SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:38 schreef TNA het volgende:
Hoe kom je in Enschede?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ironische manier om jezelf onderuit te halen.quote:Op zondag 27 december 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
Dit topic heeft net zo veel grappen als vingers aan de hand van een vuurwerkslachtoffer.
6?quote:Op zondag 27 december 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
Dit topic heeft net zo veel grappen als vingers aan de hand van een vuurwerkslachtoffer.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Ironische manier om jezelf onderuit te halen.
Nee inderdaad. Ik ken ook iemand die dronk in het weekend af en toe wel eens een biertje. Nu is ie dood omdat hij laatst werd neergestoken. Alcohol is echt gevaarlijk.quote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef Placenta het volgende:
ik ken iemand hij hat altijt iellegaal vuurwerk nitraad en strijker enzo en lawienepijl en toen op een dag was hij dood. ok dat kwam door autoongeluk maar het lijk me tog niet goet
quote:Op maandag 28 december 2009 00:14 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik ken ook iemand die dronk in het weekend af en toe wel eens een biertje. Nu is ie dood omdat hij laatst werd neergestoken. Alcohol is echt gevaarlijk.
Het origineel isquote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef Placenta het volgende:
ik ken iemand hij hat altijt iellegaal vuurwerk nitraad en strijker enzo en lawienepijl en toen op een dag was hij dood. ok dat kwam door autoongeluk maar het lijk me tog niet goet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Aanhoudingen voor 'grap' met vuurwerk
VLISSINGEN - Door de politie zijn dinsdagmorgen drie Vlissingers in de leeftijd van 23- tot 32 jaar aangehouden.
Omstreeks 11.00 uur was bij de politie een melding binnengekomen dat er schoten waren gehoord bij een woning aan de Verdilaan. Agenten in kogelvrije vesten gingen daarop ter plaatse en omsingelden de woning. Op het moment dat drie mannen de woning verlieten, werden zij op straat aangehouden en overgebracht naar het politiebureau, Uit de verhoren bleek het om een uit de hand gelopen grap te gaan en dat ze voor de lol vuurwerk hadden afgestoken. Meerdere buurtbewoners dachten echter dat er werd geschoten en belden de politie. In de woning werd verder nog een kleine hoeveelheid illegaal vuurwerk aangetroffen en enkele tientallen grammen softdrugs. Dit is in beslaggenomen. Door de politie is proces-verbaal opgemaakt waarna de drie mannen weer in vrijheid zijn gesteld
quote:Op maandag 28 december 2009 09:14 schreef HQ-Design het volgende:
Ik heb een vuurwerkje afgestoken! YES YES YES!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
gister bij alberto stegemanquote:Op zondag 27 december 2009 23:37 schreef Svenmaar het volgende:
Hij mistte drie vingers en als klap op de vuurpijl, een oog
Hij had 3 vingers/ toppen verloren en zei als klap op de vuurpijl dat hij ook een oog moest missen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:17 schreef santolman het volgende:
[..]
gister bij alberto stegemanik had inderdaad niks beters te doen dan undercover in nederland te kijken
was er een man die had zijn oog en z'n halve hand verloren en toen zei hij ook als klap op de vuurpijl
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 12:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
5 + 1 is?6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag toch iets van 40 gram softdrugs in huis hebben ?quote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zou maar wel uitkijken met dit topic:
[..]
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:34 schreef Mister1977 het volgende:
Semi nerdgrap:
Wat heb je als je een rode vuurpijl op je ballen afschiet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Waarom reed die vent op zn fiets ineens keihard weg? Omdat die auto eraan kwam?quote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef Lysdexie het volgende:
Iemand net de uitzending gezien met Alberto Stegeman?
[ afbeelding ]
* Lysdexie op leuke paints wachtend is
quote:Op zondag 27 december 2009 23:56 schreef doubleyouteaare het volgende:
Je gaatt naar zo'n kansloos figuur die illegaal vuurwerk verkoopt.
Je gooit 50 euro naar dat mannetje en koopt een pak nitraten.
Dan leg je het pak nitraten op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn pak nitraten wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Was de pixelprijs te hoog?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |