Ik ga zometeen eens even een aantal winkels in Eindhoven bellen. Hopelijk kan ik vandaag nog ergens wijnbladeren kopen.... Anders stop ik de vulling wel in filodeeg of zo. Ik ben er eigenlijk wel al klaar mee, dan maar geen dolma's hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:13 schreef SeaOfLove het volgende:
hier ook nikstezz wat knudde dat jullie geen toko hebben. ik betwijfel btw of de turkse supermarkt hier beneden lang blijft, is vrij prijzig.
ook een oplossingquote:Op woensdag 30 december 2009 09:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga zometeen eens even een aantal winkels in Eindhoven bellen. Hopelijk kan ik vandaag nog ergens wijnbladeren kopen.... Anders stop ik de vulling wel in filodeeg of zo. Ik ben er eigenlijk wel al klaar mee, dan maar geen dolma's hoor!
Zo, dat is bot zegquote:Op woensdag 30 december 2009 09:16 schreef SeaOfLove het volgende:
krijg net sms van vriendin die vertelt over haar date gister: nou SOL, het was niks, ik zag hem en zei maar dat ik wel trek in koffie had maar niet in hem. Na 10 minuten was ik weer weg.
wat lief! ik heb net met milou k3 de drie biggen gekeken. boos dat ze was dat ik alle liedjes meezong. Mammie jij niet zingen isse niet mooiquote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Isabeau het volgende:
JaIk heb hem net maar koffie op bed gebracht, hij is niet zo van het vroege opstaan geloof ik
Zeg maar tegen Milou dat zingen niet mooi hoeft te zijn, zingen doe je omdat het leuk isquote:Op woensdag 30 december 2009 11:12 schreef SeaOfLove het volgende:
wat lief! ik heb net met milou k3 de drie biggen gekeken. boos dat ze was dat ik alle liedjes meezong. Mammie jij niet zingen isse niet mooi
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Isabeau het volgende:
O, hij komt net binnen lopen meezingend met Aerosmith op radio2(en hij heeft zo'n geweldige zangstem!!
)
wil je nog meer lachen om Milou kijk dan eens even in t kinderpraatjes-topic in OUD. is sowieso een leuk topic!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Milou dat zingen niet mooi hoeft te zijn, zingen doe je omdat het leuk is
Hmmz, ik kreeg net van Bente in de auto ook op mijn donder. Frank Boeijen met 'Heb me lief...'. Of ik alsjebliefst stil wilde zijn want die meneer zong het echt mooier.....quote:Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Milou dat zingen niet mooi hoeft te zijn, zingen doe je omdat het leuk is
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef Tezz het volgende:
Hulde, driewerf hoera voor Kusadasi Supermarket! Joepiedepoepie ik heb wijnbladeren! Nu aan de slag, een middagje dolma's rollen...
Wat is het toch handig dat we tegenwoordig google hebben en een TomTom. Ik was hartstikke verdwaald in Eindhoven anders....
Ik vind dolma's rollen het meest rustgevende werkje wat er bestaat in de keuken. En uiteraard maak ik er meteen veul, want het is wel ff werk dus dan maar meteen een hele stapel!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
dolma's!! Veel plezier, Tezz
(envoor Milou en Bente)
De enige periode waarin ik onze enorme hysterische himalayaceder in onze tuin mooi vind is mét een laagje sneeuwquote:Op woensdag 30 december 2009 08:18 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier een centimetertje sneeuw, niks om hysterisch over te doen
Ik heb het recept van iemand hier gekregen. Ik weet alleen niet meer van wie!!!!! Volgens mij was het ColdFeet..... Hieronder dus de letterlijke tekst van het recept zoals ik het van ... heb gekregen, oke?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef DarkElf het volgende:
heb je een receptje voor de dolma' s tezz? wil ik ook wel eens maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe er zelf iets meer kruiden in en qua verhouding meer lamsgehakt dan rijst. Voor de rest doe ik het precies zoals het hierboven staat! En inderdaad... succes met afgieten....Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb het recept van iemand hier gekregen. Ik weet alleen niet meer van wie!!!!! Volgens mij was het ColdFeet..... Hieronder dus de letterlijke tekst van het recept zoals ik het van ... heb gekregen, oke?tnx, ik sla het op en ga het een keer proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe er zelf iets meer kruiden in en qua verhouding meer lamsgehakt dan rijst. Voor de rest doe ik het precies zoals het hierboven staat! En inderdaad... succes met afgieten....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
We wilden uitgebreid gaan wandelen bij Busloo maar we hebben beiden de energie niet en we moeten ook nog kastjes voor in de slaapkamer in elkaar zetten. Dus het wordt een kort rondje hier in de buurt..quote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Niet alleen groot, maar het hele jaar door overal naalden, eikeldingen etc etc
Oe sunn even een fripse neus halen?
ik wil het best een keer doen, maar ben bang dat je dan coupe Bergen-Belsen overhoudtquote:Op woensdag 30 december 2009 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou willen dat hij mij ook eens kon knippen, maar ik probeer het maar niet
bah daar kan je toch geen grapjes over maken. zeker gezien je eerdere posts. ik heb daar met speciale reden niet op gereageerd. mijn oma ligt nog heel vaak wakker over de oorlog. mijn oma is duits. ze is te werkgesteld in kampen. in het huis van mijn oma zijn joden verborgen terwijl ze onder dwang duitse soldaten boven moesten verzorgen. uiteindelijk heeft mijn opa mijn oma weten mee te smokkelen naar nederland.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
ik wil het best een keer doen, maar ben bang dat je dan coupe Bergen-Belsen overhoudt
Dat dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
sol, dit soort harde grappen wordt vaker in de ( joodse ) familie van golfer gemaakt. Het relativeert en maakt de verschrikkelijke ervaringen en herinneringen soms wat lichter.
nou sorry dan. ik zie het verdriet en lijden van mijn oma vooral. ik zie letterlijk het verdriet, ik word er niet blij van. het is zo triest!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar als je niet bekend bent met dit soort harde (joodse) humor, kan ik mij voorstellen dat je even schrikt.
Zolang je maar de goede trein pakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Sunny beterschap!
Mijn Ons hele huis is een chaosEcht, elke kamer ligt nu vol zooi en troep en alle meubels zijn inmiddels wel verschoven
Maar goed, zolang meneer zich hier ook thuis voelt vind ik het best. Ik zie dit alleen vandaag niet meer goed komen.
Ik vroeg hem wanneer het in hemelsnaam klaar zou zijn.
Hij: 'In a bleu moon darling'
...
Ik: 'that'll be tomorrow!'
Tezz geniet van de rustWij gaan lekker bij vrienden oud en nieuw vieren, dus niks voor te bereiden
Ik heb ook wel zin in bubbels, maar we hebben maar 3 flessen Cremant de Bourgogne in huis gehaald en die worden morgen pas geopend.quote:
Ja! Ik heb vanmiddag al lekker met een kopje thee ernaast zitten bladerenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb nog zo'n lekkere kruidenbitter staan, die komt mooi van pas. En nu lekker de nieuwe delicious doorbladeren.. Bakken, stoven, braden.. ik hou er van
Die pasteitjes zien er erg goed uitquote:Op woensdag 30 december 2009 17:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja! Ik heb vanmiddag al lekker met een kopje thee ernaast zitten bladeren
Ik in elk geval de indiaas gekruide vis met chili-kaas frietjes met kerriemayonaisequote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die pasteitjes zien er erg goed uitEn verder ga ik absoluut de cranberryomkeertaart maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |