Dank je!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo breng ik het ook altijd.(en zeg maar niks over de verhoudingen).
![]()
Welkom hier!
Ik weet niet wat ik fascinerender vind: het feit dat iemand zo ontzettend vaak met een foto van een gevangene in bad wil of het aantal, ik bedoel, 67? Waarom niet 65? Of 70? Fascinerend, echt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, is de stash van één persoon (foto is een jaar of anderhalf oud maar ik denk dat het nu niet veel minder is). Zij heeft ooit 67 (jawel, ZEVEN-EN-ZESTIG) Guantanamo Bay ballistics besteld omdat die tijdelijk waren.
67? dat zal waarschijnlijk de hele voorraad geweest zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik fascinerender vind: het feit dat iemand zo ontzettend vaak met een foto van een gevangene in bad wil of het aantal, ik bedoel, 67? Waarom niet 65? Of 70? Fascinerend, echt.
O, enne, ik ben dol op rituals, voor wie zei dat het vloeken in de kerk is! En op de bodyshop, ik had echt heel veel mee willen pakken in de sale, maar ben er niet in de buurt geweest
Dan moet je echt eens op het Lushforum gaan kijken, als je geregistreerd bent, daar loopt een heel topic met oa deze foto, je weet werkelijk waar niet wat je ziet.quote:
Die reeks is best hilarisch, ik heb hem gestart en menig lezer had niet goed gekeken en dacht dat het mijn stash was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan moet je echt eens op het Lushforum gaan kijken, als je geregistreerd bent, daar loopt een heel topic met oa deze foto, je weet werkelijk waar niet wat je ziet.
Denk niet dat dat gaat lukken. De hele UK is ondergesneeuwd en ik hoorde al berichten dat de pakketten bij Lush niet eens door de koerier opgehaald kunnen worden.quote:Voor iedereen die z'n pakketje al binnen heeft:
Ik heb de 29-e 's avonds besteld, ik denk niet dat ik het deze week al ontvang, hé?![]()
Ja!quote:Zeg dames, zodra iedereen z'n spullen binnen heeft, doen we die meet, hé? Kunnen we ruilen.
Ik heb de 29e, ook 's-avonds, besteld en ik heb mijn pakket vandaag ontvangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan moet je echt eens op het Lushforum gaan kijken, als je geregistreerd bent, daar loopt een heel topic met oa deze foto, je weet werkelijk waar niet wat je ziet.
Voor iedereen die z'n pakketje al binnen heeft:
Ik heb de 29-e 's avonds besteld, ik denk niet dat ik het deze week al ontvang, hé?![]()
Zeg dames, zodra iedereen z'n spullen binnen heeft, doen we die meet, hé? Kunnen we ruilen.
Woei, echt?!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:33 schreef Quispi het volgende:
[..]
Ik heb de 29e, ook 's-avonds, besteld en ik heb mijn pakket vandaag ontvangen![]()
Je kunt misschien lush uk even mailen voor een track en trace nummer.
Maar dan hadden het er ook 214 of 169 kunnen zijn of misschien wel 1000 als die winkel veel op voorraad had. Vaagquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
67? dat zal waarschijnlijk de hele voorraad geweest zijn
Als het je malende gedachten tot rust brengt: ik haalde dat getal uit een lijst van produkten die ze in huis had toen de foto gemaakt werd. Dus ze zal er vast 70 (of 80.. of 90.. of 100) gekocht hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan hadden het er ook 214 of 169 kunnen zijn of misschien wel 1000 als die winkel veel op voorraad had. Vaag
Is er een reden waarom je zo kattig moet doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef Tamashii het volgende:
En wat is precies het verschil tussen zeep en badschuim/douchegel?
Fijn.quote:
Ik vind het juist lekker om die keuze te hebben, dat ik na een chocoladebad met Chocolate Santa + Sonic Death Monkey + Heavenly Bodies me ook nog kan insmeren met een chocolade massage bar. Of dat ik een fris citrusbad kan maken met The Sicilian + Avoshower + Lemslip en daarna smeren met Each Peach. En als ik toch op drie plekken in huis een potje handcreme heb en in iedere tas een lipbalm, kunnen dat net zo goed verschillende zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef -Mellow- het volgende:
Ah ok.
Ik zou zelf ook alleen maar in de war raken van zo veel spul, niet wetende wat ik moet kiezen enzo. Ik heb het liefst
1 fijne shampoo (big)
1 of 2 lekkere douchegels (flying fox en hamam-spul van rituals, ja vloeken in de kerk ik weet het)
1 gezichtsreiniger (AOBS)
1 scrub
1 bodylotion (Dream Cream, ik ben verkocht)
1 handcreme ( ook van rituals)
Als ik eenmaal de fijnste producten heb gevonden wil ik daar helemaal niet meer in variëren, te ingewikkeld
Van badbruisdingen kan ik idd ook geen genoeg hebben, dat is juist leuk, elke keer anders. Met zeepjes varieer ik ook, tot nu toe favoriet zijn HIWTK en Porridge
Ik vind mezelf eigenlijk al veel te oppervlakkig dat ik voor 80 pond aan dit soort meuk bestel
Maar goed, ieder z'n ding, dat is natuurlijk ook wel weer zo
Volgens mij klopt dat zakje dan niet, ik zou het even narekenen als ik jou was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:47 schreef -Peach het volgende:
Ja valt wel mee eigenlijk geloof ik. Denk tussen de 100 en 150 gr ofzo?
Hmm met een snelle berekening kom ik op ongeveer 27 euro, maar heb de zepen niet gewogen ofzo. Tzal wel precies 30 euro zijn of net wat minder. Zuur.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat zakje dan niet, ik zou het even narekenen als ik jou was.
Oh dan had ik verkeerd gehoofdrekend, ik kwam op onder de 25 uit en dan vind ik dat je wel wat mag zeggen....quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:57 schreef -Peach het volgende:
Hmm met een snelle berekening kom ik op ongeveer 27 euro, maar heb de zepen niet gewogen ofzo. Tzal wel precies 30 euro zijn of net wat minder. Zuur.
Whiiiiiiiiiquote:Status OK, delivered(Information of Delivery): Amsterdam / NL, 2010-01-06 16:14
aah, kut is dat, als anderen dan voor jou gaan denken i.p.v. het ff te vragenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef Cat22 het volgende:
Mijn DHL Lush is binnen!![]()
Dinnetje heeft in huis gebivakkeerd en het pakket aangenomen.
Het probleem wat Dipkip had: kadoos op de fles Blue Skies had ik niet.
Want in plaats van een fles badschuim hebben ze een Blue Skies BBS gestuurd.![]()
*gaat Lush maar weer eens mailen*
Ze hebben gewoon fout gekeken. het zijn aparte produkten met ieder hun eigen code.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah, kut is dat, als anderen dan voor jou gaan denken i.p.v. het ff te vragen
misschien heb je wel helemaal geen bad, zit je dan met je bbs
Denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zelf ooit orders verzameld en ingepakt, maar er zit toch een routevolgorde in, ook in de bestelbon? In ons systeem wel. Dan kan zo'n fout alleen als ze zo stom zijn de douchegel naast de bbs met dezelfde naam te zetten, maar dat zal toch wel niet?
Met de fouten die ze daar maken gok ik dat het systeem echt niet veel soeps isquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zelf ooit orders verzameld en ingepakt, maar er zit toch een routevolgorde in, ook in de bestelbon? In ons systeem wel. Dan kan zo'n fout alleen als ze zo stom zijn de douchegel naast de bbs met dezelfde naam te zetten, maar dat zal toch wel niet?
Geel/bruine bal: Honey beequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Daph_ het volgende:
Fotoverslagje:
[ afbeelding ]
Zelf besteld
[ afbeelding ]
10 pond new years offer (iemand die me kan helpen met identificeren van de badspulletjes?)
[ afbeelding ]
20 pond new years offer (iemand die me kan helpen met identificeren van de badspulletjes?)
Okee, gegeven paard enzo, maar ik ben er weer niet zo blij mee. Ik heb geen bad (althans, dat is kapot en het ziet er niet naar uit dat die snel gerepareerd gaat worden) en heb bijna alleen maar badspullen gekregen. In de 10 en 20 pond new years offer zitten nagenoeg dezelfde spullen, alleen zit er bij de 20 pond nog een strawberry santa, een paarse bruisbal en een snowfairy solid perfume bij. Ik heb dus sowieso alles dubbel. Sorry als ik hiermee verwend overkom ofzo maar ik heb gewoon niks aan badspullen en dan krijg ik alles twéé keer. Hmpf. Oh en mijn strawberry santa lekt, de hele bubbelverpakking zat onder
Jep, gelijk duidelijk voor Lush dat die kleine bruisballen niet echt lopen (of dat de trommel gewoon veel te duur wasquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zijn al die kado's echt psies hetzelfde dit keer he
Uitpakken is altijd een feestje he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Daph_ het volgende:
Fotoverslagje:
[ afbeelding ]
Zelf besteld
[ afbeelding ]
10 pond new years offer (iemand die me kan helpen met identificeren van de badspulletjes?)
[ afbeelding ]
20 pond new years offer (iemand die me kan helpen met identificeren van de badspulletjes?)
Okee, gegeven paard enzo, maar ik ben er weer niet zo blij mee. Ik heb geen bad (althans, dat is kapot en het ziet er niet naar uit dat die snel gerepareerd gaat worden) en heb bijna alleen maar badspullen gekregen. In de 10 en 20 pond new years offer zitten nagenoeg dezelfde spullen, alleen zit er bij de 20 pond nog een strawberry santa, een paarse bruisbal en een snowfairy solid perfume bij. Ik heb dus sowieso alles dubbel. Sorry als ik hiermee verwend overkom ofzo maar ik heb gewoon niks aan badspullen en dan krijg ik alles twéé keer. Hmpf. Oh en mijn strawberry santa lekt, de hele bubbelverpakking zat onder
Thanks, dan weet ik in ieder geval wat het isquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Geel/bruine bal: Honey bee
Roze bal: Think pink
Blauwe bal: Big blue
Groene bal: Avobath
Geel/bruine bal: Honey bee
Blauwe bal: Big blue
Paarse bal: Blackberry (denk ik)
Groene bal: Avobath
Roze bal: nog een Think pink denk ik.
Balen dat je geen bad hebt
I know, maar vind het toch balen. Bij de winkelactie had ik ook al voornamelijk badspullen die ik dus niet kan gebruiken en dat vind ik erg zonde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, da's helaas het risico daph, met dit soort dingenDH had dit jaar een actie met badtasjes en douchetasjes, misschien een idee voor de volgende keer voor je...
Helaas is er niemand die ik ken die een bad heeftquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uitpakken is altijd een feestje he?
Jammer dat je geen bad hebt, maar nu kun je je wel ont-zet-tend populair maken bij vriendinnen, tantes, moeders, collega's die wel een bad hebben.
Vorig jaar zat er meer variatie in idd. Kreeg je ook nog een BBS erbij of zo. Die vind ik zelf fijner dan bruisballen. Maar omdat het gratis spul is kun je wel ongegeneerd cocktailen voor decadente badjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zijn al die kado's echt psies hetzelfde dit keer he
Voetenbadjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Helaas is er niemand die ik ken die een bad heeftIedereen heeft alleen een douche.. Anders had ik ze idd gewoon als kadootjes gegeven!
Oh ja dat is inderdaad ook wel een idee. Nou op naar de poezelige voetjes denk ik dan maar want ik heb zo ontzettend veel ballen..quote:
Normaal zou ik gillen 'RUILEN!" maar zowat iedere Lush lover komt nu volgens mij om in de bruisballen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja dat is inderdaad ook wel een idee. Nou op naar de poezelige voetjes denk ik dan maar want ik heb zo ontzettend veel ballen..
Ja vorige keer zat dr echt veel meer variatie in. De snowfairy sp liep ook niet zo goed geloof ik hequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er meer variatie in idd. Kreeg je ook nog een BBS erbij of zo. Die vind ik zelf fijner dan bruisballen. Maar omdat het gratis spul is kun je wel ongegeneerd cocktailen voor decadente badjes.
Whehe truequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal zou ik gillen 'RUILEN!" maar zowat iedere Lush lover komt nu volgens mij om in de bruisballen.Maar dat zou je evengoed kunnen proberen, er hoeven maar een paar favorietjes in te zitten van een persoon en je hebt een deal.
Ja precies, ik koop ook alleen nog maar BBSen. Dan gebeurt er tenminste wat. Bruisballen zijn ook leuk, maar niet voor die prijs.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind bruisballen ook niet zo'n succes, er gebeurt gewoon te weinig. Beetje gepruttel en geborrel, meestal niet zo'n hele indrukwekkende geur, een kleurtje in je bad, et voila. Ik ben toch meer een fan van de BBS'en. Daar pleur ik er gewoon een halve van in, anders wordt een bad nemen wel erg prijzig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |