Vergelijk dan zn teamnaam waar hij mee bood op jou speler en kijk dan nog eens naar zn team naam in zn onderregel.quote:
06-04-2010quote:Op maandag 6 september 2010 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vergelijk dan zn teamnaam waar hij mee bood op jou speler en kijk dan nog eens naar zn team naam in zn onderregel.
Ik dacht, laat ik eens een nuttige WB halen. Krijgt op zondag standaard 50% training, maar als er een 100% trainee geblesseerd is (zoals nu dus...), krijgt ie op woensdag 100% training. Ook in de passing-training kan ie meedoenquote:Eduard Golub [playerid=259659380]
20 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 11-10-2010
Geboren in: Germany
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 04-09-2010 (4/43), 2d)
Total Skill Index (TSI): 11 480
Loon: 2 652 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Daarom zei ik dus. Heb ik wat gemist of klopt zn onder regel niet meer.quote:Op maandag 6 september 2010 18:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
06-04-2010
Destron Elsloo FC is hernoemd tot VV Eendracht Elsloo.
Oeh dan heb ik (zodra hij gestegen is) nog wel wat leuks voor je om te trainen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens een nuttige WB halen. Krijgt op zondag standaard 50% training, maar als er een 100% trainee geblesseerd is (zoals nu dus...), krijgt ie op woensdag 100% training. Ook in de passing-training kan ie meedoen![]()
Mij een beetje nieuwsgierig maken he? Stats en plaatjes willen we zien!quote:Op maandag 6 september 2010 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh dan heb ik (zodra ze gestegen zijn) nog wel wat leuks voor je om te trainen.![]()
Ik heb mn post al veranderd. Het is er maar 1 de rest is al 21+. Maar bij deze stats en plaatje.quote:Op maandag 6 september 2010 19:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mij een beetje nieuwsgierig maken he? Stats en plaatjes willen we zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn post al veranderd. Het is er maar 1 de rest is al 21+. Maar bij deze stats en plaatje.Die is inderdaad ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen voorlopig zit ik helemaal vol qua trainees en proefballonnetjes....En er komt er ook nog eentje aan vanuit de jeugd
Ik ben van pindavlees
Zonde ik verwacht dat ie binnenkort toch wel gaat stijgen. Mja dr zullen er nog wel meer zijn in hattrick die hem hebben willen.quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook mooiAlleen voorlopig zit ik helemaal vol qua trainees en proefballonnetjes....En er komt er ook nog eentje aan vanuit de jeugd
Vast wel. Mijne kostte me 2 miljoen, net iets boven TVquote:Op maandag 6 september 2010 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zonde ik verwacht dat ie binnenkort toch wel gaat stijgen. Mja dr zullen er nog wel meer zijn in hattrick die hem hebben willen.
Sylvester is nu ± 7 a 8 ton waard.quote:Op maandag 6 september 2010 19:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vast wel. Mijne kostte me 2 miljoen, net iets boven TV
Lekker spelertje van koek.....quote:06-09-2010 (5/43) Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 22:13 schreef Merson het volgende:
Kan je beter 2 aanvalslinies gelijk hebben (redelijk-redelijk-slecht)? Of 1 aanvalslinie beter (zwak-goed-zwak)?
Tegenlijk een (redelijk-redelijk-redelijk) verdediging.
En ik speel counter.
Rationeel zou ik, omdat het de CA betreft, kiezen voor optie 1. Maar intuitief denk ik dat het in dit geval niet zo veel uitmaakt, de verschillen zijn m.i. te klein.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |