Hahahaha nee t valt meestal wel mee hoor alhoewel ik nog wel een tt wil maken met Fokkers daten fokkers.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:17 schreef Kleurdoos het volgende:
t klinkt hier meer als fokkers doen fokkers.
dat is altijd al zo geweest...quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:17 schreef Kleurdoos het volgende:
t klinkt hier meer als fokkers doen fokkers.
nou... vraag dan niet naar bekende weg....quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef Kleurdoos het volgende:
o joh daar sta ik allang in Ik ga ook al mee vanaf 2002
ben al 10 jaar vrijgezel, gaat nog wat worden dan........quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha nee t valt meestal wel mee hoor alhoewel ik nog wel een tt wil maken met Fokkers daten fokkers.
We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou... vraag dan niet naar bekende weg....
fokkers fokken fokkers....
dat is al zolang fok in de lucht zit
ja.. anders was er wel een belletje gaan rinkelen....quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef Kleurdoos het volgende:
o joh daar sta ik allang in Ik ga ook al mee vanaf 2002
(andere naam )
daten en doen = helpenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar.
FHF
alsof milfjes niet fokkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Zoals ik al zei, ik kom niet zo vaak buiten mijn fokhoek en die moeders doen elkaar niet echt, dus ik wist niet dat het gewoon nog steeds een stel losgeslagen hormoonprojectielen waren hier
Zolang het maar geen gilfjes wordenquote:
agree²²quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar.
FHF
hangt van de leeftijd van gilf af....quote:
* DJMO prikt wat in KD ..quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Elkaar niet..en ze komen amper buiten OUD natuurlijk.
af en toe komt er eens een man voorbij, maar dat is meestal aanhang.
nee, laatmaar. op een oude fiets moet je het leren, zolang het maar geen doortrappers zijn..quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hangt van de leeftijd van gilf af....
Dus Fok is dus ontstaan uit een tweakers orgie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou... vraag dan niet naar bekende weg....
fokkers fokken fokkers....
dat is al zolang fok in de lucht zit
primaars! snel, druk, verhuizen,druk, druk, afstuderen,werk.. druk dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO prikt wat in KD ..
hoest met E&L ??
je hebt al gilfjes van 10 jaar ouder dan ons...quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
nee, laatmaar. op een oude fiets moet je het leren, zolang het maar geen doortrappers zijn..
uhhhh :xquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus Fok is dus ontstaan uit een tweakers orgie?
dat kan nog net.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hebt al gilfjes van 10 jaar ouder dan ons...
valt mee toch
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
ben al 10 jaar vrijgezel, gaat nog wat worden dan........
quote:
Je bent te veeleisendquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
nee, laatmaar. op een oude fiets moet je het leren, zolang het maar geen doortrappers zijn..
jij hebt het makkelijk.... jij kan briefje achterlaten... bed met inhoud afwerkenquote:
ik heb het te druk met hardlopen, lif en fhf om me nog in OUD te vertonenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
primaars! snel, druk, verhuizen,druk, druk, afstuderen,werk.. druk dus.
Jij? je fokkerdoetfokkerteroplosgeloofik?
Helaas. Maar ik kan vragen of ze voortaan op zondagochtend wil komen schoonmaken en zuigen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij hebt het makkelijk.... jij kan briefje achterlaten... bed met inhoud afwerken
* DJMO verslikt zichquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helaas. Maar ik kan vragen of ze voortaan op zondagochtend wil komen schoonmaken en zuigen.
... in de weekenden dat ik de jongens hier hebquote:
die las ik nog.....quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
... in de weekenden dat ik de jongens hier heb
Sorry, was vergeten m'n zin af te maken
Nee!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die las ik nog.....
foei!!!!!
dirty mind... iets met joy....
maar dit klinkt heel fout
zonder de kids hebben we me meer privacyquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
... in de weekenden dat ik de jongens hier heb
Sorry, was vergeten m'n zin af te maken
Mja... om nou zonder de kids naar SprookjesWonderland te gaan....quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
zonder de kids hebben we me meer privacy
eftelingquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mja... om nou zonder de kids naar SprookjesWonderland te gaan....
Efteling-Meet?quote:
leuk!quote:
* dolfina-chica is van alle markten thuis!quote:
Waarom heb ik nu een plaatje in mijn hoofd?quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica is van alle markten thuis!
als ik alleen ben en mijn rug zit vast ga ik op de grond liggen en hou ik mijn knieen vast en dan ga ik schommelen van billen tot nek.....
pijnlijk, maar ben zo los
* DJMO geeft dochterlief een aai over bolquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:28 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen schatties
Pfff *moe is*
*Koffie, thee, melk, suiker, mokken, lepeltjes op tafel zet*
*Knuffel aan DJMO geeft* Goeiemorgen mammiequote:Op donderdag 21 juni 2012 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO geeft dochterlief een aai over bol
grote meid
ah joh... echte soap it is .. papa is ofcourse papabearquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Knuffel aan DJMO geeft* Goeiemorgen mammie
Edit: mensen die die soap niet hebben meegekregen gaan er niets van volgen haha en de constructie klopt niet haha (maar niet vertelt wie pappie is, dan wordt het helemaal ingewikkeld )
Haha ben je geswitcht? Of heeft de oude papa zich omgetoverdquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah joh... echte soap it is .. papa is ofcourse papabear
die had je toch in je rugquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een plaatje in mijn hoofd?
Moge iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |