Ik had eigenlijk al gehoopt dat we erin zatenquote:Op maandag 7 december 2009 10:57 schreef Killiann het volgende:
Haha, ik leef met je mee, al die saaie dingen moeten ook gebeuren..
Verder wordt het een zeer mooi huisje! Jullie woonkamer met die meubels erin lijkt net een showroom zo strak ziet het er nu nog uit
Wanneer is de planning om erin te gaan?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef z80 het volgende:
als je overhuist doe het dan begin januari, of eind december op papier.
dit maakt het een stuk makkelijker met het invullen van de belasting formulieren.
de eerste keer dat je naar het buitenland gaat moet je namelijk een M formulier invullen.
dit is eigenlijk 2 C formulieren, 1 voor de tijd in NL en 1 voor de tijd er buiten.
de belastingdienst gaat uit van een kalender jaar, en begint op 1 januari.
Okequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Sloten en sleutels is volgens mij heel gebruikelijk hierMooi, dat vierkante beslag
Wat raarquote:
Ik vind het ook niet erg hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef Paxlie het volgende:
Mijn slaapkamer heeft sleutelsloten, verder alleen het berghok. WC en Badkamer uiteraard zo'n standaardslot. Als je de sleutel vervelend vind haal je hem er gewoon uit of houdt hem altijd horizontaal zodat ie er niet uitvalt. Zou het persoonlijk niet zo erg vinden.
Wordt wel erg mooi zeg
Neuh, ik kan het me wel voorstellen. Dat klussen wordt je op een gegeven moment lichtelijk zat en je wilt er nu eindelijk wonen en dan wil je ook dat het af is. En als het dan tegenvalt en je komt tijd te kort dan is het niet meer dan logisch dat je daar van baalt.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Anne het volgende:
Thanks allen.
De moed zakt me nu gewoon even in de schoenen en ik heb nu nergens zin in. Blegh!
Moest het even van me af schrijven. Sorry als ik als een zeikerd over kom.
Mja, het kost ook best veel energie. Vorige week was onze enige vakantie eigenlijk dit jaar, samen. En dan ben je alleen maar aan het klussen van 's ochtends vroeg tot zeer laat in de avond.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, ik kan het me wel voorstellen. Dat klussen wordt je op een gegeven moment lichtelijk zat en je wilt er nu eindelijk wonen en dan wil je ook dat het af is. En als het dan tegenvalt en je komt tijd te kort dan is het niet meer dan logisch dat je daar van baalt.
Kun je die kit trouwens niet van die rand afkrijgen door met een krabbertje heel licht te krabben?
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja, het kost ook best veel energie. Vorige week was onze enige vakantie eigenlijk dit jaar, samen. En dan ben je alleen maar aan het klussen van 's ochtends vroeg tot zeer laat in de avond.
En tja, einde van het jaar op het werk. Druk, druk, druk. Kredietcrisis, mensen moeten eruit, nog meer werk, nog meer druk en stress. Moest ook nog even tussendoor nog snel een examen halen. Pff. Ik zou inderdaad heel erg graag nu gewoon op de bank, in mijn eigen huis liggen.
De kit zelf op de rand is netjes eraf 'geveegd'. Maar er zitten ook gewoon vieze vegen ver boven de plint, op de muur. En het zijn geen klodders oid, maar gewoon vieze vatsige vegen. Dus ik ben bang dat het alleen maar te verhelpen is door er overheen te schilderen.
Zal ik binnenkort even een foto van makenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi![]()
Wat voor eettafelstoelen heb je nu (kan ze net niet op de foto zien).
Wat is het toch allemaal fijn als alles nieuw is, heb je nog een geniet vakantie er aangeplakt toevallig.
Ja, ik begin er steeds meer aan te wennen. We moeten nog wel veel dingen regelen, maar dat gaat zijn gangetje wel. En ik merk nog geen verschil tussen Nederland en Duitsland. Dus dat is goed, want er was niks mis met Nederlandquote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het leven in Duitsland dan ? Al gewend aan het nieuwe huis ?
Jullie waren toch ook van plan om in het huis domotica toe te passen, met die patch kast dingen automatiseren daar heb ik eigenlijk nog helemaal niks van gezien !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |