Leuk (beide). De tweede was inquote:
Vertel, vertel!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk (beide). De tweede was inUtrecht
en daar had een vriend onwiiiiiijjjjjjjjjs lekker en uitgebreid gekookt.
![]()
( Wij voeren een culinaire polemiek, zoals Arty het noemt. We proberen elkaar met koken af te troeven, dus ik moet weer even flink aan het oefenen de komende tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Leuk leuk en lekker lekker en Utreg![]()
Vrijdagmiddag zijn we daar ook weer even, nieuwjaar wensenIs daar ook een foto van, van dat geplatknuffel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef Duderella het volgende:
Onze partners juichen onze strijd trouwens enthousiast toe vanaf de zijlijn aan tafel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Bluezz het volgende:
De dikke van dam heb ik hier ook staan, leuk naslagwerkOoit een keer zijn erwtensoep gemaakt.
En de styling van je tafel en voedsel op de borden is het halve werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef Duderella het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen Werken Tukje Kaasfondue Bubbels 2010 in![]()
Wij niks. Gewoon lekker thuis.Ik ben het liefst thuis met O&N, voor de katten.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
We gaan ergens in de loop van de middag naar Thijs' ouders. lekker gourmetten en verse oliebollen eten. Vast nog wel ff kaarten of zo en aan de prosecco. Vrij relaxed dus.![]()
En jij?
Ohja heb trouwens een begin gemaakt met een heus verlanglijstje voor mijn verjaardag alvast, anders vergeet ik het dus ook allemaalDit staat er tot nu toe op:
- gietijzeren koekenpan
- de Dikke van Dam
![]()
Nee joh gekkie, ik moet nog een dagje werken. In de trein was ik Remy en hier op het werk ook nogquote:Op woensdag 30 december 2009 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste Bluezz!!! Misschien tot volgend jaar vast??
Oh dat heb ik gezien gisteravond. Fenomenaal zeg! Oh en toen dat ene suikerwerk ging instorten zaten wij beiden met ingehouden adem op de bank, pff...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef golfer het volgende:
B. is naar bed, maar ik ga nog even de DVD-opname bekijken van [CUL TV tip] Kings of Pastry
ja dat is wel lekker iddquote:Op donderdag 31 december 2009 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Visite krijgen is ook leuk, maar helemaal niets hoeven doen is ook lekker he DE
Ik heb wel wat met oud en nieuw. Ik vind 1 januari de meest deprimerende dag van het jaarMensen overleden door vuurwerk, jongeren handen kwijt, alle straten vol resterende vuurwerkresten, ingegooide winkelruiten en andere vernielingen, overal stinkt het naar kruit etc. Blech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Dat is ook een keer lekker knusquote:Op donderdag 31 december 2009 09:29 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Wij zijn vanavond met z'n vijven
Als in: TARA en ik, Leander in bed, baby in buik en poes
Nog nooit samen zo oud en nieuw gevierd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, babyknuffelen rulez!!!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Bloes het volgende:
Ik vind 1 jan best leuk en nu helemaal![]()
Wat ik het lekkerste vind is dat het weer 'normaal' is. Geenkerst
maar weer gewoon
Ja, dat ook! Alle leuke dagen waar je naar uit keek zijn dan voorbij! De eerste verjaardag van familie is ook pas in maart en in januari en februari gebeurt er niets bijzonders en zijn er geen extra vrije dagen oid.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Bloes het volgende:
Ik vind 1 jan best leuk en nu helemaal![]()
Wat ik het lekkerste vind is dat het weer 'normaal' is. Geenkerst
maar weer gewoon
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:58 schreef Tezz het volgende:
Conclusie: als je zwanger bent en wilt bevallen: kom bij mij kip eten!
Hier voor 100 euro....quote:Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Hobje, de bubbels die kaas vaak heeft zijn Bisol!
En hier gaat vanavond voor 50 euro vuurwerk de lucht inDecadent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |