quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:56 schreef Seven. het volgende:Ik vind ze allemaal lekker.
En Qebbel:

damn wat een verhaal. Zo iemand zou ik dus persoonlijk enorm hard voor lul zetten. Op luide toon vragen of hij nou serieus zit te hinten op seks terwijl jij daar met je vriendin jullie eerste jaar samen viert. Zo hard dat iedereen het hoort en stilvalt. Daarna nog een opmerking over dat je graag je diner gezellig met z'n tweeën voort wil zetten. Works like a charm, helaas werkt het in de kroeg niet.

Geniaal! Totaal niet in mijn hoofd opgekomen, maar zal m zeker onthouden voor een volgende keer!
@ Wonderer. Hihi. Meen je dit serieus? Hierom zou ik niemand aangeven hoor. Op grond waarvan ook? Kijk, als ik geweigerd word ergens, of weggepest, of niet aangenomen, dan stap ik wel naar meldpunt discriminatie. Maar hier gaat het gewoon om een zielige dude, die geilt op alles met een *piep* en *pieppiep*, helemaal als ze *piepen* met elkaar. Dat is gewoon

.
@ Rest. Ik vind ze eigenlijk allemaal niet zo heel leuk eigenlijk

. Misschien Mirella van Markus en Clementine Ford, ja en Jodie ook wel. Al vind ik haar gewoon meer een hele goede actrice. En dit was inderdaad veruit de beste foto die ik van Tammy Lynn kon vinden!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!