Yeah, vroeger deed ik t ook. En toen vond mijn huid het wel prima.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
gebruik je het voor je gezicht? Vind het zelf veel te heftig, hoewel het op je lichaam wel lekker isheb je een gevoelige huid? Dan kan ik angels on bare skin aanraden, heeeeeerlijk
![]()
ik snap dat je verschillende dingen wil uitproberen maar als het niet werkt kun je het beter niet gebruiken. Ocean Salt is gewoon heel heftig. Als ik je verhaal zo lees zou ik Aqua marina gebruiken voor dagelijks gebruik en herbalism voor 2/3 keer in de week. En eventueel nog een vers maskertje erbijquote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef Quirine het volgende:
[..]
Yeah, vroeger deed ik t ook. En toen vond mijn huid het wel prima.
Ik heb t nu wel met water gemengd en de echt grove stukken zout eruit gelaten.
Ik heb ehm.. een hele gevoelige vettige/acne huid. Niet dat ik van de meeste dingen pukkeltjes krijg, maar van sommige dingen wordt mn huid heel erg 'dun', zo voelt het iig, en is mn huid helemaal rood en voelt het als zonnebrand. Angels vind ik wel fijn, maar ik wilde weer eens wat anders. (stiekem heb ik alle reinigers al eens geprobeerd)
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:46 schreef Dipkip het volgende:
Mijn bestelling is er ook door, 100 gr. Chai, 100 gr. Smaragdine, 100 gr. Grass, die witte/groene gezichtsserumdinges, Glorious Mud, Brimstone, en Spacegirl. En wat dingen voor mn mama, en de gratis ballistics natuurlijk, en voor het allereerst een chagrijnige medewerker aan de telefoon
Je kon 100 gr. verpakkingen van de retro douchegels en shampoos enzo bestellen op de forum party.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:54 schreef -Mellow- het volgende:waar kun je 100g chai bestellen? ik zie alleen maar flessen van 500g en hij lijkt mij zooo lekker, maar 500 is te veel.
Oh ok. waar kan je info over de forumparty zien dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kon 100 gr. verpakkingen van de retro douchegels en shampoos enzo bestellen op de forum party.
Op het forum (IF). Maar de party was gisteren, dus je kunt die dingen nu niet meer bestelllen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef -Mellow- het volgende:
Oh ok. waar kan je info over de forumparty zien dan?
Ik weet ook dat het heftig is, daarom wilde ik t ook uitproberen of het wat zou doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap dat je verschillende dingen wil uitproberen maar als het niet werkt kun je het beter niet gebruiken. Ocean Salt is gewoon heel heftig. Als ik je verhaal zo lees zou ik Aqua marina gebruiken voor dagelijks gebruik en herbalism voor 2/3 keer in de week. En eventueel nog een vers maskertje erbij
OMG!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:44 schreef Winky het volgende:
Ik dacht wel dat ze daarmee bezig waren. Er zijn veel klachten over de 100 en 500 gr. flessen. Het schijnt dat voor alle 3 de soorten dezelfde hoeveelheid materiaal gebruikt wordt waardoor de 100 gr. te dik zijn en de 500 veels te dun.
OMG2!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:36 schreef Dipkip het volgende:
Ja ik las het. Toch wel heel intelligent dat na een jaar van opmerkingen daarover van de klanten (echt exact dat, van dezelfde hoeveelheid plastic, zegt iedereen al een jaar) ze het eens navragen en dan helemaal verbaasd komen vertellen dat het echt zo is
ik vind m stinkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef friekin_ het volgende:
Hoe is de Charity Pot eigenlijk? Ik heb behoefte aan een goede vette creme!
Ik niet! hehe. Ruikt naar van die kinderschmink vind ik. Ik vind m ook niet echt mega vettig, wel erg goed smeerbaar. Gebruik m vooral als bodylotion.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |