Zo heet wordt dat toch niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef maess het volgende:
De combinatie föhn en laptop lijkt me alleen niet echt slim.
Opgelost, slotjequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef Seven. het volgende:
Föhn: weinig effect. Afwasmiddel: succes.
Ja. In mijn geval zag je nog maar 40% van de behuizingquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt veel laptopfabrikanten schijnen die behoefte te hebben om elk onzinnig detail met een stickertje te vermelden. Echt irritant.
Dat haalt bij de meeste laptops de verf eraf.. slecht idee.. net als sticker verwijderaars en andere chemische stoffenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:20 schreef Leonoire het volgende:
Je kan nagellak remover gebruiken (eerst even testen op een onzichtbaar plekje op de comp of het geen reactie heeft).
Of anders flink wat glassex erop, even laten trekken en dan met een grove doek wegpoetsen.
de föhn werkt inderdaad ook vaak
Succes
duhh.. ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Radio-silence het volgende:
gewoon wat terpetine of stickerverwijderaar!
Nou, bij Dell, IBM en Acer laptops (dat zijn de laptops die we tot nu toe hebben gehad op het werk) Ging het altijd prima. Je moet het wel met beleid doen... Dus zoals ik al zeg een klein beetje aanbrengen op een doekje dan gaat het prima...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:54 schreef Parzival het volgende:
[..]
Dat haalt bij de meeste laptops de verf eraf.. slecht idee.. net als sticker verwijderaars en andere chemische stoffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |