Dat lijkt me ook ja, want je hebt hier nu toch heel veel dubbele, ik bedoel, nouja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:21 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik vind het een beetje treurig, dat gaat gewoon om het "hebben"
Tja, ik heb ook heel veel Lush, ik weet niet of dat treurig is. Als iemand er van geniet, waarom niet. Je hebt net zo min iets aan 30 handtassen vind ik. Vrij veel mensen hebben een hobby waarvoor ze dingen kopen waarvan je denkt WAAAAROOMMMMMquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:21 schreef -Mellow- het volgende:
ik vind het een beetje treurig, dat gaat gewoon om het "hebben"
Zit heel veel kerst en discon bij. Ik heb ook 12 christmas eves - kun je pas in december weer kopen, ALS ze ze dan weer maken (dat weet je niet) dus dat komt dan neer op een per maand... Ga 3x per week in bad en heb zeker wel een hele BBS nodig met ons grote bad. Dus dan is het ineens een stuk minder absurd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:25 schreef Tamashii het volgende:
Dat lijkt me ook ja, want je hebt hier nu toch heel veel dubbele, ik bedoel, nouja.
Hoeveel ben je kwijt voor zo'n lading Lush?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok dit is vandaag gekomen
[ afbeelding ]
Mja, aan de andere kant lijkt me dat niet goed hoor, als je elke keer dat je in bad gaat zulke dingen gebruikt. Ik ben daar heel voorzichtig mee, ook al vind ik het heerlijk, het is absoluut niet goed voor je, je huid moet dat soort dingen zelf doen ipv producten. Natuurlijk is het 1 a 2 keer per week heerlijk, maar 3 keer per week in bad + 3 keer per week lush erbij, damn..quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zit heel veel kerst en discon bij. Ik heb ook 12 christmas eves - kun je pas in december weer kopen, ALS ze ze dan weer maken (dat weet je niet) dus dat komt dan neer op een per maand... Ga 3x per week in bad en heb zeker wel een hele BBS nodig met ons grote bad. Dus dan is het ineens een stuk minder absurd.
maar zoveel krijg je toch nooit op?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook heel veel Lush, ik weet niet of dat treurig is. Als iemand er van geniet, waarom niet. Je hebt net zo min iets aan 30 handtassen vind ik. Vrij veel mensen hebben een hobby waarvoor ze dingen kopen waarvan je denkt WAAAAROOMMMMM
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:32 schreef Tamashii het volgende:
Mja, aan de andere kant lijkt me dat niet goed hoor, als je elke keer dat je in bad gaat zulke dingen gebruikt. Ik ben daar heel voorzichtig mee, ook al vind ik het heerlijk, het is absoluut niet goed voor je, je huid moet dat soort dingen zelf doen ipv producten. Natuurlijk is het 1 a 2 keer per week heerlijk, maar 3 keer per week in bad + 3 keer per week lush erbij, damn..
Er liggen erg weinig zeepjes op dat bed, voornamelijk baddingen die dus na 1 gebruik op zijn. Ik heb denk ik ook wel 40 baddingen in huis op ieder moment, wordt gewoon opgebruikt hoor. En dingen zoals douchegel blijft prima goed, dat wordt niet muf. Je moet natuurlijk wel goed voor je spulletjes zorgen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef -Mellow- het volgende:
maar zoveel krijg je toch nooit op?
Dingen kopen vanwege een hobby vind ik helemaal niks mis mee, als je het ook echt gebruikt. Maar wat heb je aan zeepjes e.d. die in de kast muf liggen te worden. Ja je kan een foto maken en laten zien wat je allemaal hebt
anyway, ik ga douchen. Met flying fox, big en buffy, en daarna smeer ik dream cream overal waar het maar smeren wil
Eh, dus echt wel. Als je je iedere dag wast met een zeep is dat slecht voor je huid. Al jaren geleden bewezen en opnieuw bewezen en ga zo maar door.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef Dipkip het volgende:
Dat valt best mee hoor hoe dingen hun geur verliezen, als je ze netjes bewaard. Mijne zitten in folie. En ik heb liever een iets minder bruisende bruisbal die gedisconned is dan die geur nooit meer in bad.
[..]
Lush is gewoon badschuim hoor, er is niks mis met je iedere dag wassen.
Ligt eraan welke zeep. Lushzeep gebruik ik ook lang niet elke dag, vooral met deze kou heb ik er dan echt de vellen bijhangen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, dus echt wel. Als je je iedere dag wast met een zeep is dat slecht voor je huid. Al jaren geleden bewezen en opnieuw bewezen en ga zo maar door.
Het is geen zeep, het is badschuim / douchegel. En het is niet vreemd om je 1x per dag te wassen met zulk spul. Die discussie is al zo vaak gevoerd, ik zou niet zoals anderen 2-3x per dag me wassen maar 1x per dag is gewoon normaal hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef Tamashii het volgende:
Eh, dus echt wel. Als je je iedere dag wast met een zeep is dat slecht voor je huid. Al jaren geleden bewezen en opnieuw bewezen en ga zo maar door.
*valt flauw*quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Deze hoort eigenlijk in de OP![]()
[ afbeelding ]
En wat is precies het verschil tussen zeep en badschuim/douchegel?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is geen zeep, het is badschuim / douchegel. En het is niet vreemd om je 1x per dag te wassen met zulk spul. Die discussie is al zo vaak gevoerd, ik zou niet zoals anderen 2-3x per dag me wassen maar 1x per dag is gewoon normaal hoor.
Die heb ik voor het Lush NL forum nog opgespoord.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Deze hoort eigenlijk in de OP![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, is de stash van één persoon (foto is een jaar of anderhalf oud maar ik denk dat het nu niet veel minder is). Zij heeft ooit 67 (jawel, ZEVEN-EN-ZESTIG) Guantanamo Bay ballistics besteld omdat die tijdelijk waren.quote:
Ah ok.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er liggen erg weinig zeepjes op dat bed, voornamelijk baddingen die dus na 1 gebruik op zijn. Ik heb denk ik ook wel 40 baddingen in huis op ieder moment, wordt gewoon opgebruikt hoor. En dingen zoals douchegel blijft prima goed, dat wordt niet muf. Je moet natuurlijk wel goed voor je spulletjes zorgen.
ze wilde t eerst niet zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoeveel ben je kwijt voor zo'n lading Lush?
Hahaha ai ai aiquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:38 schreef Pumpkin. het volgende:
haha! ja dat ben ik, van de 100 pond... slik
ik dacht, laat ik me ook maar es aanmelden dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |