Ja precies, ik koop ook alleen nog maar BBSen. Dan gebeurt er tenminste wat. Bruisballen zijn ook leuk, maar niet voor die prijs.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind bruisballen ook niet zo'n succes, er gebeurt gewoon te weinig. Beetje gepruttel en geborrel, meestal niet zo'n hele indrukwekkende geur, een kleurtje in je bad, et voila. Ik ben toch meer een fan van de BBS'en. Daar pleur ik er gewoon een halve van in, anders wordt een bad nemen wel erg prijzig![]()
Die blauw met witte Father Frost?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh die blauwe kerstzeep, ik hoop dat ik die ook uit de UK krijg, daar ben ik heel benieuwd naar!
Owquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blauw met witte Father Frost?
Die ruikt niet echt bijzonder eigenlijkEen beetje ouderwets bloemig oma-achtig
Huh, hij hoort er ook zo uit te zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow![]()
Naja die kende ik niet dus daar was ik wel benieuwd naar, dan heb ik denk ik liever gewoon veel snowcake![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
Mijn UK bestelling:
[ afbeelding ]
Daarbij gekregen aan goodies:
[ afbeelding ]
En dan nog...
Mijn Nederlandse bestelling:
[ afbeelding ]
En daarbij in grabbag (o.a. een potje met een heel ranzig uitziend bruin dabje)
[ afbeelding ]
Geen idee, ik ken Snowfairy nog niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
en: een snow fairy solid!heaven
hield jij van snowfairy?
quote:
Als ie heel is he? Dit is maar een klein stukje ervanquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, hij hoort er ook zo uit te zien
[ afbeelding ]
Dan is die van mij een enorm misbaksel zeker?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ie heel is he? Dit is maar een klein stukje ervan. Bij een van m'n eerste bestellingen bestelde ik big hugs, op deze foto zie je gelijk dat je maar een stukje krijgt, maar op de Lush site stond hij gewoon 'heel':
[ afbeelding ]
Ik bestelde zelfs twee stukken, omdat ik het een prachtig cadeau vond, zo'n gebakje. Uiteindelijk kreeg ik dit
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, beteuterd
Je mag de mijne wel hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:06 schreef Mirjam het volgende:
als er iemand een snowfairy SP bijheeft en er niet van houdt, hou ik me van harte aanbevolen
Jaquote:
Bij de Leidsestraat laken er allemaal spblikjes op de toonbank, dus neem aan van welquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Zijn die niet te koop in Nederland mirjam?
Als ik die van mij niet lekker vind of niet gebruik dan zal ik ook aan je denken!
Maar die kan je dus niet zomaar los bestellen zelf begrijp ik?
wiejjquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaIk vind snowfairy fijn voor onder de douche, maar sp gaat me een beetje te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |