quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha ja idd! dat was voor mn meissie
en sindsdien komen er bergen bestellingen hier heen hahaha
en ik ben dus ook beetje hooked aan smitten thnx
foto's zal ik vanmiddag wel ff maken
Haha! Duidelijk goed bevallen dus!quote:
Zellufquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Hallo stinkertjes!
En er zit wel een pakbon in zodat je dat door kan geven? Want ik begreep dat bij sommige mensen de pakbon ook ontbrak...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik krijg een vervangend pakketjeHarry zei laat maar met die foto's maar zeg wel even welke naam er staat als packer zodat ik ze er op aan kan spreken want dit slaat nergens op. Wel een fijn idee dat ze er iets aan doen, meestal krijg je zo'n oh ja haha maar lekker ruikt het he reactie en Harry snapt tenminste wat mensen horen willen.
Ohhh, lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok dit is vandaag gekomen
[ afbeelding ]
Ja alleen kan ik het niet goed lezen, maar ik maak er wel een foto van vanavond en dan mag Harry m zelf ontcijferen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
En er zit wel een pakbon in zodat je dat door kan geven? Want ik begreep dat bij sommige mensen de pakbon ook ontbrak...
Oh jee, hoe kan je zoveel hebben? Gebruik je het dan nooit?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Deze hoort eigenlijk in de OP![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een group order ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jee, hoe kan je zoveel hebben? Gebruik je het dan nooit?
ik vind het een beetje treurig, dat gaat gewoon om het "hebben"quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jee, hoe kan je zoveel hebben? Gebruik je het dan nooit?
LOL! Klopt. Het is heerlijk :3 Maar je moet het gewoon over je lichaam smeren, het gaat er van zelf van af.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:23 schreef Adelante het volgende:
Hoe gebruik je zo'n buttercream onder de douche? Mijn vriendin vond er eentje niet lekker ruiken, dus mocht ik hem hebben maar het is gewoon dik en als ik me insmeer valt het op de grond in de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |