Dat worden dus maandelijkse feestjes? mooi vooruitzichtquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou ja de huur voor volgende maand stond al te wachten om betaald te worden dus dan nu geld hebben omdat te kunnen betalen is wel reden voor een feestje
Helaas...quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:57 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat worden dus maandelijkse feestjes? mooi vooruitzicht
heb de mijne net verkocht. heb een auto van de zaak, dat is goedkoper.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Helaas...Toch maar eens voor de zekerheid op zoek gaan naar een wagen
Woonwagen geen autoquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
heb de mijne net verkocht. heb een auto van de zaak, dat is goedkoper.
dat zou ik nooit willenquote:
hmmquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef cvboer het volgende:
Eigenlijk niets liever dan wielen echter dan ook gelijk goed als ik het doe woon nu in een huis. Nu zoek ik iets simpels voor nood zeg maar dat is heel wat anders.quote:
Ga eens praten met je baas. ik kreeg die auto door m'n strot geduwd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
interessant
maar ik krijg m niet
Wat rij je nu dan als je baas je met zoveel moeite in die auto kreeg?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ga eens praten met je baas. ik kreeg die auto door m'n strot geduwd.
mijn werkgever doet daar niet aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef cvboer het volgende:
Ga eens praten met je baas. ik kreeg die auto door m'n strot geduwd.
Ik heb er uiteindelijk geen problemen mee hoor. is voor mij een stuk goedkoper. Het is een mercedes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wat rij je nu dan als je baas je met zoveel moeite in die auto kreeg?
Er gaat niets boven een Mercedesquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk geen problemen mee hoor. is voor mij een stuk goedkoper. Het is een mercedes.
daar zeggen ze wat over hequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef cvboer het volgende:
Ik heb er uiteindelijk geen problemen mee hoor. is voor mij een stuk goedkoper. Het is een mercedes.
Whaaaaaaaaat heb jij je auto verkochtquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
wooowquote:
volgens mij was je hier moeiquote:Op zondag 28 oktober 2012 03:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe jij in het weekend...
Kisthangen!!!
weet ikquote:
ja jaquote:en ik kon niet tegen de flits
ik sta altijd met ogen dicht op foto's met flitsquote:
op die foto ervoor nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 03:26 schreef dolfina-chica het volgende:
ik sta altijd met ogen dicht op foto's met flits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |