ywquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:49 schreef shmoopy het volgende:
Dank je voor het openen van een nieuw topic, progje.
Daar ging ik de vorige keer ook al de fout mee in, dus liever laat ik dat aan iemand anders over.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:50 schreef progje het volgende:
[..]
yw
kan alleen de OP niet aanpassen in de Wiki, dus als jij dat zou willen doen
Heb 170 toegevoegd.
Herkenbaar, ik hang 2 minuten boven die bak en dan ben ik het alweer zatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Vraagje.
Die tonertabs, hé?
Haske leuk allemaal, maar ik heb geen geduld voor zo'n stoombadje, tenzij noodgevalletje huidterrorisme.
Hullie van Lush zeggen dat je het water van een gebruikte tonertab een paar dagen kan bewaren om afgekoeld te gebruiken, maar als ik zo'n ding gewoon oplos in schoon water, koel wegzet, dan kan ik die toch gewoon minstens een paar weken als toner gebruiken?
Ja he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:14 schreef shmoopy het volgende:
Sodeknetter, wat is dat Catastrophe Cosmetic toch heerlijk.
Jeej, nog iemand die Kaquote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef jora23 het volgende:
Nou ook maar eens aan de lush gegaan op aanraden van een vriendin, maar als ik heel eerlijk ben vind ik de karma geur niet zo heerlijk als wat iedereen zegt... Nu heb ik een stinkblok zeep en shampoo in mijn badkamertje liggen![]()
Iemand een beter en lekkerder geur idee van lush?
Zoet en meisjesachtig... En niet zo nadrukkelijk sterk en zwaar als karmaquote:Op maandag 15 maart 2010 21:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jeej, nog iemand die Kama vies vindt!
Waar hou je van?
Bloemetjes, frisse citrusdingetjes, noem eens wat?
Nou, dan heb je bij Lush keuze zat, joh.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:50 schreef jora23 het volgende:
[..]
Zoet en meisjesachtig... En niet zo nadrukkelijk sterk en zwaar als karma
Waarom was ik zo dom om karma te nemenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou, dan heb je bij Lush keuze zat, joh.
Qua zeepjes Miranda, Rockstar, The Godmother bijv.
Douchegel Yummy Yummy Yummie (mierzoet), Rub Rub Rub (zoet met een vleugje fris, is een soort scrub vanwege het zout)
Hmmm, ik kan het wel allemaal opnoemen, maar je zou even op de site (NL en UK) moeten snuffelen en dan evt hier gebruikerservaringen vragen.
karma moet je echt van houden ja, vind het zelf ook niks.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:13 schreef jora23 het volgende:
[..]
Waarom was ik zo dom om karma te nemen![]()
Volgens mij zei jij al dat het zo smerig was... Maar ja duurt nu wel even voor ik weer lush geld heb![]()
The godmother klinkt trouwens wel lekker en Miranda zou ik alleen al om de mooie naam gebruiken. Goh hoe zou ik heten.... Ik zal eens een keer proefjes nemen ipv zo'n groot stuk.
ik wil t wel ruilen. Ik heb in de aanbieding:quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef Joysa het volgende:
Ik heb een potje Lemony Flutter over.. ongebruikt.
Is er toevallig iemand die deze wil overkopen?
Ik was de mijne kwijt, heb toen een nieuwe gekocht, maar toen heb ik de oude weer gevonden
Ik weet dat de strawberry santa niks voor mij is.. De andere 2 ken ik niet.. wat is de meest eerlijke ruilquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:32 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik wil t wel ruilen. Ik heb in de aanbieding:
-rock star
-strawberry santa
-angel's delight
allen ongebruikt.
je mag die andere twee allebei hebben hoor. Tenminste als je de gok aandurft. Rockstar en angel's delight ruiken allebei erg zoet. Naar frambozensnoepjes oid. Ik vind het vreselijk maar er zijn erg veel liefhebbers van dat typische snoepjeszoet van lush.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet dat de strawberry santa niks voor mij is.. De andere 2 ken ik niet.. wat is de meest eerlijke ruil?
Ik neem de gokquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:44 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
je mag die andere twee allebei hebben hoor. Tenminste als je de gok aandurft. Rockstar en angel's delight ruiken allebei erg zoet. Naar frambozensnoepjes oid. Ik vind het vreselijk maar er zijn erg veel liefhebbers van dat typische snoepjeszoet van lush.
Ok, als ik weer lush geld heb zal ik dat proberen! Bedankt. Helaas ruikt mijn badkamertje nu naar karma.... Vind trouwens de libscrub wel fijn, smaakt ook best goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef -Mellow- het volgende:
@ jora23: qua zeep kan ik je figs n leaves heel erg aanraden. Die is fruitig, fris en zoet, maar niet zo kauwgomballenzoet als godmother en rockstar, dus misschien is dat een wat veiligere keuze.
En wat figs n leaves nog geweldiger maakt is dat je de geur nog van meters ver ruikt. Mijn hele badkamer én slaapkamer ruiken ernaar
ik vind figs and leaves niet echt zoet eigenlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:08 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ok, als ik weer lush geld heb zal ik dat proberen! Bedankt. Helaas ruikt mijn badkamertje nu naar karma.... Vind trouwens de libscrub wel fijn, smaakt ook best goed
ZOOOEOEHOOOEETTTTTT.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef synnath het volgende:
Iemand ervaring met deze? http://www.lush.nl/happy-blooming.2790.html
Oeh, toch maar een keertje proberen dan. *Houdt van zoet*quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:23 schreef Quirine het volgende:
[..]
ZOOOEOEHOOOEETTTTTT.
Ik heb m alleen nog maar als voetenbadje gebruikt, want geen bad, maar ZOZOOOOEOEEHOOEOOEEETT.
En best zacht. En dat is wel lekker als je de hele dag op je voeten hebt gestaan.
pakketje is de deur uitquote:
kloptquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:23 schreef Quirine het volgende:
Oh ja, en kennelijk moet je van die dingesen maar 1/3e in een bad doen?
Maar ja.. ik heb dus 1/3e in een afwasteil gedaan (het voetenbadje studentenstyle) en dat was echt ruim.
Hee MaJo, long time no see.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
kloptnet als bij de buble bar slices, ik doe daar zo zes keer mee
Hey shmoopquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hee MaJo, long time no see.
Wat ik al heeeel lang wil weten is, krijgen jullie veel korting als je bij Lush werkt?
en pakjes met nieuwe spulletjes enzo toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey shmoop
We krijgen een flinke korting inderdaad
inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en pakjes met nieuwe spulletjes enzo toch?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
inderdaadwe krijgen alle nieuwe producten om uit te proberen. Met kerst was dat een gigantisch pakket
ik wel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
niemand zonder cc die iets een stuk voordeliger uit de uk wil meebestellen dus?
Ik was ook altijd jaloers op mensen met een bad die met bubble bars liepen te gooien alsof het niks was, maar ik heb ontdekt dat je die dingen dus perfect onder de douche kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Tamashii het volgende:
Vind het jammer dat er zo weinig douche producten voor Pasen zijn.
heb je mijn pakketje gekregen?quote:
Ik ga 'm toch maar niet proberen. Geen idee wat ik precies moet ruiken, maar blij word ik er niet van.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, toch maar een keertje proberen dan. *Houdt van zoet*
Goeie tip! Dat ik daar nog niet aan heb gedacht!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:42 schreef Cat22 het volgende:
Nog een tip: als je een BBS oplost in wat water en in een pompje doet: handzeep!
Werkt ook prima voor douchegels uiteraard.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier juist een sterke-luchten-liefhebber. Patchouli kom maar hier!
Karma en Tramp hebben dat en die zijn dan ook torenhoog favoriet.
...
Bedankt voor deze uitgebreide beschrijving, ik neig nu sterk naar 'm bestellen (tis alweer bijna moederdag, jeweetzquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ginger Lotion!!!!! De allerlekkerste bloemengeur OOIT. Geen patchouli maar wel roos en ylang ylang en de combi mimosa+jasmijn, die ik ook lekker vind. Dat zit ook in Run Rub Rub en Sakura, allemaal lekker. Nog over Ginger: nooit een lekkerder parfum geroken als dat. Bijna net zo lekker als mijn all time favorite Angel van Thierry Mugler.
Doen! Ik ruik er heul geen gember in. De geur is meer roos,gardenia/poederig. Heel sensueel en warm, zonder een omalucht te zijn. Ik ben normaliter niet zo van bloemengeuren -bijna alle parfums vallen daardoor af- maar voor deze maak ik een uitzondering.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitgebreide beschrijving, ik neig nu sterk naar 'm bestellen (tis alweer bijna moederdag, jeweetz).
De geuren die jij noemt vind ik allemaal heerlijk, maar in de reviews op de UK-site komt steeds die gembergeur weer terug, en dat klinkt weer zo hm...neh.
Verlos me uit mijn lijden, wat moet ik doen?
Ja, dat heb ik ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef MaJo het volgende:
Candy Fluff Egg was trouwens heerlijk
Het gekke is dat ik niet van Snowfairy/Godmother hou maar wel van Candy FluffEr zit net een subtiel verschil tussen, echt vreemd
Jaah vandaar ook de naam Mange Tooquote:
Ik had die link met die naam nooit gelegd. En nu ben ik nieuwsgierig, maar niet dapper genoeg.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef saskiia het volgende:
[..]
Jaah vandaar ook de naam Mange Too(uit het Frans, eten = manger) Ik heb het ook niet echt geprobeerd hoor...lijkt me een beetje vet
Eten is ook wel relatief.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef saskiia het volgende:
[..]
Jaah vandaar ook de naam Mange Too(uit het Frans, eten = manger) Ik heb het ook niet echt geprobeerd hoor...lijkt me een beetje vet
Dippie, kun je mij nog 1x uitleggen wat een forumparty ook alweer in houdt?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind de smaak niet echt een succes, zepig. En dan was het bij mij ook alleen wat op mn lippen, niet dat ik op die massage bar heb lopen kauwen ofzo.
Anyway - er komt een forum party aan met een douche thema, al heel snel!!Geen idee nog of ik ga bestellen, want heb best veel douche gel nog om op te maken, maar meestal is er dan toch wel iets bij wat ik wil plus ik wil die serum bar dingen testen.
Lush verzint een aantal producten (forum specials). Die worden niet van te voren gemaakt. Op de dag van de party kun je alleen telefonisch bestellen dus je moet naar engeland bellen en met je creditcard betalen. De producten zijn 'made to order' dus het raakt niet op, alleen duurt het dus ook langer voor je ze hebt omdat ze nog gemaakt moeten worden. Vaak een paar weken dus.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef shmoopy het volgende:
Dippie, kun je mij nog 1x uitleggen wat een forumparty ook alweer in houdt?
Dan komen de producten niet in de online shop toch?
Dank!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef Dipkip het volgende:-knip-
Balen is dat he?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:30 schreef -Mellow- het volgende:
mijn pakketje is binnen, maar...
de ma bar is helemaal kapot in kruimels en zit op alle andere producten geplakt. Verder is de deksel van het zwarte potje van de AOBS ook kapot
Ok, mooi. Terecht ook, anders vrees ik dat ik ze zou moeten boycotten, en dat wil ik natuurlijk helemaal nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen is dat he?![]()
Mailen naar Lush (orders@lush.co.uk ), zeggen wat de schade is en ze sturen je de producten zonder mopperen na. Heb ik al vaker moeten doen.
Neem van iemand die al zeker 10 keer iets nagestuurd heeft gekregen maar aan dat ze dat keurig doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ok, mooi. Terecht ook, anders vrees ik dat ik ze zou moeten boycotten, en dat wil ik natuurlijk helemaal niet
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Cat22 het volgende:
Wihihihihi!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de managers bij Lush heeft mij per ongeluk in een interne mail geplakt! En nu heb ik info over nieuwe produkten!![]()
![]()
![]()
Er zitten lekkere dingen bij en een oude bekende komt terug (als deze dingen tenminste op de schappen komen, kon ik niet precies uit die mail opmaken). Ik ga niet zeggen wat de produkten zijn, vind ik niet eerlijk tov Lush. [/tease]
Maar ik ben opeens inner circle!
Met één melt kun je je bad prima parfumeren. SW is inderdaad yum! En CW ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:06 schreef -Mellow- het volgende:
ik kan nog wel een bad halen uit de kapotte ma bar
die bath melts zijn wel erg klein trouwens, krijg je daar wel een geurig bad mee? De wicked bath melt (retro) ruikt iig erg lekker
en cerrydwen's cauldron lijkt mij ook heerlijk
Ja idd, ik verwacht zeker een nieuwe. Voor de AOBS heb ik nog wel een ander potje dus hoef niet per se een nieuwe ofzo, maar is wel jammer dat ik die waarschijnlijk niet meer kan inleveren voor een gezichtsmasker, maarja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met één melt kun je je bad prima parfumeren. SW is inderdaad yum! En CW ook.![]()
En wat die kapotte bar betreft: gewoon mee badderen maar evengoed bij Lush een nieuwe claimen. Jij koopt en onbeschadigd produkt en dan hoor je dat ook te krijgen. Stel dat je het kado had willen geven.
Mailtje terug van de manager (zeerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Cat22 het volgende:
Wihihihihi!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de managers bij Lush heeft mij per ongeluk in een interne mail geplakt! En nu heb ik info over nieuwe produkten!![]()
![]()
![]()
Er zitten lekkere dingen bij en een oude bekende komt terug (als deze dingen tenminste op de schappen komen, kon ik niet precies uit die mail opmaken). Ik ga niet zeggen wat de produkten zijn, vind ik niet eerlijk tov Lush. [/tease]
Maar ik ben opeens inner circle!
Ik wil ook zo'n crème, maar vind het eigenlijk te duur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef -Mellow- het volgende:
oh en ik heb een proefje gekregen van skin nanny. Spul is enorm duur maar je hebt er ook maar een pietsie van nodig merk ik nu
hij is erg fijn. De eerste spf 30 creme die totaal geen velletjes achterlaat als je over je huid wrijft. Maar ik wil eigenlijk een zonnebrand voor het hele lichaam, maar dat zou dan een beetje prijzig worden met deze.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n crème, maar vind het eigenlijk te duur.
erg gul van ze, ik hoefde eigenlijk alleen een nieuwe ma bar. Die andere twee zijn nog prima.quote:Thank you for contacting us regarding your recent order; we were disappointed to hear that your items had been broken.
We have replaced the Ma ba, Psycoldelic and the Angels all of which should arrive with you shortly.
We apologise for any disappointment caused and ask that you contact us should there be any queries regarding the new package.
Zeker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef -Peach het volgende:
Lege potjes van Big etc., kun je die ook inleveren?
Naiisss... 5 zwarte potjes (wat voor formaat ook) is voldoende?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker.Alleen de witte potjes uit de retro kun je niet inleveren.
Yup. Zelf even de stickertjes eraf halen en goed schoonmaken en je maskertje is in the pocket.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Naiisss... 5 zwarte potjes (wat voor formaat ook) is voldoende?
Ik heb ze er nog nooit afgehaald en altijd zonder problemen kunnen inruilen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:00 schreef Dipkip het volgende:
Oh die stickers laat ik er altijd op zelfsmoeten die er af?
Beter! Fijn dat je t nieuw krijgtquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:16 schreef -Mellow- het volgende:
mailtje van Lush
[..]
erg gul van ze, ik hoefde eigenlijk alleen een nieuwe ma bar. Die andere twee zijn nog prima.
Das ook origineel!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ze er nog nooit afgehaald en altijd zonder problemen kunnen inruilen.
Op mijn verjaardag kreeg ik van 2 vriendinnen een aantal potjes met narcissen... in zwarte potjes.
Dat wat mij vertelt was was gewoon over een product wat er ergens dit jaar zou komen. Heeft niets met de party te maken. Met de party komen er eenmalige producten. Lees mn uitleg een stukje hierboven anders even door.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef Pumpkin. het volgende:
@dipkip: Word erg nieuwsgierig! Wat een geluk heb je weer.. maar het zijn dus producten die ook in de reguliere voorraad komen? Dan hoef ik geen haast te maken dus met die forumparty.
Oh, heb t verkeerd begrepen. Had t wel gelezen, maar tis al laat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat wat mij vertelt was was gewoon over een product wat er ergens dit jaar zou komen. Heeft niets met de party te maken. Met de party komen er eenmalige producten. Lees mn uitleg een stukje hierboven anders even door.
Maar er worden deze keer waarschijnlijk ook produkten gelanceerd die in de reguliere verkoop komen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat wat mij vertelt was was gewoon over een product wat er ergens dit jaar zou komen. Heeft niets met de party te maken. Met de party komen er eenmalige producten. Lees mn uitleg een stukje hierboven anders even door.
Dakan, maar dat heeft Pumkin dan dus niet van mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Maar er worden deze keer waarschijnlijk ook produkten gelanceerd die in de reguliere verkoop komen.
Weet ik van mijn interne bron.
behalve de toners en het pompje van helping handsquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:47 schreef douche-eendje het volgende:
Alle lege zwarte potjes/potten kun je inleveren.
Dat zijn toch flesjes?quote:Op donderdag 1 april 2010 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
behalve de toners en het pompje van helping hands
klopt, maar er bestaat vaak verwarring over dus zeg ik het er altijd maar bijquote:
Volgens mij is het ook een fake bericht, April Fools, gok ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
Er staat een nieuw product online, een fake tan
Ja. Nieuwe geuren zitten erbij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dakan, maar dat heeft Pumkin dan dus niet van mij![]()
Maar komt er ook een nieuwe geur Cat? Aaaaah toe nou zegge? Ik hoef niet te weten wat voor, alleen of er iets echt nieuws bij zit zeg maar *pruillip*
Toch geen 1 aprilgrap?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Nieuwe geuren zitten erbij.![]()
Maar ook oude geuren in een nieuwe vorm. En een heeeeele oude bekende komt terug.
Laatste hint: iedereen kan de produkten gebruiken, er zit geen typisch badprodukt bij.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet hieperdepiep werd van de lijst, kan best effe wachten met de aankoop. Op één nieuwe geur na.![]()
Ow! Enenenenenenen....... ik zag de uitwerking van een paar ideetjes uit de Fok!competitie voorbij komen!
En daar moeten jullie het mee doen.
Dat denk ik niet, hun april fools was die nepwedstrijd, en er zijn al demonstraties gedaan op het forum om het kleurverschil te tonen. Bovendien was het product een maand of wat geleden al aangekondigd.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij is het ook een fake bericht, April Fools, gok ik.
Oh, zonde zeg!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn Karma SP![]()
. Wist niet dat daar schimmel in kon groeien.
[ afbeelding ]
Ieieieieieuw!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn Karma SP![]()
. Wist niet dat daar schimmel in kon groeien.
[ afbeelding ]
Ik zou mailen hoor, lijkt me dat er toch iets niet in orde is met het product.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zit in dubio of ik nu lush moet gaan mailen. Volgens de sticker zou hij tot 17/04/2010 goed moeten zijn, ik denk dat die SP een maand lang ongebruikt in mijn kast heeft gelegen. Gelukkig had ik mijn bril op toen ik wou gaan smeren, want anders....
Een datum op de verpakking geeft de uiterste datum aan als de verpakking nog gesloten is. Misschien heb je de volgende keer met een wat viezere vinger in het potje gezeten? of is er vocht bij gekomen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zit in dubio of ik nu lush moet gaan mailen. Volgens de sticker zou hij tot 17/04/2010 goed moeten zijn, ik denk dat die SP een maand lang ongebruikt in mijn kast heeft gelegen. Gelukkig had ik mijn bril op toen ik wou gaan smeren, want anders....
Maar die dingen zijn toch minstens een jaar houdbaar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:43 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Een datum op de verpakking geeft de uiterste datum aan als de verpakking nog gesloten is. Misschien heb je de volgende keer met een wat viezere vinger in het potje gezeten? of is er vocht bij gekomen?
Ik zou wel mailenmisschien krijg je er iets voor terug en anders heb je iig de makers op de hoogte gesteld van dit en kunnen ze iets doen aan de houdbaarheid?
Die lijst heb ik dus ook. En nog een gezichtsserum en een lipbalm.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Dipkip het volgende:
Nieuwe producten volgens de Lush times:[lijst]
Eens. Er kan altijd een schimmeltje aan je vinger hebben gezeten wat ideale omstandigheden vond om te groeien. Ik heb het met mijn (over de datum) lip balms nog nooit meegemaakt, om om te gaan mailen over een product wat over 2 weken aan de datum is.. neuh. Teveel onzekere factoren waar Lush niet voor verantwoordelijk voor kan zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar die dingen zijn toch minstens een jaar houdbaar?
Als er dan 2 weken voor die datum iets niet goed is, vind ik het een beetje raar om dan te gaan mailen.
Zou wel fijn zijn als er veel van deze lijst met de party er is, zitten wel lekkere dingen tussen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Die lijst heb ik dus ook. En nog een gezichtsserum en een lipbalm.
Blijkbaar mocht het grote geheim dus toch al voor de party uitkomen.
quote:Op maandag 5 april 2010 10:19 schreef saskiia het volgende:
van die nieuwe dingen word ik altijd zo hebberig mihihihi
Wel reactie over gehad??quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef -Mellow- het volgende:
Mijn pakketje van user Joysa is er nog steeds niet, na 2 weken
ja, vorige week.. dat er bij het postkantoor ook al werd gezegd dat het langer zou duren omdat het niet echt in een envelop paste.quote:
Misschien kan je dat beter tegen Joysa zeggen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef -Mellow- het volgende:
Mijn pakketje van user Joysa is er nog steeds niet, na 2 weken
Dan wordt het in een pakketje gestopt en aan de deur gebracht en dat duurt geen twee wekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja, vorige week.. dat er bij het postkantoor ook al werd gezegd dat het langer zou duren omdat het niet echt in een envelop paste.
Maar dan nog, 2 weken. De Lush UK is nog sneller
Neen, ze word niet genaaid, het is allemaal mijn fout, fout in adres gemaakt, ze heeft PM, het gaat morgen opnieuw op de post.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan wordt het in een pakketje gestopt en aan de deur gebracht en dat duurt geen twee weken
Post de user nog wel? Ofwel, word je vet genaaid?
Ah okquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen, ze word niet genaaid, het is allemaal mijn fout, fout in adres gemaakt, ze heeft PM, het gaat morgen opnieuw op de post.
B-Electro SG is inmiddels bevestigd maar wel duur, 19,50 pond voor een 500 gr. flesquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:49 schreef douche-eendje het volgende:
Het enige wat ik zou willen is nog niet bevestigd (B Elektro SG), maar ik kan morgen toch niet bellen. Heb morgen weer een cursusdag, ik kan het echt niet maken om dan naar lush te bellen.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:29 schreef Winky het volgende:
[..]
B-Electro SG is inmiddels bevestigd maar wel duur, 19,50 pond voor een 500 gr. fles
Goed zo! The Olive Branch isquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Nadat ik had besloten dat ik het toch niks vond heb ik nu mijn zinnen gezet op Olive Branch![]()
Ik heb nu toch besloten dat hij lekker ruikt en dat ik hem wil
Heb je al besteld dan, want van die twee zijn er maar een paar!quote:Op woensdag 7 april 2010 08:11 schreef Pumpkin. het volgende:
Ik ga o.a. de 3 forumspecials en Butterball en Avoshower bestellen.
Dat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, denk dat ik deze ronde over sla. Douchegel is nou niet echt een schaars product hier, dus dan houdt het wel een beetje op
Nou, ik laat het bestellen haha! Via een grouporder op het Lushforum. En het is gelukt lees ik netquote:Op woensdag 7 april 2010 11:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je al besteld dan, want van die twee zijn er maar een paar!
Ik ga wel bestellen maar niet zo veel, ik heb ook teveel douchegel. Dus ik hou het bij 3 kleine flesjes (100 gr.) om uit te testen. Verder zo'n gezichtsserumding en misschien nog 1 of 2 van die nieuwe lichaamsverzorging dingen. En voor mn moeder moet ik gel en creme hebben. Maar ik ga rustig vanavond laat bestellen, want ik heb mezelf verboden halve literflessen te kopentis een begin he.
Heb ik niks van gehoordquote:Op woensdag 7 april 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat.*is verstandig*
Maar wat hoor ik nu van TOB? Zeg niet dat er een lotion van is!
gebruik je het voor je gezicht? Vind het zelf veel te heftig, hoewel het op je lichaam wel lekker isquote:Op woensdag 7 april 2010 13:04 schreef Quirine het volgende:
Misschien is Ocean Salt toch iets te grof voor mij.
Mijn huidje vindt t toch niet zo fijn.
Verdorie, ik had t net na 2 weken ontzettend lief zijn weer een beetje mooi.
Yeah, vroeger deed ik t ook. En toen vond mijn huid het wel prima.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
gebruik je het voor je gezicht? Vind het zelf veel te heftig, hoewel het op je lichaam wel lekker isheb je een gevoelige huid? Dan kan ik angels on bare skin aanraden, heeeeeerlijk
![]()
ik snap dat je verschillende dingen wil uitproberen maar als het niet werkt kun je het beter niet gebruiken. Ocean Salt is gewoon heel heftig. Als ik je verhaal zo lees zou ik Aqua marina gebruiken voor dagelijks gebruik en herbalism voor 2/3 keer in de week. En eventueel nog een vers maskertje erbijquote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef Quirine het volgende:
[..]
Yeah, vroeger deed ik t ook. En toen vond mijn huid het wel prima.
Ik heb t nu wel met water gemengd en de echt grove stukken zout eruit gelaten.
Ik heb ehm.. een hele gevoelige vettige/acne huid. Niet dat ik van de meeste dingen pukkeltjes krijg, maar van sommige dingen wordt mn huid heel erg 'dun', zo voelt het iig, en is mn huid helemaal rood en voelt het als zonnebrand. Angels vind ik wel fijn, maar ik wilde weer eens wat anders. (stiekem heb ik alle reinigers al eens geprobeerd)
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:46 schreef Dipkip het volgende:
Mijn bestelling is er ook door, 100 gr. Chai, 100 gr. Smaragdine, 100 gr. Grass, die witte/groene gezichtsserumdinges, Glorious Mud, Brimstone, en Spacegirl. En wat dingen voor mn mama, en de gratis ballistics natuurlijk, en voor het allereerst een chagrijnige medewerker aan de telefoon
Je kon 100 gr. verpakkingen van de retro douchegels en shampoos enzo bestellen op de forum party.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:54 schreef -Mellow- het volgende:waar kun je 100g chai bestellen? ik zie alleen maar flessen van 500g en hij lijkt mij zooo lekker, maar 500 is te veel.
Oh ok. waar kan je info over de forumparty zien dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kon 100 gr. verpakkingen van de retro douchegels en shampoos enzo bestellen op de forum party.
Op het forum (IF). Maar de party was gisteren, dus je kunt die dingen nu niet meer bestelllen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef -Mellow- het volgende:
Oh ok. waar kan je info over de forumparty zien dan?
Ik weet ook dat het heftig is, daarom wilde ik t ook uitproberen of het wat zou doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap dat je verschillende dingen wil uitproberen maar als het niet werkt kun je het beter niet gebruiken. Ocean Salt is gewoon heel heftig. Als ik je verhaal zo lees zou ik Aqua marina gebruiken voor dagelijks gebruik en herbalism voor 2/3 keer in de week. En eventueel nog een vers maskertje erbij
OMG!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:44 schreef Winky het volgende:
Ik dacht wel dat ze daarmee bezig waren. Er zijn veel klachten over de 100 en 500 gr. flessen. Het schijnt dat voor alle 3 de soorten dezelfde hoeveelheid materiaal gebruikt wordt waardoor de 100 gr. te dik zijn en de 500 veels te dun.
OMG2!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:36 schreef Dipkip het volgende:
Ja ik las het. Toch wel heel intelligent dat na een jaar van opmerkingen daarover van de klanten (echt exact dat, van dezelfde hoeveelheid plastic, zegt iedereen al een jaar) ze het eens navragen en dan helemaal verbaasd komen vertellen dat het echt zo is
ik vind m stinkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef friekin_ het volgende:
Hoe is de Charity Pot eigenlijk? Ik heb behoefte aan een goede vette creme!
Ik niet! hehe. Ruikt naar van die kinderschmink vind ik. Ik vind m ook niet echt mega vettig, wel erg goed smeerbaar. Gebruik m vooral als bodylotion.quote:
Balen is dat he? En de service van DHL is vaak echt om te janken. Maar ik weet zeker dat Lush alle schade zal vergoeden. En vraag dan specifiek om verzending via Parcelforce. Dat kan ook boven de 2 kilo (kost Lush waarschijnlijk meer, maar da's hun probleemquote:Op maandag 19 april 2010 14:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Nadat ik 23 km mocht rijden naar DHL heb ik net een klacht ingedient bij Lush. De doos is natgeweest, wat de 3 mini ballistics die toch al gebroken waren, niet ten goede kwam. Evenals Glorious Mud, Brimstone. En stepping stone heeft ongetwijfeld ooit een voetje moeten voorstellen maar het is nu een miezerig hoopje groene kruimels![]()
Nooit meer DHL, da's een ding wat zeker is (al is het maar voor het feit dat ik 10 minuten voor dat verdomde hek stond te wachten, driftig op het knopje drukkend voordat iemand op het geniale idee kwam het hek open te doen). Ik ga verdorie over een week naar de UK, dan had ik wel gewacht.
Ik heb eigenlijk nooit eerder problemen gehad met DHL, ook geen kapotte items ofzo.. Maar deze keer is hij ook maar 1 keer langsgeweest, alleen vrijdag. De chauffeur had voor het gemak maar aangekruist dat hij 2 keer geweest is, maar donderdag was er de hele dag iemand thuisquote:Op maandag 19 april 2010 15:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen is dat he? En de service van DHL is vaak echt om te janken. Maar ik weet zeker dat Lush alle schade zal vergoeden. En vraag dan specifiek om verzending via Parcelforce. Dat kan ook boven de 2 kilo (kost Lush waarschijnlijk meer, maar da's hun probleem) en je kunt je bestelling (nadat je hem de eerste keer hebt gemist) thuis laten bezorgen wanneer je wil of het op een lokaal afhaalpunt oppikken.
en dat baseer je op?quote:Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
In werkelijkheid is Lush eigenlijk troep. De verkoopspraatjes, zoetje praatjes en verpakkingen doen het goed. Ze stoppen een paar essentiele oliën, aparte geuren erin en klaar. Meer is het niet. Daarnaast bevat het ook parabenen, sulfaten etc maar da's oud nieuws in cosmetica.
dat is wel erg kort door de bochtquote:Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
In werkelijkheid is Lush eigenlijk troep. De verkoopspraatjes, zoetje praatjes en verpakkingen doen het goed. Ze stoppen een paar essentiele oliën, aparte geuren erin en klaar. Meer is het niet. Daarnaast bevat het ook parabenen, sulfaten etc maar da's oud nieuws in cosmetica.
Wat heb ik gemistquote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaat iemand hier morgen de karma douchegel bestellen?
quote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
wat?!@!#R@#!W~quote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind karma lekker, maar dan koop ik liever gewoon de parfum jaquote:Vanaf dinsdag 20 april kun je bij de Lush mailorder de limited edition KARMA SHOWER GEL bestellen. Er zijn slechts 100 flesjes (a 250 ml - EUR 15.95) beschikbaar dus mocht je een fan zijn wees er dan razend snel bij voordat je te laat bent want op = op!
Jawel, maar al een stuk minder dan in een vergelijkbaar product en zijn alle ingredienten nooit op dieren getest en ook niet het eindproduct en zijn de producten veel rijker omdat er minder water gebruikt wordt waardoor het inderdaad duurder is, maar ook veel geconcentreerder en dus langer meegaat.quote:Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Ja belachelijk duurquote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
tering hey:
[..]
ik vind karma lekker, maar dan koop ik liever gewoon de parfum ja
Dus jij wilt zeggen dat methylparaben, ethylparaben enzovoort natuurlijke conserveermiddelen zijn? Daarnaast stoppen in de meeste maskers talg. In de shampoo's sulfaten en andere dingen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is wel erg kort door de bochter zijn inderdaad Lush producten met parabenen wat een type conserveermiddel is. Overigens zit dit alleen in de vloeibare producten wat slechts 29% van alle producten is. In 71% van de producten zitten dus geen parabenen.
Ten tweede worden er maar heel weinig parabenen gebruikt, vandaar ook de beperkte houdbaarheid van Lush producten van gemiddeld 1 jaar tegenover een gemiddelde van 3 jaar in de cosmeticawereld. Er moet nou eenmaal geconserveerd worden, ook door Lush. Daarnaast maakt Lush gebruik van natuurlijke parabenen in plaats van chemische. Bedenk trouwens dat parabenen in vrijwel al het voedsel zit.
Nu jij weer
op zich valt het mee, flying fox is ook al 13.95 voor 250ml..quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef -Mellow- het volgende:
djeez die karma douche gel, wat n lijers
Een limited edition maken en er dan belachelijk veel voor gaan vragen. Daaahaaag
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op zich valt het mee, flying fox is ook al 13.95 voor 250ml..
Voor mij wel, dus leg eens uit wie je met 'je' bedoelt? Die zoete praatjes heb ik vanaf dag 1 irritant gevonden dus dat 'doet t m' niet voor mij hoor.. Die geuren trouwens ook niet, aangezien de produkten die ik gebruik gewoon ronduit stinkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:32 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Maar als je het vergelijkt met andere merken zijn ze idd beter en bewuster ja. Ik vind alleen dat het nogal overschat wordt...ik was zelf ook enorm gek op Lush maar na een tijd vond ik er niks aan simpelweg omdat het niet veel doet voor je. Allemaal zoetje praatjes en geurtjes doen t m.
Tja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:32 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat methylparaben, ethylparaben enzovoort natuurlijke conserveermiddelen zijn? Daarnaast stoppen in de meeste maskers talg. In de shampoo's sulfaten en andere dingen.
Maar als je het vergelijkt met andere merken zijn ze idd beter en bewuster ja. Ik vind alleen dat het nogal overschat wordt...ik was zelf ook enorm gek op Lush maar na een tijd vond ik er niks aan simpelweg omdat het niet veel doet voor je. Allemaal zoetje praatjes en geurtjes doen t m.
Ja ik koop het toch ook voor de geurenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:32 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Allemaal zoetje praatjes en geurtjes doen t m.
Dat zou ik dan ook wel willenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef -Peach het volgende:
Hai!
Als er iemand binnenkort in de UK gaat bestellen wil ik graag meedoen
wanneer alle nieuwe producten erop staan ga ik bestellenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef -Peach het volgende:
Hai!
Als er iemand binnenkort in de UK gaat bestellen wil ik graag meedoen
Nu dus?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wanneer alle nieuwe producten erop staan ga ik bestellen
Ik zou eisen dat ze op een dag komen dat je er wel bent. Komop zeg! ZIJ maken je pakket kwijt en houden zich daardoor niet aan de afspraken!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:22 schreef LeNeHe het volgende:
Lekker spul allemaal Maria! Brimstone stond er maandag al wel op, je kon het alleen vinden via de zoekfunctie.
Ik ben trouwens Helping Hands vergeten en die knuppels van DHL waren vandaag 'ineens' mijn pakket kwijt. Heb net gebeld en kreeg te horen dat ie vanmorgen kwijt was en later weer was gevonden, maar niet meer meegenomen op de route. (*$&@$& ben ik daar vandaag speciaal voor thuis gebleven![]()
Nu komen ze maandag en dan is hier dus niemand...
Mja een Gras douchegel krijgen we er voor terug! Ik hoop dat ie lekker is! Maar zoet denk ik niet!quote:Op zondag 25 april 2010 14:07 schreef Winky het volgende:
Ik hoop wel dat er een nieuwe douchegel bij komt. Ik heb gelukkig wel met de forumparty Butterball, Avoshower en B Electro kunnen kopen dus ik kan nog wel even vooruit maar een nieuwe zoete lucht zou welkom zijn (zolang het maar niet naar Rock Star ruikt).
Eik moet je wanneer je een pakket verwacht, om 6 uur opstaan, je camera pakken en op gaan nemen... Dan eerst even teletekst met datum/tijdsnotatie laten zien en dna die camera de hele dag op de voordeur houden....quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Dipkip het volgende:
Mijn party pakket komt vanavond eindelijk!! Ze hadden het zogenaamd geprobeerd te brengen (ik zat VOOR HET RAAM BASTARDS) dus ik moest wachten tot mn vriend 'even' die 40 minuten om kon rijden want ik heb geen rijbewijs.
Hij belde net heel verheugd op 'Er zit niet eens een gat in deze keer!!'
Je hebt PM!quote:Op maandag 26 april 2010 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
voor evt meebestellers, ik wil woensdag bestellen
Je moet daar echt van houden, dus ik zou die niet zomaar op de gok bestellen, sommigenvinden het naar bedorven moeras of natte hond ruikenquote:
Hehe, dankjewel.quote:Op maandag 26 april 2010 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je moet daar echt van houden, dus ik zou die niet zomaar op de gok bestellen, sommigenvinden het naar bedorven moeras of natte hond ruiken
amenquote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef progje het volgende:
Jungle
Daar mogen ze van mij wel een douchegel en/of zeep van maken
Ik hoop dat die Vanillary douchegel er komt, lijkt me erg lekker.quote:Op maandag 26 april 2010 09:20 schreef Dipkip het volgende:
Er zou toch Vanillary douchegel komen, lijkt me dat die dan YYYs plaats inneemt.
En hoewel ik Grass lekker vind, vind ik Tramp echt beter, vooral op mn vent dus ik hoop dat ie retro gaat.
jottemmmmquote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef progje het volgende:
Jungle
Daar mogen ze van mij wel een douchegel en/of zeep van maken
Welke is daarvan lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 18:44 schreef Winky het volgende:
De 100 gr. retro flessen zijn er nu ook. Net een nieuwe bestelling gedaan dus het wachten kan beginnen
Ik heb van de retro alleen shampoo (Antiphilitron) en een conditioner (Forever in bloom) besteld. Puur om uit te proberen.quote:Op maandag 26 april 2010 18:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welke is daarvan lekkerIk ben van de zoete geuren..
Freeze! heerlijk fris ook als shampoo, lekker voor in de zomerquote:Op maandag 26 april 2010 18:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welke is daarvan lekkerIk ben van de zoete geuren..
Die klinkt ook wel lekker jaquote:Op maandag 26 april 2010 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Freeze! heerlijk fris ook als shampoo, lekker voor in de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |