abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76725408
we zijn nu vol op bezig met een examenstund te verzinnen

we hebben al een 10 tal ideeën maar die zijn onuitvoerbaar of brengen hogekosten met zich mee.

* we zoeken een stund die met de hele school uit gehaald kan worden.
* zowel leuk is voor de exame klassen als allen andere mensen op school.
* waar we niet voor opgepakt worden of een boeten van boven de 500 euro voor krijgen.

hebben jullie nog ideeën of iets mee gemaakt?
laat het me a.u.b. weten want we willen erg graag een leuke stund uithalen.

wij zijn de 1e klas die het mogen doen sins 5 jaar.
als deze uit de hand loopt zijn wij de lul en word dit nooit meer gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door warfro16 op 12-01-2010 16:35:45 (spelling) ]
pi_76727783
oh, is het met een t?
Ja doei.
pi_76729799
Poging 2: over een examenstunt dus, speelkwartiertje is over
Ja doei.
pi_76737651
Zoals bij mij op school: pannenkoeken bakken voor de school! Veel stunteriger wordt het hier helaas niet.

Ik heb vorig jaar al voorgesteld om van het gebouw een groot nazikasteel te maken met groepjes soldaten die continu door de gang marcheren, rode banieren in de aula met de rector die de hele dag een toespraak hield, wat tevens over de intercom uitgezonden werd. Helaas werd dat als onhaalbaar gezien, hoewel ik het wel vond passen bij het nieuwe beleid wat betreft absentie/huiswerk/te laatkomen dat dat jaar was ingegaan.
pi_76738868
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:41:20 #6
165633 eriksd
The grand facade...
pi_76756010
Lesmarathon Nederlands....hilarisch
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:44:53 #7
273639 AwesomeFit
Is gewoon Awesome!
pi_76756143
Wat wij deden en wat opzich erg leuk is. Is eigenlijk het volgende:

Met een stuk of 15 leerlingen ballonnen oppblazen. Stuk of 1000, 2000 totaal.
Bij de aankomsthal al die ballonnen neerplanten. In de volgende hal bij de kapstokken een subtropisch park maken. Onder andere met zand, zwembadje (vullen met brandblusser) en daarnaast een paar opblaasbare palmbomen.

Verder eigenlijk veel lokalen overhoop halen. Op de hele bovenverdieping alle lokalen in de gang zetten zodat er verder geen lessen de 1e paar uur plaats kunnen vinden.

Bij de lerarenkamer in die blauwe water bakken, een goudvis planten. (stukje van de bovenkant wegzagen en erin ploppen).

Hoop dat er wat inspiratie bij zit.

En als je denkt, dit lukt nooit onder schooltijd Wij hebben toen een leraar zo gek gekregen 's avonds het alarm er af te houden en tot een uur of 11 toezicht hield.

//edit: In totaal waren we ongeveer 4 uurtjes kwijt met alles. Reken op ongeveer 30 leerlingen die je nodig hebt. Kan ook best met de hele school, maar met 1000 leerlingen werd dat bij ons best veel
[Barney slaps Ted across the face]
Ted: Ow! What the hell?
Barney: That wasn't me, that was the universe.
pi_76772486
Vorig jaar lagen er in onze school zo'n 2000 redelijk grote ballonnen. Was opzich wel geinig alleen een echte stunt vond ik het niet.

Zo'n beetje wat de poster hierboven zei geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')