SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:38 schreef TNA het volgende:
Hoe kom je in Enschede?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ironische manier om jezelf onderuit te halen.quote:Op zondag 27 december 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
Dit topic heeft net zo veel grappen als vingers aan de hand van een vuurwerkslachtoffer.
6?quote:Op zondag 27 december 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
Dit topic heeft net zo veel grappen als vingers aan de hand van een vuurwerkslachtoffer.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Ironische manier om jezelf onderuit te halen.
Nee inderdaad. Ik ken ook iemand die dronk in het weekend af en toe wel eens een biertje. Nu is ie dood omdat hij laatst werd neergestoken. Alcohol is echt gevaarlijk.quote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef Placenta het volgende:
ik ken iemand hij hat altijt iellegaal vuurwerk nitraad en strijker enzo en lawienepijl en toen op een dag was hij dood. ok dat kwam door autoongeluk maar het lijk me tog niet goet
quote:Op maandag 28 december 2009 00:14 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik ken ook iemand die dronk in het weekend af en toe wel eens een biertje. Nu is ie dood omdat hij laatst werd neergestoken. Alcohol is echt gevaarlijk.
Het origineel isquote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef Placenta het volgende:
ik ken iemand hij hat altijt iellegaal vuurwerk nitraad en strijker enzo en lawienepijl en toen op een dag was hij dood. ok dat kwam door autoongeluk maar het lijk me tog niet goet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Aanhoudingen voor 'grap' met vuurwerk
VLISSINGEN - Door de politie zijn dinsdagmorgen drie Vlissingers in de leeftijd van 23- tot 32 jaar aangehouden.
Omstreeks 11.00 uur was bij de politie een melding binnengekomen dat er schoten waren gehoord bij een woning aan de Verdilaan. Agenten in kogelvrije vesten gingen daarop ter plaatse en omsingelden de woning. Op het moment dat drie mannen de woning verlieten, werden zij op straat aangehouden en overgebracht naar het politiebureau, Uit de verhoren bleek het om een uit de hand gelopen grap te gaan en dat ze voor de lol vuurwerk hadden afgestoken. Meerdere buurtbewoners dachten echter dat er werd geschoten en belden de politie. In de woning werd verder nog een kleine hoeveelheid illegaal vuurwerk aangetroffen en enkele tientallen grammen softdrugs. Dit is in beslaggenomen. Door de politie is proces-verbaal opgemaakt waarna de drie mannen weer in vrijheid zijn gesteld
quote:Op maandag 28 december 2009 09:14 schreef HQ-Design het volgende:
Ik heb een vuurwerkje afgestoken! YES YES YES!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |