is zoekendequote:
ik ben beter in kleurnummers maat!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Rood van l'oreal oid of rood uit de pakjes verf van de london? Anders kiekt je maat ff op dr werk :p
Wel shit zeg belle!
klopt... ben al wat jaartjes 29...;)quote:
Is aangepastquote:
Hm, dan hou ik het voor mezelf maar op 39. Mooie leeftijd om te stoppen met tellenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt... ben al wat jaartjes 29...;)
ik ben al vanaf mijn 21ste grijs
Ik kiek wel ff :pquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben beter in kleurnummers maat!
dan kan ik op internet kijken welke kleur het is...
brandweer rood... of oranje/koper rood is super!!
[..]
klopt... ben al wat jaartjes 29...;)
ik ben al vanaf mijn 21ste grijs
quote:
lekker... koppie thee CV!quote:
welke smaak had je gewild?quote:
als het maar geen engelse of earl is... vind ik alles prima...quote:
Jeuj, zoveel eisen over een bakkie theequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als het maar geen engelse of earl is... vind ik alles prima...
niet te donker.... want anders wil ik er suiker in... en dat lijkt me niet verstandig.. op dit tijdstip![]()
![]()
Ik heb zo'n Pickwick assortimentsdoos, keuze genoegquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet te donker.... want anders wil ik er suiker in... en dat lijkt me niet verstandig.. op dit tijdstip![]()
![]()
checkquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hebbie nog Rooibos Afrikaanse teesakkies?![]()
nee, joh... gewoon smaakje thee... 3 keer zakje in en uit... gewoon als een vluggertjequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jeuj, zoveel eisen over een bakkie thee![]()
citroenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Pickwick assortimentsdoos, keuze genoeg
Doe mij maar een bak koffie. Morgenochtend dan... Ik ga jullie voor vanavond verlaten....quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
Dees is lekkere thee! Heb ik toendertijd van Frederik 2 doosjes van gehad, en dies echt heel erg lekker!
nee, das earl... als ik iets niet lekker vind is het earl.. of engelse melangequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
Dees is lekkere thee! Heb ik toendertijd van Frederik 2 doosjes van gehad, en dies echt heel erg lekker!
ik ook bijna.... nog eentje roken... dan volg ik..quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doe mij maar een bak koffie. Morgenochtend dan... Ik ga jullie voor vanavond verlaten....
Ik help je welquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ook bijna.... nog eentje roken... dan volg ik..
* dolfina-chica ligt al op bed... maar nu nog in bed zien te komen
Ik doe er nog eentje mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ook bijna.... nog eentje roken... dan volg ik..
* dolfina-chica ligt al op bed... maar nu nog in bed zien te komen
Ik ben niet melo... ik ben moequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:22 schreef DJMO het volgende:
doe es niet zo melodramatisch merlijn .. was je niet blij dat je bakken op tijd buiten stonden?
ojee.....quote:
Ik schiet al wortel....quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ojee.....
er wordt aan mijn deur geklopt!!!
zal ik open doen?? zal ik niet open doen???
* dolfina-chica trekt snel wat aan....quote:
* dolfina-chica sleurt cv mee naar binnen...quote:
slaap lekkerquote:
quote:
ik was het niet, maar ik neem graag de credits in ontvangstquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje mee.
[..]
Ik ben niet melo... ik ben moeMaar als jij het was: ontzettend bedankt....
* dolfina-chica loopt de keuken in...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:31 schreef cvboer het volgende:
Doe maar cassis, * maakt vast ruimte op de bank
beter dan in feedback... want dat mocht niet meerquote:
jij mag best een glaasje cassis hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:35 schreef Ireth het volgende:
* Ireth sluipt er stiekum tussenuit om de gezelligheid tussen CV en DC niet te storen....
* cvboer CVboer legt Dolfina in bed en gaat zelf op de rand van het bed zittenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beter dan in feedback... want dat mocht niet meer
oooo... je komt mij in bed brengen!!
* dolfina-chica gooit haar kleding uit....
"ik ben er klaar voor"
"ga je ook een slaapliedje zingen?"
oja... wekker zetten....quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
* cvboer CVboer legt Dolfina in bed en gaat zelf op de rand van het bed zitten
Heel belangrijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Ireth het volgende:
Damn.. zit in oude gedichten van mezelf te lezen... van een jaar of 10 a 12 terug.. zware kost... ga Joep uitlaten voor ik hier zo weer depri zit terug te denken aan die tijden...maar hijs wel mooi!!! damn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ken die tijden
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
vond ik ook!!quote:
trusten rucky!!!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar hijs wel mooi!!! damn...Oe dies mooi!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ken die tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt pleite!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
* cvboer gaat langzaam met z'n handen over Dolfina's rug.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vond ik ook!!
pfff die koppijn...
ga je me in slaap kriebelen?
Ik lig tussen jullie in.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
* cvboer gaat langzaam met z'n handen over Dolfina's rug.
Niet nodig,quote:
dat kan niet....quote:
de rest doen we wel op msnquote:
* cvboer schopt rucky op de bankquote:
precies, hier hoeven ze de rest niet te weten...........quote:
Doe het licht dan maar eens aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat kan niet....
cv zit aan de rand... aan mijn kant!!!
dat was nog aan....quote:
Stik, nu durf ik het licht niet aan te doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat was nog aan....
in wie haar bed lig jij!!!!
dat het licht nog uit is![]()
![]()
![]()
* licht in eigen slaapkamer even aandoetquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat was nog aan....
in wie haar bed lig jij!!!!
dat het licht nog uit is![]()
![]()
![]()
Neeeeeee ik hoor mezelf praten... Te donker noem ik trouwens instellingsthee :pquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
![]()
Rucccccccccccccccccccccccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkky waar lig jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee????quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Stik, nu durf ik het licht niet aan te doen.
nee, mislukte koffie noem ik het!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neeeeeee ik hoor mezelf praten... Te donker noem ik trouwens instellingsthee :p
Mijn kop jeukt :p ik heb mn haren vandaag iets te grondig gewassen volgens mij :p nog 20 minuten te gaan.. En waarom ben ik mn puntkam kwijt!
Over een paar minuten in bed . Mt mijn toetsenbord op schoot.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Rucccccccccccccccccccccccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkky waar lig jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee????
morgen ook maar ff naar de kapper.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, mislukte koffie noem ik het!
maaruhh... ja dan jeukt het en prikt het een beetje...
* dolfina-chica geeft haar puntkam aan yska...
moet ik je punten zo ff nog knippen?
pas op dat je schoot niet warm wordt... niet goed voor kinderbijslagquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Over een paar minuten in bed . Mt mijn toetsenbord op schoot.
ben ik blij dat ik het zelf kan....quote:
Ghehe mislukte koffiequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, mislukte koffie noem ik het!
maaruhh... ja dan jeukt het en prikt het een beetje...
* dolfina-chica geeft haar puntkam aan yska...
moet ik je punten zo ff nog knippen?
Das waar. ik kan alleen een coup de tondeuse zelf doen, maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik het zelf kan....
scheelt een hoop centen
eerlijk gezegd niet opgeletquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe mislukte koffie
Thanks maatje voor die puntkam!
Waren ze zo droog danikben 6 weken geleden nog bij de kapper geweest! Oud klasgenootje heeft net haar eigen kapperszaak geopend. Dat wilde ik meemaken natuurlijk;)
kan ik me indenkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das waar. ik kan alleen een coup de tondeuse zelf doen, maar dat wil ik niet
Best knap nog. Ik kom niet veel verder dan een Coupe du Ravage.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das waar. ik kan alleen een coup de tondeuse zelf doen, maar dat wil ik niet
gewoon zo;n heggeschaar erover... kan iedereenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Best knap nog. Ik kom niet veel verder dan een Coupe du Ravage.
Ik laat het wel doen, beter voor mij en mijn omgeving.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gewoon zo;n heggeschaar erover... kan iedereen
en anders zo'n open mes zoals in vorige topic stond
als je het zaterdag had gezegd... had ik het zo gedaan voor jequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik laat het wel doen, beter voor mij en mijn omgeving.
quote:
Toch niet naast die van mij he?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]kijk kijk daar is de legendarische kleurdoos in ons topic! Haaaaaai ik ben Yska en ik wil heul graag je handtekening, op mijn bil! Je maakt altijd van die prachtige opmerkingen!
niet aan gedacht,quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je het zaterdag had gezegd... had ik het zo gedaan voor je
verkeerde poppetje maatquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]kijk kijk daar is de legendarische kleurdoos in ons topic! Haaaaaai ik ben Yska en ik wil heul graag je handtekening, op mijn bil! Je maakt altijd van die prachtige opmerkingen!
heb het vaker bij meets gedaan... knipspul mee...quote:
Ssssssssst! :pquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
verkeerde poppetje maat
dat zag ik....
![]()
![]()
whahahahahahaquote:
Pfffff nu mag jij niet mee douchen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahaha![]()
te laaaaaaaaaaaaaat
dan ga ik wel naar al......quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Pfffff nu mag jij niet mee douchen!
Ik dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Pfffff nu mag jij niet mee douchen!
Dat dacht ik ook een half uur geleden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:15 schreef dolfina-chica het volgende:
nog 1tje omdat het gezellig is...
dan ga ik echt echt echt...
beginnen met mijn internet browser dicht te doen...
Ja jij mag mee, jij hebt een leuke auto!quote:
Hahahaha nee t valt meestal wel mee hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:17 schreef Kleurdoos het volgende:
t klinkt hier meer als fokkers doen fokkers.
dat is altijd al zo geweest...quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:17 schreef Kleurdoos het volgende:
t klinkt hier meer als fokkers doen fokkers.
nou... vraag dan niet naar bekende weg....quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef Kleurdoos het volgende:
o joh daar sta ik allang inIk ga ook al mee vanaf 2002
ben al 10 jaar vrijgezel, gaat nog wat worden dan........quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha nee t valt meestal wel mee hooralhoewel ik nog wel een tt wil maken met Fokkers daten fokkers.
We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou... vraag dan niet naar bekende weg....
fokkers fokken fokkers....
dat is al zolang fok in de lucht zit
ja.. anders was er wel een belletje gaan rinkelen....quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef Kleurdoos het volgende:
o joh daar sta ik allang inIk ga ook al mee vanaf 2002
(andere naam)
daten en doen = helpenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar.
FHF
alsof milfjes niet fokkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Zoals ik al zei, ik kom niet zo vaak buiten mijn fokhoek en die moeders doen elkaar niet echt, dus ik wist niet dat het gewoon nog steeds een stel losgeslagen hormoonprojectielen waren hier
Zolang het maar geen gilfjes wordenquote:
agree²²quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar.
FHF
hangt van de leeftijd van gilf af....quote:
* DJMO prikt wat in KD ..quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Elkaar niet..en ze komen amper buiten OUD natuurlijk.
af en toe komt er eens een man voorbij, maar dat is meestal aanhang.
nee, laatmaar. op een oude fiets moet je het leren, zolang het maar geen doortrappers zijn..quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hangt van de leeftijd van gilf af....
Dus Fok is dus ontstaan uit een tweakers orgie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou... vraag dan niet naar bekende weg....
fokkers fokken fokkers....
dat is al zolang fok in de lucht zit
primaars! snel, druk, verhuizen,druk, druk, afstuderen,werk.. druk dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO prikt wat in KD ..
hoest met E&L ??
je hebt al gilfjes van 10 jaar ouder dan ons...quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
nee, laatmaar. op een oude fiets moet je het leren, zolang het maar geen doortrappers zijn..
uhhhh :xquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus Fok is dus ontstaan uit een tweakers orgie?
dat kan nog net.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hebt al gilfjes van 10 jaar ouder dan ons...
valt mee toch
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
ben al 10 jaar vrijgezel, gaat nog wat worden dan........
quote:
Je bent te veeleisendquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
nee, laatmaar. op een oude fiets moet je het leren, zolang het maar geen doortrappers zijn..
jij hebt het makkelijk.... jij kan briefje achterlaten... bed met inhoud afwerkenquote:
ik heb het te druk met hardlopen, lif en fhf om me nog in OUD te vertonenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
primaars! snel, druk, verhuizen,druk, druk, afstuderen,werk.. druk dus.
Jij? je fokkerdoetfokkerteroplosgeloofik?
Helaas. Maar ik kan vragen of ze voortaan op zondagochtend wil komen schoonmaken en zuigen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij hebt het makkelijk.... jij kan briefje achterlaten... bed met inhoud afwerken
* DJMO verslikt zichquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helaas. Maar ik kan vragen of ze voortaan op zondagochtend wil komen schoonmaken en zuigen.
die las ik nog.....quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
... in de weekenden dat ik de jongens hier heb
Sorry, was vergeten m'n zin af te maken![]()
Nee!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die las ik nog.....
foei!!!!!
dirty mind... iets met joy....
maar dit klinkt heel fout
zonder de kids hebben we me meer privacyquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
... in de weekenden dat ik de jongens hier heb
Sorry, was vergeten m'n zin af te maken![]()
Mja... om nou zonder de kids naar SprookjesWonderland te gaan....quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
zonder de kids hebben we me meer privacy
eftelingquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mja... om nou zonder de kids naar SprookjesWonderland te gaan....
leuk!quote:
* dolfina-chica is van alle markten thuis!quote:
Waarom heb ik nu een plaatje in mijn hoofd?quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica is van alle markten thuis!
als ik alleen ben en mijn rug zit vast ga ik op de grond liggen en hou ik mijn knieen vast en dan ga ik schommelen van billen tot nek.....
pijnlijk, maar ben zo los
* DJMO geeft dochterlief een aai over bolquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:28 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen schatties
Pfff *moe is*
*Koffie, thee, melk, suiker, mokken, lepeltjes op tafel zet*
*Knuffel aan DJMO geeft* Goeiemorgen mammiequote:Op donderdag 21 juni 2012 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO geeft dochterlief een aai over bol
grote meid
ah joh... echte soap it is .. papa is ofcourse papabearquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Knuffel aan DJMO geeft* Goeiemorgen mammie
Edit: mensen die die soap niet hebben meegekregen gaan er niets van volgen haha en de constructie klopt niet haha (maar niet vertelt wie pappie is, dan wordt het helemaal ingewikkeld)
Haha ben je geswitcht? Of heeft de oude papa zich omgetoverdquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah joh... echte soap it is .. papa is ofcourse papabear
die had je toch in je rugquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een plaatje in mijn hoofd?![]()
Moge iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |