quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:45 schreef kwiebuske het volgende:
en dat is het belangrijkste![]()
volgend jaar weer dus
grijns
hihiquote:Op zondag 28 oktober 2012 03:53 schreef kwiebuske het volgende:
das wel heeel errug vastberaden
zoveel hoofden heb je niet eens
Hahaha, some zombie havin' a breakquote:Op zondag 28 oktober 2012 03:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe jij in het weekend...
Kisthangen!!!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
daar zeggen ze wat over he
liever een ster in mijn voorruit dan op de motorkap
grijns
vertegenwoordiger ??
Dat valt ook wel weer mee hoor. Misschien dat er wel een autotje weer komt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaat heb jij je auto verkocht
Neeeeeeeeeeeeeeeeee wat erg!
ik denk dat S. meer foto's kan kijken, dan dezequote:Op zondag 28 oktober 2012 08:43 schreef Ireth het volgende:
Susanne vind je een stoer wijf Dolf! Die staat net met open mond naar je foto's te kijken
Gmogguh!!!
klopt, ik had op versturen geklikt en ik d8....quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:58 schreef cvboer het volgende:
Heeft nog niemand de typefout in de TT ontdekt?
Het moet namelijk "Waar oordoppen een uitkomst zijn" zijn.
Taalnatiemodus uit.
Geeft niks, ik moest er even over zeuren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, ik had op versturen geklikt en ik d8....
potvoldroppies... dolfie!!!!
Ik zit het me al 2 dagen af te vragenquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:58 schreef cvboer het volgende:
Taalnatiemodus uit.
maar toch blijft de vraag.. is ie nou overleden of nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:06 schreef Ireth het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)verlijden-friso.html
Het lijkt mij geen tv zender die er om liegt. Kennelijk is er toch iets aan de hand. De RVD loopt wel vaker achter de feiten aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar toch blijft de vraag.. is ie nou overleden of niet
Met de melding van de RVD zou je denken dat er nog wat familieleden niet op de hoogte zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar toch blijft de vraag.. is ie nou overleden of niet
op welke post krijgen we bezoek???quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:11 schreef frederik het volgende:
[..]
Met de melding van de RVD zou je denken dat er nog wat familieleden niet op de hoogte zijn.
en mods, sorry voor de melding net, wou een reactie geven, had het verkeerde knoppie te pakken
Ik wou een reactie geven op jou (wat ik uiteindelijk ook gedaan heb), maar had ipv quote de daarnaast staande rapporteer deze post aan de mods te pakken, zag dat pas toen ik de melding kreeg dat die rapportage aan de mods verzonden was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
op welke post krijgen we bezoek???
even Apeldoorn bellen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:12 schreef cvboer het volgende:
Foutje dus.
http://www.rtl.nl/compone(...)ional_geographic.xml
had dan mijn foto van vannacht gepakt, hadden ze nog kunnen schrikkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:30 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik wou een reactie geven op jou (wat ik uiteindelijk ook gedaan heb), maar had ipv quote de daarnaast staande rapporteer deze post aan de mods te pakken, zag dat pas toen ik de melding kreeg dat die rapportage aan de mods verzonden was.
ik zou het niet willen... dat weet mijn familie ook...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:29 schreef cvboer het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ze die man krampachtig technisch in leven proberen te houden.
Er zijn al maanden geen significante veranderingen.
Dat bedoel ik, bij mogen ze in zo'n geval de stekker eruit halen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zou het niet willen... dat weet mijn familie ook...
Taalnatie of taalnazi?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:58 schreef cvboer het volgende:
Taalnatiemodus uit.
Verdomme, god straft ook direct.quote:
maar dat mag in de uk niet..quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij mogen ze in zo'n geval de stekker eruit halen.
scherp!!!quote:
Belachelijk eigenlijk. Ze houden liever een ziekenhuisbed bezet en maar incasseren bij de verzekering. Voor de familie is het ook niet prettig, een communiceren kun je niet met zo'n persoon. De kans dat hij ooit zelfstandig het ziekenhuis verlaat is klein.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar dat mag in de uk niet..
daarom verbaasde mij het al dat ie was overleden
van wat ik begreep wel ja..quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk. Ze houden liever een ziekenhuisbed bezet en maar incasseren bij de verzekering. Voor de familie is het ook niet prettig, een communiceren kun je niet met zo'n persoon. De kans dat hij ooit zelfstandig het ziekenhuis verlaat is klein.
Afwachten dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
van wat ik begreep wel ja..
maar ik weet niet meer of ie nou aan een "stekker" ligt..
Waarvan?quote:
uhhhh....quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:16 schreef Ireth het volgende:
Kheb een politieheli boven mijn huis hangen
lol, ik vond het al een vreemde melding!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:11 schreef frederik het volgende:
[..]
Met de melding van de RVD zou je denken dat er nog wat familieleden niet op de hoogte zijn.
en mods, sorry voor de melding net, wou een reactie geven, had het verkeerde knoppie te pakken
Voor zover ik weet niksquote:
Een of ander slangetje dichtknijpen helpt ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:27 schreef Cat22 het volgende:
De melding van Friso is inmiddels weer ontkend. Maar er zijn genoeg zaken waaraan hij kan overlijden, zoals een infectie. Er is geen stekker om eruit te trekken, maar als je hem geen eten en drinken meer geeft gaat hij ook dood...
En dan te bedenken dat ie er al sinds februari dit jaar ligt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een of ander slangetje dichtknijpen helpt ook
hij had beter mijn foto kunnen meldenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
lol, ik vond het al een vreemde melding!
Ik lees die tt steeds opnieuw en dn denk ik het steeds weer. Maar des te harder we posten des te eerder is het tijd voor een nieuwe spelfout.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:58 schreef cvboer het volgende:
Taalnatiemodus uit.
Excuses dat ik er nog even de nadruk op heb gelegd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik lees die tt steeds opnieuw en dn denk ik het steeds weer. Maar des te harder we posten des te eerder is het tijd voor een nieuwe spelfout.
Haha been there, done that..... Twicequote:Op zondag 28 oktober 2012 09:30 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik wou een reactie geven op jou (wat ik uiteindelijk ook gedaan heb), maar had ipv quote de daarnaast staande rapporteer deze post aan de mods te pakken, zag dat pas toen ik de melding kreeg dat die rapportage aan de mods verzonden was.
tsss.. ik maak er ook een keer een...quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik lees die tt steeds opnieuw en dn denk ik het steeds weer. Maar des te harder we posten des te eerder is het tijd voor een nieuwe spelfout.
ezel... steen??quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha been there, done that..... Twice
Nou ik deed het afgelopen week bijna voor de derde keer. Die eerdere voovallen zijn van een jaar geleden.quote:
whahahahahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik deed het afgelopen week bijna voor de derde keer. Die eerdere voovallen zijn van een jaar geleden.
Maar misschien ben ik wel gewoon een fruitvliegje :p
Gebeurt wel vaker op zondag.quote:
Nee, ik draai geen storingsdiensten gelukkig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef espri het volgende:
[..]
nouja ik dacht, misscvhien heb je ook weekenddiensten?
oke dan is het logisch ja dat je vrij bent vandaagquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nee, ik draai geen storingsdiensten gelukkig.
Gisteravond 1 uur zien worden?quote:
Ik heb het 7 uur vanochtend zien wordenquote:
Dat bedoel ik met geen eten of drinken meer geven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een of ander slangetje dichtknijpen helpt ook
of we typen heel hard doorquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:27 schreef Cat22 het volgende:
En als de TT jullie erg dwars zit (mij wel want ik zie het nu ook!) dan wil ik hem wel editen.
Ook een optie.quote:
hey dolfijntjequote:Op zondag 28 oktober 2012 11:29 schreef dolfina-chica het volgende:
of we doen beide!!!
lol
ik ging hondje halen he..
skibroek opzoeken
"het is een pop"quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
hey dolfijntje![]()
wat ben jij een eng wijf....
Haha erg fijn :pquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
"het is een pop"
"nee het is een persoon"
"nee, het is een pop"
en dan als ze dichtbij staan:
"Weet je wie ik hier in de kist heb liggen?? Dat is reintjes.. en om hem te kunnen laten rusten moeten jullie afscheid van hem nemen!"
"Ja, daag, ik maak die kist niet open!!! Daar ligt 1 in.. die ons laat schrikken"
"Reintjes ligt erin.. en die is DOOD"
en dan doen ze de kist open, zien ze een skeletje liggen..
en mijn din zat onder de kist... en pakte ze bij de enkels..
geen huilers, maar wel in broek piesen van lachen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:36 schreef espri het volgende:
hahahahha supergaaf, ik hou er van en je zag er echt top uit, super.
hoeveel zijn er huilend weggelopen?
Als je dan toch de TT gaat aanpassen, pas dan ook gelijk je eigen post aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn klokken nog steeds niet verziet... uurtje extra weekend.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als je dan toch de TT gaat aanpassen, pas dan ook gelijk je eigen post aan.
hahahha wat zijn we toch scherp op een koude zondagquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als je dan toch de TT gaat aanpassen, pas dan ook gelijk je eigen post aan.
Maak mij maar mod, pas het met alle plezier aanquote:
Woef!quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maak mij maar mod, pas het met alle plezier aan
Als er al een mod bijmoet dan lijkt Yska mij een betere keuze.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Als er al een mod bijmoet dan lijkt Yska mij een betere keuze.
volgend jaar doen we het weerquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Als er al een mod bijmoet dan lijkt Yska mij een betere keuze.
wie weet ben ik er dan wel...quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgend jaar doen we het weer
ben al op plaats van bestemming.. kruik ligt in mijn rug...quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:01 schreef espri het volgende:
[..]
wie weet ben ik er dan wel...
moest jij niet iets halen????
Deeltijd mod dan maarquote:
Dat geeft weer een sprankeltje hoopquote:
lilaquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:06 schreef espri het volgende:
ah oke, ik snap het.
noem eens even, lila of geel?
Lach je mij nou uit? Of is dat aan de hand van de eerste vrouwelijke mod wannabe aspiraties op het brommerforum van mij :pquote:
yska en mod.. volgens mij ...quote:
Lilaquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:06 schreef espri het volgende:
ah oke, ik snap het.
noem eens even, lila of geel?
oke, ligt klaar voor jequote:Op zondag 28 oktober 2012 12:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lila![]()
oee.. ik zal zo ff foto posten
Ik reageer ook alleen maar op de kleurkeuze omdat ik dacht dat je zelf nog moest kiezenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Lach je mij nou uit? Of is dat aan de hand van de eerste vrouwelijke mod wannabe aspiraties op het brommerforum van mij :p
nee hoor, heb beide kleuren dus mocht ze kiezenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik reageer ook alleen maar op de kleurkeuze omdat ik dacht dat je zelf nog moest kiezen
quote:
nee, ik moest kleur kiezenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik reageer ook alleen maar op de kleurkeuze omdat ik dacht dat je zelf nog moest kiezen
leuk he...quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:14 schreef espri het volgende:
pffff wat een werk zeg hahaha,
heb een houten kont van het zitten en zere vingers maar het is ook wel weer zo,n leuk werk en ziet er heel gezellig uit op mn tafel nu![]()
ondertussen af en toe op mn laptop kijken en ik kom mn ochtend wel weer door
Hahahaha omg hahahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:14 schreef dolfina-chica het volgende:
dit zeg ik omdat ik het wil en niet omdat ik een dm heb gehad:
"yska voor mod"
ik stem voor!
blauw, rood, paars, groenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
leuk he...
zo zit ik ook!!
ok.. kleurvolgorde met de kleuren.. blauw, groen, rood en paars??
niet goed?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha omg hahaha
Cat is m ook maar snel gepeerd
ok!quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha omg hahaha
Cat is m ook maar snel gepeerd
Ben al geweest, sorryquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat kwartje was al gevallen idd
Wie gaat er mee douchen?
De rest in je kussen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:30 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet ook nog... zag nog wat verf op mijn kop
niet gekeken eerlijk gezegdquote:
Samen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:30 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet ook nog... zag nog wat verf op mijn kop
boen jij mij achter de oren?quote:
dank jequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
nee, ik moest kleur bekennen
die was toch voor mij ???quote:
whahahahaha...quote:
grmpflquote:
Kuch... "ze" zit erbij hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
grmpfl
ze onthoudt ook alles he ....
ik zie nix naast me zitten dus...quote:
"ze" leest wel mee...quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik zie nix naast me zitten dus...
truequote:Op zondag 28 oktober 2012 12:58 schreef dolfina-chica het volgende:
"ze" leest wel mee...
dus "ze" zit erbij
waarmee ?quote:
quote:
Ik wou dat ik dat kon zeggen want dan wist ik waar ik het ging vieren :pquote:
even vastleggenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
true
maar ach
* kwiebuske zegt 'je hebt gelijk dolfie'
koopzondag dus....quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:03 schreef espri het volgende:
misschien dat ik vanavond even een foto er van laat zien... misschien.
ga nu eindelijk aan kleden en dan gaan we het Alexandrium onveilg maken
Gezellig dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:02 schreef espri het volgende:
[..]
met bedankjes inpakken, ,strikje en kaartje aan hangen
veel plezier!!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:03 schreef espri het volgende:
misschien dat ik vanavond even een foto er van laat zien... misschien.
ga nu eindelijk aan kleden en dan gaan we het Alexandrium onveilg maken
alexandrium is altijd open,quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
koopzondag dus....
waar ga je kijken ?
de woonwinkels ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |