Ah oké, wij hebben 5 flessen Cava Parés Balta (brut, biologisch) maar die zijn ook voor later, ik ben al zat en Lein ligt al te slapen op de bankquote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had een proefflesje aanbiedingsprosecco gehaald bij de appie en die bleek lekker. Dus vandaag 6 flessen ingeslagen. Waaronder ook voor morgen, maar mijn proeffles is nog niet op![]()
Prosecco, Cava, Cremant de Bourgogne, Sekt?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef MissHobje het volgende:
Oh Kaasplankje vraagje.. hoe heet dat ontzettende lekkere bubbelwijntje nou toch.. weet het niet meer maar hoop dat jullie dat nog weten! wil hem nu echt eens halen.
Ik heb dus werkelijk geen idee meer, maar ik denk dat het geen sekt of prosecco was.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Prosecco, Cava, Cremant de Bourgogne, Sekt?
! hoe liefquote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
hier wordt inmiddels zoveel vuurwerk afgestoken dat milou denkt dat het nu oud en nieuw is en ze blijft maar gelukkig nieuwjaar zeggen
Ja hoor. Zwaar overschat die Champagne.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
Er gaat niets boven een krachtige, kruidige Brut Champagne hmmm
Geil allemaal hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Chaos dus vandaag in huize IsaRoss, maar rond 6 uur zag het er allemaal normaal uit en deden twee pc's het prima. Ik heb heerlijk gekookt en om half 7 was het snel een raid (world of warcraft) instappen, borden volscheppen en raiden zonder dat mijn ventrilo het deed. Tussen het helean door mijn eten naar binnen schuiven en hopen dat niemand dood ging omdat ik nog een hap rijst nam. Ik dacht dat het overdag chaos was, maar dit was veel erger
(ik erm rekende er op dat mijn mega-goede guild me toch niet mee zou nemen en dan doen ze dat wel
![]()
) (Lein snapt dit wel
)
We moeten nodig onze etenstijd wat aanpassen
Nerdsquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Chaos dus vandaag in huize IsaRoss, maar rond 6 uur zag het er allemaal normaal uit en deden twee pc's het prima. Ik heb heerlijk gekookt en om half 7 was het snel een raid (world of warcraft) instappen, borden volscheppen en raiden zonder dat mijn ventrilo het deed. Tussen het helean door mijn eten naar binnen schuiven en hopen dat niemand dood ging omdat ik nog een hap rijst nam. Ik dacht dat het overdag chaos was, maar dit was veel erger
(ik erm rekende er op dat mijn mega-goede guild me toch niet mee zou nemen en dan doen ze dat wel
![]()
) (Lein snapt dit wel
)
Ik snap het ookquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
![]()
) (Lein snapt dit wel
)
Jaquote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef Duderella het volgende:
Darlings!![]()
Zijn de winkels morgen open?![]()
Want anders hebben we hier wel en heul karig oud&nieuw.
PFJIEW!!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Ze gaan meestal wel een paar uur eerder dicht.
Mijn supert tot 18:00, ik heb 't speciaal nog even gevraagd. Ik haat 't als de winkels een dag dicht zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef Duderella het volgende:
Darlings!![]()
Zijn de winkels morgen open?![]()
Want anders hebben we hier wel een heul karig oud&nieuw.
Hoe was je logeerpartij Coraquote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef Duderella het volgende:
PFJIEW!!![]()
Ik had heel niet door dat het morgen al oud en nieuw is joh.
Goed idee, ik stop om 15:00quote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben morgen ook 'open', maar ik denk dat ik de boel gewoon om 16 uur al sluit. Mss al eerder
Doet dat nou erg pijn, zoiets?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
om half 7 was het snel een raid (world of warcraft) instappen, borden volscheppen en raiden zonder dat mijn ventrilo het deed. Tussen het helean door mijn eten naar binnen schuiven en hopen dat niemand dood ging omdat ik nog een hap rijst nam. Ik dacht dat het overdag chaos was, maar dit was veel erger
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |