2 seizoenen geleden een +7 gehad.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:46 schreef Drassss het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat het ook niet zo'n boeiend nieuws is. De meeste blessures zitten tussen +1 en +3..daar boven komen ze niet echt vaak voor.
Ik ga nooit meer op donderdag een speler verkopen....is echt een kutdag imoquote:Op donderdag 9 september 2010 11:40 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop op een gruwelijke bidwar de komende 30 minuten.
Ochja ik heb nog nooit rekening gehouden met het verkopen van mijn spelers.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer op donderdag een speler verkopen....is echt een kutdag imo
Ik weet niet of het een verbetering is. Natuurlijk heb ik liever geen +7 als blessure, maar ik wil wel graag realisme in het spel. Het liefst krijg ik ook elke week 1 miljoen gratis cash erbij, maar dat is ook niet reëelquote:Op donderdag 9 september 2010 11:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden een +7 gehad.![]()
+5 en +6 ook al mee gemaakt dus ik vind dit wel een dikke verbetering!
fijn om te weten dat mijn goalie een bagger vleugelspeler isquote:Ilja Verwijk: Training op het gebied van Vleugelspel zal geen effect meer op hem hebben.
even zo fijn om te weten dat deze middenvelder een kansloze goalie isquote:Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Sander Koek de potentie heeft om waardeloos te worden in Keepen.
Zoals het was was ook niet echt het summum van realisme. Er zijn irl voetballers die zo geblesseerd raken dat ze een half jaar of langer zijn uitgeschakeld. Soms zelfs helemaal niet meer kunnen voetballen of zelfs dood neer vallen tijdens een wedstrijd voetballen. Dan liever max een +4 imoquote:Op donderdag 9 september 2010 11:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een verbetering is. Natuurlijk heb ik liever geen +7 als blessure, maar ik wil wel graag realisme in het spel. Het liefst krijg ik ook elke week 1 miljoen gratis cash erbij, maar dat is ook niet reëel
Een +7 is dan best aardig. Toch een half seizoen eruitquote:Op donderdag 9 september 2010 12:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals het was was ook niet echt het summum van realisme. Er zijn irl voetballers die zo geblesseerd raken dat ze een half jaar of langer zijn uitgeschakeld. Soms zelfs helemaal niet meer kunnen voetballen of zelfs dood neer vallen tijdens een wedstrijd voetballen. Dan liever max een +4 imo
Mijn experimenten mogen ook weleens wat gaan doen...al krijgen ze niet allemaal training momenteelquote:Op donderdag 9 september 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Ben vooral benieuwd of mijn experiment trainee met matig verdedigen en redelijk vleugel morgen popt
Yep. En die van mij zijn matig..quote:Op donderdag 9 september 2010 12:59 schreef TheVulture het volgende:
van matig naar redelijk zou sneller moeten gaan dan van redelijk naar goed enz... of niet?
Die van mij ook!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep. En die van mij zijn matig..
als ze realistische wijzigingen willen doen, dan:quote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een +7 is dan best aardig. Toch een half seizoen eruit( in ht termen ). Ja het blijft een lastig punt alleen ik hoop dat men niet het spel " makkelijker " gaat maken met steeds kleine wijzigingen.
Jep, nog een lange weg te gaan voor hattrickquote:Op donderdag 9 september 2010 13:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ze realistische wijzigingen willen doen, dan:
- moeten er blessures langer dan +7 mogelijk zijn..
- moet je voor je jeugd ook in het buitenland kunnen scouten..
- moet je je oud-speler als trainer of scout bij de jeugd kunnen aanstellen..
- etc..
Mijn 3 proefballontjes zijn pas al gestegen (nu 2 met redelijk en 1 met matig def) Ik hoop eigenlijk dat koek zn trainie al stijgen wil of 1 van mn A trainies en dan het liefst de oudstequote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef MrMoon het volgende:
van mijn 4 proefballonnetjes zijn er nog 2 matig..
idd..quote:Op donderdag 9 september 2010 14:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, nog een lange weg te gaan voor hattrick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |