quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha ja idd! dat was voor mn meissie
en sindsdien komen er bergen bestellingen hier heen hahaha
en ik ben dus ook beetje hooked aan smitten thnx
foto's zal ik vanmiddag wel ff maken
Haha! Duidelijk goed bevallen dus!quote:
Zellufquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Hallo stinkertjes!
En er zit wel een pakbon in zodat je dat door kan geven? Want ik begreep dat bij sommige mensen de pakbon ook ontbrak...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik krijg een vervangend pakketjeHarry zei laat maar met die foto's maar zeg wel even welke naam er staat als packer zodat ik ze er op aan kan spreken want dit slaat nergens op. Wel een fijn idee dat ze er iets aan doen, meestal krijg je zo'n oh ja haha maar lekker ruikt het he reactie en Harry snapt tenminste wat mensen horen willen.
Ohhh, lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok dit is vandaag gekomen
[ afbeelding ]
Ja alleen kan ik het niet goed lezen, maar ik maak er wel een foto van vanavond en dan mag Harry m zelf ontcijferen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
En er zit wel een pakbon in zodat je dat door kan geven? Want ik begreep dat bij sommige mensen de pakbon ook ontbrak...
Oh jee, hoe kan je zoveel hebben? Gebruik je het dan nooit?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Deze hoort eigenlijk in de OP![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een group order ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jee, hoe kan je zoveel hebben? Gebruik je het dan nooit?
ik vind het een beetje treurig, dat gaat gewoon om het "hebben"quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jee, hoe kan je zoveel hebben? Gebruik je het dan nooit?
LOL! Klopt. Het is heerlijk :3 Maar je moet het gewoon over je lichaam smeren, het gaat er van zelf van af.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:23 schreef Adelante het volgende:
Hoe gebruik je zo'n buttercream onder de douche? Mijn vriendin vond er eentje niet lekker ruiken, dus mocht ik hem hebben maar het is gewoon dik en als ik me insmeer valt het op de grond in de douche
Dat lijkt me ook ja, want je hebt hier nu toch heel veel dubbele, ik bedoel, nouja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:21 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik vind het een beetje treurig, dat gaat gewoon om het "hebben"
Tja, ik heb ook heel veel Lush, ik weet niet of dat treurig is. Als iemand er van geniet, waarom niet. Je hebt net zo min iets aan 30 handtassen vind ik. Vrij veel mensen hebben een hobby waarvoor ze dingen kopen waarvan je denkt WAAAAROOMMMMMquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:21 schreef -Mellow- het volgende:
ik vind het een beetje treurig, dat gaat gewoon om het "hebben"
Zit heel veel kerst en discon bij. Ik heb ook 12 christmas eves - kun je pas in december weer kopen, ALS ze ze dan weer maken (dat weet je niet) dus dat komt dan neer op een per maand... Ga 3x per week in bad en heb zeker wel een hele BBS nodig met ons grote bad. Dus dan is het ineens een stuk minder absurd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:25 schreef Tamashii het volgende:
Dat lijkt me ook ja, want je hebt hier nu toch heel veel dubbele, ik bedoel, nouja.
Hoeveel ben je kwijt voor zo'n lading Lush?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok dit is vandaag gekomen
[ afbeelding ]
Mja, aan de andere kant lijkt me dat niet goed hoor, als je elke keer dat je in bad gaat zulke dingen gebruikt. Ik ben daar heel voorzichtig mee, ook al vind ik het heerlijk, het is absoluut niet goed voor je, je huid moet dat soort dingen zelf doen ipv producten. Natuurlijk is het 1 a 2 keer per week heerlijk, maar 3 keer per week in bad + 3 keer per week lush erbij, damn..quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zit heel veel kerst en discon bij. Ik heb ook 12 christmas eves - kun je pas in december weer kopen, ALS ze ze dan weer maken (dat weet je niet) dus dat komt dan neer op een per maand... Ga 3x per week in bad en heb zeker wel een hele BBS nodig met ons grote bad. Dus dan is het ineens een stuk minder absurd.
maar zoveel krijg je toch nooit op?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook heel veel Lush, ik weet niet of dat treurig is. Als iemand er van geniet, waarom niet. Je hebt net zo min iets aan 30 handtassen vind ik. Vrij veel mensen hebben een hobby waarvoor ze dingen kopen waarvan je denkt WAAAAROOMMMMM
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:32 schreef Tamashii het volgende:
Mja, aan de andere kant lijkt me dat niet goed hoor, als je elke keer dat je in bad gaat zulke dingen gebruikt. Ik ben daar heel voorzichtig mee, ook al vind ik het heerlijk, het is absoluut niet goed voor je, je huid moet dat soort dingen zelf doen ipv producten. Natuurlijk is het 1 a 2 keer per week heerlijk, maar 3 keer per week in bad + 3 keer per week lush erbij, damn..
Er liggen erg weinig zeepjes op dat bed, voornamelijk baddingen die dus na 1 gebruik op zijn. Ik heb denk ik ook wel 40 baddingen in huis op ieder moment, wordt gewoon opgebruikt hoor. En dingen zoals douchegel blijft prima goed, dat wordt niet muf. Je moet natuurlijk wel goed voor je spulletjes zorgen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef -Mellow- het volgende:
maar zoveel krijg je toch nooit op?
Dingen kopen vanwege een hobby vind ik helemaal niks mis mee, als je het ook echt gebruikt. Maar wat heb je aan zeepjes e.d. die in de kast muf liggen te worden. Ja je kan een foto maken en laten zien wat je allemaal hebt
anyway, ik ga douchen. Met flying fox, big en buffy, en daarna smeer ik dream cream overal waar het maar smeren wil
Eh, dus echt wel. Als je je iedere dag wast met een zeep is dat slecht voor je huid. Al jaren geleden bewezen en opnieuw bewezen en ga zo maar door.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef Dipkip het volgende:
Dat valt best mee hoor hoe dingen hun geur verliezen, als je ze netjes bewaard. Mijne zitten in folie. En ik heb liever een iets minder bruisende bruisbal die gedisconned is dan die geur nooit meer in bad.
[..]
Lush is gewoon badschuim hoor, er is niks mis met je iedere dag wassen.
Ligt eraan welke zeep. Lushzeep gebruik ik ook lang niet elke dag, vooral met deze kou heb ik er dan echt de vellen bijhangen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, dus echt wel. Als je je iedere dag wast met een zeep is dat slecht voor je huid. Al jaren geleden bewezen en opnieuw bewezen en ga zo maar door.
Het is geen zeep, het is badschuim / douchegel. En het is niet vreemd om je 1x per dag te wassen met zulk spul. Die discussie is al zo vaak gevoerd, ik zou niet zoals anderen 2-3x per dag me wassen maar 1x per dag is gewoon normaal hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef Tamashii het volgende:
Eh, dus echt wel. Als je je iedere dag wast met een zeep is dat slecht voor je huid. Al jaren geleden bewezen en opnieuw bewezen en ga zo maar door.
*valt flauw*quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ]
En wat is precies het verschil tussen zeep en badschuim/douchegel?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is geen zeep, het is badschuim / douchegel. En het is niet vreemd om je 1x per dag te wassen met zulk spul. Die discussie is al zo vaak gevoerd, ik zou niet zoals anderen 2-3x per dag me wassen maar 1x per dag is gewoon normaal hoor.
Die heb ik voor het Lush NL forum nog opgespoord.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, is de stash van één persoon (foto is een jaar of anderhalf oud maar ik denk dat het nu niet veel minder is). Zij heeft ooit 67 (jawel, ZEVEN-EN-ZESTIG) Guantanamo Bay ballistics besteld omdat die tijdelijk waren.quote:
Ah ok.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er liggen erg weinig zeepjes op dat bed, voornamelijk baddingen die dus na 1 gebruik op zijn. Ik heb denk ik ook wel 40 baddingen in huis op ieder moment, wordt gewoon opgebruikt hoor. En dingen zoals douchegel blijft prima goed, dat wordt niet muf. Je moet natuurlijk wel goed voor je spulletjes zorgen.
ze wilde t eerst niet zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoeveel ben je kwijt voor zo'n lading Lush?
Hahaha ai ai aiquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:38 schreef Pumpkin. het volgende:
haha! ja dat ben ik, van de 100 pond... slik
ik dacht, laat ik me ook maar es aanmelden dan!
Zo breng ik het ook altijd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef Pumpkin. het volgende:
jaja, ik heb 2x 20 pound offer!! (staat erbij op de foto) wel samen met mn zus besteld, dus niet alles was van mij
Dank je!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo breng ik het ook altijd.(en zeg maar niks over de verhoudingen).
![]()
Welkom hier!
Ik weet niet wat ik fascinerender vind: het feit dat iemand zo ontzettend vaak met een foto van een gevangene in bad wil of het aantal, ik bedoel, 67? Waarom niet 65? Of 70? Fascinerend, echt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, is de stash van één persoon (foto is een jaar of anderhalf oud maar ik denk dat het nu niet veel minder is). Zij heeft ooit 67 (jawel, ZEVEN-EN-ZESTIG) Guantanamo Bay ballistics besteld omdat die tijdelijk waren.
67? dat zal waarschijnlijk de hele voorraad geweest zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik fascinerender vind: het feit dat iemand zo ontzettend vaak met een foto van een gevangene in bad wil of het aantal, ik bedoel, 67? Waarom niet 65? Of 70? Fascinerend, echt.
O, enne, ik ben dol op rituals, voor wie zei dat het vloeken in de kerk is! En op de bodyshop, ik had echt heel veel mee willen pakken in de sale, maar ben er niet in de buurt geweest
Dan moet je echt eens op het Lushforum gaan kijken, als je geregistreerd bent, daar loopt een heel topic met oa deze foto, je weet werkelijk waar niet wat je ziet.quote:
Die reeks is best hilarisch, ik heb hem gestart en menig lezer had niet goed gekeken en dacht dat het mijn stash was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan moet je echt eens op het Lushforum gaan kijken, als je geregistreerd bent, daar loopt een heel topic met oa deze foto, je weet werkelijk waar niet wat je ziet.
Denk niet dat dat gaat lukken. De hele UK is ondergesneeuwd en ik hoorde al berichten dat de pakketten bij Lush niet eens door de koerier opgehaald kunnen worden.quote:Voor iedereen die z'n pakketje al binnen heeft:
Ik heb de 29-e 's avonds besteld, ik denk niet dat ik het deze week al ontvang, hé?![]()
Ja!quote:Zeg dames, zodra iedereen z'n spullen binnen heeft, doen we die meet, hé? Kunnen we ruilen.
Ik heb de 29e, ook 's-avonds, besteld en ik heb mijn pakket vandaag ontvangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan moet je echt eens op het Lushforum gaan kijken, als je geregistreerd bent, daar loopt een heel topic met oa deze foto, je weet werkelijk waar niet wat je ziet.
Voor iedereen die z'n pakketje al binnen heeft:
Ik heb de 29-e 's avonds besteld, ik denk niet dat ik het deze week al ontvang, hé?![]()
Zeg dames, zodra iedereen z'n spullen binnen heeft, doen we die meet, hé? Kunnen we ruilen.
Woei, echt?!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:33 schreef Quispi het volgende:
[..]
Ik heb de 29e, ook 's-avonds, besteld en ik heb mijn pakket vandaag ontvangen![]()
Je kunt misschien lush uk even mailen voor een track en trace nummer.
Maar dan hadden het er ook 214 of 169 kunnen zijn of misschien wel 1000 als die winkel veel op voorraad had. Vaagquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
67? dat zal waarschijnlijk de hele voorraad geweest zijn
Als het je malende gedachten tot rust brengt: ik haalde dat getal uit een lijst van produkten die ze in huis had toen de foto gemaakt werd. Dus ze zal er vast 70 (of 80.. of 90.. of 100) gekocht hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan hadden het er ook 214 of 169 kunnen zijn of misschien wel 1000 als die winkel veel op voorraad had. Vaag
Is er een reden waarom je zo kattig moet doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef Tamashii het volgende:
En wat is precies het verschil tussen zeep en badschuim/douchegel?
Fijn.quote:
Ik vind het juist lekker om die keuze te hebben, dat ik na een chocoladebad met Chocolate Santa + Sonic Death Monkey + Heavenly Bodies me ook nog kan insmeren met een chocolade massage bar. Of dat ik een fris citrusbad kan maken met The Sicilian + Avoshower + Lemslip en daarna smeren met Each Peach. En als ik toch op drie plekken in huis een potje handcreme heb en in iedere tas een lipbalm, kunnen dat net zo goed verschillende zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef -Mellow- het volgende:
Ah ok.
Ik zou zelf ook alleen maar in de war raken van zo veel spul, niet wetende wat ik moet kiezen enzo. Ik heb het liefst
1 fijne shampoo (big)
1 of 2 lekkere douchegels (flying fox en hamam-spul van rituals, ja vloeken in de kerk ik weet het)
1 gezichtsreiniger (AOBS)
1 scrub
1 bodylotion (Dream Cream, ik ben verkocht)
1 handcreme ( ook van rituals)
Als ik eenmaal de fijnste producten heb gevonden wil ik daar helemaal niet meer in variëren, te ingewikkeld
Van badbruisdingen kan ik idd ook geen genoeg hebben, dat is juist leuk, elke keer anders. Met zeepjes varieer ik ook, tot nu toe favoriet zijn HIWTK en Porridge
Ik vind mezelf eigenlijk al veel te oppervlakkig dat ik voor 80 pond aan dit soort meuk bestel
Maar goed, ieder z'n ding, dat is natuurlijk ook wel weer zo
Volgens mij klopt dat zakje dan niet, ik zou het even narekenen als ik jou was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:47 schreef -Peach het volgende:
Ja valt wel mee eigenlijk geloof ik. Denk tussen de 100 en 150 gr ofzo?
Hmm met een snelle berekening kom ik op ongeveer 27 euro, maar heb de zepen niet gewogen ofzo. Tzal wel precies 30 euro zijn of net wat minder. Zuur.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat zakje dan niet, ik zou het even narekenen als ik jou was.
Oh dan had ik verkeerd gehoofdrekend, ik kwam op onder de 25 uit en dan vind ik dat je wel wat mag zeggen....quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:57 schreef -Peach het volgende:
Hmm met een snelle berekening kom ik op ongeveer 27 euro, maar heb de zepen niet gewogen ofzo. Tzal wel precies 30 euro zijn of net wat minder. Zuur.
Whiiiiiiiiiquote:Status OK, delivered(Information of Delivery): Amsterdam / NL, 2010-01-06 16:14
aah, kut is dat, als anderen dan voor jou gaan denken i.p.v. het ff te vragenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef Cat22 het volgende:
Mijn DHL Lush is binnen!![]()
Dinnetje heeft in huis gebivakkeerd en het pakket aangenomen.
Het probleem wat Dipkip had: kadoos op de fles Blue Skies had ik niet.
Want in plaats van een fles badschuim hebben ze een Blue Skies BBS gestuurd.![]()
*gaat Lush maar weer eens mailen*
Ze hebben gewoon fout gekeken. het zijn aparte produkten met ieder hun eigen code.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah, kut is dat, als anderen dan voor jou gaan denken i.p.v. het ff te vragen
misschien heb je wel helemaal geen bad, zit je dan met je bbs
Denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zelf ooit orders verzameld en ingepakt, maar er zit toch een routevolgorde in, ook in de bestelbon? In ons systeem wel. Dan kan zo'n fout alleen als ze zo stom zijn de douchegel naast de bbs met dezelfde naam te zetten, maar dat zal toch wel niet?
Met de fouten die ze daar maken gok ik dat het systeem echt niet veel soeps isquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zelf ooit orders verzameld en ingepakt, maar er zit toch een routevolgorde in, ook in de bestelbon? In ons systeem wel. Dan kan zo'n fout alleen als ze zo stom zijn de douchegel naast de bbs met dezelfde naam te zetten, maar dat zal toch wel niet?
Geel/bruine bal: Honey beequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Daph_ het volgende:
Fotoverslagje:
[ afbeelding ]
Zelf besteld
[ afbeelding ]
10 pond new years offer (iemand die me kan helpen met identificeren van de badspulletjes?)
[ afbeelding ]
20 pond new years offer (iemand die me kan helpen met identificeren van de badspulletjes?)
Okee, gegeven paard enzo, maar ik ben er weer niet zo blij mee. Ik heb geen bad (althans, dat is kapot en het ziet er niet naar uit dat die snel gerepareerd gaat worden) en heb bijna alleen maar badspullen gekregen. In de 10 en 20 pond new years offer zitten nagenoeg dezelfde spullen, alleen zit er bij de 20 pond nog een strawberry santa, een paarse bruisbal en een snowfairy solid perfume bij. Ik heb dus sowieso alles dubbel. Sorry als ik hiermee verwend overkom ofzo maar ik heb gewoon niks aan badspullen en dan krijg ik alles twéé keer. Hmpf. Oh en mijn strawberry santa lekt, de hele bubbelverpakking zat onder
Jep, gelijk duidelijk voor Lush dat die kleine bruisballen niet echt lopen (of dat de trommel gewoon veel te duur wasquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zijn al die kado's echt psies hetzelfde dit keer he
Uitpakken is altijd een feestje he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Daph_ het volgende:
Fotoverslagje:
[ afbeelding ]
Zelf besteld
[ afbeelding ]
10 pond new years offer (iemand die me kan helpen met identificeren van de badspulletjes?)
[ afbeelding ]
20 pond new years offer (iemand die me kan helpen met identificeren van de badspulletjes?)
Okee, gegeven paard enzo, maar ik ben er weer niet zo blij mee. Ik heb geen bad (althans, dat is kapot en het ziet er niet naar uit dat die snel gerepareerd gaat worden) en heb bijna alleen maar badspullen gekregen. In de 10 en 20 pond new years offer zitten nagenoeg dezelfde spullen, alleen zit er bij de 20 pond nog een strawberry santa, een paarse bruisbal en een snowfairy solid perfume bij. Ik heb dus sowieso alles dubbel. Sorry als ik hiermee verwend overkom ofzo maar ik heb gewoon niks aan badspullen en dan krijg ik alles twéé keer. Hmpf. Oh en mijn strawberry santa lekt, de hele bubbelverpakking zat onder
Thanks, dan weet ik in ieder geval wat het isquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Geel/bruine bal: Honey bee
Roze bal: Think pink
Blauwe bal: Big blue
Groene bal: Avobath
Geel/bruine bal: Honey bee
Blauwe bal: Big blue
Paarse bal: Blackberry (denk ik)
Groene bal: Avobath
Roze bal: nog een Think pink denk ik.
Balen dat je geen bad hebt
I know, maar vind het toch balen. Bij de winkelactie had ik ook al voornamelijk badspullen die ik dus niet kan gebruiken en dat vind ik erg zonde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, da's helaas het risico daph, met dit soort dingenDH had dit jaar een actie met badtasjes en douchetasjes, misschien een idee voor de volgende keer voor je...
Helaas is er niemand die ik ken die een bad heeftquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uitpakken is altijd een feestje he?
Jammer dat je geen bad hebt, maar nu kun je je wel ont-zet-tend populair maken bij vriendinnen, tantes, moeders, collega's die wel een bad hebben.
Vorig jaar zat er meer variatie in idd. Kreeg je ook nog een BBS erbij of zo. Die vind ik zelf fijner dan bruisballen. Maar omdat het gratis spul is kun je wel ongegeneerd cocktailen voor decadente badjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zijn al die kado's echt psies hetzelfde dit keer he
Voetenbadjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Helaas is er niemand die ik ken die een bad heeftIedereen heeft alleen een douche.. Anders had ik ze idd gewoon als kadootjes gegeven!
Oh ja dat is inderdaad ook wel een idee. Nou op naar de poezelige voetjes denk ik dan maar want ik heb zo ontzettend veel ballen..quote:
Normaal zou ik gillen 'RUILEN!" maar zowat iedere Lush lover komt nu volgens mij om in de bruisballen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja dat is inderdaad ook wel een idee. Nou op naar de poezelige voetjes denk ik dan maar want ik heb zo ontzettend veel ballen..
Ja vorige keer zat dr echt veel meer variatie in. De snowfairy sp liep ook niet zo goed geloof ik hequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er meer variatie in idd. Kreeg je ook nog een BBS erbij of zo. Die vind ik zelf fijner dan bruisballen. Maar omdat het gratis spul is kun je wel ongegeneerd cocktailen voor decadente badjes.
Whehe truequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal zou ik gillen 'RUILEN!" maar zowat iedere Lush lover komt nu volgens mij om in de bruisballen.Maar dat zou je evengoed kunnen proberen, er hoeven maar een paar favorietjes in te zitten van een persoon en je hebt een deal.
Ja precies, ik koop ook alleen nog maar BBSen. Dan gebeurt er tenminste wat. Bruisballen zijn ook leuk, maar niet voor die prijs.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind bruisballen ook niet zo'n succes, er gebeurt gewoon te weinig. Beetje gepruttel en geborrel, meestal niet zo'n hele indrukwekkende geur, een kleurtje in je bad, et voila. Ik ben toch meer een fan van de BBS'en. Daar pleur ik er gewoon een halve van in, anders wordt een bad nemen wel erg prijzig![]()
Die blauw met witte Father Frost?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh die blauwe kerstzeep, ik hoop dat ik die ook uit de UK krijg, daar ben ik heel benieuwd naar!
Owquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blauw met witte Father Frost?
Die ruikt niet echt bijzonder eigenlijkEen beetje ouderwets bloemig oma-achtig
Huh, hij hoort er ook zo uit te zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow![]()
Naja die kende ik niet dus daar was ik wel benieuwd naar, dan heb ik denk ik liever gewoon veel snowcake![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
Mijn UK bestelling:
[ afbeelding ]
Daarbij gekregen aan goodies:
[ afbeelding ]
En dan nog...
Mijn Nederlandse bestelling:
[ afbeelding ]
En daarbij in grabbag (o.a. een potje met een heel ranzig uitziend bruin dabje)
[ afbeelding ]
Geen idee, ik ken Snowfairy nog niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
en: een snow fairy solid!heaven
hield jij van snowfairy?
quote:
Als ie heel is he? Dit is maar een klein stukje ervanquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, hij hoort er ook zo uit te zien
[ afbeelding ]
Dan is die van mij een enorm misbaksel zeker?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ie heel is he? Dit is maar een klein stukje ervan. Bij een van m'n eerste bestellingen bestelde ik big hugs, op deze foto zie je gelijk dat je maar een stukje krijgt, maar op de Lush site stond hij gewoon 'heel':
[ afbeelding ]
Ik bestelde zelfs twee stukken, omdat ik het een prachtig cadeau vond, zo'n gebakje. Uiteindelijk kreeg ik dit
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, beteuterd
Je mag de mijne wel hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:06 schreef Mirjam het volgende:
als er iemand een snowfairy SP bijheeft en er niet van houdt, hou ik me van harte aanbevolen
Jaquote:
Bij de Leidsestraat laken er allemaal spblikjes op de toonbank, dus neem aan van welquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Zijn die niet te koop in Nederland mirjam?
Als ik die van mij niet lekker vind of niet gebruik dan zal ik ook aan je denken!
Maar die kan je dus niet zomaar los bestellen zelf begrijp ik?
wiejjquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaIk vind snowfairy fijn voor onder de douche, maar sp gaat me een beetje te ver
vast wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Zijn die niet te koop in Nederland mirjam?
Als ik die van mij niet lekker vind of niet gebruik dan zal ik ook aan je denken!
Maar die kan je dus niet zomaar los bestellen zelf begrijp ik?
Dan maak ik jou er véél liever blij mee dan dat het bij mij onder in mijn lushbak ligt te verpieterenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wiejj
ik gebruik SP's niet zo vaak, maar vind ze wel heel lekker
(had eerder, toen ik in het ziekenhuis lag, karma en HIWTK van oh-oh overgenomen)
*blij is*
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan maak ik jou er véél liever blij mee dan dat het bij mij onder in mijn lushbak ligt te verpieteren
Logisch!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vast wel.
maar als iemand hier 'm heeft en 'm vindt stinken, neem ik 'm liever over voor iets dan dat ik er hier 12 euro voor neer moet tellen ofzo (zeg ook maar wat)
ik heb een heel klein ritsvakje in mijn tas, daar stop ik ze in samen met mij ipodquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch!
Maar ik was benieuwd of ze überhaupt te krijgen waren gewoon in de winkels.
Het lijkt me trouwens wel iets wat je áltijd kwijt bent in je tas, zo'n klein blikje!
En als ik niet goed had gekeken had ik het rustig op mijn lippen gesmeerd
Wil je er nog een? Ik heb er nu drie gekregen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een snowfairy sp besteld maar volgens mij heeft iedereen ze in die UK goodies, ik hoop dus dat ik dr twee heb MINSTENS![]()
Daar verheug ik me zo onwijs op
Of jij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:06 schreef Mirjam het volgende:
als er iemand een snowfairy SP bijheeft en er niet van houdt, hou ik me van harte aanbevolen
Whihiquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je er nog een? Ik heb er nu drie gekregen.![]()
2 maal in de 20 pond kerstpakketjes en drie keer raden wat ze als goedmakertje in mijn party bestelling, poging 3, hadden gedouwd.![]()
*verzuipt in bruisballen en zeep*
Maar goed dat ik met wat mensen moet delen en er een paar verjaardagen aankomen.![]()
En yay! Op de Blue Skies na alle bestelde Lush binnen! En then some.
Cat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dit gaat dus om het pakje wat al 2 dagen in mijn bezit is.quote:I apologise for the delay in my response.
I am sorry that the parcel has not been delivered. I can understand your concerns on this matter.
To ensure this is dealt with as a matter of urgency, I have contacted our specialist International Customer Service Team asking them to investigate your enquiry. They will contact the sender with an update
If you require any further information on this matter can you please contact the sender direct.
I am sorry I am unable to provide any further information at this stage.
Dat dacht je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:49 schreef shmoopy het volgende:
Is alles nu eindelijk veilig en wel afgerond en in huis, Cat?
Oeh en is het ver weg eventueel waar je het zou moeten ophalen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Geen pakket hier... maar wel:
[ afbeelding ]
Morgen komen ze nog een keer langs en er staat ook op waar ik dan naartoe mag als ik dan niet thuis ben.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:15 schreef Pumpkin. het volgende:
Nou Cat, je het het verdiend na al die belachelijke rondreisjes![]()
Als je nog parfum kwijt wilt...
Bofkont! Dan kun je hopelijk dit weekend ook je Luish in de armen sluiten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:23 schreef douche-eendje het volgende:
Het is maar 5 km!Ik woon momenteel wel in het wintersportgebied Alkmaar waar je op straat kunt schaatsen, dus dat gaat nog leuk worden. Ow, had ik ook al gezegd dat ik geen auto heb... Hahaha. Ik neem hem wel op de fiets mee dan.
Ze komen morgen nog een keer langs en dan kan ik het de eerst volgende werkdag ophalen. Zaterdag zijn ze ook open volgens de website, zal ik de gok dan maar gewoon wagen? Moet ik wel vroeg mijn bedje uit, maar dat maakt niet uit. Het is in ieder geval dichtbijquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bofkont! Dan kun je hopelijk dit weekend ook je Luish in de armen sluiten.
aaahhh, TOB wil ik ook nog es kopenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.TOB is heerlijk, maar best licht dus die kan ik royaal spuiten.
En ik ben flieft op So White. Ik heb vandaag de hele dag naar appeltjes geroken.
Hi Greys! Dus jij bent die weldoenerquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Geys had ik je al voorgesteld aan Pumpkin??
Is Ms Spliffy
Greys, Pumpkin
Pumpkin Greys..... Greys is van de dierenspulletjes elk jaar
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:32 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Hi Greys! Dus jij bent die weldoener
Ja die verslaving gaat hard!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]Ik niet alleen hoor!
![]()
Leuk dat je ook een Lushy bent!
In 2009 waren er twee rondes. Maar normaal alleen aan het einde van het jaar. Kun je één dag hysterisch naar de UK bellen om je bestelling door te geven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:31 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
aaahhh, TOB wil ik ook nog es kopen![]()
groot gelijk, zou ik ook niet wegdoen! Komt er vaker zo'n parfumactie? Of maar 1x in t jaar?
Uhm...... nee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
OMG Cat zo te zien ga ik mijn bruisballen aan jou niet kwijtraken he
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm...... nee.![]()
Alleen die hele grote. Al is het maar voor de heb.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cat.![]()
Als ik hun mysterieuze mailtje mag geloven mag ik het spul houden. Maar uit fatsoen bewaar ik alles hier nog een week en gaat het dan naar de mensen die met me meebesteld hadden. Dan moeten ze maar duidelijker zijn in hun mail.och, sorry, stom van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat lekker zeg, ik ben helemaal jaloers
free lush stuff, want!
Ze hebben op het moment alleen de actie dat als je voor 20 pond normaal spul koopt je een grabbag twv 20 euro er bij krijgt - en zelfs die zijn hier en daar al op....quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe zit het met de grabbags in de UK? Daar ben ik binnenkort. Vorig jaar hadden we een zeut ridicuul goedkope bags laten invliegen met behulp van een behulpzame Lush winkel... Als ik ze nu ridicuul goedkoop gewoon kan meenemen... 20 euro bijbetalen is 20 kilo bagage meenemen geloof ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan mag je wel gaan sparen!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:38 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Ja die verslaving gaat hard!![]()
Moet maar eens gaan sparen voor de volgende bestelling haha
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Nou dan mag je wel gaan sparen!!
hier een goeie tip voor je!![]()
TIP!!!!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik voel me helemaal sip, want m'n pakketje is er nog niet. En daarom wacht ik met in bad gaan. Want ik heb natuuuuurlijk helemaal geen Lush of zo
Hou je van zepen of helemaal niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef GotC het volgende:
Hoeveel geven jullie nou ongeveer per maand aan Lush uit?Zie zo vaak mensen met nieuwe spulletjes!
En oh-oh, jij wilde toch die HIWTK parfumbalsem? Kan nog steeds niks ervoor verzinnenIk hou wel veeeel van The Olive Branch, kleine bruisballetjes (voetenbadjes
, erg fijn als verpleegkundige), handcreme dingetjes.. Ach meid, verzin maar wat leuks
.
Enige waar ik dus niet van hou is megazoet en HIWTK.
Soft touch nog nooit geprobeerd, maar klinkt erg lekker!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou je van zepen of helemaal niet?
Ik kijk even aan wat er precies bij mn UK bestelling zit ( kan me niet voorstellen dat dat wat anders wordt dan wat iedereen al gekregen heeft maar a girl can hope toch? ).
Maar ik wil m wel graag als jij dr van af wil.
Ik heb ieg nog een halve soft touch bedenk ik.
Das handcreme.
Vind je die fijn?
35 euro denk ik, en dan hebben wij dus met zn tweeen alles van Lush behalve tandpasta. Oh en mn vriend gebruikt deo van een ander merk, ik wel gewoon Lush. En mn vriend en ik gebruiken wel verschillende producten van Lush (hij heeft zn eigen shampoo, conditioner, douchegel). In het pre-Lush tijdperk waren we 15 euro kwijt (alletwee haar tot op de kont dus gaan door conditioner heen alsof het cola is).quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef GotC het volgende:
Hoeveel geven jullie nou ongeveer per maand aan Lush uit?Zie zo vaak mensen met nieuwe spulletjes!
Ik vrees dat ik zelf met 3 snowfairy sp's zit als de Engelse bestelling binnen is ( en die verwacht ik vandaag ), en mss zit daar ook wel Father Frost in , maar die kans acht ik kleinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:26 schreef -Peach het volgende:
Oh-oh, kan wel een proefje Father Frost opsturen? Heb nu toch een shitload aan zeep gekregen door m'n grabbag. Hij ruikt inderdaad niet echt sterk naar iets.
Heb ook nog een snowfairy SP in de aanbieding, vind 'm te zoet dus zal 'm niet gaan gebruiken. Mn vriend stelt zich trouwens heul erg aan...hij vindt echt bijna alles van Lush stinken. Behalve de sugar scrub en RubRubRub, omdat ie daar lekker mee kan 'schuren'![]()
Zeiksnor.
Daar verheugde je je toch juist op?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik zelf met 3 snowfairy sp's zit als de Engelse bestelling binnen is ( en die verwacht ik vandaag ), en mss zit daar ook wel Father Frost in , maar die kans acht ik klein![]()
Dus ik kom daar even op terug als ik weet wat dr in mijn 2 20 pond offers zit, is dat goed???
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een snowfairy sp besteld maar volgens mij heeft iedereen ze in die UK goodies, ik hoop dus dat ik dr twee heb MINSTENS![]()
Daar verheug ik me zo onwijs op
Ja ik verheug me wel op die snowfairy sp maar 3 krijg ik dr in geen 2 jaar op hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar verheugde je je toch juist op?
[..]
Je wilde er... and I quote... MINSTENS tweequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik verheug me wel op die snowfairy sp maar 3 krijg ik dr in geen 2 jaar op hoor![]()
Ik had dr 1 besteld, en 1 extra zou wel leuk zijn voor in mn tas of op kantoor, maar 3 stuks, dat krijg je nooit op voor ze over datum zijn al smeer je 2 keer per dag elke dag
Mijn zusje gisteren (de hele verdieping rook naar Lush): "Het ruikt hier RAAR!" en "Gosh het stinkt hier net zoals bij de Tuinen"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:26 schreef -Peach het volgende:
Oh-oh, kan wel een proefje Father Frost opsturen? Heb nu toch een shitload aan zeep gekregen door m'n grabbag. Hij ruikt inderdaad niet echt sterk naar iets.
Heb ook nog een snowfairy SP in de aanbieding, vind 'm te zoet dus zal 'm niet gaan gebruiken. Mn vriend stelt zich trouwens heul erg aan...hij vindt echt bijna alles van Lush stinken. Behalve de sugar scrub en RubRubRub, omdat ie daar lekker mee kan 'schuren'![]()
Zeiksnor.
Ja minstens twee, ik vrees voor Peach dat ik dr straks al 3 heb en die van haar dus niet meer hoef.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilde er... and I quote... MINSTENS twee
Dus smeren zal je!![]()
Ach maakt niet uit hoor, heb vast nog wel een achternichtje die er blij mee isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja minstens twee, ik vrees voor Peach dat ik dr straks al 3 heb en die van haar dus niet meer hoef.
Naja wellicht heb ik dr geen een als kado, en alleen die ene die ik besteld heb, dan wil ik dus wel graag ruilen wellichtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:58 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit hoor, heb vast nog wel een achternichtje die er blij mee is
Laat maar weten, weet alleen niet zeker of ik vanavond online ben en ga van t weekend weg, dus ben er dan pas zondagavond/maandagmorgen weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja wellicht heb ik dr geen een als kado, en alleen die ene die ik besteld heb, dan wil ik dus wel graag ruilen wellicht![]()
Als het goed is hoor ik vanavond wat dr in mn goodyboxen heb
Ik meld me wel als t spul eindelijk es binnen komtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Laat maar weten, weet alleen niet zeker of ik vanavond online ben en ga van t weekend weg, dus ben er dan pas zondagavond/maandagmorgen weer.
oeh, die wil ik ook hebben danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb net gedoucht met Yummy Yummy Yummy en nu ruik ik naar een aardbeiensnoepje!
Ik vind Strawberry Santa echt verschrikkelijk om te gebruiken. En ook de geur verdwijnt inderdaad snel. Kortom, matig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister na het badderen nog gedouched met Strawberry Santa en die vond ik stiekem een beetje tegenvallenSchuimt lang niet zo als de 'echte' jellies en de geur was ook heel snel weg.
Da's voor mij juist andersom. Ik vind hem heel sterk geuren en de geur blijft superlang op mijn huid hangen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister na het badderen nog gedouched met Strawberry Santa en die vond ik stiekem een beetje tegenvallenSchuimt lang niet zo als de 'echte' jellies en de geur was ook heel snel weg.
14 maanden. Mits droog bewaard (dus buiten de douche stukje eraf halen/snijden).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:28 schreef Daph_ het volgende:
Over jellies gesproken (gisteren ook al gevraagd maar geen antwoord op gehad): Hoe lang zijn jellies houdbaar? Er zit geen sticker op de mijne.
Thanks, dan plak ik er zelf even een plakkertje opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's voor mij juist andersom. Ik vind hem heel sterk geuren en de geur blijft superlang op mijn huid hangen.
Extra jammer dus dat ik hem niet zo lekker vind.En er nu 3 heb.
![]()
[..]
14 maanden. Mits droog bewaard (dus buiten de douche stukje eraf halen/snijden).
Ik vind Yummy maar een heel flauw spulletje vergeleken met de snowfairyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:30 schreef Mipsie het volgende:
[..]
oeh, die wil ik ook hebben dan![]()
vanavond toch ook maar een bestelling doen...
Ben ook helemaalop snow fairy
Je mag die van mij wel hebben. Ik vind het echt enorm goorquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:06 schreef Mirjam het volgende:
En dat is drieeeeeeequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:58 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel hebben. Ik vind het echt enorm goor
Pm je adres maar ofzo...
Das waar. Snow fairy zorgt ervoor dat de hele badkamer ruikt naar bubbelgumfabriek, YYY ruikt naar aardbeiensnoepjes maar niet zo sterk als snow fairy..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Yummy maar een heel flauw spulletje vergeleken met de snowfairy
zonde....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Yummy maar een heel flauw spulletje vergeleken met de snowfairy
Nee een jelly, zit in zo'n plastic bakje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:15 schreef Mipsie het volgende:
is Strawverry Santa een stuk zeep? kan het op de website niet terug vinden...
Kennelijk krijgt iedereen zo'n standaardpakket uit UK (grabbag).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee een jelly, zit in zo'n plastic bakje.
[ afbeelding ]
(rechts op de foto)
Die is echt heel erg lekker, zoetig pappigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:20 schreef Mirjam het volgende:
Die porridge zeep lijkt me trouwens ook enorm lekkerruikt toch naar karamel ofzo?
Klopt, mijn NY offer van 10 pond en 20 pond hebben dezelfde inhoud (20 pond heeft drie dingetjes extra)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:19 schreef Elohim het volgende:
[..]
Kennelijk krijgt iedereen zo'n standaardpakket uit UK (grabbag).
die wil ik nog wel eens uitproberen iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is echt heel erg lekker, zoetig pappig
Hij deed mij aan stroopwafels denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:20 schreef Mirjam het volgende:
Die porridge zeep lijkt me trouwens ook enorm lekkerruikt toch naar karamel ofzo?
Idem. En vanavond heb ik een ingelaste vergadering, dus waarschijnlijk ook niet voor negenen thuis. Pechquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:06 schreef -Mellow- het volgende:
Ik wil in bad! Maar ik mag niet van mezelf, want ik moet studeren
Ik studeer eigenlijk best vaak in badquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:06 schreef -Mellow- het volgende:
Ik wil in bad! Maar ik mag niet van mezelf, want ik moet studeren
Ja dat was ook mijn plan! maar ik moet dus nog zo'n speciaal bad-ding aanschaffen waar je een boek op kan zetten. En een hoofdsteuntjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik studeer eigenlijk best vaak in bad
Ik neem ook geen dure studieboeken mee in bad hoor, meer dingen die ik moet proeflezen of samenvattingen die ik uitprint. Maak ik gewoon een nieuwe print als ie nat wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik laat alles altijd donderen in bad
Ik loop altijd te klooien met tijdschriften enzo. Dan vergeet ik om eerst te kijken of er niet van die losse blaadjes in zitten met reclames enzo, en dan mietert dat allemaal in het waterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou denken van wel, ik heb wel zo'n kussentje maar niet zo'n plankje want wij hebben een hoekbad.
[..]
Ik neem ook geen dure studieboeken mee in bad hoor, meer dingen die ik moet proeflezen of samenvattingen die ik uitprint. Maak ik gewoon een nieuwe print als ie nat wordt.
Schijnbaar ja...quote:
Joh ik heb niks om mee te ruilen en ik ben dr echt wel klaar mee, geen zin ook om weer verzendkosten te maken enzo, spul is al duur zat...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb Snowfairy voor je te ruil als je wil. Geen anderhalve liter, maar dan heb je iig iets. Wel onwijs zuur dat mensen die na jou bestelden het wel hebben gehad zeg, ik zou een hele pittige email schrijven als ik jou was.
sweet japanese girl, karma komba, buffy, en daarna me ingesmeerd met amazonian en de ruwe plekjes met lemony flutter.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:01 schreef Mirjam het volgende:
heel lang en heel heet douchen,
lekker met snowfairy en wat ik verder nog vind
aah, sjeesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in die stomme Lush.
Onze bestelling was er eindelijk vandaag.
Zitten gewoon de 6 halve liters Snowfairy die we met zn drieën besteld hadden niet dr in![]()
En geen candy canes voor mij![]()
Poepzooi, stomme winkel
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef Dipkip het volgende:
Ja verzendkosten zijn wel hoog idd.... Nou ja misschien als de meet er ooit van komt.
Ik kan wel mn Snowfairy SP in een envelop doen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:Schmoop ik moest echt lachen, sorry.
Maar nee, die meet zit dr voor mij echt niet in![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil op iedereen reageren.![]()
@miss_dynastie: Volgens mij zat er alleen een Snow Fairy-sp in de 20 pound-offer, hoor, weet je het zeker?
@oh-oh: Ik had ook Snow Fairy gekocht en die bleek er ook niet meer te zijn. Achteraf niet zo heel erg want ik had er eentje in mijn grabbag en hij is net leuk genoeg voor 1 fles, maar voor een echte fan wel heel lullig.
@Mellow: Big, daar zou echt een sp van moeten zijn gewoon.
Mijn bestelling is binnen btw.
*bedekt Cat's oren* Alles in perfecte staat, en hetzelfde 10 en 20 pond pakket als de rest.
Porridge week nog niet wat ik daar van vindt, het heeft een hoge "Oh, lekker of eigenlijk toch wel ieuwl"-factor.
Ik voel me zo schandalig verwend met dit enorme pakket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Snowcakequote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef shmoopy het volgende:
@miss_dynastie: Volgens mij zat er alleen een Snow Fairy-sp in de 20 pound-offer, hoor, weet je het zeker?
Jah, my bad.quote:
ik woon in het centrum van leiden, geen idee of het handig is, denk het niet he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef Dipkip het volgende:
Kunnen we dan niet bij iemand meeten die geen katten heeft? Ik wou je zo graag zien oh-oh
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, my bad.
Béééd, hé, niet bad, want ik heb geen bad.
Wel 324 bruisballen.
Dat dan weer wel.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteravond weer 'spread the Lush luvvvvv' gedaan, twee FOK!ers gemeet en Lush gegeven.
Dealen en verslaafden creëren
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
aargghh jullie maken elkaar allemaal HOOKED!!!
Het is het jaar 2020...
De straten zijn bezaaid met junks.. Zeep junks wel te verstaan
ze smokkelen bruisbollen het land in via de bruisbal slik methode, karma poeder gaat in kleine envelopjes van hand tot hand en de dream cream gaat op de zwarte markt voor 50 euro de gram...
Mensen raken werkeloos.. Ze moeten de Lush-Rush voelen... Er worden Lush baby's geboren met zachte billetjes die naar pumpkin soap ruiken en oude vandagen ruiken allemaal naar Smitten....
Wat mij betreft meet 4 everyone.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, trouwens, meet? Voor de diehards alleen?.
liek, why?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, trouwens, meet? Voor de diehards alleen?.
Daar kunnen we allemaal een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kijk Greys, dit is er eentje van mij.
Ik heb hem goed afhankelijk gemaakt he?
We missen een handenwrijfsmiley op FOK!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:45 schreef shmoopy het volgende:
Erg is dat, hé?
Ik zit me al helemaal te verheugen op het idee dat ik een grote stiefzus (die ik echt niet langer dan een kwartier achter elkaar kan 'hebben') uitnodig omdat ze zo'n last heeft van haar huid, en zij heel benieuwd is naar Lush.
Dan gaan we naar de winkel en geef ik haar mijn kortingsbon (ik koop toch zelden in NL) en dan ga ik alles uitleggen en dan krijgt ze van mij ook proefjes en dan en dan....
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jamaar... die vangt een heul zielig poezeltje op.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:34 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en qua meet vind ik Leiden ook prima, kijk maar even wat voor iedereen het beste uitkomt.
Als c_c maar niet komt. De n00b.
Hmm, daar heb je zomaar een sterk punt. We nemen het maar in overweging, hé?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... die vangt een heul zielig poezeltje op.Dus dat is weer goed voor een flink aantal Lush credits.
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
hahahahha PWND!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je geen katten? Ik weet niet of het te ver is voor oh-oh... Ik hoop nog steeds op een katloze lushie ergens bij Utrecht zodat oh-oh ook kan komenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:20 schreef Mirjam het volgende:
ik woon in het centrum van leiden, geen idee of het handig is, denk het niet he?
if yes, geef maar een gil.
Volgens mij komt oh-oh overal wel met de trein. Zolang de doggies maar mee mogen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je geen katten? Ik weet niet of het te ver is voor oh-oh... Ik hoop nog steeds op een katloze lushie ergens bij Utrecht zodat oh-oh ook kan komen
nee, geen huisdieren, vriend is namelijk alergischquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je geen katten? Ik weet niet of het te ver is voor oh-oh... Ik hoop nog steeds op een katloze lushie ergens bij Utrecht zodat oh-oh ook kan komen
Ook voor honden? Want dan denk ik dat jouw huis ook geen optie is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, geen huisdieren, vriend is namelijk alergisch
als leiden een serieuze optie is, wil ik best ff overleggen hier. hoeveel honden komen er dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook voor honden? Want dan denk ik dat jouw huis ook geen optie is.
*en gaat vanaf nu niet meer voor oh-oh spreken*
Minimaal 2 denk ik, misschien dat ze ze alle vier zou willen meenemen. Allemaal handzaam formaat hoor en haske lief.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als leiden een serieuze optie is, wil ik best ff overleggen hier. hoeveel honden komen er dan?
*wacht op Nieslief en Gothic-Blackie*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Meld ik me ook maar even als een van de "slachtoffers" vd Lush dealerds
Morgen weer wat proberen
Gezamenlijk hebben ze ongeveer evenveel haar als 1 medium model hond denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:17 schreef Mirjam het volgende:
als leiden een serieuze optie is, wil ik best ff overleggen hier. hoeveel honden komen er dan?
Da's dan wel weer zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gezamenlijk hebben ze ongeveer evenveel haar als 1 medium model hond denk ik.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*wacht op Nieslief en Gothic-Blackie*
En als ik nou filmpjes van de straatpoes online zet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:34 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en qua meet vind ik Leiden ook prima, kijk maar even wat voor iedereen het beste uitkomt.
Als c_c maar niet komt. De n00b.
Dan word je eregast.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En als ik nou filmpjes van de straatpoes online zet?
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef Dipkip het volgende:
Het enige waar clums een noob mee is zijn postcodes
Waar vanaf Clums?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Dar kom ik nooit meer vanaf hè?.
Mweheh. Ik vraag sindsdien bij ieder pakket aan mn vriend wat onze postcode is, want ik zie mezelf dat zo ook doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Dar kom ik nooit meer vanaf hè?.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Minimaal 2 denk ik, misschien dat ze ze alle vier zou willen meenemen. Allemaal handzaam formaat hoor en haske lief.
*gaat oh-oh aan de haren naar dit topic slepen*
Ik werk doordeweeks tot 17.30 en Den Bosch is geloof ik nog wel 1,5 uur met OV, dus doordeweeks zou dan weer niet zo haalbaar zijn...quote:Op zondag 10 januari 2010 01:03 schreef Dipkip het volgende:
Dat vind ik een leuk idee, en als we met een grote groep om een VIP avond vragen kunnen ze dat misschien wel regelen voor onshoewel een avond voor anderen misschien minder handig is, dat weet ik niet. Dat zou het voor mij gratis maken en ik weet dat er hier meer zijn met een OV-kaart *hoopt*
Hoewel we bij een weekend ofzo misschien ook kunnen carpoolen vanuit de randstad? Dan kunnen we ook kosten delen.
Heb je geuren waarvan je houdt of die je juist haat? Da's altijd handig om te weten.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb even een vraagje. Ik wil iets gaan bestellen nieuwe Lush gebruiker, maar wat is nu een échte aanrader? Ik heb in ieder geval een bad, dus allerlei tips zijn welkom.
mijn favo producten zijn: Dream cream, big en angels on bare skin. Voornamelijk vanwege het effectquote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb even een vraagje. Ik wil iets gaan bestellen nieuwe Lush gebruiker, maar wat is nu een échte aanrader? Ik heb in ieder geval een bad, dus allerlei tips zijn welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |