quote:foto Op woensdag 10 maart 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ontzettend gefeliciteerd, winnaars!
En iedereen bedankt voor het meedoen aan deze prijsvraag.
Samen hebben we er zo'n succes van gemaakt dat Lush heeft aangegeven binnenkort graag weer iets samen met FOK! te willen doen! Met dank aan jullie, dus!
ITEEJER!quote:foto Op woensdag 10 maart 2010 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
en wie was dat nou ook alweer van de
ík hou ook van appeltaart maar ik was me er toch niet mee? toen ik over de worteltjestaart begon?
ff, lekker PUH
Ik zal diegene even op je post wijzenquote:foto Op woensdag 10 maart 2010 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
en wie was dat nou ook alweer van de
ík hou ook van appeltaart maar ik was me er toch niet mee? toen ik over de worteltjestaart begon?
ff, lekker PUH
Ja graag! Ik wilde het ook al gaan doen!quote:foto Op woensdag 10 maart 2010 22:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zal diegene even op je post wijzen
Die komen ook zeker nog!quote:foto Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
(maar van dat verbrande rubber klopte idd dus wel) hehe
enne andere prijswinnaars ook van harte, leuke ideetjes
ben nog wel erg benieuwd naar de andere inzendingen..
bedank ze maar van onsquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die komen ook zeker nog!
Lush was - gelukkig voor de nagelbijters - lekker snel met het kiezen van de winnaars.
(Overigens hebben ze dat echt heel serieus aangepakt en overlegd, echt top van ze!)
Maar ik heb morgenmiddag denk ik wel tijd om te beginnen met het plaatsen van alle overige inzendingen!
Je moet maar zo denken... mede dankzij jouw idee wil Lush vaker met FOK! samenwerkenquote:foto Op woensdag 10 maart 2010 22:28 schreef Mirjam het volgende:
feli winnaars, helaas niks gewonnen
quote:foto Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd, ik haat jullie alledrie
Nee hoor geintje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop