Dat heb ik liever niet. Dan kunnen buitenlandse teams ook hier scouten en zitten straks al "onze" Nederlandse talenten in t buitenland.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ze realistische wijzigingen willen doen, dan:
- moeten er blessures langer dan +7 mogelijk zijn..
- moet je voor je jeugd ook in het buitenland kunnen scouten..
- moet je je oud-speler als trainer of scout bij de jeugd kunnen aanstellen..
- etc..
of al hun talenten zitten bij jou in je teamquote:Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik liever niet. Dan kunnen buitenlandse teams ook hier scouten en zitten straks al "onze" Nederlandse talenten in t buitenland.
Boze supporters als je je publiekslieveling verkooptquote:Op donderdag 9 september 2010 13:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ze realistische wijzigingen willen doen, dan:
- moeten er blessures langer dan +7 mogelijk zijn..
- moet je voor je jeugd ook in het buitenland kunnen scouten..
- moet je je oud-speler als trainer of scout bij de jeugd kunnen aanstellen..
- etc..
Megastijging in je seizoenkaartverkoop op het moment dat de club wordt overgenomen door een dubieuze oostblokmaffioosquote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Boze supporters als je je publiekslieveling verkoopt
+30 miljoen in de schulden kunnen staanquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Megastijging in je seizoenkaartverkoop op het moment dat de club wordt overgenomen door een dubieuze oostblokmaffioos
Ja ok maar ik heb toch liever dat het zo blijft als heet nu is qua scouten. En als je dan zo nodig wil scouten in het buitenland scout dan in Friesland, Limburg, Drenthe, Gelderland, Overijssel, Groningen of Noord Braband. Das praktisch buitenland.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of al hun talenten zitten bij jou in je team
+ een team met gespierde behaarde mannen zonder shirtquote:
GotC d'r mannen spelen in een kilt....is dat nix voor je?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
+ een team met gespierde behaarde mannen zonder shirt
Oehquote:Op donderdag 9 september 2010 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC d'r mannen spelen in een kilt....is dat nix voor je?
Damesvoetbalquote:
Hihi ik las klit.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC d'r mannen spelen in een kilt....is dat nix voor je?
Nu ga je te verquote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar ik heb toch liever dat het zo blijft als heet nu is qua scouten. En als je dan zo nodig wil scouten in het buitenland scout dan in Friesland, Limburg, Drenthe, Gelderland, Overijssel, Groningen of Noord Braband. Das praktisch buitenland.
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:36 schreef Drassss het volgende:
Geplande downtijd jeugdopleiding
De geplande downtijd voor de jeugdopleiding om de schijfcontrole te voltooien is niet langer nodig. De pariteitscontrole is voltooid en alles loopt gladjes.
ik wacht op het moment dat het misgaat.. het gaat te gladjes wat dat betreft..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:36 schreef Drassss het volgende:
Geplande downtijd jeugdopleiding
De geplande downtijd voor de jeugdopleiding om de schijfcontrole te voltooien is niet langer nodig. De pariteitscontrole is voltooid en alles loopt gladjes.
Jep... en dan helpt het nog een heel klein beetje om je jeugd er tussen te plannen. Maar! ik wil het ook niet sneller hebben ( bijv 3 wedstrijden per week ).quote:Op donderdag 9 september 2010 19:20 schreef Flappekz het volgende:
Eigenlijk gaat Hattrick maar traag he? Constant een paar dagen wachten enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |