abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:55:03 #1
163650 Greys
pi_78991952
Ik heb een boodschap van Lush!
Voor jullie!

---------------------------------------------------------------------------------

Hoi Greys,

Ik heb de drie prijswinnaars voor je!

Zoals ik al vertelde aan de telefoon, hebben we bij het bepalen van de winnaars aan een aantal dingen gedacht. Ten eerste natuurlijk de originaliteit van het idee. En eerlijk is eerlijk, er waren ontzettend veel hele originele ideeën bij! Daarnaast hebben we gekeken naar de haalbaarheid van een product. Valt het binnen de filosofie van Lush? Is het gemakkelijk te gebruiken? En het is een product wat op grote schaal gemaakt kan worden? En als allerlaatste hebben we nog gekeken naar de ingrediëntenkennis. We hebben zwaar laten meetellen of je je verdiept had in de ingrediënten en waarom je vond dat bepaalde ingrediënten in je product aanwezig moeten zijn. Op basis van deze voorwaarden zijn we tot de conclusie gekomen dat er drie absolute toppers zijn:

De winnaar van het Lush Legends pakket is geworden: quimby (de vrouw van, dan!) met Lush Mud.
De jury vond het idee van een lichaamsmasker ontzettend leuk! Het is iets wat nog niet in de Lush collectie voorkomt en daarmee erg origineel. Daarnaast heeft ze een aantal goede suggesties gegeven voor ingrediënten en ook nagedacht over de verpakking. Dit winnende idee gaan we meenemen naar de product vergaderingen die maandelijks gehouden worden!

De tweede prijs, een Sweet and Dreamy pakket, is gewonnen door: Rael (meneer Kleurdoos!)
Rael bedacht verschillende doucheproducten met als hoofdingrediënt wortel. Een prima ingrediënt voor je huid, wat op dit moment eigenlijk nog niet door Lush gebruikt wordt. Zeker dus een zeer waardevol idee voor de toekomst!

De derde prijs, ook een Sweet and Dreamy pakket, is gewonnen door: Krezip123
Maaike was niet de enige die met het idee kwam van een speciale douchebar die je direct als scheerschuim kunt gebruiken. Zij was echter wel degene die het best had nagedacht over ingrediënten en haalbaarheid. Wederom een prima inzending die ook meegaat naar de volgende vergadering!

Lush wenst jullie ontzettend veel plezier van de producten. En wie weet, zien we deze geweldige ideeën binnenkort wel terugkomen in onze winkels!

Groeten,
Lush NL
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:56:11 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78992012
Gefeliciteerd
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:56:14 #3
163650 Greys
pi_78992016
NOG EVEN DE VOLLEDIGE WINNENDE IDEEËN!

Hoofdprijs: Lush Mud.
Wat een fantastisch idee dat we mogen helpen meedenken voor een nieuw LUSH product. Ik ben een zeer trouwe LUSH fan die dagelijks gebruik maakt van zeer veel LUSH producten, van shampoo tot shower jelly van cleaner tot fresh face mask en voor de ultieme ontspanning een lekkere sex bomb bathballistic.

Ik mis echter nog wel iets in de super LUSH collectie, daarom ben ik helemaal blij met deze actie. Wat ik nog graag zou zien als nieuw product is LUSH MUD.

Naar mijn idee is het een moddermasker voor je lichaam die het voedt en een lichte scrub geeft. Even lekker vies smeren en goed laten intrekken net als een gezichtsmasker eigenlijk. Belangrijk vind ik dat het verpakt wordt in een BLACKPOT zodat de potjes hergebruikt kunnen worden, stuk beter voor het milieu.

Het is moeilijk om maar één LUSH MUD te creeeren aangezien iedereen een ander huidtype heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar een moddermasker met natuurlijke klei, lichte scrub (bijvoorbeeld van perziken, amandelen of zeezout) voedende elementen vanuit de havermout en de advocado's en een heerlijk ontspannende geur bijvoorbeeld lavendel.

Om het product aantrekkelijker te doen laten lijken zou ik voor een licht grijze kleur gaan met het blauw paarse van de lavendelbloemetjes, deze mogen heel aanwezig zijn om te zien wat de ingrediënten zijn.

Het kan natuurlijk in diverse geuren. Als het maar ontspannend is. Wat ook erg lekker zal zijn is mint of sinaasappel (of een combinatie hiervan). Het is puur een verzorgingsproduct voor je gehele lichaam wat vooral ontspannend moet werken. Eigenlijk net als een fresh face mask, alleen dan voor je body.

Dit moet echt een heerlijk product zijn om je lichaam mee te verwennen en om de LUSH collectie compleet te maken.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tweede prijs: Because we carecarrot a lot!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Derde prijs: shave and soap bar
Een lekker schuimende en scrubbende zeep-bar die ook te gebruiken is als scheerschuim.
Je zeept jezelf er dus mee in, waarna je meteen je lichaam kunt scheren ermee. De scrub zorgt ervoor dat de ingegroeide haartjes los gaan zodat je ook die meeneemt tijdens het scheren, en je na het scheren helemaal glad bent.
De ingrediënten van de zeep moeten dan zorgen voor de verzorging van de huid voor na het scheren, hierbij dacht ik aan calendula (helend en verzachtend en tegen huidirritaties), honing (verzachtend), lavendel (ontsmettend en huidverzachtend) en chocola (hydraterend, zachter makend en rimpels verzachtend en huidverjongend).

Zo is het een praktisch product met alle goede eigenschappen die je wilt terwijl het ook nog heel lekker ruikt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:57:24 #4
163650 Greys
pi_78992075
En nog even uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ontzettend gefeliciteerd, winnaars!

En iedereen bedankt voor het meedoen aan deze prijsvraag.
Samen hebben we er zo'n succes van gemaakt dat Lush heeft aangegeven binnenkort graag weer iets samen met FOK! te willen doen! Met dank aan jullie, dus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78992114
Gefeliciteerd winnaars! Helaas niet gewonnen, maar toch superleuke actie!
pi_78992120
gefeliciteerd alle 3 !

en jammer voor alle anderen (waaronder ikzelf )
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_78992176
en wie was dat nou ook alweer van de

ík hou ook van appeltaart maar ik was me er toch niet mee? toen ik over de worteltjestaart begon?

ff, lekker PUH
pi_78992227
Gefeliciteerd prijswinnaars .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 22:00:10 #9
163650 Greys
pi_78992234
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:

ík hou ook van appeltaart maar ik was me er toch niet mee? toen ik over de worteltjestaart begon?

ff, lekker PUH
ITEEJER!

Wrijf het hem er maar in hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 10 maart 2010 @ 22:00:38 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_78992266
quote:

ff, lekker PUH
Ik zal diegene even op je post wijzen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_78992406
(maar van dat verbrande rubber klopte idd dus wel ) hehe

enne andere prijswinnaars ook van harte, leuke ideetjes

ben nog wel erg benieuwd naar de andere inzendingen..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 22:07:19 #12
163650 Greys
pi_78992628
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zal diegene even op je post wijzen
Ja graag! Ik wilde het ook al gaan doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78992683
Gefeliciteerd winnaars!

En nu maar hopen dat we binnenkort een speciale Made by Fok! lijn krijgen in de Lushstores!
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:09:17 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78992730
Terechte winnaars als ik dit zo zie (al was mijn idee natuurlijk ook geweldig ). Gefeliciteerd
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 22:09:35 #15
163650 Greys
pi_78992740
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:

enne andere prijswinnaars ook van harte, leuke ideetjes

ben nog wel erg benieuwd naar de andere inzendingen..
Die komen ook zeker nog!

Lush was - gelukkig voor de nagelbijters - lekker snel met het kiezen van de winnaars.
(Overigens hebben ze dat echt heel serieus aangepakt en overlegd, echt top van ze! )
Maar ik heb morgenmiddag denk ik wel tijd om te beginnen met het plaatsen van alle overige inzendingen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 22:10:07 #16
163650 Greys
pi_78992773
IS ER NOG IEMAND VAN DE DEELNEMERS DIE ER BEZWAAR TEGEN HEEFT
als zijn/haar inzending (zonder echte naam en username) op FOK! wordt geplaatst?

Gelieve mij dan voor morgenmiddag even een PM te sturen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78993006
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Die komen ook zeker nog!

Lush was - gelukkig voor de nagelbijters - lekker snel met het kiezen van de winnaars.
(Overigens hebben ze dat echt heel serieus aangepakt en overlegd, echt top van ze! )
Maar ik heb morgenmiddag denk ik wel tijd om te beginnen met het plaatsen van alle overige inzendingen!
bedank ze maar van ons scheelt me weer een tripje amsterdam voor dreamcream
pi_78993060
Gefeliciteerd terechte winnaars!! Hele leuke ideeën!
pi_78993720
feli winnaars, helaas niks gewonnen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  ESF Reporter woensdag 10 maart 2010 @ 22:30:56 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_78993852
Gefeliciteerd, ik haat jullie alledrie

Nee hoor geintje.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 22:31:40 #21
163650 Greys
pi_78993886
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:28 schreef Mirjam het volgende:
feli winnaars, helaas niks gewonnen
Je moet maar zo denken... mede dankzij jouw idee wil Lush vaker met FOK! samenwerken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 10 maart 2010 @ 22:32:26 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_78993918
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef Cee het volgende:

Nee hoor geintje.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_78994994
Gefeliciteerd winnaars !

Die wortel vond ik inderdaad goed gevonden als gezond ding wat er nog niet bij zit. Ik ken Lush dus niet heel goed op een paar dingetjes na, maar die Shower Smoothies kwamen in de beschrijving al als lichaamsmasker-achtig over omdat je ze zolang moet laten intrekken op je huid

Nouja, het is het alleen niet specifiek zoals quimby beschrijft
pi_78995437
Gefeliciteerd winnaars!
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_78995463
Gefeliciteerd allemaal!
  † In Memoriam † woensdag 10 maart 2010 @ 23:03:17 #26
43556 miss_dynastie
pi_78995471
Van harte
pi_78995651
En ik verheug me nu al op het bekijken van alle inzendingen morgen!
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_78997663
Leuk! Jammer dat ik zo weinig meer op FOK! ben dat ik, als oud-Lush gebruiker, helaas niks van deze actie afwist, anders had ik ook wel leuke ideeen gehad.
Winnaars, gefeliciteerd. Klinkt erg lekker allemaal.
Back in business.
pi_79000697
Gefeliciteerd winnaars!
full stops and exclamation marks
pi_79001543
quote:

ff, lekker PUH
jajajaja
greys wat zei de lusj-jury ook al weer - 'dat wortelgedoe krijgt een prijs als meest maffe inzending ever' of zo..?
pi_79001565
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
ITEEJER!

Wrijf het hem er maar in hoor!
jaja, ok gij...

maar lees wat die bruynzeelkist ook zegt:
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ja, dat klopte dus wel he

maar, desalnietemin, iedereen gefeliciteerd met je prijs! en bedankt voor het meedoen en het tot een groot succes maken van deze actie!

en ik weet zeker dat ze mijn idee ook in productie gaan nemen, al had greys daar natuurlijk ook weer commentaar op
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 maart 2010 @ 08:03:03 #32
163650 Greys
pi_79001776
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 07:27 schreef iteejer het volgende:

en ik weet zeker dat ze mijn idee ook in productie gaan nemen, al had greys daar natuurlijk ook weer commentaar op
Commentaar?
Bedoel je soms mijn lieftallige hulp bij het bedenken van briljante namen voor je idee?
Ja nou vooruit, dat was pas nadat je het had ingezonden dus toen had je er al niets meer aan, maar toch
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79001869

gefeliciteerd winnaars!
pluizig en blauw...
pi_79002512
Gefeliciteerd winnaars, wat een leuke ideeën zeg
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_79003539
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Commentaar?
Bedoel je soms mijn lieftallige hulp bij het bedenken van briljante namen voor je idee?
Ja nou vooruit, dat was pas nadat je het had ingezonden dus toen had je er al niets meer aan, maar toch
Die namen waren quite lushy ja.
Maar ik had het nu over je backstage commentaar over subtiliteit etc.

We kunnen als fok een eigen zeep gaan uitbrengen.
We kopen een paar ouwe autobanden op, snijden ze in stukjes en thats it
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 maart 2010 @ 09:40:53 #36
163650 Greys
pi_79003635
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef iteejer het volgende:

[..]

Die namen waren quite lushy ja.
Maar ik had het nu over je backstage commentaar over subtiliteit etc.
Ja nou erhhh...
quote:
We kunnen als fok een eigen zeep gaan uitbrengen.
We kopen een paar ouwe autobanden op, snijden ze in stukjes en thats it
You've proven my point

Ik zal je inzending er tussen zetten uiteraard vanmiddag.
Dan mogen de mensen hier raden welke die van jou was!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79003895
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
Ik zal je inzending er tussen zetten uiteraard vanmiddag.
Dan mogen de mensen hier raden welke die van jou was!
Niet zo moeilijk: de enige niet dwepende maar nuchtere realistische inzending
pi_79004671
Joepie feestje!!!!

Ik heb zomaar gewonnen, de ultieme lush legends met allemaal heerlijke producten. Heb ik straks twee grote goude dozen in mijn kast staan.

Nu maar hopen dat het ook echt in productie genomen gaat worden en we helemaal ultiem kunnen gaan genieten.

groetjes,
Miranda (vrouw van Quimby)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 maart 2010 @ 10:15:20 #39
163650 Greys
pi_79004759
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:12 schreef quimby het volgende:
Joepie feestje!!!!

Ik heb zomaar gewonnen, de ultieme lush legends met allemaal heerlijke producten. Heb ik straks twee grote goude dozen in mijn kast staan.

Nu maar hopen dat het ook echt in productie genomen gaat worden en we helemaal ultiem kunnen gaan genieten.

groetjes,
Miranda (vrouw van Quimby)
Heel erg gefeliciteerd met je prachtige hoofdprijs!
PM of mail je me je adres even?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79007925
Gefeliciteerd. Ik zou hem kopen, dat eerste prijs idee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79009272
Hiep hiep hoera en lang leve Lush!

Gefeliciteerd allemaal, ik kan niet wachten tot ik het in de winkels kan zien!
pi_79013275
Gefeliciteerd winnaars!!! Absoluut dik verdiend!!!!
pi_79013665
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef nokwanda het volgende:
ik ook
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:10:02 #44
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_79014673
Gefeliciteerd met jullie prijzen
pi_79015734
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef Cee het volgende:

Nee hoor geintje.
pi_79022888
Gefeliciteerd winnaars!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79023105
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef nokwanda het volgende:
ik zou de 1e en de 3e zeker kopen
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 maart 2010 @ 18:40:12 #48
163650 Greys
pi_79027168
HET EERSTE DEEL VAN DE INZENDINGEN!

Lush had na het eerste doornemen van alle ideeën 18 inzendingen geselecteerd als 'beste ideeën', waar later de drie winnaars uit zijn gekomen

Hieronder de 15 andere beste ideeën, dus eigenlijk de Eervolle Vermeldingen!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

's Ochtends heb ik altijd haast dus heb ik het volgende nodig;
een rijke douchecreme waarmee je je insmeert, vervolgens even in laat trekken als een conditioner (eventueel kan de douche dan uit - in het kader van waterbesparing) zodat je daarna geen bodylotion meer hoeft te gebruiken, er blijft net als bij Babyface bijvoorbeeld een laagje (cacaoboter?) op je huid achter. Er mag geen zeep in zitten zodat ie tegelijk dienst kan doen als 'scheerschuim' zonder dat je scheermesjes gaan roesten.

Qua geur dacht ik gelijk aan Fiordilatte, dit is officieel mozzarella die van koeienmelk (i.p.v. buffelmelk) gemaakt is. In Italië heb je echter ook fiordilatte-ijs die geweldig smaakt en ruikt. Romig, bijna suikerig, vanilleachtig maar toch fris.

Het zou geweldig zijn als de textuur ook echt iets met koeienvlekken zou zijn - zwaardere delen in een vloeibare substantie?

En tja, de naam... Lazy Cow natuurlijk

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb als idee voor de Lush wedstrijd, een bruisbal bestaande uit 2 geuren (Mango en Perzik).
Dit kan ook in de vorm van een blokje komen ( emotibomb).
De bal en het blokje bestaan uit, het bruis gedeelte, maar ook nog met kleine balletjes in het bruisproduct met daarin een olie vloeistof.

Hoe werkt het ?
De bal/blokje zal als allereerst gaan bruisen waardoor de balletjes loskomen die in en rondom de bal zitten.
Dit komt omdat de bal/blokje sneller zal bruisen, dan dat de balletjes los kunnen komen en al effect kunnen geven.
Nadat het water in contact komt met het bruis gedeelte, begint dit bruisen, en laat daarbij de geur los.

Als aller eerst ruik je de mango die in het bruis product zit. dit begin te stomen ( net als een emotibomb).
Dit zorgt ervoor dat de geur van mango zich verspreid rond uw lichaam, en zich daarbij ook hecht aan uw huid. Dit zorgt voor een zacht effect op de huid, en ook gelijk voor een voedend resultaat voor uw huid.

Nadat de bal is opgebruist, komen de balletjes die ondertussen zijn los geraakt in werking.
Uit de balletjes komt een geur van Perzik die zich ook zal verspreiden rondom het lichaam.
De perzik heeft een voedende werking, bestaand uit een olie met daarin de vitaminen A,B,C en E.
Deze vitaminen gaan een uitdrogende werking tegen op de huid. Ook is de olie zeer geschikt, voor snel en een geïrriteerde huid.

Waarom Sunset? Ik heb de bal/ blokje Sunset genoemd, omdat de bal/blokje een kleur zal krijgen gelijk aan een zon die aan het ondergaan is.

Ook klinkt de naam sunset bekend, en is het een naam die snel bekendheid zal kunnen krijgen, eveneens consumenten niet zal afschrikken met deze benaming.

Drop Mint Gorgeous - Buttercream/Scrub

Half Drop, Half Munt, al vanaf grootmoeder's tijd een heerlijke combinatie voor snoepgoed. Nu kun je ook onder de douche van deze combinatie genieten. Dit nieuwe product bestaat uit twee verschillende lagen die elkaar prima aanvullen.

Laag 1 (scrub): Deze harde laag (1/3) ruikt heerlijk naar drop, salmiak en zoethout. Bovendien is er een flinke hand zeezout aan toegevoegd, alsook kleine stukjes zoethout om eens lekker mee te scrubben. Zoethout helpt ontstekingen verminderen, kalmeert en verzacht de huid, werkt ontstekingsremmend, zuiverend en vochtregulerend, en is een goede antioxidant. En drop ruikt gewoon heel erg lekker.

Laag 2 (buttercream): Deze laag (2/3) bestaat uit een zachte en cremige buttercream. Verzorgend en hydraterend laat je deze laag schuimen en kalmeer je je huid na het scrubben. Als je het scrubben een keertje wil overslaan gebruik je alleen deze laag onder de douche. De heerlijke muntgeur zorgt dat je fris en wakker de douche uitstapt. Heb je nog een paar minuutjes tijd over dan kun je de schuimlaag gebruiken als scheerschuim. Scrub voor of na het scheren en geen gezeur meer met grote bussen scheergel!

Het is voor iedereen toch 1 van de belangrijkste dagen uit zijn of haar leven: de trouwdag! Maar vaak is het ook een drukke dag die stress met zich mee brengt. Stress of alles goed geregeld is, stress of de zon wel zal schijnen, stress om de gekste dingen.

En dan is het voorbij. De gasten zijn naar huis, je huwelijksnacht is misschien al ten einde en je wilt maar 1 ding: ontspannen onder een warme straal samen met je geliefde! Daarom is er de:

“Lush Happy Honeymoon Shower Kit”

Hoofdgeurlijnen:
Dennegeur: voor de rust en ontspanning na een vaak toch wat hectische tijd!
Rozen: toch een bekende geur als het gaat om liefde en romantiek!
Vanille: de zoete geur van de roes van een geweldige dag!
Citrus: voor een verkwikkende start van een nieuw deel van je leven!

De insteek van de Lush Happy Honeymoon Shower Kit is dat beide partners er gebruik van kunnen maken, man of vrouw, samen onder de douche. De meeste nieuw getrouwde stellen zijn nog niet in het bezit van een groot bad en dito badkamer, maar genieten van een relax moment onder de warme douchestraal.

De kit moet het magische gevoel van de trouwdag benadrukken om daarnaast een frisse start te geven voor de tijd die komen gaat. Tevens moet het een leuk cadeau zijn om te geven en te krijgen. Het pakket is als volgt opgebouwd:

Lazy Pines Body & Face Scrub, samen scrubben jullie je van top tot teen met de verzachtende dennen body&face scrub. Gegarandeerd pret onder de douche en een heerlijke zachte huid, terwijl je een wandeling maakt door een dennenbos.

Oriëntal Rose Lichaamsmasker, smeer jullie gezicht, en elk ander deel van je lichaam wat wel een opkikker kan gebruiken, in met het rozenmasker. De geuren van de bruidsbloemen hangen samen met jullie in de douche. Nog even genieten!

Vanilla Secret Douchezeep, tijd om de nog achtergebleven twijfel en onrust van jullie af te spoelen en in het doucheputje te laten verdwijnen. De rijke zachte, zoete vanille geur ontspant en verzacht. Dit huwelijk wordt een succes!

Exhiting Citrus Bodybutter, onder de douche vandaan, klaar om samen elke nieuwe uitdaging aan te pakken! De rijke citrus bodybutter ruikt fris en geeft energie voor deze nieuwe start!

De Kit is chique ingepakt met ruim voldoende van elk product om er minimaal 1 keer samen gebruik van te maken. De binnenkant van de cadeaudoos is bekleed met pastelkleurig vloeipapier en losse rozenblaadjes. Een eventuele extra verassing in de vorm van een kortingsbon of exclusief Lush-item geeft een leuk accent aan deze unieke douche-ervaring!

Ik heb een hele lijn bedacht op basis van de watermeloen. Want ik heb onderzoek gedaan en ik kwam tot de ontdekking dat jullie nog helemaal niets hebben met watermeloen erin verwerkt.
Bij de bijlage kunt u het uiterlijk van het product zien, de geuren heb ik hieronder erbij geschreven.
Helaas omdat je maar 1 product maar mag inzenden heb ik gekozen voor :

Zeep, de naam : Summer of Soap.

Deze zeep is niet zomaar zeep, deze zeep neemt je mee naar de zomer!
De geuren appels en vanille zorgen voor een ontspannen bries over je huid. Limoengras reinigt je huid diep en de bergamot olie ontspant je huid.
De komkommer zorgt ervoor dat de vochtgehalte van de huid wordt hersteld en de watermeloen verminderd de productie van talg en zorgt voor een heerlijke geur!

Kortom je bent helemaal klaar voor de zomer!

Uiterlijk:
Een vierkant blok zeep, het is lichte transparant. De kleur die erin zit is gifgroen en verder met lichtroze verloopje bij de achterkant( Zodat het uiterlijk ook de zomer uitstraalt).

Het blok zeep is gevuld met gedroogde appeltjes en gedroogde bergamot en vanille stokjes, madeliefjes erin verwerkt om het flower power gevoel te versterken.

Stelt u eens voor hoe heerlijk fris deze zeep zou ruiken zijn in de zomer

Wat ik nog mis in de Lush douchecollectie is een zeep met als hoofdingrediënt granaatappel.

De granaatappel is mijn all time lievelingsvrucht: ik hou van de smaak, de frisse en fruitige geur en de kleur van de pitjes.

De granaatappel is een heel gezonde vrucht: hij heeft een anti-oxidatieve werking, en bevat veel polyfenolen die zeer goed zijn voor de gezondheid.

De granaatappel werd door de Egyptenaren gezien als een vrucht die onsterfelijk maakte, een levenselixer. De boeddhisten zien de granaatappel als een vrucht met een geconcentreerde levenskracht.
Sommige mensen beweren zelfs dat de boom des levens van Adam en Eva een granaatappelboom was...

De granaatappel is dus een veelzijdige, bijzondere vrucht, die niet zou mogen ontbreken in de uitzonderlijke collectie van Lush.
Ik denk dat het een goed ingrediënt zou zijn voor een voedende, roodkleurige zeep, met een stimulerend effect op zowel de geestelijke als de lichamelijke gezondheid!

Zie bijgevoegd een illustratie om een beeld te geven aan mijn idee.

Mijn ideale voorstel zou zijn:

Granaatappel gecombineerd met witte rozenblaadjes

Ik zie het als een vrucht met gebundelde levenskracht.
Granaatappel staat voor vruchtbaarheid vanwege de vele zaden en gezien ik zelf een vrouw en hopelijk ook vruchtbaar ben vind ik granaatappel goed passen voor de ladies.

Sinds de oudheid wordt de granaatappel geprezen om zijn gezonde invloed en Koninklijke uitstraling en het staat voor de vernieuwing van de natuur. Er zijn dus afbeeldingen gevonden van de Egyptenaren van 2500 voor Christus.

De aanvulling van witte rozenblaadjes is voor de zachte geur van de rozen en vind het zelf ook iets heel erg vrouwelijks en deze combinatie als doucheproduct zou ik helemaal geweldig vinden. Zeker tijdens mijn menstruatieperiodes omdat ik dan altijd zoveel last heb van migraines en ik erg gauw last heb van geuren maar denk dat dit wel een aangename geur is en is gelijk ook een teken van vrouwelijkheid en wellicht een lichtpuntje tijdens deze dagen.

Mijn ultieme Lushdouchewens, daar hoefde ik niet lang over na te denken!
Lush staat bij mij voor ontspanning, tijd voor jezelf en aandacht voor je lichaam. Die drie aspecten komen ook terug in de sauna en het turks stoombad, dus die link was snel gelegd. Ik wil een doucheproduct dat mijn douche omtovert in een mini hammam, de geur, de vochtinbrengende ingredienten. Kortom een paar minuten ontspannen in de douche, even een paar minuten om helemaal tot jezelf te komen en je lichaam de aandacht te geven die het verdiend!

Lush Relaxing Shower Paste
Een douchepasta, misschien een beetje vreemd, maar o zo lekker! Het heeft ongeveer de consistentie van vaseline, dik, glad en semi doorzichtig. De basis is een vochtinbrengende olie, zoals olijfolie, amandelolie of jojobaolie. Bij het opbrengen is het eerst dus een dikke pasta, die door vermenging met water zal verworden tot een heerlijk zachte, vochtinbrengende subsantie die je huid een geweldige oppepper geeft. Na het douchen voel je je herboren, bijna letterlijk, door de babyzachte huid.
De kleur is afhankelijk van de geur... Een ultieme hammam geur en ook mijn persoonlijke favoriet is eucalyptus, de pasta is dan groen. Verdere mogelijkheden zijn lavendel (paars), oranjebloesem (oranje), citroen (geel), amandel (semi doorzichtig) en nog veel meer, tot hele kruiden/specerijen/vruchtenmixen toe.
De pasta zit in een tube of in een bakje. De tube is handig om in de douche te zetten, er komt geen water bij de pasta, wat de houdbaarheid positief zal beinvloeden. Een bakje is ook een optie (mijn voorkeur gaat uit naar tube overigens) omdat je dan zo heerlijk met je vingers een klodder eruit kunt vissen.

Als dit product bij Lush in de collectie komt, dan hoef ik geen ander doucheproduct meer!!!

Mijn ultieme doucheproduct is een zeep die ik vast kan houden!
Vorm: Een dikke ronde balvorm (van zeep) met een ovaal gat in het midden of een vorm waardoor de zeep minder vaak uit je handen glijd. (appelvorm)
De ultieme geur: Is voor mij een zoete appelgeur! Een lekkere ontspannen geur, met het oog op het warme weer. Een mix met aardbeien vind ik ook fantastisch.
Kleur: Rood/groen, Roze(aardbei)/groen, Groen, Roze, Rood.
Decoratie: Een takje met een blaadje aan de bovenkant of een rupsje.
Werking: Een zeep waarvan de geur na het douchen nog even blijft hangen. Eventueel door een olie erin?

Naam: 'Sweet handshake' (als je de zeep vast kan houden)
'Apple smoothness'
'Sweet poison'
'Smooth touch'
'Snowwhites candy'

Mijn idee voor een lekker douche product is Lushious Legs!

Lushious legs zou een 3-in-1 vaste "zeep" moeten zijn. Het blok zou een rijk schuim moeten geven waarmee je makkelijk je benen kunt scheren. Daarnaast zou het natuurlijke bestanddelen moeten bevatten die a) de haargroei lichtjes remmen (groene thee extract??!) en b) de haartjes/stoppeltjes verzachten. Als derde moet het erg rijk en voedend zijn, waardoor je huid goed gehydrateerd raakt.

Het moet dus in eerste instantie een zeep zijn waarmee je scheerschuim maakt, maar door de laatste 2 "functies" moet het ook aantrekkelijk zijn het tussen de scheerbeurten door gebruiken. Want iedereen weet dat stoppels vervelend zijn en dat je van scheren een ontzettend droge huid krijgt..

Natuurlijk moet het er ook leuk uitzien! Dus 2 beentjes, een beetje zoals op dit ( http://i47.tinypic.com/2yzjzpw.jpg ) plaatje, sexy gebogen, maar wel een bietje molliger dan op deze foto!!

Lushious Legs is wat mij betreft NU al een Lush Legend!!

Mijn inzending voor het ultieme Lush douchprodukt kwam bij me op toen ik verkouden was.

Freeze is dan wel een fijne douchegel maar het effect is kortstondig. En wat ik eigenlijk wil is die verstopte holtes lekker leegstomen, maar ik heb een hekel aan het boven een stoombadje hangen met mijn gezicht.
Daarnaast voel ik me uiteraard heel zielig. En als vrouw zijnde is er niks beter dan chocolade om me minder zielig te doen voelen. En als die chocolade geen caloriën bevat: des te beter!

En dit leidt tot mijn ultieme Lush produkt, een *emotibomb* met twee lagen:
Een groene laag met pepermunt en een snufje eucalyptus voor de therapeutische werking. En de andere laag is bruin en bevat heerlijke chocoladegeur.

Wie gaat zich na een emotibombsessie met zo'n produkt nu niet beter voelen? En door de vriendelijke prijs is hij geschikt voor iedere beurs.

De nieuwste een meest relaxte zeep van Lush:

GOING DUTCH!

Ik heb een nieuwe zeep bedacht op basis van hennepolie. Waarom heb ik nu juist gekozen voor deze olie?

Hennepolie heeft vele voordelen: het helpt bij een droge, schilferige huid, maar ook bij een vette huid met acne, de olie stimuleert de celvernieuwing, en versterkt de weerstand van de huid.

Hennepolie wordt al duizenden jaren gebruikt, en heeft zijn werking inmiddels wel bewezen. (bron: www.anthemis.nl)

Maar; met het oog op de zorg voor onze planeet heeft hennepolie nog meer voordelen: de Hennepplant heeft maar een ding nodig om te groeien: zonlicht. Er is dus geen kunstmest nodig. Bestrijdingsmiddelen zijn ook al niet nodig omdat de hennepplant resisitent is tegen bijna alle plantenziekten.
Ook voorkomt dit plantje bodemerosie omdat hij lange wortels heeft.
En tot slot stimuleert deze geweldige plant ook nog eens andere bodemflora en fauna! (bron: www.llink.nl)

Voordelen te over dus; zowel voor ons huidje, als voor onze planeet!

Deze zeep is groen van kleur. Het zou leuk zijn als hij in de vorm van een hennepblaadje kwam, maar ik weet niet of dit te doen is omdat er van grote stukken wordt afgesneden.

In dat geval is het een gewoon afgesneden stuk zeep, met een hennepblaadje als decoratie.

Ik wil ook de naam nog even toelichten; Going Dutch heb ik gekozen omdat hennep en wiet onlosmakelijk zijn verbonden met Nederland. (Amsterdam, de coffeeshops, etc)

Om deze reden vond ik de naam erg leuk.
Ik hoop dat jullie mijn idee leuk vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79027486
oh, met die van mij er ook bij
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 maart 2010 @ 18:52:16 #50
163650 Greys
pi_79027682
Dit is misschien ook een leuk moment om even op te biechten dat ik eerder deze week werkelijk een hartverzakking kreeg toen ik in de actiemailbox keek. ALLES WEG! Ik dacht dat ik gek werd.

Gelukkig bleek Lush twee mappen te hebben aangemaakt waarin ze dus al hadden geschift qua beste ideeën.
Vandaar dat de Inbox leeg was, alles stond keurig in mapjes.

Pfieuw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')