quote:Op zondag 5 september 2010 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik mn tegenstander ingeschat op matig hoog mid haalde ik zelf ook vorige wedstrijd. Heb ik er geen rekening mee gehouden dat hij vorige week uit speelde en ik thuis........![]()
Ik vleugelaanval ingesteld en mn cv naar voren om mn mid nog iets te boosten haal ik het nog niet en had ik gewoon moeten counteren.
![]()
![]()
[..]
Ja!! El pistoleroquote:43:18 De oplettende Jesús Ozores Rey van de bezoekende ploeg kon een combinatie van links afronden met de gelijkmaker: 1-1 na 43 minuten spelen.
Ach als ik alsnog win heb ik een mazzeltjequote:
Doelsaldo, jongens!quote:47:13 Het werd er voor de bezoekers niet beter op. Silvester Verkroost wurmde zich in de 47e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 4-0.
47:21 Hierna verlaagde Delden het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken.
dat zou wel jammer zijn natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach als ik alsnog win heb ik een mazzeltjeHet staat gelukkig nog 1-1. * (klopt meteen even af)
Goffer dat afkloppen werkt niet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach als ik alsnog win heb ik een mazzeltjeHet staat gelukkig nog 1-1. * (klopt meteen even af)
quote:64:01
Athletico kwam in de 64e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 2-1 toen Elran Weinstein de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
Mooi ik merkte het.quote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat zou wel jammer zijn natuurlijk
Edit: je zult toch nog even flink moeten kloppen
helaas voor je niet... ik heb gegokt en het lijkt erop dat ik verloren heb.. maar met mn normale taktiek was het helemaal niks geworden..quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag t ja. Jij ook eengemaakt soms?
Ik heb ook gegokt met mijn opstelling dus dan is t heulemaal geen koei.quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
helaas voor je niet... ik heb gegokt en het lijkt erop dat ik verloren heb.. maar met mn normale taktiek was het helemaal niks geworden..
Wat een irritant mannetje is dat zeg. 2x geel krijgen wegens spelbederf! En dat is aanvoerder.quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
Spelbederf leverde Naud Prent van PRT zijn tweede gele kaart op. Hij werd eraf gestuurd, omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was.
Ongelofelijk zandhaas!
Berucht... wel puntjes binnenquote:Op zondag 5 september 2010 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een irritant mannetje is dat zeg2x geel krijgen wegens spelbederf!
![]()
En dat is aanvoerder.
![]()
Ik heb ook puntjes 2x geel en een blessure door mij bij mn tegenstander.quote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Berucht... wel puntjes binnen
Jacky Makkus verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor Cartman de 1-3 opleverde.
Ik krijg dus 2 counters en een SE om me oren.. bah bah.
quote:47:44 Football nam in de 47e minuut de leiding na een aanval over rechts. Het ongevaarlijk lijkende schot van Jan-Paul van Melis werd op het laatste moment van richting veranderd en liet de keeper kansloos: 2-1.
Eindelijk!!!!quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
Spelbederf leverde Naud Prent van PRT zijn tweede gele kaart op. Hij werd eraf gestuurd, omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was.
Ongelofelijk zandhaas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
de manier waarop je tot je gok komt welquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook gegokt met mijn opstelling dus dan is t heulemaal geen koei.![]()
pfff yesquote:Patricio Contreras van Elsloo kwam in de 80e minuut van links in met een onnavolgbare reeks kap- en draaibewegingen. Zijn wervelende show werd op de tribune geestdriftig ontvangen, zeker toen hij die wist af te ronden met een doeltreffend schot. Met 1-1 was het weer gelijk.
Ssssst niemand die dat weet!!!quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de manier waarop je tot je gok komt wel1 - 1
quote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eindelijk!!!!Is de blessure van mijn tegenstander in het engels ook veroorzaakt door mijn speler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Athletico - DEO (296484399)
wtf??????quote:Elsloo kreeg een prima mogelijkheid voor een vleugelaanval, maar herinnerde zich toen dat ze voor de centrumaanval zouden gaan.
Te midden van al het nieuws dit seizoen introduceren we ook een paar kleine verrassingen. Een daarvan is een verbeterd wedstrijdverslag. Wellicht heb je het al gemerkt, maar mocht dat nog niet het geval zijn:quote:Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef Xummon het volgende:
[..]
wtf??????
dus we breken de aanval gewoon af?????
quote:Op zondag 5 september 2010 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is de blessure van mijn tegenstander in het engels ook veroorzaakt door mijn speler?
Athletico - DEO (296484399)
tot nu toe goed gegokt dus qua middenveld.. nu nog de overwinningquote:45:00 Met 54 procent balbezit was Dynamo in deze helft de sterkste ploeg.
45:00 De teams gingen met een 1-1 stand de rust in.
Dat moet ik ook nodig doen. 1 is onderweg naar de 23 2 gaan naar de 22 en 2 naar de 21. Tijd om ze te verkopen zodra ze gestegen zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
2-3 verloren... was er al bang voor dat het een dubbeltje op zijn kant zou worden... maar nu ik mijn verdedigingslinie weer opnieuw ga opbouwen met vers bloed was dit wel ingecalculeerd
KOEI KOEI KOEIquote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ik had echt moeten counteren.
[ afbeelding ]
Terecht verloren dus nu.
nee dan is het goedquote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja dat weet ik nu wel.
Gelukkig zijn er geen awards meer want anders had ik inm 5 stemmen voor de koei. Allemaal van jou met je diverse Fok! accounts.quote:
daar heb ik er maar 3 vanquote:Op zondag 5 september 2010 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen awards meer want anders had ik inm 5 stemmen voor de koei. Allemaal van jou met je diverse Fok! accounts.
Ik zou zeggen beter 1 goed dan 2 vergelijkbare. Maar ik ben geen expert.quote:Op zondag 5 september 2010 22:13 schreef Merson het volgende:
Kan je beter 2 aanvalslinies gelijk hebben (redelijk-redelijk-slecht)? Of 1 aanvalslinie beter (zwak-goed-zwak)?
Tegenlijk een (redelijk-redelijk-redelijk) verdediging.
En ik speel counter.
Nouja 3 dan.quote:Op zondag 5 september 2010 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar heb ik er maar 3 vandus dat waren er geen 5 geweest
quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag t ja. Jij ook eengemaakt soms?
quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef ScudRaket het volgende:
Een snelle update:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award seizoen 16
Niet goed voor je VJquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef Nixx- het volgende:
Het zonnetje scheen en 50729 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in F.C. Wespennest Arena.
Wespennest 3 - 0 Classico (296460822)
Geen kaarten gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |