abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74274546
De laatste lesdag, eindelijk, na zoveel jaar leren, en toekijken hoe andere klassen hun voorgangers probeerde te toppen met nog betere stunts en streken, willen wij op school natuurlijk ook laten merken dat wij eindelijk onze laatste lesdag hebben.

maar dan moeten we natuurlijk wel wat goede stunts verzinnen ! en we willen ook iets orgineels doen dit jaar. tuurlijk zijn de gebruikelijke waterballonnen, eieren, pakken bloem leuk, maar we wilen echt iets groots uithalen, wat men nooit zal vergeten

Tot nu toe zelfbedacht:
-lagergelegen aula onder water laten lopen met de brandslang
-alle stoelen en tafels uit de lokalen roven en die allemaal voor de ingangen donderen
-bij de fietsenstalling, is zo'n ingezakt stuk stoep, wat altijd volloopt door die kutregen, waardoor er echt een plas ligt 3 meter breed, dat mensen er persee doormoeten. Dit ook doen op laatste lesdag, maar dan ook met water+ bloem = lekker papje
-net als die ene film, weet even niet meer de naam, dat al die mensen hetzelfde zijn gekleed en die bank uitrennen, zodat niemand herkenbaar is. dat willen we ook gaan doen. aangezien het dan toch bijna koninginnedag is, allemaal oranje overalls aan, allemaal hetzelfde masker op, en zelfde laarzen/schoenen aan doen. en dan gewoon terrormode: lokalen inrennen, spullen omgooien, waterballonen gooien etc. maar aangezien iedereen zo gekleed is, kan niemand aangewezen worden als dader

Maar dat kan allemaal natuurlijk veel beter en orgineler. dus heb ik jullie hulp en inspiratie nodig voor een topdag. en natuurlijk voor alle fokkers die laatste lesdag hebben dit schooljaar, zodat zij ook wat ideetjes opdoen.

natuurlijk mag het niet (te) schadelijk zijn.

dus kom maar op !
pi_74274667
Bij een kinderboerderij een stel geiten huren en die door de school laten rennen....

Ahhhh 2001
  zondag 1 november 2009 @ 13:16:10 #3
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_74274830
De grap met drie varkens vond ik overigens ook wel geniaal.

Drie varkens en op de eerste zet je #1, op de tweede #2 en op de derde #4. Zo denken ze dat er vier varkens zijn, terwijl er eigenlijk maar drie zijn. En die dan een beetje door school laten rennen enzo.
pi_74275092
die met die varkens is zo cool :'D
pi_74275378
das wel hard voor die beesten, die worden helemaal gek krijg je nog gedonder mee ook. maar het is wel grappig we hebben alleen maar 2 verdiepingen.

Iemand nog leuke ideetjes voor de auto's van de leraren?
  zondag 1 november 2009 @ 13:44:59 #6
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_74275686
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Slickk het volgende:

Drie varkens en op de eerste zet je #1, op de tweede #2 en op de derde #4. Zo denken ze dat er vier varkens zijn, terwijl er eigenlijk maar drie zijn. En die dan een beetje door school laten rennen enzo.
Denk je nou echt dat er ook maar één leraar is die dat verhaaltje nog niet gehoord heeft?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_74276513
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:34 schreef RoosterBrood het volgende:
Iemand nog leuke ideetjes voor de auto's van de leraren?
Zou ik niks mee gaan doen, niet grappig
pi_74276585
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:09 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Zou ik niks mee gaan doen, niet grappig
aw jawel, wielen eraf halen, bierkratjes eronder is best grappig
pi_74276606
Hebben jullie niet zo een speciale dag waar jullie legaal los mogen gaan?

Bij mijn school mocht je als 6de jaars, iedereen bekogelen met eieren, meel en water (toen wij oud genoeg waren is meel en eieren afgeschaft )

Barricades opzetten en weet ik veel wat.
En de leraren allerlei rare opdrachten laten uitvoeren. Fietsen op bushokjes plaatsen.

De rest van de avond is het overal feest op school en de nacht mag je doorbrengen in het schoolgebouw. Dus wij gingen zo slapen in het wiskunde lokaal.

Dat was wel mooi.
pi_74276612
Bij ons op school werden destijds alle fietsen van de leraren op het dak van de gymzaal geplaatst. Waren ze niet zo content mee
pi_74276673
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Slickk het volgende:

DIe is oud man.
pi_74277280
bij ons hebben we nu zo'n nieuwe directeur, het is ook gewoon echt een lul, hij heet de Pater. Hij heeft bijv een nieuw systeem ingesteld voor te laat komen :
1 x te laat = volgende dag 8 uur melden
2 x te laat = uur nakomen
3 x te laat: hele week 8 uur melden, en 2 uur nakomen
4 x te laat = vierkant rooster + brief naar ouders.
en nog veel meer onnodig strenge kutregels..

Hij heeft nu ook de laatste lesdag afgeschaft, dus niks legaals kloten. We hebben nu ipv laatste lesdag, een dagje Walibi. Dat is wel lachen, maar niet in plaats van.. dus nu gaan we gewoon de dag daarvoor de school op stelten zetten. de plaatselijke kroeg afgehuurd, en s'avonds op een kinderboerderij verder feesten / slapen

nu ik eraandenk kunnen we ook die directeur vastbinden en dan iedereen eieren gooien

iig ik wil MOAAARR ideeen.
die fietsen verplaatsen is wel een goede. is wel een gedoe al die kutfietsen slepen, kun je beter slot eraf trappen
  zondag 1 november 2009 @ 17:27:43 #13
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_74282921
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

DIe is oud man.
Maakt dat wat uit? Ik gaf alleen een voorbeeld van een zeer geslaagde grap
pi_74283165
Ik heb gelukkig geen hekel gehad aan de middelbare school, heb er een erg leuke tijd beleefd. Ik snap dat hele wraak gedoe niet echt, vind het ook best kinderachtig.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_74285258
als ik jou was zou ik er vooral een leuke dag van maken. De aula onder water zetten gaat je flink wat geld kosten.

Wat wij hebben gedaan:

"The Trip" en een "Awardsuitreiking".

Lijst in de docentenkamer ophangen: gezocht, 10 deelnemers examenstunt. Je gaat niet dood.

10 deelnemers gekregen

verdeeld in 2 teams, rood en blauw. In auto's naar het Binnenhof gebracht (geblinddoekt!) en daar de spelregels uitgelegd: ze hadden allemaal een lijst met opdrachten die ze naar eigen inzicht en plaatsing uit mochten voeren. Zoals
"Vang een duif",
"ga met zoveel mogelijk mensen in een telefoonhokje",
"Doe met zoveel mogelijk mensen hetzelfde dansje op straat",
"laat zoveel mogelijk mensen omhoog kijken",
"tap je eigen biertje en drink hem op",
"vind zo snel mogelijk de volgende boodschappen in de V&D"

en uiteindelijk: zorg dat je om 17.00uur weer terug op school bent. Ze hadden alleen geen geld of niets bij zich.

Dit alles is gefilmd, gemonteerd en uitgezonden op de examenstuntdag Waarop dus alle docenten en 6e klassers in gala moesten komen. We hadden een rode loper, camera's buiten, binnen, en allemaal leuke, serieuze en grappige awards bedacht en ook 2 awards gekoppeld aan "The Trip".

Geweldig gezellige dag gehad met als afsluiting een BBQ

In mijn eerste eindexamenjaar (ja, ik ben een keer gezakt), hebben we Idols gedaan met de docenten.
Wat docenten uitgekozen en typische liedjes voor ze uitgezocht. Deze samen met een ontbijtje op bed 's ochtends vroeg bezorgen zodat ze nog konden oefenen (met karaoke versie) en dan 's middags optreden.

De leraar Duits had '99 Luftballons', de leraar spaans "Ketchup Song", etc.
Ja doei.
pi_74289105
Dat wat Motorbloempje zegt vind ik al veel leuker dan auto's/ fietsen van docenten gaan verplaatsen of andere dingen er mee doen .
pi_74289164
Hm TS overdrijft wel een beetje. Maar goed ik haatte mijn directeur en of school dan ook niet.
pi_74289207
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef RoosterBrood het volgende:
Tot nu toe zelfbedacht:
-lagergelegen aula onder water laten lopen met de brandslang
en
quote:
natuurlijk mag het niet (te) schadelijk zijn.
passen niet echt bij elkaar, overigens
Ja doei.
pi_74291791
School inpakken met 1500 m2 landbouwplastic.
pi_74294716
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en
[..]

passen niet echt bij elkaar, overigens
okkkaaaaay geen water dan, schuimmachine neerzetten dan, zo schadelijk is dat ook weer niet
pi_74294761
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef RoosterBrood het volgende:

[..]

okkkaaaaay geen water dan, schuimmachine neerzetten dan, zo schadelijk is dat ook weer niet
als er een houten vloer in ligt, maakt het bijna niet uit wat je gebruikt..
Ja doei.
pi_74295075
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Pannenkoeken het volgende:
Dat wat Motorbloempje zegt vind ik al veel leuker dan auto's/ fietsen van docenten gaan verplaatsen of andere dingen er mee doen .
Klopt! De avond voor sluitingstijd met een aantal vrienden overnachten op de middelbare school en dan bekertjes water op de trappen zetten. Dat vonden wij gek genoeg
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74295212
ik snap ook echt niets van dat 'destructie-gedrag'. Je hebt er naast 6 jaar school hopelijk ook plezier gehad met je docenten neem ik aan. Als niet, dan had je al snel een andere school moeten zoeken.

Je wordt volwassen, waarom dan als een stel kleuters de boel molesteren?
Ja doei.
pi_74296077
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap ook echt niets van dat 'destructie-gedrag'. Je hebt er naast 6 jaar school hopelijk ook plezier gehad met je docenten neem ik aan. Als niet, dan had je al snel een andere school moeten zoeken.

Je wordt volwassen, waarom dan als een stel kleuters de boel molesteren?
Dat is toch kei stoer! Of niet dan!?

Al moet ik eerlijk toegeven dat toen ik nog op de middelbare school zat het ook wel leuk vond om overal tegen aan te trappen en rebels proberen te zijn. Maar daar groei je snel over heen

En wat betreft de laatste lesdag, had VMBO, HAVO en VWO ieder zijn eigen laatste lesdag stunt
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74296275
Ik zat 'gewoon'op een categoriaal gymnasium dus we hadden er gewoon maar één.

Kijk, natuurlijk heb je een schijthekel aan de helft van je docenten en was het gros van de onvoldoendes die je haalde de schuld van die 'lijer die te moeilijke vragen had bedacht', maar ze hebben je wel door die 4,5,6 jaar heengesleept. Ik word liever herinnerd omdat we de docenten een topdag hebben beleefd, samen met ons en de overige leerlingen, dan wanneer ze 'oh ja.. die... wat een gelazer..' mompelen..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')