. Tja, wat doe je er aan?
. Tja, wat doe je er aan?  

Ik vind het toch altijd een beetje eng wanneer iemand iets alleen in een seksuele context kan plaatsen.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:41 schreef Qebbel het volgende:
Nee joh, het was absoluut geen engerd. Meer een Dries Roelvink achtig type. Die vrouw vond het volgens mij best gênant. Zij was wel normaal en verontschuldigde zich ook een paar keer. Tja, je hebt gewoon altijd mannen die er echt niet normaal mee om kunnen gaan.
Tja, weinig. Vragen staat ook weer vrij zou je kunnen denken..quote:Soms komen ze ook in het cafe. Of van die stelletjes die dan opzoek zijn naar iemand voor een trio. Tja, wat doe je er aan?
Mooi!quote:Verder was het een topavond!

quote:

Ik ben een stuk subtieler, maar ik had toch wel een hint gegeven dat ik het op prijs zou stellen als hij zou oprotten.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:59 schreef lezzer het volgende:

Maar echt, een "rot op" had ik er wel uitgegooid als hij bij ons aangeschoven was.
Sjeezus zeg.

Nou, bij mij had het hele gesprek niet plaats gevondenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben een stuk subtieler, maar ik had toch wel een hint gegeven dat ik het op prijs zou stellen als hij zou oprotten.

quote:

!
!

damn wat een verhaal. Zo iemand zou ik dus persoonlijk enorm hard voor lul zetten. Op luide toon vragen of hij nou serieus zit te hinten op seks terwijl jij daar met je vriendin jullie eerste jaar samen viert. Zo hard dat iedereen het hoort en stilvalt. Daarna nog een opmerking over dat je graag je diner gezellig met z'n tweeën voort wil zetten. Works like a charm, helaas werkt het in de kroeg niet.
 damn wat een verhaal. Zo iemand zou ik dus persoonlijk enorm hard voor lul zetten. Op luide toon vragen of hij nou serieus zit te hinten op seks terwijl jij daar met je vriendin jullie eerste jaar samen viert. Zo hard dat iedereen het hoort en stilvalt. Daarna nog een opmerking over dat je graag je diner gezellig met z'n tweeën voort wil zetten. Works like a charm, helaas werkt het in de kroeg niet. 

Photoshoppe...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
4&7 en jody... wist niet dat ze zulke blauwe ogen had

Want dit had ie bij een heterostel natuurlijk niet gedaan.
 Want dit had ie bij een heterostel natuurlijk niet gedaan.

quote:Op maandag 18 januari 2010 12:56 schreef Seven. het volgende:
Ik vind ze allemaal lekker.
En Qebbel:damn wat een verhaal. Zo iemand zou ik dus persoonlijk enorm hard voor lul zetten. Op luide toon vragen of hij nou serieus zit te hinten op seks terwijl jij daar met je vriendin jullie eerste jaar samen viert. Zo hard dat iedereen het hoort en stilvalt. Daarna nog een opmerking over dat je graag je diner gezellig met z'n tweeën voort wil zetten. Works like a charm, helaas werkt het in de kroeg niet.
 Geniaal! Totaal niet in mijn hoofd opgekomen, maar zal m zeker onthouden voor een volgende keer!
 Geniaal! Totaal niet in mijn hoofd opgekomen, maar zal m zeker onthouden voor een volgende keer! .
. . Misschien Mirella van Markus en Clementine Ford, ja en Jodie ook wel. Al vind ik haar gewoon meer een hele goede actrice. En dit was inderdaad veruit de beste foto die ik van Tammy Lynn kon vinden!
. Misschien Mirella van Markus en Clementine Ford, ja en Jodie ook wel. Al vind ik haar gewoon meer een hele goede actrice. En dit was inderdaad veruit de beste foto die ik van Tammy Lynn kon vinden!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |