Kennelijk krijgt iedereen zo'n standaardpakket uit UK (grabbag).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee een jelly, zit in zo'n plastic bakje.
[ afbeelding ]
(rechts op de foto)
Die is echt heel erg lekker, zoetig pappigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:20 schreef Mirjam het volgende:
Die porridge zeep lijkt me trouwens ook enorm lekkerruikt toch naar karamel ofzo?
Klopt, mijn NY offer van 10 pond en 20 pond hebben dezelfde inhoud (20 pond heeft drie dingetjes extra)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:19 schreef Elohim het volgende:
[..]
Kennelijk krijgt iedereen zo'n standaardpakket uit UK (grabbag).
die wil ik nog wel eens uitproberen iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is echt heel erg lekker, zoetig pappig
Hij deed mij aan stroopwafels denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:20 schreef Mirjam het volgende:
Die porridge zeep lijkt me trouwens ook enorm lekkerruikt toch naar karamel ofzo?
Idem. En vanavond heb ik een ingelaste vergadering, dus waarschijnlijk ook niet voor negenen thuis. Pechquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:06 schreef -Mellow- het volgende:
Ik wil in bad! Maar ik mag niet van mezelf, want ik moet studeren
Ik studeer eigenlijk best vaak in badquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:06 schreef -Mellow- het volgende:
Ik wil in bad! Maar ik mag niet van mezelf, want ik moet studeren
Ja dat was ook mijn plan! maar ik moet dus nog zo'n speciaal bad-ding aanschaffen waar je een boek op kan zetten. En een hoofdsteuntjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik studeer eigenlijk best vaak in bad
Ik neem ook geen dure studieboeken mee in bad hoor, meer dingen die ik moet proeflezen of samenvattingen die ik uitprint. Maak ik gewoon een nieuwe print als ie nat wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik laat alles altijd donderen in bad
Ik loop altijd te klooien met tijdschriften enzo. Dan vergeet ik om eerst te kijken of er niet van die losse blaadjes in zitten met reclames enzo, en dan mietert dat allemaal in het waterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou denken van wel, ik heb wel zo'n kussentje maar niet zo'n plankje want wij hebben een hoekbad.
[..]
Ik neem ook geen dure studieboeken mee in bad hoor, meer dingen die ik moet proeflezen of samenvattingen die ik uitprint. Maak ik gewoon een nieuwe print als ie nat wordt.
Schijnbaar ja...quote:
Joh ik heb niks om mee te ruilen en ik ben dr echt wel klaar mee, geen zin ook om weer verzendkosten te maken enzo, spul is al duur zat...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb Snowfairy voor je te ruil als je wil. Geen anderhalve liter, maar dan heb je iig iets. Wel onwijs zuur dat mensen die na jou bestelden het wel hebben gehad zeg, ik zou een hele pittige email schrijven als ik jou was.
sweet japanese girl, karma komba, buffy, en daarna me ingesmeerd met amazonian en de ruwe plekjes met lemony flutter.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:01 schreef Mirjam het volgende:
heel lang en heel heet douchen,
lekker met snowfairy en wat ik verder nog vind
aah, sjeesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in die stomme Lush.
Onze bestelling was er eindelijk vandaag.
Zitten gewoon de 6 halve liters Snowfairy die we met zn drieën besteld hadden niet dr in![]()
En geen candy canes voor mij![]()
Poepzooi, stomme winkel
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef Dipkip het volgende:
Ja verzendkosten zijn wel hoog idd.... Nou ja misschien als de meet er ooit van komt.
Ik kan wel mn Snowfairy SP in een envelop doen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:Schmoop ik moest echt lachen, sorry.
Maar nee, die meet zit dr voor mij echt niet in![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil op iedereen reageren.![]()
@miss_dynastie: Volgens mij zat er alleen een Snow Fairy-sp in de 20 pound-offer, hoor, weet je het zeker?
@oh-oh: Ik had ook Snow Fairy gekocht en die bleek er ook niet meer te zijn. Achteraf niet zo heel erg want ik had er eentje in mijn grabbag en hij is net leuk genoeg voor 1 fles, maar voor een echte fan wel heel lullig.
@Mellow: Big, daar zou echt een sp van moeten zijn gewoon.
Mijn bestelling is binnen btw.
*bedekt Cat's oren* Alles in perfecte staat, en hetzelfde 10 en 20 pond pakket als de rest.
Porridge week nog niet wat ik daar van vindt, het heeft een hoge "Oh, lekker of eigenlijk toch wel ieuwl"-factor.
Ik voel me zo schandalig verwend met dit enorme pakket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Snowcakequote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef shmoopy het volgende:
@miss_dynastie: Volgens mij zat er alleen een Snow Fairy-sp in de 20 pound-offer, hoor, weet je het zeker?
Jah, my bad.quote:
ik woon in het centrum van leiden, geen idee of het handig is, denk het niet he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef Dipkip het volgende:
Kunnen we dan niet bij iemand meeten die geen katten heeft? Ik wou je zo graag zien oh-oh
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, my bad.
Béééd, hé, niet bad, want ik heb geen bad.
Wel 324 bruisballen.
Dat dan weer wel.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteravond weer 'spread the Lush luvvvvv' gedaan, twee FOK!ers gemeet en Lush gegeven.
Dealen en verslaafden creëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |