Zoet en meisjesachtig... En niet zo nadrukkelijk sterk en zwaar als karmaquote:Op maandag 15 maart 2010 21:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jeej, nog iemand die Kama vies vindt!
Waar hou je van?
Bloemetjes, frisse citrusdingetjes, noem eens wat?
Nou, dan heb je bij Lush keuze zat, joh.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:50 schreef jora23 het volgende:
[..]
Zoet en meisjesachtig... En niet zo nadrukkelijk sterk en zwaar als karma
Waarom was ik zo dom om karma te nemenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou, dan heb je bij Lush keuze zat, joh.
Qua zeepjes Miranda, Rockstar, The Godmother bijv.
Douchegel Yummy Yummy Yummie (mierzoet), Rub Rub Rub (zoet met een vleugje fris, is een soort scrub vanwege het zout)
Hmmm, ik kan het wel allemaal opnoemen, maar je zou even op de site (NL en UK) moeten snuffelen en dan evt hier gebruikerservaringen vragen.
karma moet je echt van houden ja, vind het zelf ook niks.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:13 schreef jora23 het volgende:
[..]
Waarom was ik zo dom om karma te nemen![]()
Volgens mij zei jij al dat het zo smerig was... Maar ja duurt nu wel even voor ik weer lush geld heb![]()
The godmother klinkt trouwens wel lekker en Miranda zou ik alleen al om de mooie naam gebruiken. Goh hoe zou ik heten.... Ik zal eens een keer proefjes nemen ipv zo'n groot stuk.
ik wil t wel ruilen. Ik heb in de aanbieding:quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef Joysa het volgende:
Ik heb een potje Lemony Flutter over.. ongebruikt.
Is er toevallig iemand die deze wil overkopen?
Ik was de mijne kwijt, heb toen een nieuwe gekocht, maar toen heb ik de oude weer gevonden
Ik weet dat de strawberry santa niks voor mij is.. De andere 2 ken ik niet.. wat is de meest eerlijke ruilquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:32 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik wil t wel ruilen. Ik heb in de aanbieding:
-rock star
-strawberry santa
-angel's delight
allen ongebruikt.
je mag die andere twee allebei hebben hoor. Tenminste als je de gok aandurft. Rockstar en angel's delight ruiken allebei erg zoet. Naar frambozensnoepjes oid. Ik vind het vreselijk maar er zijn erg veel liefhebbers van dat typische snoepjeszoet van lush.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet dat de strawberry santa niks voor mij is.. De andere 2 ken ik niet.. wat is de meest eerlijke ruil?
Ik neem de gokquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:44 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
je mag die andere twee allebei hebben hoor. Tenminste als je de gok aandurft. Rockstar en angel's delight ruiken allebei erg zoet. Naar frambozensnoepjes oid. Ik vind het vreselijk maar er zijn erg veel liefhebbers van dat typische snoepjeszoet van lush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |