abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76243021
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 december 2009 @ 22:57:12 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76243096
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76243158
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76243172
Terug vind oliebol
pi_76243346
wow, nog 1 uur en het is 31 december
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76243394
Dan is mijn mammie jarig
  woensdag 30 december 2009 @ 23:07:11 #7
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76243596
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hoe was je logeerpartij Cora
Leuk (beide). De tweede was in Utrecht en daar had een vriend onwiiiiiijjjjjjjjjs lekker en uitgebreid gekookt.

( Wij voeren een culinaire polemiek, zoals Arty het noemt. We proberen elkaar met koken af te troeven, dus ik moet weer even flink aan het oefenen de komende tijd.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_76243668
Ook weer aanwezig!

Ja, zo'n jaar vliegt echt voorbij altijd!
pi_76243699
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Duderella het volgende:

[..]

Leuk (beide). De tweede was in Utrecht en daar had een vriend onwiiiiiijjjjjjjjjs lekker en uitgebreid gekookt.

( Wij voeren een culinaire polemiek, zoals Arty het noemt. We proberen elkaar met koken af te troeven, dus ik moet weer even flink aan het oefenen de komende tijd.
Vertel, vertel!
  woensdag 30 december 2009 @ 23:27:43 #10
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76244674
Pfoeh, te veel om op te noemen. Oesters vooraf, een hele bijzondere grove tomatensoep (ik meen uit de Dikke van Dam, anders uit de Zilveren Lepel), witlof, een uur gegaard in boter (keizoet, zalig, uit de DvD), victoriabaars uit de oven, risotto, een na'tje in de vorm van een flensje met pure chocolade, sherry, drank, lekker brood overal bij etc. En later in de nacht nog lekker Turks brood met een zalige brie (naam vergeten).

Heel top!
pi_76244940
Klinkt goed zeg!!
Ik heb dat ook een beetje met mijn vriendin. We houden allebei heel erg van koken en proberen dus steeds voor elkaar iets leuks voor te zetten. Niet dat het nou zo heel ingewikkeld hoeft per se, maar we proberen er wel steeds weer iets bijzonders van te maken
pi_76245203
Leuk leuk en lekker lekker en Utreg
Vrijdagmiddag zijn we daar ook weer even, nieuwjaar wensen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 december 2009 @ 23:40:36 #13
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76245270
Ik ga 'm de volgende keer definitief killen door uit te pakken met de aankleding, denk ik. Want daar is meneer dan weer net iets te ongeduldig voor (stoffen, mooi gevouwen servetten, verschillende wijnen bij de gangen etc.) Want culinair kan ik hem niet steeds voorblijven (hij heeft dan ook een killing keuken. Meerdere ovens etc.).

Onze partners juichen onze strijd trouwens enthousiast toe vanaf de zijlijn aan tafel.

O en ik wil nu toch écht de Dikke van Dam en de Zilveren Lepel. Alleen al om de productinformate die je krijgt. Elke keer in de winkel denk ik: dat is een goede om te vragen als ik weer eens geen verjaarswenslijstje weet. Maar elk jaar vergeet ik dat weer en intussen hen ik die boeken nog niet.
  woensdag 30 december 2009 @ 23:41:59 #14
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76245318
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Leuk leuk en lekker lekker en Utreg
Vrijdagmiddag zijn we daar ook weer even, nieuwjaar wensen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar ook een foto van, van dat geplatknuffel?
pi_76245412
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef Duderella het volgende:
Onze partners juichen onze strijd trouwens enthousiast toe vanaf de zijlijn aan tafel.
dat herken ik totaal ja
pi_76245437
Ik heb dat wel een beetje met mijn vader, die 'strijd'..
Of strijd.. maar ik wil wel dat het dan extra goed is, omdat we die hobby delen.
pi_76245513
De dikke van dam heb ik hier ook staan, leuk naslagwerk Ooit een keer zijn erwtensoep gemaakt.
En de styling van je tafel en voedsel op de borden is het halve werk
SPOILER
  woensdag 30 december 2009 @ 23:52:56 #18
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76245841
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Bluezz het volgende:
De dikke van dam heb ik hier ook staan, leuk naslagwerk Ooit een keer zijn erwtensoep gemaakt.
En de styling van je tafel en voedsel op de borden is het halve werk
SPOILER
SPOILER
pi_76246014
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef Duderella het volgende:
SPOILER
SPOILER
Slapen Werken Tukje Kaasfondue Bubbels 2010 in
  woensdag 30 december 2009 @ 23:57:50 #20
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76246051
Slaap lekker Bluezz, in het laatste 2009-nachtje!
pi_76246086
Truste Bluezz!!! Misschien tot volgend jaar vast??
  donderdag 31 december 2009 @ 00:00:57 #22
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76246178
Ga je morgen nog dik aan de feest, of gewoon rustig thuis sun?
pi_76246406
We gaan ergens in de loop van de middag naar Thijs' ouders. lekker gourmetten en verse oliebollen eten. Vast nog wel ff kaarten of zo en aan de prosecco. Vrij relaxed dus.
En jij?

Ohja heb trouwens een begin gemaakt met een heus verlanglijstje voor mijn verjaardag alvast, anders vergeet ik het dus ook allemaal Dit staat er tot nu toe op:
- gietijzeren koekenpan
- de Dikke van Dam
pi_76246811
ik ga trouwens naar bed.. tot later
  donderdag 31 december 2009 @ 00:26:48 #25
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76247445
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
We gaan ergens in de loop van de middag naar Thijs' ouders. lekker gourmetten en verse oliebollen eten. Vast nog wel ff kaarten of zo en aan de prosecco. Vrij relaxed dus.
En jij?

Ohja heb trouwens een begin gemaakt met een heus verlanglijstje voor mijn verjaardag alvast, anders vergeet ik het dus ook allemaal Dit staat er tot nu toe op:
- gietijzeren koekenpan
- de Dikke van Dam

Wij niks. Gewoon lekker thuis.Ik ben het liefst thuis met O&N, voor de katten.

En verder vind ik het ook gewoon wel fijn. Heb zelfs wel eens o&n in mijn eentje gevierd en dat was gewoon een hele fijne, mijmerige, muziekjesdraai-avond.

Slaap wel sunny!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')