quote:Op zondag 27 december 2009 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet je even opzoeken wat een acroniem eigenlijk is.
Had misschien handig geweest ja.quote:Op zondag 27 december 2009 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet je even opzoeken wat een acroniem eigenlijk is.
eh nee niet op die manier.quote:
Wat is er dan mis met mijn vorige post? In de laatste regel staat een komma teveel?quote:Op zondag 27 december 2009 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet je sowieso ook even een soort van taalcursus volgen.
JIj snapt het! De volgende keer mag jij het topic openen!quote:
troela, domoor, pannenkoek ?quote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Had misschien handig geweest ja.
Desalniettemin, ik zoek dus een ander woord voor MUTS.
In de ts, zie je al 2 voorbeelden.
Zo zo. Dat daar En een condoom En een vingerhoed tegelijk in gaat.quote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Had misschien handig geweest ja.
Desalniettemin, ik zoek dus een ander woord voor MUTS.
In de ts, zie je al 2 voorbeelden.
Met worstquote:Op zondag 27 december 2009 01:25 schreef Archibaltus het volgende:
Zuurkool
Erhmm....quote:Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef machinefuckinghead het volgende:
Onderwerp: zie tt.
Samen met mijn vriendin waren we al bij:vingerhoed condoom
Nu aan u de eer fokkers!
My Unfaithfully Talks Shit. Tadaa!quote:Op zondag 27 december 2009 01:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Erhmm....
Een acroniem (Grieks: ἄκρον, akron, "lid" + ὄνομα, onoma, "naam" = naam uit de uiteinden) of letterwoord is een afkorting die wordt uitgesproken als een woord. Soms wordt daarbij nog de eis gesteld dat elke letter een apart woord voorstelt, zoals in een initiaalwoord.
Sommige acroniemen worden met hoofdletters geschreven (NAVO), andere met kleine letters (havo), en weer andere op beide manieren.
How the fuck kom jij dan op vingerhoed en condoom![]()
Jij hebt hem eindelijk door!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 01:29 schreef GizartFRL het volgende:
Ik denk dat het antwoord C is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |