abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:55:03 #1
163650 Greys
pi_78991952
Ik heb een boodschap van Lush!
Voor jullie!

---------------------------------------------------------------------------------

Hoi Greys,

Ik heb de drie prijswinnaars voor je!

Zoals ik al vertelde aan de telefoon, hebben we bij het bepalen van de winnaars aan een aantal dingen gedacht. Ten eerste natuurlijk de originaliteit van het idee. En eerlijk is eerlijk, er waren ontzettend veel hele originele ideeën bij! Daarnaast hebben we gekeken naar de haalbaarheid van een product. Valt het binnen de filosofie van Lush? Is het gemakkelijk te gebruiken? En het is een product wat op grote schaal gemaakt kan worden? En als allerlaatste hebben we nog gekeken naar de ingrediëntenkennis. We hebben zwaar laten meetellen of je je verdiept had in de ingrediënten en waarom je vond dat bepaalde ingrediënten in je product aanwezig moeten zijn. Op basis van deze voorwaarden zijn we tot de conclusie gekomen dat er drie absolute toppers zijn:

De winnaar van het Lush Legends pakket is geworden: quimby (de vrouw van, dan!) met Lush Mud.
De jury vond het idee van een lichaamsmasker ontzettend leuk! Het is iets wat nog niet in de Lush collectie voorkomt en daarmee erg origineel. Daarnaast heeft ze een aantal goede suggesties gegeven voor ingrediënten en ook nagedacht over de verpakking. Dit winnende idee gaan we meenemen naar de product vergaderingen die maandelijks gehouden worden!

De tweede prijs, een Sweet and Dreamy pakket, is gewonnen door: Rael (meneer Kleurdoos!)
Rael bedacht verschillende doucheproducten met als hoofdingrediënt wortel. Een prima ingrediënt voor je huid, wat op dit moment eigenlijk nog niet door Lush gebruikt wordt. Zeker dus een zeer waardevol idee voor de toekomst!

De derde prijs, ook een Sweet and Dreamy pakket, is gewonnen door: Krezip123
Maaike was niet de enige die met het idee kwam van een speciale douchebar die je direct als scheerschuim kunt gebruiken. Zij was echter wel degene die het best had nagedacht over ingrediënten en haalbaarheid. Wederom een prima inzending die ook meegaat naar de volgende vergadering!

Lush wenst jullie ontzettend veel plezier van de producten. En wie weet, zien we deze geweldige ideeën binnenkort wel terugkomen in onze winkels!

Groeten,
Lush NL
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:56:11 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78992012
Gefeliciteerd
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:56:14 #3
163650 Greys
pi_78992016
NOG EVEN DE VOLLEDIGE WINNENDE IDEEËN!

Hoofdprijs: Lush Mud.
Wat een fantastisch idee dat we mogen helpen meedenken voor een nieuw LUSH product. Ik ben een zeer trouwe LUSH fan die dagelijks gebruik maakt van zeer veel LUSH producten, van shampoo tot shower jelly van cleaner tot fresh face mask en voor de ultieme ontspanning een lekkere sex bomb bathballistic.

Ik mis echter nog wel iets in de super LUSH collectie, daarom ben ik helemaal blij met deze actie. Wat ik nog graag zou zien als nieuw product is LUSH MUD.

Naar mijn idee is het een moddermasker voor je lichaam die het voedt en een lichte scrub geeft. Even lekker vies smeren en goed laten intrekken net als een gezichtsmasker eigenlijk. Belangrijk vind ik dat het verpakt wordt in een BLACKPOT zodat de potjes hergebruikt kunnen worden, stuk beter voor het milieu.

Het is moeilijk om maar één LUSH MUD te creeeren aangezien iedereen een ander huidtype heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar een moddermasker met natuurlijke klei, lichte scrub (bijvoorbeeld van perziken, amandelen of zeezout) voedende elementen vanuit de havermout en de advocado's en een heerlijk ontspannende geur bijvoorbeeld lavendel.

Om het product aantrekkelijker te doen laten lijken zou ik voor een licht grijze kleur gaan met het blauw paarse van de lavendelbloemetjes, deze mogen heel aanwezig zijn om te zien wat de ingrediënten zijn.

Het kan natuurlijk in diverse geuren. Als het maar ontspannend is. Wat ook erg lekker zal zijn is mint of sinaasappel (of een combinatie hiervan). Het is puur een verzorgingsproduct voor je gehele lichaam wat vooral ontspannend moet werken. Eigenlijk net als een fresh face mask, alleen dan voor je body.

Dit moet echt een heerlijk product zijn om je lichaam mee te verwennen en om de LUSH collectie compleet te maken.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tweede prijs: Because we carecarrot a lot!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Derde prijs: shave and soap bar
Een lekker schuimende en scrubbende zeep-bar die ook te gebruiken is als scheerschuim.
Je zeept jezelf er dus mee in, waarna je meteen je lichaam kunt scheren ermee. De scrub zorgt ervoor dat de ingegroeide haartjes los gaan zodat je ook die meeneemt tijdens het scheren, en je na het scheren helemaal glad bent.
De ingrediënten van de zeep moeten dan zorgen voor de verzorging van de huid voor na het scheren, hierbij dacht ik aan calendula (helend en verzachtend en tegen huidirritaties), honing (verzachtend), lavendel (ontsmettend en huidverzachtend) en chocola (hydraterend, zachter makend en rimpels verzachtend en huidverjongend).

Zo is het een praktisch product met alle goede eigenschappen die je wilt terwijl het ook nog heel lekker ruikt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:57:24 #4
163650 Greys
pi_78992075
En nog even uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ontzettend gefeliciteerd, winnaars!

En iedereen bedankt voor het meedoen aan deze prijsvraag.
Samen hebben we er zo'n succes van gemaakt dat Lush heeft aangegeven binnenkort graag weer iets samen met FOK! te willen doen! Met dank aan jullie, dus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78992114
Gefeliciteerd winnaars! Helaas niet gewonnen, maar toch superleuke actie!
pi_78992120
gefeliciteerd alle 3 !

en jammer voor alle anderen (waaronder ikzelf )
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_78992176
en wie was dat nou ook alweer van de

ík hou ook van appeltaart maar ik was me er toch niet mee? toen ik over de worteltjestaart begon?

ff, lekker PUH
pi_78992227
Gefeliciteerd prijswinnaars .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 22:00:10 #9
163650 Greys
pi_78992234
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:

ík hou ook van appeltaart maar ik was me er toch niet mee? toen ik over de worteltjestaart begon?

ff, lekker PUH
ITEEJER!

Wrijf het hem er maar in hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 10 maart 2010 @ 22:00:38 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_78992266
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:

ff, lekker PUH
Ik zal diegene even op je post wijzen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_78992406
(maar van dat verbrande rubber klopte idd dus wel ) hehe

enne andere prijswinnaars ook van harte, leuke ideetjes

ben nog wel erg benieuwd naar de andere inzendingen..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 22:07:19 #12
163650 Greys
pi_78992628
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zal diegene even op je post wijzen
Ja graag! Ik wilde het ook al gaan doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78992683
Gefeliciteerd winnaars!

En nu maar hopen dat we binnenkort een speciale Made by Fok! lijn krijgen in de Lushstores!
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:09:17 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78992730
Terechte winnaars als ik dit zo zie (al was mijn idee natuurlijk ook geweldig ). Gefeliciteerd
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 22:09:35 #15
163650 Greys
pi_78992740
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
(maar van dat verbrande rubber klopte idd dus wel ) hehe

enne andere prijswinnaars ook van harte, leuke ideetjes

ben nog wel erg benieuwd naar de andere inzendingen..
Die komen ook zeker nog!

Lush was - gelukkig voor de nagelbijters - lekker snel met het kiezen van de winnaars.
(Overigens hebben ze dat echt heel serieus aangepakt en overlegd, echt top van ze! )
Maar ik heb morgenmiddag denk ik wel tijd om te beginnen met het plaatsen van alle overige inzendingen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 22:10:07 #16
163650 Greys
pi_78992773
IS ER NOG IEMAND VAN DE DEELNEMERS DIE ER BEZWAAR TEGEN HEEFT
als zijn/haar inzending (zonder echte naam en username) op FOK! wordt geplaatst?

Gelieve mij dan voor morgenmiddag even een PM te sturen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78993006
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Die komen ook zeker nog!

Lush was - gelukkig voor de nagelbijters - lekker snel met het kiezen van de winnaars.
(Overigens hebben ze dat echt heel serieus aangepakt en overlegd, echt top van ze! )
Maar ik heb morgenmiddag denk ik wel tijd om te beginnen met het plaatsen van alle overige inzendingen!
bedank ze maar van ons scheelt me weer een tripje amsterdam voor dreamcream
pi_78993060
Gefeliciteerd terechte winnaars!! Hele leuke ideeën!
pi_78993720
feli winnaars, helaas niks gewonnen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  ESF Reporter woensdag 10 maart 2010 @ 22:30:56 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_78993852
Gefeliciteerd, ik haat jullie alledrie

Nee hoor geintje.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 22:31:40 #21
163650 Greys
pi_78993886
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:28 schreef Mirjam het volgende:
feli winnaars, helaas niks gewonnen
Je moet maar zo denken... mede dankzij jouw idee wil Lush vaker met FOK! samenwerken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 10 maart 2010 @ 22:32:26 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_78993918
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd, ik haat jullie alledrie

Nee hoor geintje.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_78994994
Gefeliciteerd winnaars !

Die wortel vond ik inderdaad goed gevonden als gezond ding wat er nog niet bij zit. Ik ken Lush dus niet heel goed op een paar dingetjes na, maar die Shower Smoothies kwamen in de beschrijving al als lichaamsmasker-achtig over omdat je ze zolang moet laten intrekken op je huid

Nouja, het is het alleen niet specifiek zoals quimby beschrijft
pi_78995437
Gefeliciteerd winnaars!
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_78995463
Gefeliciteerd allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: