september 2010 18:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Trainee maar 1 week geblesseerd
Thnx, kon alle kanten op blijkt uit de ratingsquote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gelukkig. Gefeliciteerd met de overwinning.
quote:
alleen nationale wedstrijden geloof ikquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
Merk ik nu pas, maar is het allang dat je op de woensdag al mensen kan uitdagen?
ik geloof dat dat nationaal geen probleem is, als je internationaal hebt gespeeld moet (moest) je altijd tot donderdag wachtenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
Merk ik nu pas, maar is het allang dat je op de woensdag al mensen kan uitdagen?
Daar kom je op zich best goed weg iddquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef Nixx- het volgende:
HAHAHA 4-3 gewonnen met 46% balbezit (met PIC).
Hier kom ik weer goed mee weg.
Wel een hele goede vleugelspeler die zichzelf rood (2x geel) heeft laten aannaaien.
Maar de geblesseerde is er voor +4 uit
Rating details
Loilse bende F.C. Wespennest
Middenveld goed (heel laag) redelijk (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (laag) uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging goed (zeer hoog) uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging uitstekend (laag) formidabel (laag)
Rechteraanval formidabel (zeer hoog) redelijk (heel laag)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog) uitmuntend (hoog)
Linkeraanval uitmuntend (heel laag) formidabel (laag)
Al moet ik zeggen dat er voor mij een penalty en een snel SE bij zaten.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:56 schreef Flappekz het volgende:
Daar kom je op zich best goed weg idd
Ik had van de week wel een +3 bij mn meest kostbare spelerquote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef Drassss het volgende:
Zul je zien dat ik elke keer +4 krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |