abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76243021
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 december 2009 @ 22:57:12 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76243096
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76243158
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76243172
Terug vind oliebol
pi_76243346
wow, nog 1 uur en het is 31 december
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76243394
Dan is mijn mammie jarig
  woensdag 30 december 2009 @ 23:07:11 #7
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76243596
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hoe was je logeerpartij Cora
Leuk (beide). De tweede was in Utrecht en daar had een vriend onwiiiiiijjjjjjjjjs lekker en uitgebreid gekookt.

( Wij voeren een culinaire polemiek, zoals Arty het noemt. We proberen elkaar met koken af te troeven, dus ik moet weer even flink aan het oefenen de komende tijd.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_76243668
Ook weer aanwezig!

Ja, zo'n jaar vliegt echt voorbij altijd!
pi_76243699
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Duderella het volgende:

[..]

Leuk (beide). De tweede was in Utrecht en daar had een vriend onwiiiiiijjjjjjjjjs lekker en uitgebreid gekookt.

( Wij voeren een culinaire polemiek, zoals Arty het noemt. We proberen elkaar met koken af te troeven, dus ik moet weer even flink aan het oefenen de komende tijd.
Vertel, vertel!
  woensdag 30 december 2009 @ 23:27:43 #10
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76244674
Pfoeh, te veel om op te noemen. Oesters vooraf, een hele bijzondere grove tomatensoep (ik meen uit de Dikke van Dam, anders uit de Zilveren Lepel), witlof, een uur gegaard in boter (keizoet, zalig, uit de DvD), victoriabaars uit de oven, risotto, een na'tje in de vorm van een flensje met pure chocolade, sherry, drank, lekker brood overal bij etc. En later in de nacht nog lekker Turks brood met een zalige brie (naam vergeten).

Heel top!
pi_76244940
Klinkt goed zeg!!
Ik heb dat ook een beetje met mijn vriendin. We houden allebei heel erg van koken en proberen dus steeds voor elkaar iets leuks voor te zetten. Niet dat het nou zo heel ingewikkeld hoeft per se, maar we proberen er wel steeds weer iets bijzonders van te maken
pi_76245203
Leuk leuk en lekker lekker en Utreg
Vrijdagmiddag zijn we daar ook weer even, nieuwjaar wensen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 december 2009 @ 23:40:36 #13
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76245270
Ik ga 'm de volgende keer definitief killen door uit te pakken met de aankleding, denk ik. Want daar is meneer dan weer net iets te ongeduldig voor (stoffen, mooi gevouwen servetten, verschillende wijnen bij de gangen etc.) Want culinair kan ik hem niet steeds voorblijven (hij heeft dan ook een killing keuken. Meerdere ovens etc.).

Onze partners juichen onze strijd trouwens enthousiast toe vanaf de zijlijn aan tafel.

O en ik wil nu toch écht de Dikke van Dam en de Zilveren Lepel. Alleen al om de productinformate die je krijgt. Elke keer in de winkel denk ik: dat is een goede om te vragen als ik weer eens geen verjaarswenslijstje weet. Maar elk jaar vergeet ik dat weer en intussen hen ik die boeken nog niet.
  woensdag 30 december 2009 @ 23:41:59 #14
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76245318
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Leuk leuk en lekker lekker en Utreg
Vrijdagmiddag zijn we daar ook weer even, nieuwjaar wensen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar ook een foto van, van dat geplatknuffel?
pi_76245412
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef Duderella het volgende:
Onze partners juichen onze strijd trouwens enthousiast toe vanaf de zijlijn aan tafel.
dat herken ik totaal ja
pi_76245437
Ik heb dat wel een beetje met mijn vader, die 'strijd'..
Of strijd.. maar ik wil wel dat het dan extra goed is, omdat we die hobby delen.
pi_76245513
De dikke van dam heb ik hier ook staan, leuk naslagwerk Ooit een keer zijn erwtensoep gemaakt.
En de styling van je tafel en voedsel op de borden is het halve werk
SPOILER
  woensdag 30 december 2009 @ 23:52:56 #18
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76245841
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Bluezz het volgende:
De dikke van dam heb ik hier ook staan, leuk naslagwerk Ooit een keer zijn erwtensoep gemaakt.
En de styling van je tafel en voedsel op de borden is het halve werk
SPOILER
SPOILER
pi_76246014
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef Duderella het volgende:
SPOILER
SPOILER
Slapen Werken Tukje Kaasfondue Bubbels 2010 in
  woensdag 30 december 2009 @ 23:57:50 #20
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76246051
Slaap lekker Bluezz, in het laatste 2009-nachtje!
pi_76246086
Truste Bluezz!!! Misschien tot volgend jaar vast??
  donderdag 31 december 2009 @ 00:00:57 #22
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76246178
Ga je morgen nog dik aan de feest, of gewoon rustig thuis sun?
pi_76246406
We gaan ergens in de loop van de middag naar Thijs' ouders. lekker gourmetten en verse oliebollen eten. Vast nog wel ff kaarten of zo en aan de prosecco. Vrij relaxed dus.
En jij?

Ohja heb trouwens een begin gemaakt met een heus verlanglijstje voor mijn verjaardag alvast, anders vergeet ik het dus ook allemaal Dit staat er tot nu toe op:
- gietijzeren koekenpan
- de Dikke van Dam
pi_76246811
ik ga trouwens naar bed.. tot later
  donderdag 31 december 2009 @ 00:26:48 #25
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76247445
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
We gaan ergens in de loop van de middag naar Thijs' ouders. lekker gourmetten en verse oliebollen eten. Vast nog wel ff kaarten of zo en aan de prosecco. Vrij relaxed dus.
En jij?

Ohja heb trouwens een begin gemaakt met een heus verlanglijstje voor mijn verjaardag alvast, anders vergeet ik het dus ook allemaal Dit staat er tot nu toe op:
- gietijzeren koekenpan
- de Dikke van Dam

Wij niks. Gewoon lekker thuis.Ik ben het liefst thuis met O&N, voor de katten.

En verder vind ik het ook gewoon wel fijn. Heb zelfs wel eens o&n in mijn eentje gevierd en dat was gewoon een hele fijne, mijmerige, muziekjesdraai-avond.

Slaap wel sunny!
pi_76247504
B. is naar bed, maar ik ga nog even de DVD-opname bekijken van [CUL TV tip] Kings of Pastry
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 december 2009 @ 08:07:40 #27
268167 Bloes
Bluezz @ work
pi_76252611
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste Bluezz!!! Misschien tot volgend jaar vast??
Nee joh gekkie, ik moet nog een dagje werken. In de trein was ik Remy en hier op het werk ook nog
Er staan maar 20 patiënten en 2 dokters, moet te doen zijn Zonder werkdruk werken, hoe moet dat ook alweer
pi_76253283
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef golfer het volgende:
B. is naar bed, maar ik ga nog even de DVD-opname bekijken van [CUL TV tip] Kings of Pastry
Oh dat heb ik gezien gisteravond. Fenomenaal zeg! Oh en toen dat ene suikerwerk ging instorten zaten wij beiden met ingehouden adem op de bank, pff...

Zometeen maar even met sop en zwabber door het huis, ik krijg een hoop visite vanavond. Gezellig!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76253421
Goedemorgen

Top2000 check, thee check, fok check. Ochtend kan beginnen. De daken zijn hier nog mooi wit, maar het merendeel van de sneeuw is alweer weg.

Oh, Dude, was jij het niet die het wondersponsje ontdekte? Ik heb gisteren mijn koelkast schoongemaakt en kreeg een smerig uitziend stukje niet schoon. Leek wel in het witte plastic getrokken. Maar toen viel zomaar een wondersponsje uit mijn keukenkastje toen ik een vezeldoekje pakte. Daar heb ik mee geaaid en de vlek verdween als, nou ja als sneeuw voor de zon dus Alles kan een mens gelukkig maken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76253427
Goeiemorgen op deze laatste dag van t jaar (ach wat ik heb echt helemaal niets met autonieuw dus laat ik vooral niet doen alsof )

De mr is lekker vrij dus we gaan wat aanlummelen vandaag aangezien het eten vanavond bij de buren is en we daar verder niets meer aan hoeven te doen, wat een luxe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76253456
Visite krijgen is ook leuk, maar helemaal niets hoeven doen is ook lekker he DE

Ik heb wel wat met oud en nieuw. Ik vind 1 januari de meest deprimerende dag van het jaar Mensen overleden door vuurwerk, jongeren handen kwijt, alle straten vol resterende vuurwerkresten, ingegooide winkelruiten en andere vernielingen, overal stinkt het naar kruit etc. Blech
pi_76253485
Goedemorgen
Wij zijn vanavond met z'n vijven
Als in: TARA en ik, Leander in bed, baby in buik en poes

Nog nooit samen zo oud en nieuw gevierd
pi_76253499
En kruitlucht is lekker
pi_76253527
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Visite krijgen is ook leuk, maar helemaal niets hoeven doen is ook lekker he DE

Ik heb wel wat met oud en nieuw. Ik vind 1 januari de meest deprimerende dag van het jaar Mensen overleden door vuurwerk, jongeren handen kwijt, alle straten vol resterende vuurwerkresten, ingegooide winkelruiten en andere vernielingen, overal stinkt het naar kruit etc. Blech
ja dat is wel lekker idd

en ja als je het zo brengt dan is 1 jan geen toppertje nee... Daar geef ik je gelijk in.
SPOILER
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76253534
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:29 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Wij zijn vanavond met z'n vijven
Als in: TARA en ik, Leander in bed, baby in buik en poes

Nog nooit samen zo oud en nieuw gevierd
Dat is ook een keer lekker knus Vorig jaar was het zo druk
SPOILER
pi_76253635
Hmmm ja, ik vind 1 januari eigenlijk ook wel een depri-day. Meestal ben ik niet uitgeslapen (want laat naar bed en toch vroeg op door kleine hummel), heb ik een kater (want teveel gedronken), heb ik zin in vette snackhap (want een kater) en moet ik verplicht naar Sissi kijken op tv.

Maar oudejaarsavond daarintegen vind ik wel enorm leuk! Lekker uitpakken met hapjes en gezellig spelletjes doen met vrienden/familie!
  donderdag 31 december 2009 @ 09:52:58 #37
268167 Bloes
Bluezz @ work
pi_76253852
Ik vind 1 jan best leuk en nu helemaal

Wat ik het lekkerste vind is dat het weer 'normaal' is. Geen kerst maar weer gewoon
pi_76253895
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Bloes het volgende:

Wat ik het lekkerste vind is dat het weer 'normaal' is. Geen kerst maar weer gewoon
Ja, babyknuffelen rulez!!!!!!!
pi_76253918
1 jan, dan ben ik ineens ' bijna' jarig en niet meer volgend jaar maar ' dit jaar' en ik heb helemaal niet de behoefte om een jaar ouder te worden

(jaja ik stel mij aan hoor )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76253973
Nou, ik ga mezelf maar eens losrukken vanachter de pc en het huis visite-toonbaar maken. Gaaaaaaaaaaap. Vanmiddag naar een verjaardag. Ons petekindje wordt zeven!

Wel een bijzondere dag. En het is ook nog eens 'mijn schuld' dat ie op oudejaarsdag geboren is. Mijn vriendin heeft namelijk drie kinderen (waarvan de jarige jop de jongste is) en bij alle drie is de bevalling begonnen nadat ze bij mij op visite was geweest en hapjes gegeten heeft met kip er in verwerkt.
Bij de eerste bevalling gaf ik haar 's middags na het winkelen een kop kippesoep. Hoppa, 's nachts is dochter geboren.
Bij de tweede bevalling gaf ik haar 's avonds bij de borrel (nou ja cola voor haar) kippevleugeltjes als hapje. Hoppa, 's morgensvroeg is zoon geboren.
Bij de derde bevalling gaf ik haar als lunch een broodje kipkerrie-salade en 's morgens is zoon 2 geboren!

Conclusie: als je zwanger bent en wilt bevallen: kom bij mij kip eten!
pi_76253998
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Bloes het volgende:

Ja, dat ook! Alle leuke dagen waar je naar uit keek zijn dan voorbij! De eerste verjaardag van familie is ook pas in maart en in januari en februari gebeurt er niets bijzonders en zijn er geen extra vrije dagen oid.

Met zo'n Engelsman in huis valt het pas op hoeveel Nederlandstalige nummers er in de top2000 staan
En hem vallen dingen op die mij helemaal niet opvallen aan Nederland. Zoals zijn opmerking dat iedereen in Nederland zo'n gloedlelijke houten vloer in huis heeft. Yep, da's helemaal in en hip, laminaat of parket Hij vindt het vreselijk kil, koud en lelijk en begrijpt niet dat iedereen dat heeft
pi_76254014
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:58 schreef Tezz het volgende:
Conclusie: als je zwanger bent en wilt bevallen: kom bij mij kip eten!
ik hou het in mijn achterhoofd
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 december 2009 @ 10:04:13 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76254063
1 januari is een uitkater al viel dat nog mee vorig jaar. Die dag kijk ook naar het nieuwjaarsconcert en het skispringen in Garmisch Partenkirchen.
pi_76254072
Hoe laat begint dat skispringen, borisz?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 december 2009 @ 10:05:30 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76254085
13:45
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 december 2009 @ 10:12:58 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76254226
Poes is nu al van slag . Ze is dan boven en vijf minuten later weer beneden, dan weer boven. Knallen is hier al vrolijk begonnen.
pi_76254427
Om klokslag 10.00 uur begon het hier te knallen. Maar ik heb nu keihard de radio aan dus hondje hoort het niet.
Vanmiddag moeten we dus naar een verjaardag en ik laat hondje liever niet alleen thuis op deze dag. Dus ik ga hem straks bij mijn moeder droppen, die zal er blij mee zijn, haha!
pi_76254475
Hobje, de bubbels die kaas vaak heeft zijn Bisol!

En hier gaat vanavond voor 50 euro vuurwerk de lucht in Decadent
pi_76255089
Hier ook al het nodige vuurwerk en carbid van verschillende kanten..
En alles is nog wit van de sneeuw, dus dat zal een mooie prut zijn morgen..
Vanavond met klein groepje vrienden wat eten en het jaar uitzitten.
Heb er weinig mee, maar is een mooie gelegenheid om af te spreken met vrienden.
Normaal komt er telkens weer iets tussen.

En ik heb voor een mooie prijs nog 13 nummers van Delicious. op de kop getikt
pi_76255494
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Hobje, de bubbels die kaas vaak heeft zijn Bisol!

En hier gaat vanavond voor 50 euro vuurwerk de lucht in Decadent
Hier voor 100 euro....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')