abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2009 @ 14:15:20 #101
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74850239
Nu wordt het wel een heel écht huis!
Mooie meubels!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:23:03 #102
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_74854529
Die eetkamerstoelen hebben mijn zwager en schoonzusje ook. Perfect voor een avondje natafelen met een borreltje en wat lekkere hapjes.

Leuke meubels en het is nu allemaal zichtwerk, dat is ook wel fijn.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 november 2009 @ 17:21:04 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74856524
Mooi allemaal zo bij elkaar Super joh!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74867888
Thanks .
pi_74876716
Mooie meubelen Anne!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:48:33 #107
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_74879157
geweldige eettafel, lekker puur en robuust, daar hou ik wel van.
staat heel mooi zo in combinatie met alles bij elkaar.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_74921352
Dankjewel allemaal . Inmiddels staan de banken en de stoelen onder het zeil, ivm overtollig stof .

We wilden eigenlijk afgelopen weekend het schilderen klaar hebben, maar dat is niet gelukt.
We moeten nu nog één slaapkamer (waarvan het plafond al wel is gedaan), de overloop, de gang beneden en het washok. En uiteindelijk als de WC en badkamer klaar zijn, daar ook de plafonds.

De volgende deadline is dus volgend weekend. Ik heb mijn ouders in ieder geval gevraagd om te helpen en ze nemen zelfs speciaal vrijdag vrij om alvast een begin te maken . Even kijken of zij de slaapkamer afmaken of een begin maken aan de overloop.
Zaterdag dan dus (de rest van de) overloop en gang schilderen, zodat ik zondag de trap kan gaan schilderen, want dan kunnen maandag de traptredes erop.

En dan in de weken erna kunnen we in de avonden hopelijk laminaat gaan leggen.

Spotjes, kranen (ook voor de keuken nog) en andere zaken voor in de badkamer hebben we nu eindelijk uitgekozen, die worden morgen als het goed is besteld. Het bad staat trouwens ook al klaar en de wasbak in het washok hangt ook al (fijn om de rollers en kwasten in schoon te maken, dat deden we voorheen in een emmer met ijskoud water).

Dinsdag komen de vullingen voor de voordeur en achterdeur, dus dan ziet dat er ook weer netjes uit .
pi_75068770
Naambordje besteld!

Zeg maar deze, alleen dan met onze voor- en achternamen + huisnummer .

pi_75362675
Het naambordje is inmiddels binnen. We zijn nu alleen aan het twijfelen of we hem op de muur of op de brievenbus zullen plakken. Het ziet er beide wel mooi uit.

Maaaaaaar, het is weer eens tijd voor een foto update. Ik heb de afgelopen tijd niet vaak mijn camera meegenomen omdat we veel aan het schilderen waren (en werkelijk alles zit dan onder) of omdat ik het gewoonweg vergeten was.

Eergisteren zijn de kozijnen en binnendeuren gebracht, als het goed is zijn ze op dit moment alles aan het inbouwen.

(De voorste is de branddeur die tussen de garage en het washok komt. De rest van de deuren zat ingepakt)

Ook zijn Tim en zijn twee neven zaterdag begonnen met laminaat leggen en op zondag zijn Tim, mijn vader en de beste vriend van mijn vader verder gegaan. Helaas hadden we uiteindelijk laminaat te weinig, dus die gaan we vandaag bijhalen. Het resultaat:

(zie je dat polsbandje van mijn vader? Hij heeft toen met het stenen sjouwen zijn spier onstoken )

Ook zitten de voordeur en de achterdeur er alweer een aantal dagen in, maar ben ik telkens vergeten mijn fotocamera mee te nemen, dus hierbij, de voordeur:

De wc is inmiddels ook gecorrigeerd (de tegelzetter had volgens mij slechte zin + een kater, want hij rook naar alcohol nog, maar alles zit er recht in). Het moet alleen nog gevoegd worden en dan is het eigenlijk zo’n beetje klaar:

Wel hebben we weer ’slecht nieuws’. De mozaiek tegels voor in de badkamer kunnen nu ineens pas in januari geleverd worden. Dus komt de badkamer voor de kerst niet meer klaar. We gaan kijken of we in ieder geval in de douche tijdelijke tegels kunnen plaatsen, zodat we wel kunnen douchen. De badkamer tot nu toe:

We hebben deze week in ieder geval vrij .
Maar we moeten vooral heel veel saaie dingen regelen, zoals verzekeringen, uit- en inschrijven, bankzaken enz.
En héél véél schoonmaken.
pi_75363546
Haha, ik leef met je mee, al die saaie dingen moeten ook gebeuren..

Verder wordt het een zeer mooi huisje! Jullie woonkamer met die meubels erin lijkt net een showroom zo strak ziet het er nu nog uit

Wanneer is de planning om erin te gaan?
pi_75399869
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:57 schreef Killiann het volgende:
Haha, ik leef met je mee, al die saaie dingen moeten ook gebeuren..

Verder wordt het een zeer mooi huisje! Jullie woonkamer met die meubels erin lijkt net een showroom zo strak ziet het er nu nog uit

Wanneer is de planning om erin te gaan?
Ik had eigenlijk al gehoopt dat we erin zaten . Dus nu durf ik niets meer te roepen, tot we er daadwerkelijk in zitten.

Ik ga in ieder geval vandaag waarschijnlijk veel poetsen en de kerstboom opzetten .
De deuren (moooii) zitten er nu allemaal in, dus ik kan de woonkamer goed afsluiten van al het stof nu.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:27:52 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_75401048
als je overhuist doe het dan begin januari, of eind december op papier.
dit maakt het een stuk makkelijker met het invullen van de belasting formulieren.
de eerste keer dat je naar het buitenland gaat moet je namelijk een M formulier invullen.
dit is eigenlijk 2 C formulieren, 1 voor de tijd in NL en 1 voor de tijd er buiten.
de belastingdienst gaat uit van een kalender jaar, en begint op 1 januari.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_75401318
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef z80 het volgende:
als je overhuist doe het dan begin januari, of eind december op papier.
dit maakt het een stuk makkelijker met het invullen van de belasting formulieren.
de eerste keer dat je naar het buitenland gaat moet je namelijk een M formulier invullen.
dit is eigenlijk 2 C formulieren, 1 voor de tijd in NL en 1 voor de tijd er buiten.
de belastingdienst gaat uit van een kalender jaar, en begint op 1 januari.
idd veel handiger
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75403733
Ik las hier een tijdje mee voor de foto's, maar nu moet ik toch even zeggen: WOW!! Wat een mooi huis En die keuken
pi_75532059
Thanks voor de tip z80 . En dankje Merel .

Voor maandag hebben we een afspraak staan voor de bank en voor de verzekeringsmakelaar.
Die hadden beide deze week geen tijd, dus hebben we weer een middag vrij moeten pakken .

Ik heb weer wat (kleine) updates!

We hebben gisteren de trap geschilderd (van 11:00 uur tot 22:30 uur bezig geweest!), omdat eigenlijk vandaag om 08:30 uur de traptredes zouden komen. Maar nu komen ze morgen! Gelukkig maar, want dan kan de trap nog wat verder uitharden. (iemand enig idee hoe lang hammerite nodig heeft om uit te harden?)

Ook zijn de binnendeuren geplaatst! Ik heb alleen een foto van beneden, omdat ik dus niet meer de trap op kon. Het beslag boven is namelijk anders dan beneden. Maar de foto’s van de binnendeuren beneden:

Is het btw normaal dat er overal sloten + sleutels in zitten? Dit hadden we namelijk niet besteld, maar misschien dat het gewoon is in Duitsland?

Ook wordt langzaamaan het schakelmateriaal geplaatst overal. Als het goed is maken ze het volgende week helemaal af, inclusief de spotjes overal in de plafonds:

Langzaamaan zijn we ook wat spullen aan het overhevelen (keukenspullen voornamelijk):

En de lampen komen liggen nu ook bijna allemaal in het huis, want deze kunnen zo onderhand wel gemonteerd worden:

Vandaag ook meteen de laatste lampen gehaald bij Massive, bij het magazijnverkoop (lampen waarbij de doos een beetje beschadigd is, flinke korting, jeweetwel).

En ik heb de kerstboom gezet . (zonder versiering nog, dat wel)

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 december 2009 @ 21:42:29 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75532907
Sloten en sleutels is volgens mij heel gebruikelijk hier Mooi, dat vierkante beslag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_75533089
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Sloten en sleutels is volgens mij heel gebruikelijk hier Mooi, dat vierkante beslag
Oke Dan zal het wel kloppen.

En thanks! Hebben we wel alleen beneden, boven hebben we gewoon het standaard ronde beslag.
Misstaat ook niet, maar voor beneden mocht het iets sjieker .
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:55:05 #120
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_75537918
Mijn slaapkamer heeft sleutelsloten, verder alleen het berghok. WC en Badkamer uiteraard zo'n standaardslot. Als je de sleutel vervelend vind haal je hem er gewoon uit of houdt hem altijd horizontaal zodat ie er niet uitvalt. Zou het persoonlijk niet zo erg vinden.

Wordt wel erg mooi zeg
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:21:28 #121
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_75540020
Wat een koud en kil huis.
pi_75543319
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:21 schreef Klummie het volgende:
Wat raar .
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef Paxlie het volgende:
Mijn slaapkamer heeft sleutelsloten, verder alleen het berghok. WC en Badkamer uiteraard zo'n standaardslot. Als je de sleutel vervelend vind haal je hem er gewoon uit of houdt hem altijd horizontaal zodat ie er niet uitvalt. Zou het persoonlijk niet zo erg vinden.

Wordt wel erg mooi zeg
Ik vind het ook niet erg hoor . En ze zitten er inderdaad allemaal horizontaal in.

Thanks! .
pi_75543566
Ziet er goed uit
pi_75544279
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:21 schreef Klummie het volgende:
Ben je er dan binnen geweest? Volgens mij werkt de verwarming al een tijdje hoor
pi_75572768
Zo, we doen gewoon weer een update:

Gisteren zijn de traptreden gearriveerd en gemonteerd. Er zit wel nog karton op, maar dat is juist alleen maar goed, want dan beschadigen ze tenminste nog niet. Want er komen nog steeds een hoop werklui over de vloer.

We hebben er bewust voor gekozen om het laminaat niet proberen na te maken. Want dan is het 'm net niet.
Dus we hebben er voor gekozen om iets totaal anders te doen.
Onze eisen: Het moet weer grijzig worden (is gelukt), het moet donkerder zijn dan het laminaat (is gelukt), maar het moet wel net iets lichter zijn dan de tegels beneden (is gelukt).

Wij zijn er blij mee !

Het raam naast de deur (en in de garagedeur) zit er btw ook in. De gang is ineens een stuk lichter!

Het bad is inmiddels ook aangesloten (en gevuld, even om er wat gewicht in te krijgen), dus mijn domein is in ieder geval klaar, hehe!

En de WC beneden is ook maar meteen aangesloten:

Gisteren zijn we ook nog naar de IKEA geweest en hebben we de klerenkasten voor de inloopkast, de nachtkastjes en een carpet gekocht.

Die gaan we na woensdag een keer opbouwen, want op woensdag worden de laatste plinten er tegenaan gegooid en wordt er nog een randje acrylaat op gedaan. En dan is boven eigenlijk helemaal klaar!

Het enige wat nog wat werk vereist is de badkamer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')