quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, my bad.
Béééd, hé, niet bad, want ik heb geen bad.
Wel 324 bruisballen.
Dat dan weer wel.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteravond weer 'spread the Lush luvvvvv' gedaan, twee FOK!ers gemeet en Lush gegeven.
Dealen en verslaafden creëren
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
aargghh jullie maken elkaar allemaal HOOKED!!!
Het is het jaar 2020...
De straten zijn bezaaid met junks.. Zeep junks wel te verstaan
ze smokkelen bruisbollen het land in via de bruisbal slik methode, karma poeder gaat in kleine envelopjes van hand tot hand en de dream cream gaat op de zwarte markt voor 50 euro de gram...
Mensen raken werkeloos.. Ze moeten de Lush-Rush voelen... Er worden Lush baby's geboren met zachte billetjes die naar pumpkin soap ruiken en oude vandagen ruiken allemaal naar Smitten....
Wat mij betreft meet 4 everyone.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, trouwens, meet? Voor de diehards alleen?.
liek, why?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, trouwens, meet? Voor de diehards alleen?.
Daar kunnen we allemaal een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kijk Greys, dit is er eentje van mij.
Ik heb hem goed afhankelijk gemaakt he?
We missen een handenwrijfsmiley op FOK!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:45 schreef shmoopy het volgende:
Erg is dat, hé?
Ik zit me al helemaal te verheugen op het idee dat ik een grote stiefzus (die ik echt niet langer dan een kwartier achter elkaar kan 'hebben') uitnodig omdat ze zo'n last heeft van haar huid, en zij heel benieuwd is naar Lush.
Dan gaan we naar de winkel en geef ik haar mijn kortingsbon (ik koop toch zelden in NL) en dan ga ik alles uitleggen en dan krijgt ze van mij ook proefjes en dan en dan....
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jamaar... die vangt een heul zielig poezeltje op.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:34 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en qua meet vind ik Leiden ook prima, kijk maar even wat voor iedereen het beste uitkomt.
Als c_c maar niet komt. De n00b.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hmm, daar heb je zomaar een sterk punt. We nemen het maar in overweging, hé?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... die vangt een heul zielig poezeltje op.Dus dat is weer goed voor een flink aantal Lush credits.
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
hahahahha PWND!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je geen katten? Ik weet niet of het te ver is voor oh-oh... Ik hoop nog steeds op een katloze lushie ergens bij Utrecht zodat oh-oh ook kan komenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:20 schreef Mirjam het volgende:
ik woon in het centrum van leiden, geen idee of het handig is, denk het niet he?
if yes, geef maar een gil.
Volgens mij komt oh-oh overal wel met de trein. Zolang de doggies maar mee mogen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je geen katten? Ik weet niet of het te ver is voor oh-oh... Ik hoop nog steeds op een katloze lushie ergens bij Utrecht zodat oh-oh ook kan komen
nee, geen huisdieren, vriend is namelijk alergischquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je geen katten? Ik weet niet of het te ver is voor oh-oh... Ik hoop nog steeds op een katloze lushie ergens bij Utrecht zodat oh-oh ook kan komen
Ook voor honden? Want dan denk ik dat jouw huis ook geen optie is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, geen huisdieren, vriend is namelijk alergisch
als leiden een serieuze optie is, wil ik best ff overleggen hier. hoeveel honden komen er dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook voor honden? Want dan denk ik dat jouw huis ook geen optie is.
*en gaat vanaf nu niet meer voor oh-oh spreken*
Minimaal 2 denk ik, misschien dat ze ze alle vier zou willen meenemen. Allemaal handzaam formaat hoor en haske lief.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als leiden een serieuze optie is, wil ik best ff overleggen hier. hoeveel honden komen er dan?
*wacht op Nieslief en Gothic-Blackie*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Meld ik me ook maar even als een van de "slachtoffers" vd Lush dealerds
Morgen weer wat proberen
Gezamenlijk hebben ze ongeveer evenveel haar als 1 medium model hond denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:17 schreef Mirjam het volgende:
als leiden een serieuze optie is, wil ik best ff overleggen hier. hoeveel honden komen er dan?
Da's dan wel weer zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gezamenlijk hebben ze ongeveer evenveel haar als 1 medium model hond denk ik.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*wacht op Nieslief en Gothic-Blackie*
En als ik nou filmpjes van de straatpoes online zet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:34 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en qua meet vind ik Leiden ook prima, kijk maar even wat voor iedereen het beste uitkomt.
Als c_c maar niet komt. De n00b.
Dan word je eregast.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En als ik nou filmpjes van de straatpoes online zet?
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef Dipkip het volgende:
Het enige waar clums een noob mee is zijn postcodes
Waar vanaf Clums?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Dar kom ik nooit meer vanaf hè?.
Mweheh. Ik vraag sindsdien bij ieder pakket aan mn vriend wat onze postcode is, want ik zie mezelf dat zo ook doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Dar kom ik nooit meer vanaf hè?.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Minimaal 2 denk ik, misschien dat ze ze alle vier zou willen meenemen. Allemaal handzaam formaat hoor en haske lief.
*gaat oh-oh aan de haren naar dit topic slepen*
Ik werk doordeweeks tot 17.30 en Den Bosch is geloof ik nog wel 1,5 uur met OV, dus doordeweeks zou dan weer niet zo haalbaar zijn...quote:Op zondag 10 januari 2010 01:03 schreef Dipkip het volgende:
Dat vind ik een leuk idee, en als we met een grote groep om een VIP avond vragen kunnen ze dat misschien wel regelen voor onshoewel een avond voor anderen misschien minder handig is, dat weet ik niet. Dat zou het voor mij gratis maken en ik weet dat er hier meer zijn met een OV-kaart *hoopt*
Hoewel we bij een weekend ofzo misschien ook kunnen carpoolen vanuit de randstad? Dan kunnen we ook kosten delen.
Heb je geuren waarvan je houdt of die je juist haat? Da's altijd handig om te weten.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb even een vraagje. Ik wil iets gaan bestellen nieuwe Lush gebruiker, maar wat is nu een échte aanrader? Ik heb in ieder geval een bad, dus allerlei tips zijn welkom.
mijn favo producten zijn: Dream cream, big en angels on bare skin. Voornamelijk vanwege het effectquote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb even een vraagje. Ik wil iets gaan bestellen nieuwe Lush gebruiker, maar wat is nu een échte aanrader? Ik heb in ieder geval een bad, dus allerlei tips zijn welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |