Das geen advies aan een beginnend hattricker vind ik. Iedereen begint met een redelijk met slecht leiderschap. Pas over een seizoen of 2 kan ie daar aan gaan beginnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eventueel een goed trainer aanschaffen en een stuk of 6 (minimaal) assistenten inhuren
Hoeveel assistenten heb je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
positiespel met 3 middenvelders en 2 vleugel. 100procent en 13procent met een redelijk trainer
Dan heb je nog niets mee gemaakt. 1 topic per dag hebben we gehad hiero.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef BrandX het volgende:
de tering, zo doen we maanden met een topic, en zo is het topic binnen een week vol
En dus hebben we een doel om naartoe te werkenquote:
Dat is inderdaad een eventuele mogelijkheidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
En dus hebben we een doel om naartoe te werken
Dat moet een keeper zijn. Kijk naar het loon van deze speler, z'n TSI, en bedenk dan dat ie al briljant/uitstekend was toen ie 18 werd:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Drassss het volgende:
Nou ik vind dit toch een aardig tempo moet ik zeggen :p
Hmmmm een 18 jarig talent ontdekt met 3600 tsi en 2600 loon.. Lijkt op een keeper. Helaas wil de manager nog niet reageren op mijn vraag wat voor speler dit is
Hoe snel ging keepers trainen ook alweer. 5 weken per lvl ongeveer?
quote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
Netherlands 18 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 09-10-2010
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 07-06-2010)
Total Skill Index (TSI): 12 250
Loon: 2 810 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Er waren dus tijden dat de topics binnen een dag vol waren, dat ging pas echt snel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Drassss het volgende:
Nou ik vind dit toch een aardig tempo moet ik zeggen :p
Dit is mijn jonge keepers trainee:quote:Hmmmm een 18 jarig talent ontdekt met 3600 tsi en 2600 loon.. Lijkt op een keeper. Helaas wil de manager nog niet reageren op mijn vraag wat voor speler dit is
Hoe snel ging keepers trainen ook alweer. 5 weken per lvl ongeveer?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef Drassss het volgende:
Oke bedankt voor de info. Ja het is nu wachten wat de andere manager zal doen.. Ik hoop dat ik hem misschien kan kopen, zodat ik even deze keeper een lvl of 2 kan trainen. Want een redelijk keep in de 5/6 is ook niet alles
Gewoon zo een keep kopen :quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef Drassss het volgende:
Oke bedankt voor de info. Ja het is nu wachten wat de andere manager zal doen.. Ik hoop dat ik hem misschien kan kopen, zodat ik even deze keeper een lvl of 2 kan trainen. Want een redelijk keep in de 5/6 is ook niet alles
quote:1. Ziad Itani
25 jaar en 102 dagen, TSI = 96 180
goed in vorm, conditie goed
Heeft bovennatuurlijk ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: mythisch
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Heb jij zoveel familie leden rond lopen dan in hattrick? Ik gebruik speler bookmarks eigenlijk zelden of nooit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:46 schreef Drassss het volgende:
Nooit gezeik mee gehad, maar ik eis van hattrick dat ze meer bookmarks toelaten. 50 spelers is te weinig!
Denk er dan aan dat het vorige topic 0,05 posts per minuut had. Dat ging snel.quote:Snelste gevulde topics
3.00 posts per minuut - Hattrick #386: Spelen in een kerstboomopstelling
2.57 posts per minuut - Hattrick #333: Op de helft van het beest
0.65 posts per minuut - Hattrick #303: Eindelijk niet geopend door RealBizkit666
0.64 posts per minuut - Hattrick #336: Kansberekeningen voor komend seizoen
0.50 posts per minuut - Hattrick #299: Wachten op de header
Spam-records
107 posts - RealBizkit666 - Hattrick #333: Op de helft van het beest
106 posts - Outpost76 - Hattrick #291 Waar we volledig ontopic gaan nu!
105 posts - RealBizkit666 - Hattrick #290: HeHaToIsVoMeGoAdEnHeNiToIsNuGe
104 posts - RealBizkit666 - Hattrick #296: Het is een kwestie van komen en gaan
101 posts - Outpost76 - Hattrick #403: Waar het seizoen weer ten einde is
Nondejuu das wel heel snelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij zoveel familie leden rond lopen dan in hattrick? Ik gebruik speler bookmarks eigenlijk zelden of nooit.
En over de snelheid van een topic check deze :
[..]
Denk er dan aan dat de vorige 0,05 posts per minuut had. Dat ging snel.
Dat is geen Prentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon zo een keep kopen :
[..]
Ok deze is misschien iets te maar je keeper draagt erg veel bij aan je verdedigings stats. Een wk oid zou in de 5e zeker niet misstaan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
En over de snelheid van een topic check deze :
[..]
Denk er dan aan dat het vorige topic 0,05 posts per minuut had. Dat ging snel.
Olaquote:
Mwa valt wel mee toch?quote:
Daarom zei ik ook "zo een keep" ipv deze keep.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd.![]()
Wanneer gaan we weer meeten?
Ah vandaar!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:04 schreef Drassss het volgende:
Oh sorry ik was niet helemaal volledig tegen je Outpost. Momenteel heb ik een Wonderbaarlijke keeper met Mythish spelhervattenDie ga ik straks ( begin volgend seizoen ) verkopen. Ik ga toch proberen om in de V te komen via een P/D wedstrijd. Hopelijk lukt dat, zodat ik daarna lekker kan cashen ergens onderin om vervolgens weer in de VI te vlammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |