Vrijdag krijgen de spelers training die 1x hebben gespeeld op zondag of woensdag.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:33 schreef Pinterman het volgende:
Edit: vraagje erbij: heeft het enige zin om spelers 2x per week te laten spelen, zowel in de friendly als in de competitie? Of is dat sowieso nooit verstandig, als je ook andere spelers kunt opstellen?
quote:Laatste trainingsrapport (06-09-2010)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden.
Roberto Belmonte : Zijn prestaties op het gebied van passen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
Roberto Belmonte : Zijn vaardigheden op het gebied van scoren namen af van briljant tot uitmuntend.
Roberto Belmonte : Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij buitenaards in spelhervattingen, nu is dat afgezakt naar reusachtig.
Carlo Spensieri : Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van positiespel terug van matig naar zwak.
ik gok op natquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Groningen?
quote:
Zo speelde ik gisteren een friendly tegen een gast die op woensdag ook gewoon 157 hatstats haaltquote:Op woensdag 8 september 2010 09:41 schreef Drassss het volgende:
* Gaat voor het eerst serieus kijken wat voor ratings hij op de woensdag haalt *
* Ziet dat de Cup wedstrijd tegen Xummon een hel gaat worden *
Dat haal ik met mijn a-team netquote:Op woensdag 8 september 2010 10:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo speelde ik gisteren een friendly tegen een gast die op woensdag ook gewoon 157 hatstats haalt
HO heb je nodig om dat te zien of niet? Want alltid laat alleen de competitie zien..quote:Op woensdag 8 september 2010 10:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dus ook. Mijn B-team is goed voor een overweldigende 97 hatstats
Foxtrickquote:Op woensdag 8 september 2010 10:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
HO heb je nodig om dat te zien of niet? Want alltid laat alleen de competitie zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |