abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76489755
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:21 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

ik vind het een beetje treurig, dat gaat gewoon om het "hebben"
Dat lijkt me ook ja, want je hebt hier nu toch heel veel dubbele, ik bedoel, nouja.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76489923
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:21 schreef -Mellow- het volgende:
ik vind het een beetje treurig, dat gaat gewoon om het "hebben"
Tja, ik heb ook heel veel Lush, ik weet niet of dat treurig is. Als iemand er van geniet, waarom niet. Je hebt net zo min iets aan 30 handtassen vind ik. Vrij veel mensen hebben een hobby waarvoor ze dingen kopen waarvan je denkt WAAAAROOMMMMM
pi_76489999
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:25 schreef Tamashii het volgende:
Dat lijkt me ook ja, want je hebt hier nu toch heel veel dubbele, ik bedoel, nouja.
Zit heel veel kerst en discon bij. Ik heb ook 12 christmas eves - kun je pas in december weer kopen, ALS ze ze dan weer maken (dat weet je niet) dus dat komt dan neer op een per maand... Ga 3x per week in bad en heb zeker wel een hele BBS nodig met ons grote bad. Dus dan is het ineens een stuk minder absurd.
pi_76490000
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok dit is vandaag gekomen

[ afbeelding ]
Hoeveel ben je kwijt voor zo'n lading Lush?
pi_76490002
Maar handtassen gaan over het algemeen niet over de datum . Al die spullen gaan echt niet lekkerder ruiken na drie jaar in de kast liggen.

*zegt iemand met veel Lush en veel tassen *
Tap tap tap
pi_76490121
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Zit heel veel kerst en discon bij. Ik heb ook 12 christmas eves - kun je pas in december weer kopen, ALS ze ze dan weer maken (dat weet je niet) dus dat komt dan neer op een per maand... Ga 3x per week in bad en heb zeker wel een hele BBS nodig met ons grote bad. Dus dan is het ineens een stuk minder absurd.
Mja, aan de andere kant lijkt me dat niet goed hoor, als je elke keer dat je in bad gaat zulke dingen gebruikt. Ik ben daar heel voorzichtig mee, ook al vind ik het heerlijk, het is absoluut niet goed voor je, je huid moet dat soort dingen zelf doen ipv producten. Natuurlijk is het 1 a 2 keer per week heerlijk, maar 3 keer per week in bad + 3 keer per week lush erbij, damn..
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:35:06 #32
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76490220
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Tja, ik heb ook heel veel Lush, ik weet niet of dat treurig is. Als iemand er van geniet, waarom niet. Je hebt net zo min iets aan 30 handtassen vind ik. Vrij veel mensen hebben een hobby waarvoor ze dingen kopen waarvan je denkt WAAAAROOMMMMM
maar zoveel krijg je toch nooit op?

Dingen kopen vanwege een hobby vind ik helemaal niks mis mee, als je het ook echt gebruikt. Maar wat heb je aan zeepjes e.d. die in de kast muf liggen te worden. Ja je kan een foto maken en laten zien wat je allemaal hebt

anyway, ik ga douchen. Met flying fox, big en buffy, en daarna smeer ik dream cream overal waar het maar smeren wil
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_76490596
Dat valt best mee hoor hoe dingen hun geur verliezen, als je ze netjes bewaard. Mijne zitten in folie. En ik heb liever een iets minder bruisende bruisbal die gedisconned is dan die geur nooit meer in bad.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:32 schreef Tamashii het volgende:
Mja, aan de andere kant lijkt me dat niet goed hoor, als je elke keer dat je in bad gaat zulke dingen gebruikt. Ik ben daar heel voorzichtig mee, ook al vind ik het heerlijk, het is absoluut niet goed voor je, je huid moet dat soort dingen zelf doen ipv producten. Natuurlijk is het 1 a 2 keer per week heerlijk, maar 3 keer per week in bad + 3 keer per week lush erbij, damn..
Lush is gewoon badschuim hoor, er is niks mis met je iedere dag wassen.
pi_76490690
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef -Mellow- het volgende:
maar zoveel krijg je toch nooit op?

Dingen kopen vanwege een hobby vind ik helemaal niks mis mee, als je het ook echt gebruikt. Maar wat heb je aan zeepjes e.d. die in de kast muf liggen te worden. Ja je kan een foto maken en laten zien wat je allemaal hebt

anyway, ik ga douchen. Met flying fox, big en buffy, en daarna smeer ik dream cream overal waar het maar smeren wil
Er liggen erg weinig zeepjes op dat bed, voornamelijk baddingen die dus na 1 gebruik op zijn. Ik heb denk ik ook wel 40 baddingen in huis op ieder moment, wordt gewoon opgebruikt hoor. En dingen zoals douchegel blijft prima goed, dat wordt niet muf. Je moet natuurlijk wel goed voor je spulletjes zorgen.
pi_76490730
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef Dipkip het volgende:
Dat valt best mee hoor hoe dingen hun geur verliezen, als je ze netjes bewaard. Mijne zitten in folie. En ik heb liever een iets minder bruisende bruisbal die gedisconned is dan die geur nooit meer in bad.
[..]

Lush is gewoon badschuim hoor, er is niks mis met je iedere dag wassen.
Eh, dus echt wel. Als je je iedere dag wast met een zeep is dat slecht voor je huid. Al jaren geleden bewezen en opnieuw bewezen en ga zo maar door.
pi_76490756
Ik heb m'n megafles Olive Branch van drie jaar geleden gisteren maar eens opengemaakt
Tap tap tap
pi_76490801
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Eh, dus echt wel. Als je je iedere dag wast met een zeep is dat slecht voor je huid. Al jaren geleden bewezen en opnieuw bewezen en ga zo maar door.
Ligt eraan welke zeep. Lushzeep gebruik ik ook lang niet elke dag, vooral met deze kou heb ik er dan echt de vellen bijhangen.
Tap tap tap
pi_76490887
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef Tamashii het volgende:
Het is geen zeep, het is badschuim / douchegel. En het is niet vreemd om je 1x per dag te wassen met zulk spul. Die discussie is al zo vaak gevoerd, ik zou niet zoals anderen 2-3x per dag me wassen maar 1x per dag is gewoon normaal hoor.
pi_76491067
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Deze hoort eigenlijk in de OP

[ afbeelding ]
*valt flauw*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76491473
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het is geen zeep, het is badschuim / douchegel. En het is niet vreemd om je 1x per dag te wassen met zulk spul. Die discussie is al zo vaak gevoerd, ik zou niet zoals anderen 2-3x per dag me wassen maar 1x per dag is gewoon normaal hoor.
En wat is precies het verschil tussen zeep en badschuim/douchegel?
pi_76491967
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Deze hoort eigenlijk in de OP

[ afbeelding ]
Die heb ik voor het Lush NL forum nog opgespoord.

Mooie stash heeft je vriendin al. (en ik weet dat dat die andere foto is ).

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 06-01-2010 18:26:33 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76492072
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat lijkt me een group order ofzo
Nee hoor, is de stash van één persoon (foto is een jaar of anderhalf oud maar ik denk dat het nu niet veel minder is). Zij heeft ooit 67 (jawel, ZEVEN-EN-ZESTIG) Guantanamo Bay ballistics besteld omdat die tijdelijk waren.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:23:40 #43
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76492244
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er liggen erg weinig zeepjes op dat bed, voornamelijk baddingen die dus na 1 gebruik op zijn. Ik heb denk ik ook wel 40 baddingen in huis op ieder moment, wordt gewoon opgebruikt hoor. En dingen zoals douchegel blijft prima goed, dat wordt niet muf. Je moet natuurlijk wel goed voor je spulletjes zorgen.
Ah ok.

Ik zou zelf ook alleen maar in de war raken van zo veel spul, niet wetende wat ik moet kiezen enzo. Ik heb het liefst
1 fijne shampoo (big)
1 of 2 lekkere douchegels (flying fox en hamam-spul van rituals, ja vloeken in de kerk ik weet het )
1 gezichtsreiniger (AOBS)
1 scrub
1 bodylotion (Dream Cream, ik ben verkocht )
1 handcreme ( ook van rituals)

Als ik eenmaal de fijnste producten heb gevonden wil ik daar helemaal niet meer in variëren, te ingewikkeld

Van badbruisdingen kan ik idd ook geen genoeg hebben, dat is juist leuk, elke keer anders. Met zeepjes varieer ik ook, tot nu toe favoriet zijn HIWTK en Porridge

Ik vind mezelf eigenlijk al veel te oppervlakkig dat ik voor 80 pond aan dit soort meuk bestel

Maar goed, ieder z'n ding, dat is natuurlijk ook wel weer zo
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_76492348
O, en ik hou van GLS (helaas verbonden met Parcelforce) en wil ermee trouwen.

Vandaag briefje in de bus, ik was niet thuis en de buren (waarnaar ik had verwezen) ook niet. Stond keurig op het briefje. En of ik naar hun website wilde gaan om een nieuwe afspraak te maken.

En dan!

Kun je kiezen!

- Nog een keer thuis bezorgen, zegt u maar welke datum
- Afhalen op het depot (erg ver weg voor mij)
- Afhalen op een lokaal afhaalpunt. En die heb ik gekozen, ligt hij vanaf morgen klaar en het is maar 5 minuten fietsen van mij uit. Al zal ik toch maar de auto nemen. En ik hoef vrijdag niet de hele dag thuis te blijven.

I GLS en aangezien Parcelforce het deze keer wel in één keer goed had wil ik ze best een tweede kans geven.

DHL is ook langs geweest: ook niet afgeleverd dus en morgen gaat hem eveneens niet worden. Gelukkig lijkt het erop dat ik het kan ophalen in Eindhoven. Ligt voor mij een stuk meer op de route en ik kan er wellicht een vriendin op af sturen. Maar toch... GLS.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:35:04 #45
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_76492733
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hoeveel ben je kwijt voor zo'n lading Lush?
ze wilde t eerst niet zeggen

maar na enig aandringen ongeveer 100 pond
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_76492868
haha! ja dat ben ik, van de 100 pond... slik
ik dacht, laat ik me ook maar es aanmelden dan!
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:38:44 #47
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_76492882
Pumpkin
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_76492960
hey spliff!!
hehe, eindelijk ben ik ook op fok!
pi_76492993
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:38 schreef Pumpkin. het volgende:
haha! ja dat ben ik, van de 100 pond... slik
ik dacht, laat ik me ook maar es aanmelden dan!
Hahaha ai ai ai maar kreeg je er ook gratis spul bij of is die actie al niet meer?
pi_76493278
jaja, ik heb 2x 20 pound offer!! (staat erbij op de foto) wel samen met mn zus besteld, dus niet alles was van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')