als ik jou was zou ik er vooral een leuke dag van maken. De aula onder water zetten gaat je flink wat geld kosten.
Wat wij hebben gedaan:
"The Trip" en een "Awardsuitreiking".
Lijst in de docentenkamer ophangen: gezocht, 10 deelnemers examenstunt. Je gaat niet dood.
10 deelnemers gekregen

verdeeld in 2 teams, rood en blauw. In auto's naar het Binnenhof gebracht (geblinddoekt!) en daar de spelregels uitgelegd: ze hadden allemaal een lijst met opdrachten die ze naar eigen inzicht en plaatsing uit mochten voeren. Zoals
"Vang een duif",
"ga met zoveel mogelijk mensen in een telefoonhokje",
"Doe met zoveel mogelijk mensen hetzelfde dansje op straat",
"laat zoveel mogelijk mensen omhoog kijken",
"tap je eigen biertje en drink hem op",
"vind zo snel mogelijk de volgende boodschappen in de V&D"
en uiteindelijk: zorg dat je om 17.00uur weer terug op school bent. Ze hadden alleen geen geld of niets bij zich.
Dit alles is gefilmd, gemonteerd en uitgezonden op de examenstuntdag

Waarop dus alle docenten en 6e klassers in gala moesten komen. We hadden een rode loper, camera's buiten, binnen, en allemaal leuke, serieuze en grappige awards bedacht en ook 2 awards gekoppeld aan "The Trip".
Geweldig gezellige dag gehad

met als afsluiting een BBQ

In mijn eerste eindexamenjaar (ja, ik ben een keer gezakt), hebben we Idols gedaan met de docenten.
Wat docenten uitgekozen en typische liedjes voor ze uitgezocht. Deze samen met een ontbijtje op bed 's ochtends vroeg bezorgen zodat ze nog konden oefenen (met karaoke versie) en dan 's middags optreden.
De leraar Duits had '99 Luftballons', de leraar spaans "Ketchup Song", etc.