Gelukkigquote:Op woensdag 8 september 2010 18:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Trainee maar 1 week geblesseerd
Thnx, kon alle kanten op blijkt uit de ratingsquote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gelukkig. Gefeliciteerd met de overwinning.
quote:
alleen nationale wedstrijden geloof ikquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
Merk ik nu pas, maar is het allang dat je op de woensdag al mensen kan uitdagen?
ik geloof dat dat nationaal geen probleem is, als je internationaal hebt gespeeld moet (moest) je altijd tot donderdag wachtenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
Merk ik nu pas, maar is het allang dat je op de woensdag al mensen kan uitdagen?
Daar kom je op zich best goed weg iddquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef Nixx- het volgende:
HAHAHA 4-3 gewonnen met 46% balbezit (met PIC).
Hier kom ik weer goed mee weg.
Wel een hele goede vleugelspeler die zichzelf rood (2x geel) heeft laten aannaaien.
Maar de geblesseerde is er voor +4 uit
Rating details
Loilse bende F.C. Wespennest
Middenveld goed (heel laag) redelijk (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (laag) uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging goed (zeer hoog) uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging uitstekend (laag) formidabel (laag)
Rechteraanval formidabel (zeer hoog) redelijk (heel laag)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog) uitmuntend (hoog)
Linkeraanval uitmuntend (heel laag) formidabel (laag)
Al moet ik zeggen dat er voor mij een penalty en een snel SE bij zaten.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:56 schreef Flappekz het volgende:
Daar kom je op zich best goed weg idd
Ik had van de week wel een +3 bij mn meest kostbare spelerquote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef Drassss het volgende:
Zul je zien dat ik elke keer +4 krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |