Ik zag wel fouten in topics die in MyActiveTopics, maar die zijn verre van origineel... Dus ook hier maar een ordinaire TVP. Is ook niet origineel hoor, dat weet ik.quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Vanyel het volgende:
Ongegeneerde tvp, kon zo snel geen leuke fouten vinden in de Active Topics.
Toch knapquote:Op zondag 20 december 2009 16:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Afgelopen donderdagavond was de koopzondag in Groningen ook al afgelast.
Het lijkt me niet dat ze sneeuw echt zo raar vindenquote:Alle bus en tramlijnen zijn voorlopig gestaakt door de bizarre weersomstandigheden
Als je op de link klikt, zie je wat een Engelse ziekte is. De topictitel die daar oven staat is namelijk een Engelse ziekte.quote:Op zondag 20 december 2009 14:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat is er mis met "gevalletje Engelse ziekte"?
Moet het engelse zijn ipv Engelse?
Meer smaken hebben we niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet want dit zou wel erg misselijk en smakenloos zijn
quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef 747 het volgende:
Despijt de onnuttige reacties van sommige leden kan ik beamen dat ik zo'n pakket in ontvangst mogt nemen.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb dat topic nu in drie tabs open en wordt gek
CV?quote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar ben ik niet zeker van ..
draai het verhaal eens om ..
RvkB en de andere toezichthouders die haar in de gaten moesten houden zeggen dat ze niet capabel was om die tocht te doen.
nu heeft ze het misschien zelf voor elkaar gekregen om van uit hier naar St maarten te gaan ( dit wel of zonder hulp)
Om alleen maar aan te tonen dat de installaties waar zij onder toezicht staat , er zelf geen éne reet van bakken.
Dus al zij met deze verklaring komt is het natuurlijk de meest grote bewijs dat de instanties die haar niet weg willen hebben zelf heel hard falen
Leuke tikfout in deze contextquote:Op maandag 21 december 2009 03:05 schreef Cherimoya het volgende:
[..]
Je zou ook eens naar Haaksbarf kunnen kijken, daar hebben ze wel een verkooppunt van in Pijnacker. Het bevat net zoals de diabetes-versie van Carnibest geen rijst.
Bij mijn dierenwinkel hadden ze alleen de hondenvariant, maar ze honden de kattenversie voor me bestellen en binnen 2 dagen was het er.
Niet de gewone dood, maar de ernstige dood!quote:Op maandag 21 december 2009 @ 14:21 schreef Pakspul het volgende:
Maar er ligt 2cm sneeuw!!!! Begrijp dat dan, het is totaal onverantwoord om nu nog naar buiten te gaan. Zelfs lopen door de sneeuw verhoogt de kans op ernstige dood tot een extreem!
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:32 schreef surfer124 het volgende:
ik ben op zoek naar een site waar ik bladmuziek voor viool kan krijgen en wel gratis downloadde en zo en verhal kerst muziek
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Adelante het volgende:
Er is uberhaupt geen geld meer voor dat kamp en haar renovatieMisschien dat de mediaaandacht nu weer wat oude rijke Joden aanspoort tot donaties.
Media-aandacht inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.
Maar is mediaaandacht nu fout of niet? Er is geen risico om dit fout uit te spreken, maar toch zou ik zelf mediaäandacht schrijven en ik vermoed dat het onder de huidige regels media-aandacht moet zijn.
Mediaäandacht??? Nederlands kent toch geen a-trema?quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.
Maar is mediaaandacht nu fout of niet? Er is geen risico om dit fout uit te spreken, maar toch zou ik zelf mediaäandacht schrijven en ik vermoed dat het onder de huidige regels media-aandacht moet zijn.
Licht uit, spot aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:
In dat voetlicht kun je haast niets anders dan concluderen dat het bijzonder jammer is.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Steeds vaker als ik in gesprek ben met mensen over bijbaantjes en werk vinden ze het enorm vreemd en echt niet kunnen dat ik niet werk. Ze vinden me verwend (ook al zal ik het zelf wel ooit terug moeten gaan betalen maargoed, HBO argumenten he!). Wat is trouwens het verschil tussen een HBO'er en een EHBO'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat terwijl ze zelf met kerst of sinterklaas de meest dure cadeaus krijgen van ouders (denk laptop, nieuwe iphone e.d.). Godverdomme man, als ik niet zo sneu voor minder dan 10 euro zo'n kutbaantje wil dan moet ik dat toch zelf weten? Belachelijk dat je hier tegenwoordig al op veroordeeld wordt. Klote burgers die niet kunnen redeneren, met Wibra-achtig baantjes waarmee ze zich verhullen achter papa's anus.
Het is off-topic, maar ik vind het overbodig om hier een nieuw topic over te openen. Kan iemand mij uitleggen waarom het "verhult" moet zijn in plaats van "verhullen"? Ja, ik ben analfabeet....quote:
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef 54cm het volgende:
[..]
[..]
Het is off-topic, maar ik vind het overbodig om hier een nieuw topic over te openen. Kan iemand mij uitleggen waarom het "verhult" moet zijn in plaats van "verhullen"? Ja, ik ben analfabeet....
Nu is bovenstaande post toch al een ramp om te lezen, maar "altjublieft" had ik zeker nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:55 schreef PrinceThrons het volgende:
Hallo Ik dacht zo even na of iemand ook wist hoe die emmertjes hete bij de Aldi vandaag laat Ik ff uitleggen wat Ik bedoel nou zoals ik al zij een emmertje met vingers derin en daarbij ook chocoladesaus en op de bodem zat een surprise voor de kids kan iemand mij helpen met het herrineren van de naam? Ik heb ook 1 van de collegas gevraagt en die zij dat het iets met Piknik was maar altjublieft help mij van het terug vinden van dat spul dankje
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef bijdehand het volgende:
Nu kan je ook geen volgens in je kont stoppen
naäpen! Of is dat tegenwoordig na-apen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mediaäandacht??? Nederlands kent toch geen a-trema?
Sjaakz levert al een tijdje zeer gewaardeerde en zinnige bijdragen, dus dat in spe klopt niet. Maar wat er nou wel bedoeld wordt, ontgaat me. Misschien per se?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef C_N het volgende:
[..]
Ik beschuldig Sjaaks er niet van .
Mijn reaktie was geheel op het nieuws stukje over dit gebeuren ,en niet door de poster in spee.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef Kees22 het volgende:
naäpen! Of is dat tegenwoordig na-apen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen niet
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moest hier dringend tvp'en, Kees.
Ze zijn in elk geval gewassenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:18 schreef dakillerbean het volgende:
Haha, die met dat Tinq tankstation is bij ons in Deventer. Pand is ooit uitgebrand, en nu gaan ze er appartementen van maken. Alleen moet nog even alles verkocht worden. Pand ligt ook 100 meter van het station waar het de hele dag stervensdruk is met schoongaande kinderen, studenten en auto's. Ja, het is goed wonen in het centrum van Demtah!
Met veel liefde, mag ik aannemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef LXIV het volgende:
Hetzelfde met ethnische minderheden in het algemeen. In Rotterdam woonde een (illegale) Chinees die een restaurant bedreef. Men wilde hem 1940 uitzetten toen juist de Duitsers binnenvielen en alles in de war geschopt werd. De Duitsers wilden deze Chinees helemaal niet uitzetten en Duitse officieren waren graag te gast in het Chinese restaurant! Na de oorlog werd de Chinees alsnog uitgezet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vermoed Meki er dan ook van om zijn spellingsfouten expres te maken...
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
niet eens de moeite waard om te versprijden.
Hoe moeten we dat zien: leven om te schijten?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
Allochtone ouders die kinderen nemen maar zelf amper weten dat ze voor van achteren leven zijn extreem laakbaar.
Ik zag al hele kuddes (of zijn dat vloten) kerstbomen deinend op de golven de Rijn af komen zakken.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef Triggershot het volgende:
Tegengeluid :
Opschudding over een kerstboom - Kerstmis en de Islam
Inleiding
[..]
Het incident
[..]
De kerstboom
[.
Het moderne gebruik om kerstbomen te versieren kan men traceren tot in de 16de eeuw in Duitsland, waar het plaatsen van een kerstboom vermeld staat in de registers van een kerk. Archiefstukken uit die periode maken duidelijk dat in die periode hier en daar kerken en ambachtsgilden een kerstboom plaatsten. Gedurende de 17de eeuw begonnen gezinnen in het Duitse Opper-Rijnland ook een kerstboom te plaatsen. Omdat dit aanzien werd als een protestants gebruik, namen de katholieke gezinnen het aanvankelijk niet over. Vanuit het Rijnland deinde het geleidelijk aan ook naar andere landen uit. [7] Inmiddels namen ook tal van katholieken het gebruik aan.
.]
Vredevol kerstfeest !
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:23 schreef Implo het volgende:
[..]
![]()
Laat ze idd maar lekker op Groenland hun ideën praktiseren.
Gevalletje drankmisbruik wellicht maar gibs vond ik er toch wel uitspringenquote:Op vrijdag 25 december 2009 04:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Al 3 weken loop ik met een dikke duim.
( liep in het donker door het huis en kanldo opeens tegen een muut met mijn hand )
De zwelloing is wat afgenomen , maar bij een bepaalde houding voel ik de pijn nogsteeds,
Niet dat het erg is, maar ik heb geen zin in gibs
En ook van rijgersquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef PierreBetfair het volgende:
Nu ik hier toch ben......................de pijlstok van mn olie schiet volgens mij spontaan omhoogHeb de afgelopen weken al een paar keer gehad dat ie zegt "olie bijvullen" en als ik dan kijk zie ik die pijlstok 6 centimeter omhoog is gekomen. WTF is going on?
Als ik em dan terugduw, is het oliepijl weer goed. Stok zit er best redelijk strak in, snap niet dat dat ding zomaar los kan schieten. Hoe kan dat?
heb de ballen verstand van auto's.
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 10:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Olie spuit uit de oliepijlstok
Daar mijn peilen maar weer eens op richten. Is dat de volgende epidemie van fouten, na de d's en t's? Je ziet het steeds meer...
Waarschijnlijk een typo, maar wel grappig in deze context.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:15 schreef achi het volgende:
...
Ik zal er vandaag nog wat van gaan maken, baal er alleen van dat ik geen muziek kan luisteren aangezien mijn versterker naar zijn gootje is door de lekkage![]()
Mensen nog een prettige kerst zo
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:55 schreef ASroma het volgende:
[..]
het gevoel bespeurt me nu dat we met een troll te maken hebben
Een oudje maar ik heb hem volgens mij nog niet gezien hierquote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef Forno het volgende:
Dat is een Duschmaster Rain van duitse makerladij. Stuk goedkoper dan een Hans G. maar ook met zijn minpuntjes blijkbaar.
Ik walch wel mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:11 schreef Martinovibes het volgende:
Het agentschaop telecomn is een walchelijk clubje mensen.
Stuk voor stuk radio ammateurs die zelf massaal de regels overtreden.
Vervolgens wel piraten uit de lucht halen.
NSB is meer van toepassing.
walchelijke mensen.
Tirza schreef: "gesorast"quote:Op zondag 27 december 2009 01:06 schreef kissaa het volgende:
Tirza: Janine heeft genoeg in banden in Meerdijk (kinderen, Ludo, Jack), Laura ook met zoontje Sil die over een paar jaar toch gesorast wordt naar een tiener en waar dus nog potentie in zit
"gesorast"??
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:46 schreef Onnoman het volgende:
Kent iemand nog oud hollandsche kerstliederen zoals:
"ik kniel aan uw kribber neer" (officieel bach)
"in het stedetje van Nazareth"
"komt verwondert u"
"in het stalleke van Bethlehem"
"O verblijdende"
"een roze fris ontloken" (preatorius)
???
dus het gaat om echte oude nederlandse kerstliederen, dus geen bekendere als stille nach, komt alle tesamen en hoe leidt dit kindeke....
BUHDANKKK
quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef Vonkenboer het volgende:
Te koop aangeboden : zeven werkend gedemonteerde 16voudige patch panels cat 5e incl. connectoren maar zonder ophangmateriaal (die bouwtjes en moertjes voor in de patchkast.
Da's duidelijk jaquote:Op zondag 27 december 2009 00:53 schreef Hondenbrokken het volgende:
Je kunt beaurobladen(sorry, ik weet niet hoe je het woord schrijft) aanpassen enzo en dus zeggen dat als je 5 keer pijltje rechts klikt je je gmail te zien krijgt. Verder kun je ook scenes maken wat eigenlijk weer boven beaurobladen staat.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:10 schreef maess het volgende:
Waar lezen jullie dat het illigaal vuurwerk is?
quote:Op zondag 27 december 2009 09:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk en denk maar kom er niet op wat die poster bedoelt.
Weer wat geleerdquote:Op zondag 27 december 2009 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gesorast is afkomstig van het woord SORAS, wat Soap Opera Rapid Aging Syndrome betekent. Deze term wordt gebruikt als een soappersonage (meestal kinderen) plotsklaps jaren ouder kunnen worden. In GTST is dit ook al een aantal keer gebeurd, te weten bij Nina (in seizoen 8 geboren, werd in seizoen 19 21 jaar), Jack (seizoen 3 geboren, nu al in de dertig) en Lucas (seizoen 11 geboren, nu al 18 jaar). Ook Rikki (seizoen 13 geboren, nu al 11 jaar) heeft dit ondergaan, al is dit wat minder groots dan de anderen.
Arm padjequote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef o.us het volgende:
Het was een gezellige kerstavond in huize o.us. De koters waren er en als hoe ik lief ben tegen de kinders van mijn ooms, tantes and kenissen nam ik ze ook mee naar mijn tuin waar er een plastic glijbaan was. Maar die glijbaan is nog nooit gebruikt. Mijn vrienden waren er ook bij en wouden vol enthousiasme van de glijbaan af gaan. Hoe dominant als ik ben, wou ik als eerst gaan. Ik klom de trap op en stond op het padje voor de glijbaan maar ik merkte dat ik er niet door heen kunnen glijden vanwege mijn atletisch gebouwde lichaam. Dus ik rende maar van de glijbaan af met als resultaat dat ik halverwege de glijbaan er door heen zak en met mijn kop tegen het trapje aanstoot om vervolgens beneden te pijnlijk beneden te pleuren.
Klacht: De koters huilden en ze mogen niet meer met mij mee de tuin in.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sorry hoor, maar is dit FP-waardig? Het is natuurlijk erg vervelend dat je aan de dood bent ontsnapt, maar waarom zou dat nieuws zijn?
LOI? Teleac?quote:Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef Johnns het volgende:
Optie 2 laat uiteindelijk een zwart scherm zien, met een muiscursus.
Een scheve schaats gaat over de schreef.quote:Op maandag 28 december 2009 16:43 schreef FP128 het volgende:
Goed wat is nu het relaas van deze hele topic? Gewoon bekend maken dat deze gasten weer op vrije voeten zijn of dat er FOK!Kers zijn die deze gasten als ze weer over de scheef gaan ff een lesje zullen leren![]()
Of hang het buiten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, gooi die vuile was eens op tafel.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:43 schreef vuursteenmeisje het volgende:
Nee, bij ons in Hilversum hebben ze dat inderdaad niet. Zag dat ze het bij andere gemeentes wel verstrekken. Enig idee hoe dik het plastic is waar ze bij jullie in de gemeente voor zorgen? Is dat zo dik als een standaard afdekzijltje of dikker?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:24 schreef Zug-Chef het volgende:
De klok wijst 8:05 aan, zoals te zien is gaat het ochtendgloren ook te paard met een kortstondig moment blauer stunde.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef Arceus het volgende:
Ja WTF , kreeg geen zakje chips mee en kwam met lege handen en een ramelde maag thuis .
Varen maar!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef dralion13 het volgende:
3 zakken ships, ik had er maar 2![]()
verder zelfde paket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hele post is om te huilenquote:Op woensdag 30 december 2009 07:10 schreef eeneneenistwee het volgende:
TS krijgt honger en besluit een potje pasta te koken. TS zet de pot netjes in de oven om te bakken, en gaat weer internetten. Over een minuut of 20, gaat TS op de pasta checken, en hij staat klaar. TS pakt z'n handdoek en haalt hem uit de oven vandaan. TS zet de pot netjes op het fornuis, en giet de inhoud vervolgens in een vergiet. TS zet de pasta vervolgens over naar een eetkommetje en gaat flesje spaghettisaus uit de koelkast pakken. TS dient een lekkere portie saus eroverheen toe. Eten is nu klaar mmmm.TS is al aan het watertanden van de honger.
![]()
![]()
![]()
TS beseft zich dat het flesje nog steeds buiten zit, en pakt hem vast om hem netjes weer in de koelkast te zetten. Net op dat moment valt de hele boel echter neer doordat TS hem niet vast kon houden. TS hoort een enorme BAM! - knal, en ziet een vieze gemors op de vloer.
Nu moet TS de boel schoonmaken, en daar TS geen wc-papier in huis heeft, moet ie de vloer met blote hand schoonwissen! Dit allemaal net voor het eten.![]()
TS is blij dat ie geen scherven glas hoeft op te ruimen na de explosie.
Klacht: flesje saus op de vloer
Klacht2: met blote handen schoon moeten wissen
Antiklacht: gelukkig heeft de zware fles niet op TS zijn tenen geland.
Dit geeft stof tot kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:46 schreef simmu het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je een trol als je wat verder nadenkt dan je eigen neus lang is?
het gaat hier om verhuizenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:12 schreef WRH het volgende:
balen dat het niet af is voor je vershuids bent, maar je kunt in ieder geval in bad en naar het toilet, dat is toch het belangrijkste?
dit soort tegenslagen zijn altijd zo rot, zeker in deze periode. evengoed een fijne kerst gehad?
Balagelijk als je zo schrijft!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Roi het volgende:
ja balagelijk dat clocks het geworden is, waaorm niet viva la vida?!?!?!
waaorm?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Balagelijk als je zo schrijft!
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Nog snel een schietgebedje.. baadt het niet dan schaad het ook niet..![]()
Ehm. Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:15 schreef mandietjuh het volgende:
Beste mensen,
Op 25 september 2008 heb ik een ACER laptop aangeschaft bij bol.com. Ik ben heel zuinig geweest op mijn laptop, helaas deed die de laatste paar maanden raar. Toendertijd heb ik opnieuw windows erop gezet. Tevens bleef er problemen hangen bij de laptop. Helaas paar weken terug, bleef die vasthangen en kreeg ik blauwe schermen.
Tot de heden van vandaag wou een vriend van mij het besturingssysteem Windows 7 erop gooien met geen succes wou het. Het is alweer een jaar geleden en nu is de garantie afgelopen. Naar mijn verwachting moet het levensduur van een pc of een laptop 5 jaar ermee doen toch?
Nu is mijn vraag:
Waar heb ik recht op?
Heb ik bij ACER fabrieksgarantie of niet? of is het verlopen met de garantie van bol.com.
Wat als je verwacht dat het laptop langer doet dan een jaar? Kan het kosteloos worden gerepareerd?
Help! heb geen idee wat voor soort recht ik heb!
met vriendelijke groet
Zo kun je een magnum opus ook noemen, inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 03:14 schreef GSbrder het volgende:
Nou, De donkere kamer is wel zijn magnum epos en het kan lastig worden iets te vinden dat dit evenaard, maar als je een snel te lezen boek van W.F. Hermans zoekt, kan je inderdaad wel voor "Nooit meer slapen" gaan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:17 schreef pinquit het volgende:
ik lust geen oliebollen. abbelbeignets daarentegen![]()
Pardon?quote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef Placenta het volgende:
ik ken iemand hij hat altijt iellegaal vuurwerk nitraad en strijker enzo en lawienepijl en toen op een dag was hij dood. ok dat kwam door autoongeluk maar het lijk me tog niet goet
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:25 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen op deze laatste dag van t jaar (ach wat ik heb echt helemaal niets met autonieuwdus laat ik vooral niet doen alsof
)
De mr is lekker vrij dus we gaan wat aanlummelen vandaag aangezien het eten vanavond bij de buren is en we daar verder niets meer aan hoeven te doen, wat een luxe
Mja, het nieuwe jaar begint wel automatisch helemaal vanzelf!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:27 schreef Tahiti het volgende:
Nederlanders veranderen in megolen met oud en nieuw. Van mij mag het echt verboden worden. (vuurwerk dus)
Oquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:37 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Merci!! ;-) Mijn jaar begint allesinds goed, ik ben van dat stuk *** verlost!
Snik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
ts, geen idee maar als hij haar nergens voor dwingt kan je weinig doen denk. En over in zijn telefoon kijken, is heus niets mis mee. Als hij niks te verbergen zou hebben had het niets uitgeaakt. Ik heb 1x gewoon fotos zitten kijken en toen ben ik wat tegen gekomen en werd de tel ui mn handen gegritst en het verweiderd, net voor ik de datum kon bkijken (ja ik mocht mt zijn tel kloten)
& 1x had ik zijn laptop en ben ik stiekem gaan kijken en ben ik er achter gekomen dat ie jaar terug probeerde vreemd te gaan ! geijk toen tie er aan kwam er me geconfronteerd, en jahij was kwaad dat ik zijn laptop hd gekeken, maarja had ie t maar niet moeten doen en anders toen t weer goed ging tussen onsde waarheid vertelen dat ie er spijt vn had ( hy had half jar lang die perrsoon afgezeke ten di er spijt vn had toen k t nog niet wist)
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:57 schreef vanhal het volgende:
Ik zit te denken om een petitie op te zetten om het tijdstip van de jaarwisseling te vervroegen. Ik trek die avond niet meer, zo rond 22:30/23:00u ben ik ingekakt en hang ik half slaapdronken op de bank te kijken naar of saamhorigheidliederen of een flauwe converance (hoewel die Amerikaan wel lachen was). Maar echt, het is me een te lange zit geworden.
Suggesties: biologie of de opleiding tot boswachter.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[...]
Wat is je plan, en wat zijn dus je goede voornemens?
Naast het ge-eikte 'eerder beginnen', zijn er ook nog dingen als 'het gewoon halen' en 'aantekeningen maken/uitwerken', 'beter leren samenwerken in die klotegroepjes' en ga zo maar door.
Ja, als iedereen nou toch eens zou denken hè!quote:AMSTERDAM - Het zou minder goed gaan met Rihanna als iedereen denkt.
Ik heb wel eens gereageerd op de opmerking: "Het wordt vroeger Pasen als men denkt."quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:23 schreef TNA het volgende:
Telegraaf:
[..]
Ja, als iedereen nou toch eens zou denken hè!
Aanmatigend zeker...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Lekker aanmoedigende krantenkop ook van Bild: 'Deutschlands dümmster Silvester-Unfall'.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:11 schreef waterkip het volgende:
eel erg dat dit gebeurd de persoon os gek die dit gedaan heeftmoet zijn straf krijgen wie doet dit nou is hij gek of ziek je moet echt heelang zitten hier voor echt ik hoop de rest van zijn levenliefst de naald maar det gaat hier nog niet in nederlandwel jammerzo jongen die nog in het leven staat dit aandoenik kan het niet begrijpenlopen er nog zoveel gekke rondwe moeten een eiland hebben waar we zulke mensen op plaatsenen ook nooit meer los latenwant ze zijn zo en niks help te genezen
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:55 schreef ASroma het volgende:
[pogmode]Gelukkig ben ik zelf de laatste jaren in het buitenland geweest met nieuwjaar.[/pogmode]
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat er doden en gewonden zouden zijn gevallen als die aanslag gelukt zou zijn is logisch. Maar dat het vliegtuig zou zijn neergestoord die kans is vrij klein.
Kun je eens zien hoe leuk het is om gemanipuleerd de worden. Kutwijf!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kun je eens zien hoe leuk het is om gemanipuleerd de worden. Kutwijf!
Stuur voortaan even een PM rond dan naar de deelnemers hier, dat je iets wilt gaan posten. Misschien helpt hetquote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]En ik dacht nog wel: zondag ochtend, er zal niemand zijn die me voor is! Ik ben vaak te laat met dingen in dit topic posten
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:23 schreef t2faag het volgende:
Ik woon nu twee jaar in een nieuwbouw appartement en als de buren de keuken kraan gebruiken hoor je deze.
De muren hebben geen spauwmuur, maar zijn 30cm dik. De waterleiding loopt niet in de tussen muur, maar aan de voorkant. En toch hoor ik het geluid van de kraan en ook als ze druk in de wasbak bezig zijn.
De buurman heeft toen der tijd zelf zijn keuken gezet en ik weet niet of dat hier iets mee te maken kan hebben. Zou er door hun of mij iets aan te doen zijn?![]()
Als je je namelijk eenmaal aan een gekuid gaat Irriteren wordt je het alleen maar erger.
Stukje uit een verder leuke OP om te lezen. Gelukkig heeft hij er zelf al een bijpassende smiley achtergezet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:37 schreef Remsjo het volgende:
) Ik dacht hmmm het zal wel en probeer weer te gaan slapen wat deels lukte want toen ik bijna ingedommeld was, hoorde ik het gekraak weer en dit maal was het beangstigend dichtbijIk lag op mn zij in mn bed en mn hartslag was inmiddels naar een ongekende hoogte gestijgd
![]()
Je vergat je irriteren aan.quote:
't Is glad buiten!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:34 schreef Circle.Of.Filth het volgende:![]()
Ik ben nu met toastjes en salade aan het lunchen![]()
Ook had ik gisteravond toast met paling op als dineer![]()
Als ontbijt had ik saucijzenbroodjes![]()
Morgen weer toast als ontbijt met salami en leverworst (salades zijn op)
![]()
*Ik ga zo wel even flink wandelen ik slip wel een beetje dicht![]()
![]()
Ik was net een half uur wakker ik weet het, slecht excuus, heb er gewoon overheen gelezenquote:
Niet alle fouten hoeven hier vermeld te worden, alleen de originele (zie TT).quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:47 schreef nelisb het volgende:
Daar hebben we track en tracé voor.
Status geeft dan wel aan of het pakketje bij de douane is.
Ik ga er voor de goede orde maar even van uit dat dit expres gedaan is. Toch een variant die ik nog niet eerder tegenkwam.quote:
Ik vind hem wel leuk verzonnen!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ga er voor de goede orde maar even van uit dat dit expres gedaan is. Toch een variant die ik nog niet eerder tegenkwam.
Heb je voor de goede orde ook een verklaring voor 'vervolg oplijding'?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ga er voor de goede orde maar even van uit dat dit expres gedaan is. Toch een variant die ik nog niet eerder tegenkwam.
Afgezien van de spatiefout zou ik willen suggereren: "Het leven is lijden"...quote:Op zondag 3 januari 2010 20:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je voor de goede orde ook een verklaring voor 'vervolg oplijding'?
niet echt orgineel maar als je er van uitgaat dat deze post komt van de FP uit een artikel over de OV studenten kaart dan ga ik er vanuit dat de poster een student is...quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 23:45 schreef speciwacy het volgende:
[..]
PRECIES.. ik wordt gek.. ik vroeg het aan een buschaufeur, die wist het zelf niet eens... en er bestaan ook TE veel sites met TE veel tegenstrijdige informatie... ik snap er de ballen niet meer van..
De rotzak.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fout #1 stress afreageren. probeer het goed te maken door een bloemetje. of iets ongelofelijks als haar spullen terugbrengen zelfs als het jou niet uitkomt.
Fout #2 weinig van je laten horen, tja zelfs als ze het uitmaakt het is een soort truc van hoeveel geef je om me. het blijft een lastig verhaal. maar als ik dit zo mag horen doe je te weinig aan de relatie.
Een relatie vraagt meer dan vrienden zijn, het vraagt Steun en onverlaat aan elkaar. Speciaal tijd vrijmaken en er voor elkaar zijn als het moeilijk is.
Ik kan dit zowel typen, en het vereist VEEL en VEEL werk. om het allemaal voorelkaar te krijgen.
Zelf lukt het mij ook niet, ik weet wat ik moet doen en hoe ik het moet doen maar, ik vertik het zelf :p
Vind het de moeite niet waard. Maarja, het loont zichzelf als je veel goeie dingen voor haar doet. Zal ze zichzelf schuldig voelen en ook meer in de relatie zien want ze krijgt er ook veel voor terug. Op dat moment dan.
Succes! Vergeet niet liefde komt van 2 kanten als jij gaat twijfelen omdat zij gaat twijfelen gaat ze dat nog wel merken.
Heel fitaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:28 schreef PinkCake het volgende:
Ik was altijd wel blij dat ik jonge ouders had, mijn vader ging altijd met me bergen beklimmen en dat soort dingen. Oudere ouders van leeftijdsgenoten waren een stuk sneller moe. Maar natuurlijk zijn er ook mensen die op hun 70e nog heel vit zijn. Dus op latere leeftijd kinderen krijgen kan best.
Vriend en ik willen na mijn studie beginnen, als alles voor elkaar is: huisje, diploma, vaste baan. Dan ben ik waarschijnlijk 25 en hij 31.
Er staan wel andere fouten in deze post, maar het gaat me om deze zin. Moet die niet zijn:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:13 schreef GS42 het volgende:
Daarnaast gaat het Descartes met zijn Cogito niet zozeer om aan te tonen dat dingen die je ziet misschien anders zijn, maar dat zintuigelijke waarneming an sich onbetrouwbaar is.
Zekerquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:34 schreef Kees22 het volgende:
Er staan wel andere fouten in deze post, maar het gaat me om deze zin. Moet die niet zijn:
Daarnaast gaat het Descartes er met zijn Cogito niet zozeer om om aan te tonen dat dingen die je ziet misschien anders zijn, maar dat zintuigelijke waarneming an sich onbetrouwbaar is.
Dank. Bij herlezing zou ik het vet van om verplaatsen naar de eerste om.quote:
Oeps, klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:47 schreef Kees22 het volgende:
Dank. Bij herlezing zou ik het vet van om verplaatsen naar de eerste om.
Of met twee politicus, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:31 schreef Picchia het volgende:
Alsof het zogenaamd onmogelijk zou zijn om in contact te komen met een beveiligde politici.
Als auteur van je taalfout weet ik niet of ik het met je eens ben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:34 schreef Kees22 het volgende:
Daarnaast gaat het Descartes er met zijn Cogito niet zozeer om om aan te tonen dat dingen die je ziet misschien anders zijn, maar dat zintuigelijke waarneming an sich onbetrouwbaar is.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:55 schreef danny1988 het volgende:
Ik geef toe dat ik vaak alleen opstap ga alleen omdat ik de verkeerde vrienden vroeger had en nu niemand meer maar ik mis eigenlijk totaal niks.
Nu ik alleen opstap ga amuseer ik me veel meer je kan doen en laten wat je wilt.
Geen gezijk van gaan we al naar huis je kan zo laat of vroeg maken.
Soms een one night stand nooit verkeerd natuurlijk
Maar soms vind ik het ook zo vet saai geen contact met andere mensen altans weinig.
Ik probeer zoveel mogelijk lol te maken te dansen want kan toch wel redelijk goed dansen.
Nu wouw ik eens kijken of hier ook mensen zijn die vaak of wel eens alleen naar een discotheek gaan.
En wat vinden jullie er nu van
Owja en soms krijg ik van die opmerkingen van huuh ben jij alleen hierik zeg zo van ja ik ga meestal alleen uit met een big smile je kan doen en laten wat je wilt zo laat maken of vroeg maken wat je wilt
Volgens mij is dit een geheel andere situatie. Waarom kan ik helaas niet beargumenteren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:41 schreef OeJ het volgende:
vergelijkend voorbeeld:
Je geeft geld, om een nieuwe fiets te kopen. Je zegt niet: Je geeft geld, een nieuwe fiets te kopen. Dus heb je wel een voorzetsel nodig. Ik denk dat het tweede 'om' niet weglaatbaar is.
Ik versed me tegen al die fouten!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:30 schreef MethMind het volgende:
Ik heb ook een tijd die apparte ervaringen meegemaakt.
![]()
![]()
![]()
Ik was vroeger eens op exqursie met school op een versedstrijderbegraafplaats waar mensen lagen waarvan ik er geen één kende.
Eerst voelde ik me wel op me gemak pas toen ik een zwarte gedaante snel lopent langs de grafstenen zag begon ik me minder op mijn gemak te voelen .
Dagen daarna heb ik het ook steeds weer gezien echt raar gewoon.
Ik vond het ook zo vreemd dat ik het alleen niet in mijn eigenhuis gezien had.
Maar ja nadat ik er ook niet meer bang voor was en het totaal vergeten was heb ik het nooit meer gezien.
![]()
![]()
Geen smeerboel, dat scheeltquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:46 schreef annie.m het volgende:
En toen werd het kwakkeloos overgenomen!
Hoewel 'gescheerd' geen fout woord is, is het wel degelijk fout in deze context.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef misteriks het volgende:
[..]
waar haal jij het in je hoofd dat 99% dat uit vrije wil doet ? Het is door de oorverdovende stilte van de gematigde moslim tgo zijn radicalere variant dat de hele gemeenschap over 1 kam gescheerd wordt; en terecht, als je het mij vraagt
Waarschijnlijk opzettelijk, maar ik vond 'm leukquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef Dichtpiet. het volgende:
De vraag is of je oebihoupt al een ZOA hebt.
Vrede op aardequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef Ticootje het volgende:
Mijn oma was net voor kerst opgenomen in het ziekenhuis, omdat ze benauwd was, blijkt haar hart niet goed te werken en krijgt ze een peacemaker.
quote:
Dat klinkt wel héél bekakt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Refurb het volgende:
Er was toch iets met belastingfraude en vreemdgaan omtrand "El Sympatico"?
WTF zijn zaaiende uitlatingenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:22 schreef Biogarde het volgende:
waterkip, haat zaaiende uitlatingen en xenofoob gedrag, weg.
Nauw ja zeg!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:21 schreef Dibble het volgende:
ik had m'n moeder bijna overtuigt van hun foute weten maar meteen spring m'n zus ervoor als een kat in het nou.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:43 schreef t-8one het volgende:
Mń collega's uit Amsterdam vertrokken om half vijf ineens halfs over kop
Te laat vermoed ik zo
Leuk!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef Biancavia het volgende:Die neem ik mee hier naar toe: FOK!-pareltjes !
Ik weet het ook niet heel zeker (en heb het vet later verplaatst, voor de goede orde), maar ik dacht om te beginnen aan de uitdrukking: "Het gaat mij erom dat......" en dan "Het gaat mij erom, om ........".quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef GS42 het volgende:
[..]
Als auteur van je taalfout weet ik niet of ik het met je eens ben.Nadat je het gepost hebt, ben ik ook gaan twijfelen, maar is bovenstaande niet gewoon een variant op "het gaat mij om..." en "het gaat hem niet om..."? (Misschien dat dit spreektaal is, maar Google vindt zo 250.000 voorkomens op de eerste variant.) De extra constructies maken het wat verwarrend, maar ik weet niet zeker of je twee toevoegingen noodzakelijk zijn.
Consequent in het hele topic is hij wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef 311258 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar wat vind je van het feit dat een partij die zegt voorvechters te zijn voor de vrijheids van menings uiting eist dat dit artikel verwijderd word.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Ensaf het volgende:
Er zitten zoveel mensen op Hyves die meer vrienden hebben dan er bezoekers zijn bij een middenmotor in de Eerste Divisie dat je toch gaat hopen dat die lui geen stemrecht hebben.
Ik heb niet alles aangegeven hoor, dat was me te veel moeite.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef zwaaibaai het volgende:
Waarschijnlijk moet ik hiervoor een nieuw topic openen, aangezien deze zometeen vol zit. Maar toch wil ik het er even over hebben.
In de afgelopen aflevering ( een paar minuten geleden ( red. ) ) was er een spruitjesboer die, samen met zijn broer, in Zeewolde een kwekerij heeft. Vier jaar geleden was hij boos, woest, ontzet en bijna agressief over de prijs die de supermarkten rekenden voor zijn spruitjes: Tussen de 10 en 19 cent per kilo. Hij briestte dat zijn kostprijs 39 cent is en dat hij alles ver onder de kostprijs moest verkopen. Een aanslag op zijn bestaan als kweker.
Wat schetst mijn alles behalve geringe verbazing: Dezelfde kweker kweekt nog steeds spruitjes tegen dezelfde prijs. Alleen schijnt hij nu er wel mee te kunnen leven na vier jaar. Hij levert namelijk aan the greenery om zijn spruitjes te verkopen. Deze "tussenhandel" verkoopt het weer door naar o.a. de Plusmarkt . De Plusmarkt bepaalt feiltelijk de prijs: Zij schatten in hoeveel ze waarvan verkopen, en vragen de Greenery dit leveren tegen de prijs die zij opleggen. Hoe boos de betreffende kweker nu is, hoe blij is hij nu met zijn afzet markt. Maar dan wel tegen dezelfde prijs als vier jaar geleden.
Een verslaggever heeft voor de kweker uitgerekend dat hij op jaarbasis 400.000 euro verliest op zijn kwekerij. De kweker houdt het een beetje vaag over hoe hij verder aan zijn inkomen komt. Het feit blijft dat, zoals de kweker zelf aangeeft, er maar 10 kwekers overblijven over een paar jaar als de prijzen zo door gaan. Tevens wordt pijnlijk duidelijk gemaakt door een manager van 1 van de grootste ketens van Plusmarkt dat de supermarkt, en niet de veiling, de prijs bepaalt.
"Het is goed boeren bij de Plus" gaat niet op. Niet de boer, maar de supermarkt bepaald de prijs van het produkt. En als dat onder de kostprijs ligt van de boer, so be it. Zolang de klanten maar te vreden over zijn lijkt het wel. En zolang de Plusmarkt maar blijft verdienen uiteraard.
Een level van frustratie viel mij ten deel. Het kan toch niet waar zijn dat een boer niet kan overleven omdat de supermarkt de prijs bepaald? Ik, in al mijn naiviteit, dacht dat dit alleen in Jappan voorkwam. De prijs van de eindverkoper bepaalt de hoogte, niet de tussenhandel en al helemaal niet de kweker. In Nederland is het al jaren niet anders. Je ziet het aan de melkoorlog, aan de prijzen van alle verse groenten en vlees. Wellicht dat ik uit het oosten kom, en ik mij daarom over opwind. Ik vind zelf namelijk dat de kweker, boer of welke agrarier dan ook het recht heeft een boterham te verdienen. Juist omdat ze goed zijn in hun vak. Ze weten van de hoed en de rand, ze weten hoe je het beste hun producten kunnen kweken en toch gaan ze massaal het schip in.
Behalve onverteerbaar, vind ik het volslagen idioot dat een kweker op de fles moet omdat de supermarkt, en derhalve de consument, bepaald dat zij onder de kostprijs betalen voor een al dan niet eerlijk product.
Hierbij een oproep naar de lokale natuurwinkel te gaan of zo. Iets waar je zeker van bent dat het product eerlijk betaald is, uit je eigen streek. Zo hou je manipulerende supermarkt ketens op afstand en kan je eerlijk je brood verdienen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef TjalleVeldt het volgende:
[..]
hind zal op de bood en wie nog meer?
Gebraden kipfile als broodbeleg zag ik in het betreffende topic al eens voorbijkomen, maar deze is nieuw.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:30 schreef nickname89 het volgende:
Nu heb ik deze opgehaald, maar tot mijn stomste verbijzing was het boek niet groter dan 7x7 cm.
Dit vond ik ook wel een leuke zin in datzelfde topic:quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:57 schreef nickname89 het volgende:
Het is niet te bewijzen dat ze express het bonnetje niet heeft gegeven maar dat is niet te bewijzen.
Opjagend, zo'n vent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb ze een dinsdag gehaald en heb inmiddels al 4 repen achter m'n kiezen. Natuurlijk een vent die de nodige commentaar levert, voornamelijk om me op de kast te beuren van zal je dat nu wel doen mop enzo. J
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:29 schreef Dibble het volgende:
Ik zat vandaag aan tafel en schenkde me en lekker glas fruitdrank in.
En verderop in dat topic:quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:36 schreef Rijpie het volgende:
Als er niet zo'n gaatje opzit lijkt het net of iemand met parkinson heeft ingeschenkt
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:45 schreef Dibble het volgende:
schenk ~ stam eindigt op 'k'
T'kofschip,
dus moet de verleden tijd/ voltooid dlw. met een 'd'
gefixed
Raad de honing!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef Elmostyle het volgende:
Hmm, azijn kan ik nog wel aankomen, staalwol moet ik even gaan rondzoeken waar ik dat hier ergens kan halen. Moet ik 't dan met azijn koken ofzo?
Het is helemaal een honingraadstructuur in de pan aangekoekt.
Horen dat geen peentjes te zijn?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:56 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dan doen ze uit angst of dacht dat je die generaal voor zijn lol twee uur in dat vliegtuig peultjes zat te zweten. Als de Britten niet bang waren geweest voor een schotenwisseling in het vliegtuig was hij zeker gearresteerd. Lees je nou gewoon eens in.
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:16 schreef Adelante het volgende:
Het toont voor mij wel weer aan wat voor een hypocriete polticus Balkenende is. Terugvallen op oude Christelijke normen en waarden en mensen aansporen op hun burgerplicht, maar daar staat hij zelf natuurlijk boven.
Het zal mij een rotzorg zijn of hij z'n oprit of z'n vrouw sneeuwvrij maakt in het weekend, maar houdt dan ook je bek over het sneeuwschuif gedrag van anderen.
Mensen simuleren tegenwoordig ook echt alles.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Dat is omdat je je prostaat gesimuleerd hebt.
TS stopt dingen in zijn kont en is homo.
Ik moest best wel lachenquote:hoef je niet over in de war te zitten
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Onnoman het volgende:
MM had sinds mens en heugenis zijn speelnaam gewijzigd.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mensen simuleren tegenwoordig ook echt alles.
- Doe eens een boom.
- Nee, nee, ik simuleer nu een prostaat.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:07 schreef Bodhisattva het volgende:
[..]
Je bedoelt die taliban-groepie die zich nog dagelijks vingert terugdenkend aan haar stoere vliegenbaard?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef craftyvirus het volgende:
Ik zou eens met de afdeling PNO gaan praten om te kijken of jullie eruit kunnnen komen. Uitbetalen is voor jou iig ongunstiger ivm de belasting die je erover moet betalen.
Links- of rechtsomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef Adames het volgende:
Direct in dienst.
En zo omgemotiveerd ben ik eigenlijk niet
Zo'n rare constructie, ik zie het weleens vaker, waar dat nou vandaan komt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:12 schreef badboynova het volgende:
Via een kennis gehoord( weet niet als het waar is) de jongen mocht vandaag voor het eerst alleen zelf naar school gaan
Misschien heeft dat bedrijf slechts 19 werknemers. Ben je mooi genaaid als alleen de 20e jarige salaris krijgtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Salaris 20e jarige ?
Niet de 19e, niet de 21e, nee... de 20e
Erg irritant! En dan heb ik het niet eens over ongevraagde telemarketing.quote:Het wettelijke Bel-me-niet register stelt zich tot doel om consumenten irritatie over ongevraagde telemarketing te verminderen.
Ja, of je krijgt alleen salaris als je op de 20e jarig bent. Grijp ik er mooi naastquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Misschien heeft dat bedrijf slechts 19 werknemers. Ben je mooi genaaid als alleen de 20e jarige salaris krijgt
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je van nietsdoen zeker niet gelukkig. Het lijkt aantrekkelijk, natuurlijk, maar probeer het maar eens tijdje. Mijn echtgenote zit sinds tweeënhalve week ziek thuis en ze wordt compleet ramgestoord van het op de bank hangen.
Lijkt me heel vermoeiend...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:48 schreef RAVW het volgende:
Ik woon in een flat op 6 hoog .. hier al bijna 3 jaar
Alleen staand en geen huisdieren of kinderen.
Je zoekt dan zeker dit topic: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #14quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef druppelkut het volgende:
Reed er net voorbij dus kon geen foto maken.
Maar.... Op een winkelruit waarop een uitverkoop stond aangekondigd was het volgende te lezen:
"Kom binnen en laat jezelf verassen!"
Pijnlijk.
Als iemand mij dat zou vragen, zou ik 'm een schob verkopen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef brantje het volgende:
TS schrop jij je bek wel dan?
In principe wordt dit topic alleen gebruikt voor fouten die hier in het fok!forum worden gemaakt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef druppelkut het volgende:
Hij is inderdaad niet origineel maar dit topic stond in mijn MyAT. Vandaar dat het hier staat.
Vind je het erg dan?
Het is een taal- en/of spelfout.
Dit topic is voor fouten op fok, andere topic voor fouten in het openbaar (zoals winkelruitenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef druppelkut het volgende:
Hij is inderdaad niet origineel maar dit topic stond in mijn MyAT. Vandaar dat het hier staat.
Vind je het erg dan?
Het is een taal- en/of spelfout.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik ben niet tegen geld uitgeven aan zieke/gehandicapten/ouderen. Als ze dit geld nou aan (demente) behaarden zouden uitgeven. Want daar is dan geen geld voor. Kan iemand me uitleggen waarom daarvoor dan niet?
Mwoah; dan is 't volgens mij nog altijd 'ram gestoord'...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef Frollo het volgende:
Dat is niet fout, dat is gewoon een woord dat niet in Van Dale staat.
Neuh, het is immers ook niet 'knetter gek'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mwoah; dan is 't volgens mij nog altijd 'ram gestoord'...
Tenzij je een ram gestoord hebt met de zin "Hela! Ik knetter gek!"quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Neuh, het is immers ook niet 'knetter gek'.
Da's vooral na bruine bonen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je een ram gestoord hebt met de zin "Hela! Ik knetter gek!". Bijvoorbeeld.
Maar bijvoorbeeld wel 'hopeloos verliefd'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Frollo het volgende:
Neuh, het is immers ook niet 'knetter gek'.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is niet fout, dat is gewoon een woord dat niet in Van Dale staat.
Ik neem aan dat je valt over "waarom daarvoor dan niet."quote:
Ik denk dat het vooral gaat om de demente behaardenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je valt over "waarom daarvoor dan niet."
Maar volgens mij is dat niet fout.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat om de demente behaarden.
eeeehm, okee............quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef C_N het volgende:
Thonge thonge zeg ,,nou dit zal wel een derde wereld oorlog ontketenen.
wand als dit nog niet genoeg reden is ,, dan weet ik het niet meer.
Aan een houten frame misschien?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:07 schreef Pakspul het volgende:
maak er maar millenia van, want ze hebben tijdje terug ergens in Amsterdam, volgens mij in de Jordaan, zo'n schizofreem aan een kruis genageld.
In welk forum staat dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan een houten frame misschien?
't Topic is inmiddels gesloten.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat om de demente behaarden.
Mooi verwoordquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:26 schreef Demophon het volgende:
[..]
Het verviel in de kamer daarom nogal snel op het niveau van haarkloverij. Ze hadden gewoon werkelijks niks substantieels in de tweede kamer, dus het verwoordde al snel tot een kinderpartij-achtig geruzie over protocolaire regeltjes en manier van uitspraken.
[..]
quote:Ik ben al blij als ik weer op me scooter kan zitten met die gladdigheid!
Wat sneu, zo'n taalfout op je trouwkaart.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef gothic-blackie het volgende:
nou hier is de kaart dan
http://www.snirc.nl/fotos/trouwkaart.jpg
en ja zus (me zus leest stiekem mee) je mag best reageren
Oooooh....quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat sneu, zo'n taalfout op je trouwkaart.
Bijna.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:44 schreef mp_40_fan het volgende:
Blijkbaar had de jeugd van tegenwoordig de man uitgemaakt voor homo, en de man was hierdoor nogal van zn aprospos geraakt.
Dramatisch! Ook nog ergens een spatie teveel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat sneu, zo'n taalfout op je trouwkaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je over de inhoud wel wat meer kunt zeggen. Hij gebruikt het beeld van de natuur om iets over hemzelf te zeggen. Hij voelt zich ergens in gevangen zitten...
Dat het een wederkerend voornaamwoord is, en de derde persoon enkelvoud dan wordt:quote:
website Onze taal kent die vorm niet, Lienekien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:06 schreef Lienekien het volgende:
Ja, zichzelf of hemzelf. Of zijzelf als het een zij is.
Haarzelfquote:
haarzelf, toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:06 schreef Lienekien het volgende:
Van Dale wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
website Onze taal kent die vorm niet, Lienekien.
http://www.onzetaal.nl/advies/wederkerig.php
quote:ook als versterkend tweede lid in samengestelde persoonlijke en wederkerende vnw.
gijzelf, hemzelf, henzelf, hijzelf, ikzelf, jezelf, jijzelf, julliezelf, onszelf, uzelf, wijzelf, zijzelf
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:18 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, ik heb er wel mijn twijfels bij. Ik kom het nu ergens (google) tegen als iets voor Friesland en omstreken. Daarom klinkt het mij misschien minder vreemd in de oren.
Is dat dan niet de meervoudsvorm?quote:gijzelf, hemzelf, henzelf, hijzelf, ikzelf, jezelf, jijzelf, julliezelf, onszelf, uzelf, wijzelf, zijzelf
Ik stond mij net onder het gehakt aanbraden te bedenken dat dát in ieder geval fout was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat dan niet de meervoudsvorm?
Stond je dan niet van gedachten te veranderen? Ik heb bij me bedenken altijd mijn bedenkingen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik stond mij net onder het gehakt aanbraden te bedenken dat dát in ieder geval fout was.![]()
Dat is wat anders dan je iets bedenken, oftewel tot een besef of inzicht komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Stond je dan niet van gedachten te veranderen? Ik heb bij me bedenken altijd mijn bedenkingen.
De driedelige Van Dale is het met mij eens:quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Maar dat bedenk je dan toch gewoon ipv dat je het je bedenkt?
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik krijg er hetzelfde gevoel bij als bij zich beseffen. Ook zo vreemd.
Online vandale is het met me eens zie ik. Doet een mens altijd goed
(Daar zie je dus ook direct staan dat beseffen niet wederkerend is.)quote:6·(ook wederk.)
tot het besef of inzicht komen
synoniem: beseffen, zich realiseren
6·opeens bedacht hij dat hij nog boodschappen moest doen
Lienekien en haar slak liggen vandaag wel onder vuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Maar dat bedenk je dan toch gewoon ipv dat je het je bedenkt?
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik krijg er hetzelfde gevoel bij als bij zich beseffen. Ook zo vreemd.
Online vandale is het met me eens zie ik. Doet een mens altijd goed
Kom maar op, hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:55 schreef OeJ het volgende:
[..]
Lienekien en haar slak liggen vandaag wel onder vuur.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De driedelige Van Dale is het met mij eens:
Juist niet. De betekenenis is wel wederkerend, maar zoals jij het gebruikte zou zou het cursieve voorbeeld toch Opeens bedacht hij zich dat hij nog boodschappen moest doen moeten zijn.quote:6·(ook wederk.)
tot het besef of inzicht komen
synoniem: beseffen, zich realiseren
6·opeens bedacht hij dat hij nog boodschappen moest doen
Er staat toch 'ook wederk.', oftewel: het voorbeeld kun je ook lezen met 'zich'.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Juist niet. De betekenenis is wel wederkerend, maar zoals jij het gebruikte zou zou het cursieve voorbeeld toch Opeens bedacht hij zich dat hij nog boodschappen moest doen moeten zijn.
De betekenenis van tot besef komen is er dan wel, maar de extra zich (of je of me of wat dan ook) niet.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De driedelige Van Dale is het met mij eens:
[..]
(Daar zie je dus ook direct staan dat beseffen niet wederkerend is.)
Ik zou hemzelf of haarzelf nog wel zonder problemen lezen, maar gebruiken niet gauw, denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:06 schreef Lienekien het volgende:
Keeeeees! Blijft van je suster af! Foortaan lichd iedereen hier in ze eiche nesd....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zou hemzelf of haarzelf nog wel zonder problemen lezen, maar gebruiken niet gauw, denk ik.
En henzelf voor het meervoud zou ik wel vreemd vinden.
Ik kom uit Brabant.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:47 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Keeeeees! Blijft van je suster af! Foortaan lichd iedereen hier in ze eiche nesd....![]()
![]()
Onze Taal maakt onderscheid tussen het hele taalgebied (bedenken) en Nederland (zich bedenken).quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er staat toch 'ook wederk.', oftewel: het voorbeeld kun je ook lezen met 'zich'.
Onze Taal bevestigt dit. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1393/
En de Wikipedia zegt het ook. http://nl.wikipedia.org/wiki/Wederkerend_voornaamwoord
Kijk aan, dat verklaart e.e.a.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Onze Taal maakt onderscheid tussen het hele taalgebied (bedenken) en Nederland (zich bedenken).
Daar zal het 'm in zitten. Waar ik vandaan kom is bijna randje Nederland, daar is 'zich' minder gebruikelijk.
In d'r derde post om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:07 schreef anna82 het volgende:
Misschien moet ik eerst een spoedcursus forummen! Voor het openen van een
nieuw topic etc. etc.
Ik ben in ieder geval al geslaagd voor de module "Hoe breng ik een topic om zeil"
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:04 schreef dag1234 het volgende:
hou je bek man op onz kreeg ik geen siruese reacties en dit is general chat dus hopen dat ik siruese reactie krijg
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:42 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Leer spellen en krijg nooit kinderen.
Ik las hem voor de zekerheid nog een keer over, en vond de tweede.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef Stpan het volgende:
Nou bij Dexter is het in seizoen 1 niet al te lang nodig om te gokken wie de Icetruck killer is.
Je hoeft er niet eens voor te gokken, het wordt knip en klaar uitgelegd. De hele climax van de laatste aflevering is dan al 4 afleveringen in de maak.
Zonder expliciete hints en al helemaal zonder expliciet uit te leggen wie nou de Icetruck killer is, zou er een goed 'WTF?!!!' moment kunnen hebben ontstaan. Maar helaas....
Misschien waren ze bang dat de kijkers juist af zouden haken als het tot de (ener)laatste aflevering zou duren.
In spreektaal helaas niet origineel, maar in schrijftaal heb ik haar (fout (v)) nog niet vaak gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef jorisknol het volgende:
Eindelijk de klantenservice gebeld mwah service is een groot woord maar goed.
Omdat ik Automatisch opwaarderen hebt en hun een kut systeem hebben wordt er na 3x automatisch opwaarderen een blokkade opgelegd (blijkbaar reis ik te veel) omdat hun pas na 3-7 dagen het geld ervan afschrijven:S
Als er maar steilvolle gebouwen staan, dan...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:44 schreef Oksel het volgende:
Ik vlieg volgende week naar NZ. Daar heb je werelds meest stijle straat,
Zucht...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:25 schreef kneusje28 het volgende:
helvetica, weet niet zeker maar staat nergens officeel wegens fraude :p
http://www.ms-studio.com/articlesarialsid.html hier een linkje met de verschillen tussen bijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:03 schreef Takkembah het volgende:
Ik weet het niet zeker....
De regionale krant van vandaag "Geld voor Haïti rolt gul".
Klopt deze zin?
Vind het ook een rare zin. Hoe kan iets of iemand nou gul rollen? Hoe gaat dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een soort samenraapsel van gul geven en geld moet rollen, denk ik.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef BountyHunter340 het volgende:
Door in het begin zo min mogelijk van zichzelf te geven wil een man meer weten van de vrouw, en wordt hij nieuwsgierig en vindt hij haar mysterisch.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:41 schreef sigme het volgende:
Hoofdbedeksels slecht voor hoofdhuid?
Deksels!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef junkiexp het volgende:
Nu ben ben ik aan het solliciteren, maar ik zit in een dubio.
Om zich heen slaan, misschien?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wanneer je lichaam uitgeschakeld wordt gaat je bewustzijn mee in zo'n geval. De doodsangsten sla je uit tijdens de realisatie van het gevaar en/of het voelen van de (onbekende) pijn.
[..]
Ik zie dat witte licht (blauwe scherm) meer als het einde van een soort lucide droom (windows) en het begin van compleet onbewust zijn (wanneer de hersenen dus cognitieve functies uitschakelen t.b.v. zelfbehoud). Jij ziet het meer als een tussen-stadium, zoals ik je begrijp
tuuttuut! of broembroem?quote:
En pas maar op, voor je het weet zitten ze je op de benen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
een scene schoppen is idd iets wat je moet doen als het echt niet anders meer kan... kan wel gelijk op je achterste hielen staan maar daar wint niemand iets bij.
Source en sauce klinken inderdaad ongeveer hetzelfde in (Brits-)Engels...quote:Op maandag 18 januari 2010 11:49 schreef slindenau het volgende:
Sauce is trouwens: http://esoteriques.blogspot.com/2010/01/weg-met-balkenende.html
Hopelijk is dit opzettelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 05:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nee dit afstigtelijke ding dan naast alle pracht die we wel hebben in delft
Dat is zo’n 4chan-achtige meme. Wil je details weten (misschien minder geschikt op je werk): http://encyclopediadramatica.com/Saucequote:Op maandag 18 januari 2010 12:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Gevraagd naar een bronvermelding, antwoordt deze user:
[..]
Source en sauce klinken inderdaad ongeveer hetzelfde in (Brits-)Engels...
Tja, afgezien van de spelling en de spatieziekte is de hele zin ook nog eens kromquote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef ursel het volgende:
Dus die online failliesements verkopen hebben ook geen recht op "koop op afstand" wet ??
Je kan toch (doods)angsten uitstaan? Als ik een brand zie, sta ik doodsangsten uit...quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Om zich heen slaan, misschien?
Dit is al de tweede keer, dus geen typefout.
En de rest was zo prachtig geschreven, dus ik hou het op een ztommigheid, mede gezien de usernaam.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Writersright het volgende:
[..]
Mee eens. Als ik naar hem kijk mis ik sowieso de vrivoligheid die Dick van Dyke geeft aan de rol. Bert is een beetje een sjacheraar, een schooier. Gaat van baan naar baan. Dat uit zich in de film heel goed doordat Bert een (hoewel redelijk fout) Cockney accent heeft en dat ook gebruikt in zijn liedjes. Juist die ruwheid van het karakter, het is geen nette knaap, komt hier naar voren.
Als je dat dan gaat vertalen naar het Nederlands mis je al veel door de vertaling van een puur Britse setting maar het gaat helemaal fout doordat die gast compleet zuiver zingt. Geef hem dan (bijv) een plat accent ofzo. Door iemand zo te laten zingen (en te acteren ws) ga je volledig in contrast met het karakter zoals het bedoeld is.
yp da nie lasig?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:51 schreef RikKer93 het volgende:
Geef mij maar gewoon een QWERY toetsenbord.
Om bijdragen op Fok! te begrijpen moet je blijkbaar op de hoogte zijn van de idiootste sites.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat is zo’n 4chan-achtige meme. Wil je details weten (misschien minder geschikt op je werk): http://encyclopediadramatica.com/Sauce
Het is een opzettelijke fout, en niet bijster origineel.
quote:
Ja, proostquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x..Wat jammer voor de rest van de wereld die een goeie bak leuter wel kunnen waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |