Ik vrees dat ik zelf met 3 snowfairy sp's zit als de Engelse bestelling binnen is ( en die verwacht ik vandaag ), en mss zit daar ook wel Father Frost in , maar die kans acht ik kleinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:26 schreef -Peach het volgende:
Oh-oh, kan wel een proefje Father Frost opsturen? Heb nu toch een shitload aan zeep gekregen door m'n grabbag. Hij ruikt inderdaad niet echt sterk naar iets.
Heb ook nog een snowfairy SP in de aanbieding, vind 'm te zoet dus zal 'm niet gaan gebruiken. Mn vriend stelt zich trouwens heul erg aan...hij vindt echt bijna alles van Lush stinken. Behalve de sugar scrub en RubRubRub, omdat ie daar lekker mee kan 'schuren'![]()
Zeiksnor.
Daar verheugde je je toch juist op?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik zelf met 3 snowfairy sp's zit als de Engelse bestelling binnen is ( en die verwacht ik vandaag ), en mss zit daar ook wel Father Frost in , maar die kans acht ik klein![]()
Dus ik kom daar even op terug als ik weet wat dr in mijn 2 20 pond offers zit, is dat goed???
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een snowfairy sp besteld maar volgens mij heeft iedereen ze in die UK goodies, ik hoop dus dat ik dr twee heb MINSTENS![]()
Daar verheug ik me zo onwijs op
Ja ik verheug me wel op die snowfairy sp maar 3 krijg ik dr in geen 2 jaar op hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar verheugde je je toch juist op?
[..]
Je wilde er... and I quote... MINSTENS tweequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik verheug me wel op die snowfairy sp maar 3 krijg ik dr in geen 2 jaar op hoor![]()
Ik had dr 1 besteld, en 1 extra zou wel leuk zijn voor in mn tas of op kantoor, maar 3 stuks, dat krijg je nooit op voor ze over datum zijn al smeer je 2 keer per dag elke dag
Mijn zusje gisteren (de hele verdieping rook naar Lush): "Het ruikt hier RAAR!" en "Gosh het stinkt hier net zoals bij de Tuinen"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:26 schreef -Peach het volgende:
Oh-oh, kan wel een proefje Father Frost opsturen? Heb nu toch een shitload aan zeep gekregen door m'n grabbag. Hij ruikt inderdaad niet echt sterk naar iets.
Heb ook nog een snowfairy SP in de aanbieding, vind 'm te zoet dus zal 'm niet gaan gebruiken. Mn vriend stelt zich trouwens heul erg aan...hij vindt echt bijna alles van Lush stinken. Behalve de sugar scrub en RubRubRub, omdat ie daar lekker mee kan 'schuren'![]()
Zeiksnor.
Ja minstens twee, ik vrees voor Peach dat ik dr straks al 3 heb en die van haar dus niet meer hoef.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilde er... and I quote... MINSTENS twee
Dus smeren zal je!![]()
Ach maakt niet uit hoor, heb vast nog wel een achternichtje die er blij mee isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja minstens twee, ik vrees voor Peach dat ik dr straks al 3 heb en die van haar dus niet meer hoef.
Naja wellicht heb ik dr geen een als kado, en alleen die ene die ik besteld heb, dan wil ik dus wel graag ruilen wellichtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:58 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit hoor, heb vast nog wel een achternichtje die er blij mee is
Laat maar weten, weet alleen niet zeker of ik vanavond online ben en ga van t weekend weg, dus ben er dan pas zondagavond/maandagmorgen weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja wellicht heb ik dr geen een als kado, en alleen die ene die ik besteld heb, dan wil ik dus wel graag ruilen wellicht![]()
Als het goed is hoor ik vanavond wat dr in mn goodyboxen heb
Ik meld me wel als t spul eindelijk es binnen komtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Laat maar weten, weet alleen niet zeker of ik vanavond online ben en ga van t weekend weg, dus ben er dan pas zondagavond/maandagmorgen weer.
oeh, die wil ik ook hebben danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb net gedoucht met Yummy Yummy Yummy en nu ruik ik naar een aardbeiensnoepje!
Ik vind Strawberry Santa echt verschrikkelijk om te gebruiken. En ook de geur verdwijnt inderdaad snel. Kortom, matig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister na het badderen nog gedouched met Strawberry Santa en die vond ik stiekem een beetje tegenvallenSchuimt lang niet zo als de 'echte' jellies en de geur was ook heel snel weg.
Da's voor mij juist andersom. Ik vind hem heel sterk geuren en de geur blijft superlang op mijn huid hangen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister na het badderen nog gedouched met Strawberry Santa en die vond ik stiekem een beetje tegenvallenSchuimt lang niet zo als de 'echte' jellies en de geur was ook heel snel weg.
14 maanden. Mits droog bewaard (dus buiten de douche stukje eraf halen/snijden).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:28 schreef Daph_ het volgende:
Over jellies gesproken (gisteren ook al gevraagd maar geen antwoord op gehad): Hoe lang zijn jellies houdbaar? Er zit geen sticker op de mijne.
Thanks, dan plak ik er zelf even een plakkertje opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's voor mij juist andersom. Ik vind hem heel sterk geuren en de geur blijft superlang op mijn huid hangen.
Extra jammer dus dat ik hem niet zo lekker vind.En er nu 3 heb.
![]()
[..]
14 maanden. Mits droog bewaard (dus buiten de douche stukje eraf halen/snijden).
Ik vind Yummy maar een heel flauw spulletje vergeleken met de snowfairyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:30 schreef Mipsie het volgende:
[..]
oeh, die wil ik ook hebben dan![]()
vanavond toch ook maar een bestelling doen...
Ben ook helemaalop snow fairy
Je mag die van mij wel hebben. Ik vind het echt enorm goorquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:06 schreef Mirjam het volgende:
als er iemand een snowfairy SP bijheeft en er niet van houdt, hou ik me van harte aanbevolen
En dat is drieeeeeeequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:58 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel hebben. Ik vind het echt enorm goor
Pm je adres maar ofzo...
Das waar. Snow fairy zorgt ervoor dat de hele badkamer ruikt naar bubbelgumfabriek, YYY ruikt naar aardbeiensnoepjes maar niet zo sterk als snow fairy..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Yummy maar een heel flauw spulletje vergeleken met de snowfairy
zonde....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Yummy maar een heel flauw spulletje vergeleken met de snowfairy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |