Ik vind het toch altijd een beetje eng wanneer iemand iets alleen in een seksuele context kan plaatsen.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:41 schreef Qebbel het volgende:
Nee joh, het was absoluut geen engerd. Meer een Dries Roelvink achtig type. Die vrouw vond het volgens mij best gênant. Zij was wel normaal en verontschuldigde zich ook een paar keer. Tja, je hebt gewoon altijd mannen die er echt niet normaal mee om kunnen gaan.
Tja, weinig. Vragen staat ook weer vrij zou je kunnen denken..quote:Soms komen ze ook in het cafe. Of van die stelletjes die dan opzoek zijn naar iemand voor een trio. Tja, wat doe je er aan?
Mooi!quote:Verder was het een topavond!
quote:
Ik ben een stuk subtieler, maar ik had toch wel een hint gegeven dat ik het op prijs zou stellen als hij zou oprotten.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:59 schreef lezzer het volgende:
![]()
Maar echt, een "rot op" had ik er wel uitgegooid als hij bij ons aangeschoven was.
Sjeezus zeg.
Nou, bij mij had het hele gesprek niet plaats gevondenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben een stuk subtieler, maar ik had toch wel een hint gegeven dat ik het op prijs zou stellen als hij zou oprotten.
quote:
Photoshoppe...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
4&7 en jody... wist niet dat ze zulke blauwe ogen had
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:56 schreef Seven. het volgende:
Ik vind ze allemaal lekker.![]()
En Qebbel:damn wat een verhaal. Zo iemand zou ik dus persoonlijk enorm hard voor lul zetten. Op luide toon vragen of hij nou serieus zit te hinten op seks terwijl jij daar met je vriendin jullie eerste jaar samen viert. Zo hard dat iedereen het hoort en stilvalt. Daarna nog een opmerking over dat je graag je diner gezellig met z'n tweeën voort wil zetten. Works like a charm, helaas werkt het in de kroeg niet.
Als ik in een 'godshuis' ben, zorg ik dat ik me dusdanig fatsoenlijk gedraag dat de overige bezoekers aan mijn gedrag mijn geaardheid niet kunnen afleiden. Vind ik een kwestie van fatsoen. Als ik hetero was ging ik ook niet zitten ranzen in een kerk of moskee.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Avey het volgende:
In Japan geen last van gehad vreemd genoeg, wel in Turkije in Istanbul. Heel veel vreemde blikken, vooral in die moskees die we bezochten
waar haal jij uit haar post dat ze zich onfatsoenlijk gedragen heeft of heeft zitten ranzen???quote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik in een 'godshuis' ben, zorg ik dat ik me dusdanig fatsoenlijk gedraag dat de overige bezoekers aan mijn gedrag mijn geaardheid niet kunnen afleiden. Vind ik een kwestie van fatsoen. Als ik hetero was ging ik ook niet zitten ranzen in een kerk of moskee.
Goeie vraag. Maar hand in hand met jequote:Op maandag 18 januari 2010 16:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waar haal jij uit haar post dat ze zich onfatsoenlijk gedragen heeft of heeft zitten ranzen???
sommige mensen kan je het gewoon zien omdat ze het uitstralen dat ze bij elkaar horen...die hoeven daarvoor niet eens fysiek contact te hebben met elkaar...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Goeie vraag. Maar hand in hand met jede moskee in huppelen is nooit handig.
Ja Avey, post maar foto's. Bewijs willen we!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sommige mensen kan je het gewoon zien omdat ze het uitstralen dat ze bij elkaar horen...die hoeven daarvoor niet eens fysiek contact te hebben met elkaar...
Niet. Ik had het over mij. Vraag me overigens wel af waarom die mensen in de moskee zo raar keken.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waar haal jij uit haar post dat ze zich onfatsoenlijk gedragen heeft of heeft zitten ranzen???
nee...of je nou ho of he bent...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Goeie vraag. Maar hand in hand met jede moskee in huppelen is nooit handig.
Oh nee dat deden we ook helemaal niet. Wij gedroegen ons primaquote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik in een 'godshuis' ben, zorg ik dat ik me dusdanig fatsoenlijk gedraag dat de overige bezoekers aan mijn gedrag mijn geaardheid niet kunnen afleiden. Vind ik een kwestie van fatsoen. Als ik hetero was ging ik ook niet zitten ranzen in een kerk of moskee.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh nee dat deden we ook helemaal niet. Wij gedroegen ons prima![]()
Waren gewoon mensen die vonden dat wij sowieso maar beter niet de moskee in konden gaan.
Ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Serieus? Omdat jullie lesbeaus zijn?
Wat ik van veel mensen begrijp (o.a. turkse collega's) is Istanbul bijna niet te vergeleken met de rest van Turkijke heel verwesterd daar e.d.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:42 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het wel lef als je in vreemde landen hand in hand over straat durft. Zeker in Turkije! Die mannen zijn al zo opdringerig!
KZ
zullen wel paar fanatieke reli (maakt niet uit welke) aanhangers geweest zijn die anders denkende vergelijken met de duivel enzoquote:Op maandag 18 januari 2010 17:53 schreef Qebbel het volgende:
Wie vond dat jullie niet in een moskee mochten dan? Belachelijk natuurlijk btw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |