Het naambordje is inmiddels binnen. We zijn nu alleen aan het twijfelen of we hem op de muur of op de brievenbus zullen plakken. Het ziet er beide wel mooi uit.
Maaaaaaar, het is weer eens tijd voor een foto update. Ik heb de afgelopen tijd niet vaak mijn camera meegenomen omdat we veel aan het schilderen waren (en werkelijk alles zit dan onder) of omdat ik het gewoonweg vergeten was.
Eergisteren zijn de kozijnen en binnendeuren gebracht, als het goed is zijn ze op dit moment alles aan het inbouwen.
![]()
![]()
![]()
(De voorste is de branddeur die tussen de garage en het washok komt. De rest van de deuren zat ingepakt)
Ook zijn Tim en zijn twee neven zaterdag begonnen met laminaat leggen en op zondag zijn Tim, mijn vader en de beste vriend van mijn vader verder gegaan. Helaas hadden we uiteindelijk laminaat te weinig, dus die gaan we vandaag bijhalen. Het resultaat:
![]()
![]()
![]()
![]()
(zie je dat polsbandje van mijn vader? Hij heeft toen met het stenen sjouwen zijn spier onstoken

)
Ook zitten de voordeur en de achterdeur er alweer een aantal dagen in, maar ben ik telkens vergeten mijn fotocamera mee te nemen, dus hierbij, de voordeur:
![]()
![]()
![]()
De wc is inmiddels ook gecorrigeerd (de tegelzetter had volgens mij slechte zin + een kater, want hij rook naar alcohol nog, maar alles zit er recht in). Het moet alleen nog gevoegd worden en dan is het eigenlijk zo’n beetje klaar:
![]()
![]()
Wel hebben we weer ’slecht nieuws’. De mozaiek tegels voor in de badkamer kunnen nu ineens pas in januari geleverd worden. Dus komt de badkamer voor de kerst niet meer klaar. We gaan kijken of we in ieder geval in de douche tijdelijke tegels kunnen plaatsen, zodat we wel kunnen douchen. De badkamer tot nu toe:
![]()
![]()
We hebben deze week in ieder geval vrij

.
Maar we moeten vooral heel veel saaie dingen regelen, zoals verzekeringen, uit- en inschrijven, bankzaken enz.
En héél véél schoonmaken.