Gewoon ff google doen...hij is er voor firefox en voor chromequote:Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je daar een goed linkje van om ergens te downloaden?
Mijn tegenstander in Paraguay haalde vannacht een whooping 194 hatstats.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo speelde ik gisteren een friendly tegen een gast die op woensdag ook gewoon 157 hatstats haalt
Dan heb je het beter gedaan dan ik.... 7-0quote:Op woensdag 8 september 2010 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn tegenstander in Paraguay haalde vannacht een whooping 195 hatstats.
Ik daar in tegen met mn B team 98.
7-1 op mn donder dus.
Zow ik ben nog niet wakker. Koffie tijd!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je het beter gedaan dan ik.... 7-0
Maar gelukkig geen blessures
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow ik ben nog niet wakker. Koffie tijd!![]()
Hij had er 194 en t is 7-2 geworden en ik heb zelfs 0-1 voor gestaan.
Ook geen blessures trouwens.
Geen flauw idee, ik heb ook alleen de hatstats aanstaan...quote:Op woensdag 8 september 2010 10:38 schreef Drassss het volgende:
Ah gelukt ik keek er over heenDank Flap
Wat is eigenlijk Vnukstats?
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat haal ik met mijn a-team niet
Helemaal nix mis met korfbalquote:Op woensdag 8 september 2010 10:51 schreef Drassss het volgende:
Oh 110 hatstats op de woensdag...Gaat dus een korfbalwedstrijd worden samen met Xummon.
Korfbal is voor homo'squote:
145quote:Op woensdag 8 september 2010 10:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
HatStats 195
Verdediging: 49
Middenveld: 66
Aanval: 80
Ik haalde afgelopen weekend 175, uit en met PIC. Begint zowaar nog ergens op te lijken ookquote:Op woensdag 8 september 2010 11:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
145
Verdediging: 60
Middenveld: 33
Aanval: 52
ohw ja.. en dit was nog MOTS ook..
veel te goed team dus..quote:Op woensdag 8 september 2010 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik haalde afgelopen weekend 175, uit en met PIC. Begint zowaar nog ergens op te lijken ook
Van de week mn beste winger voor 5M de deur uit gedaanquote:Op woensdag 8 september 2010 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
veel te goed team dus..dat wordt verkopen..
dat lijkt er meer opquote:Op woensdag 8 september 2010 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Van de week mn beste winger voor 5M de deur uit gedaan
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En deze ratings waren zonder hem
Wellicht binnenkort ja...maar dan moet ik ook weer nieuwe trainees terug gaan kopen. Zonde van mn geldquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wellicht binnenkort ja...maar dan moet ik ook weer nieuwe trainees terug gaan kopen. Zonde van mn geld
yeah gemengd douchenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:51 schreef Drassss het volgende:
Oh 110 hatstats op de woensdag...Gaat dus een korfbalwedstrijd worden samen met Xummon.
Ah dank.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vnukstats geven je gemiddeldes in termen van redelijk/goed/uitstekend etc
Neem bijvoorbeeld mijn wedstrijd
Ik haal daar in de verd
2x uitstekend zeer hoog, 8* en 1 keer uitstekend laag, 8-.
De rest van de linies kun je ook zien, zeer laag is !, laag is -, hoog is + en zeer hoog is *
Het middenveld telt driemaal en mijn overall gemiddelde maakt 6,34. Dat betekent dat ik een gemiddelde wedstrijdbeoordeling van redelijk(,34) heb gehaald.
wel jammer dat ie al 17jr en 56 dagen is.. maar goed ik heb hetzelfde met mijn 8*** spits.. die is ook al 17jr en 68 dagen zelfs.. en ik moet nog wachten ook voordat ik em kan promoveren..quote:Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef Xummon het volgende:
jonkies 2-1 verloren van jong koekje
voor het eerst sinds 11 wedstrijden dat mijn jonkies weer eens een potje verliezen, Freddy Silvis heeft wel de 8*** gehaald. ga er vanuit dat hij morgen tijdens de jeugdtraining popt op vleugelspel of passen. (beide zou het mooiste zijn)
Gemengd douchen is kutquote:
zijn leeftijd is idd jammer, maar ik ga eens kijken of ik er nog iets me aankanquote:Op woensdag 8 september 2010 14:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel jammer dat ie al 17jr en 56 dagen is.. maar goed ik heb hetzelfde met mijn 8*** spits.. die is ook al 17jr en 68 dagen zelfs.. en ik moet nog wachten ook voordat ik em kan promoveren..
niet nodig ik win toch altijdquote:
zolang hij maar 17 is als je em promoveert valt het denk ik wel mee..quote:Op woensdag 8 september 2010 14:09 schreef Xummon het volgende:
[..]
zijn leeftijd is idd jammer, maar ik ga eens kijken of ik er nog iets me aankan
laat jij je zeepje maar niet vallen, als Vullie naast je staatquote:
Dat durf ikquote:Op woensdag 8 september 2010 14:25 schreef Xummon het volgende:
[..]
laat jij je zeepje maar niet vallen, als Vullie naast je staat
quote:
Dat komt door die inspiratieloze TTquote:Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef Drassss het volgende:
Dubieus topic is dit aan het worden.
quote:
quote:
voetballen, douchenquote:
Staan ingesteld.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:52 schreef MrMoon het volgende:
poging 2 tot ontopic
VERGEET NIET DE STRAFSCHOPNEMERS IN TE STELLEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |