NOG EVEN DE VOLLEDIGE WINNENDE IDEEËN!Hoofdprijs: Lush Mud.Wat een fantastisch idee dat we mogen helpen meedenken voor een nieuw LUSH product. Ik ben een zeer trouwe LUSH fan die dagelijks gebruik maakt van zeer veel LUSH producten, van shampoo tot shower jelly van cleaner tot fresh face mask en voor de ultieme ontspanning een lekkere sex bomb bathballistic.
Ik mis echter nog wel iets in de super LUSH collectie, daarom ben ik helemaal blij met deze actie. Wat ik nog graag zou zien als nieuw product is LUSH MUD.
Naar mijn idee is het een moddermasker voor je lichaam die het voedt en een lichte scrub geeft. Even lekker vies smeren en goed laten intrekken net als een gezichtsmasker eigenlijk. Belangrijk vind ik dat het verpakt wordt in een BLACKPOT zodat de potjes hergebruikt kunnen worden, stuk beter voor het milieu.
Het is moeilijk om maar één LUSH MUD te creeeren aangezien iedereen een ander huidtype heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar een moddermasker met natuurlijke klei, lichte scrub (bijvoorbeeld van perziken, amandelen of zeezout) voedende elementen vanuit de havermout en de advocado's en een heerlijk ontspannende geur bijvoorbeeld lavendel.
Om het product aantrekkelijker te doen laten lijken zou ik voor een licht grijze kleur gaan met het blauw paarse van de lavendelbloemetjes, deze mogen heel aanwezig zijn om te zien wat de ingrediënten zijn.
Het kan natuurlijk in diverse geuren. Als het maar ontspannend is. Wat ook erg lekker zal zijn is mint of sinaasappel (of een combinatie hiervan). Het is puur een verzorgingsproduct voor je gehele lichaam wat vooral ontspannend moet werken. Eigenlijk net als een fresh face mask, alleen dan voor je body.
Dit moet echt een heerlijk product zijn om je lichaam mee te verwennen en om de LUSH collectie compleet te maken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tweede prijs: Because we carecarrot a lot!![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Derde prijs: shave and soap barEen lekker schuimende en scrubbende zeep-bar die ook te gebruiken is als scheerschuim.
Je zeept jezelf er dus mee in, waarna je meteen je lichaam kunt scheren ermee. De scrub zorgt ervoor dat de ingegroeide haartjes los gaan zodat je ook die meeneemt tijdens het scheren, en je na het scheren helemaal glad bent.
De ingrediënten van de zeep moeten dan zorgen voor de verzorging van de huid voor na het scheren, hierbij dacht ik aan calendula (helend en verzachtend en tegen huidirritaties), honing (verzachtend), lavendel (ontsmettend en huidverzachtend) en chocola (hydraterend, zachter makend en rimpels verzachtend en huidverjongend).
Zo is het een praktisch product met alle goede eigenschappen die je wilt terwijl het ook nog heel lekker ruikt!