abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76210768
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:13 schreef SeaOfLove het volgende:
hier ook niks tezz wat knudde dat jullie geen toko hebben. ik betwijfel btw of de turkse supermarkt hier beneden lang blijft, is vrij prijzig.
Ik ga zometeen eens even een aantal winkels in Eindhoven bellen. Hopelijk kan ik vandaag nog ergens wijnbladeren kopen.... Anders stop ik de vulling wel in filodeeg of zo. Ik ben er eigenlijk wel al klaar mee, dan maar geen dolma's hoor!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76210769
krijg net sms van vriendin die vertelt over haar date gister: nou SOL, het was niks, ik zag hem en zei maar dat ik wel trek in koffie had maar niet in hem. Na 10 minuten was ik weer weg.
pi_76210948
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:16 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik ga zometeen eens even een aantal winkels in Eindhoven bellen. Hopelijk kan ik vandaag nog ergens wijnbladeren kopen.... Anders stop ik de vulling wel in filodeeg of zo. Ik ben er eigenlijk wel al klaar mee, dan maar geen dolma's hoor!
ook een oplossing
pi_76211866
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:27 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ook een oplossing
En een effectieve!
pi_76212311
oefff...onverwachts een drukke dag voor de boeg. eerst komt mijn moeder met de 2 kinderen van mijn zusje. en om een uur of 4 komt mijn zwangere zusje met vriend en hondje om te eten. gezellig....maar druk. en net vriendin aan de foon gehad, milou en ik worden morgen opgehaald en dan heerlijk eten met allemaal lieve vrienden en knallend t nieuwjaar in. wordt ook een drukke boel, slapen met 11 man bij haar Milou ziet t helemaal zitten want ze ligt bij haar vriendinnetje in bed, ben benieuwd hoeveel er geslapen gaat worden
pi_76212974
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:16 schreef SeaOfLove het volgende:
krijg net sms van vriendin die vertelt over haar date gister: nou SOL, het was niks, ik zag hem en zei maar dat ik wel trek in koffie had maar niet in hem. Na 10 minuten was ik weer weg.
Zo, dat is bot zeg

Hier ook sneeuw en ik ga 2 appeltaartjes bakken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76213326
ze is nogal direct zeg maar Isa. maar ze is ook zo lief van haar kan ik altijd op aan. Oh en wat jammer van het kerstdiner. je verhaal begon zo tof en eindigde Maar je was iig samen met je lief
pi_76213375
Ja Ik heb hem net maar koffie op bed gebracht, hij is niet zo van het vroege opstaan geloof ik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76213420
O, hij komt net binnen lopen meezingend met Aerosmith op radio2 (en hij heeft zo'n geweldige zangstem!! )
pi_76213566
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja Ik heb hem net maar koffie op bed gebracht, hij is niet zo van het vroege opstaan geloof ik
wat lief! ik heb net met milou k3 de drie biggen gekeken. boos dat ze was dat ik alle liedjes meezong. Mammie jij niet zingen isse niet mooi
pi_76213610
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:12 schreef SeaOfLove het volgende:
wat lief! ik heb net met milou k3 de drie biggen gekeken. boos dat ze was dat ik alle liedjes meezong. Mammie jij niet zingen isse niet mooi
Zeg maar tegen Milou dat zingen niet mooi hoeft te zijn, zingen doe je omdat het leuk is
pi_76213742
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Isabeau het volgende:
O, hij komt net binnen lopen meezingend met Aerosmith op radio2 (en hij heeft zo'n geweldige zangstem!! )
pi_76213873
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zeg maar tegen Milou dat zingen niet mooi hoeft te zijn, zingen doe je omdat het leuk is
wil je nog meer lachen om Milou kijk dan eens even in t kinderpraatjes-topic in OUD. is sowieso een leuk topic!
pi_76213907
Hulde, driewerf hoera voor Kusadasi Supermarket! Joepiedepoepie ik heb wijnbladeren! Nu aan de slag, een middagje dolma's rollen...

Wat is het toch handig dat we tegenwoordig google hebben en een TomTom. Ik was hartstikke verdwaald in Eindhoven anders....
pi_76213947
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmmz, ik kreeg net van Bente in de auto ook op mijn donder. Frank Boeijen met 'Heb me lief...'. Of ik alsjebliefst stil wilde zijn want die meneer zong het echt mooier.....

Milou en Bente zouden het samen wel kunnen vinden denk ik...
pi_76214468
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef Tezz het volgende:
Hulde, driewerf hoera voor Kusadasi Supermarket! Joepiedepoepie ik heb wijnbladeren! Nu aan de slag, een middagje dolma's rollen...

Wat is het toch handig dat we tegenwoordig google hebben en een TomTom. Ik was hartstikke verdwaald in Eindhoven anders....
dolma's!! Veel plezier, Tezz

(en voor Milou en Bente)
pi_76215835
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dolma's!! Veel plezier, Tezz

(en voor Milou en Bente)
Ik vind dolma's rollen het meest rustgevende werkje wat er bestaat in de keuken. En uiteraard maak ik er meteen veul, want het is wel ff werk dus dan maar meteen een hele stapel!
Manlief zal ook wel blij zijn trouwens dat ie vandaag niet heel Eindhoven meer door hoef te crossen op zoek naar wijnbladeren....
  woensdag 30 december 2009 @ 12:18:52 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76215852
Zo, alweer heerlijk uitgeslapen.
Straks gaat mijn lief even mijn haartjes kortwieken en daarna gaan we de laatste boodschappen van 2009 doen.
tot zover lief dagboek.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76215926
heb je een receptje voor de dolma' s tezz? wil ik ook wel eens maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76216287
quote:
Op woensdag 30 december 2009 08:18 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier een centimetertje sneeuw, niks om hysterisch over te doen
De enige periode waarin ik onze enorme hysterische himalayaceder in onze tuin mooi vind is mét een laagje sneeuw

pi_76216545
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef DarkElf het volgende:
heb je een receptje voor de dolma' s tezz? wil ik ook wel eens maken
Ik heb het recept van iemand hier gekregen. Ik weet alleen niet meer van wie!!!!! Volgens mij was het ColdFeet..... Hieronder dus de letterlijke tekst van het recept zoals ik het van ... heb gekregen, oke?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe er zelf iets meer kruiden in en qua verhouding meer lamsgehakt dan rijst. Voor de rest doe ik het precies zoals het hierboven staat! En inderdaad... succes met afgieten....
pi_76216565
Ik vind het niet eerlijk.. ik heb al dikke griep gehad, ben ik nu ook nog eens snip verkouden aan het worden. Wolken in mijn hoofd..

Mooie boom zo met de sneeuw Bluezz.. Maar kan me voor stellen dat hij zonder sneeuw alleen maar groot is
pi_76216975
Niet alleen groot, maar het hele jaar door overal naalden, eikeldingen etc etc

Oe sunn even een fripse neus halen?
pi_76217056
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:40 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik heb het recept van iemand hier gekregen. Ik weet alleen niet meer van wie!!!!! Volgens mij was het ColdFeet..... Hieronder dus de letterlijke tekst van het recept zoals ik het van ... heb gekregen, oke?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe er zelf iets meer kruiden in en qua verhouding meer lamsgehakt dan rijst. Voor de rest doe ik het precies zoals het hierboven staat! En inderdaad... succes met afgieten....
tnx, ik sla het op en ga het een keer proberen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76217288
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Niet alleen groot, maar het hele jaar door overal naalden, eikeldingen etc etc

Oe sunn even een fripse neus halen?
We wilden uitgebreid gaan wandelen bij Busloo maar we hebben beiden de energie niet en we moeten ook nog kastjes voor in de slaapkamer in elkaar zetten. Dus het wordt een kort rondje hier in de buurt..
pi_76218187
Zo, mr Bluezz kan met een net gekapt hoofd 2010 in
Ik zou willen dat hij mij ook eens kon knippen, maar ik probeer het maar niet
  woensdag 30 december 2009 @ 13:33:08 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76218560
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:24 schreef Bluezz het volgende:

Ik zou willen dat hij mij ook eens kon knippen, maar ik probeer het maar niet
ik wil het best een keer doen, maar ben bang dat je dan coupe Bergen-Belsen overhoudt
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76220810
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:33 schreef golfer het volgende:

[..]

ik wil het best een keer doen, maar ben bang dat je dan coupe Bergen-Belsen overhoudt
bah daar kan je toch geen grapjes over maken. zeker gezien je eerdere posts. ik heb daar met speciale reden niet op gereageerd. mijn oma ligt nog heel vaak wakker over de oorlog. mijn oma is duits. ze is te werkgesteld in kampen. in het huis van mijn oma zijn joden verborgen terwijl ze onder dwang duitse soldaten boven moesten verzorgen. uiteindelijk heeft mijn opa mijn oma weten mee te smokkelen naar nederland.
pi_76221014
sol, dit soort harde grappen wordt vaker in de ( joodse ) familie van golfer gemaakt. Het relativeert en maakt de verschrikkelijke ervaringen en herinneringen soms wat lichter. Ik kan me voorstellen dat je het misplaatst vind, maar ik weet hoe het bedoelt wordt.
pi_76221127
Ik denk idd dat Golfer een van de weinigen hier is die zo'n opmerking wel kan maken idd..
  woensdag 30 december 2009 @ 14:38:51 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76221284
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
sol, dit soort harde grappen wordt vaker in de ( joodse ) familie van golfer gemaakt. Het relativeert en maakt de verschrikkelijke ervaringen en herinneringen soms wat lichter.
Dat dus.
Maar als je niet bekend bent met dit soort harde (joodse) humor, kan ik mij voorstellen dat je even schrikt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76221713
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat dus.
Maar als je niet bekend bent met dit soort harde (joodse) humor, kan ik mij voorstellen dat je even schrikt.
nou sorry dan. ik zie het verdriet en lijden van mijn oma vooral. ik zie letterlijk het verdriet, ik word er niet blij van. het is zo triest!
  woensdag 30 december 2009 @ 15:49:37 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76224364
Vandaag in de herhaling: de tamme eendenborstfilets met portsaus.
vooral die saus is zo lekker
Poef.....gone! ©golfer
pi_76224509
Ik ga maar eens een dagje niet koken (voor het avondeten dan he). Ik ben de hele dag bezig geweest met de voorbereidingen voor morgen en vind het wel welletjes zo! Dus dat wordt een overheerlijk gebakken ei of een cracker met kaas vanavond.

En nu ga ik gewoon zonder enige schaamte op de bank liggen. En misschien wel mijn oogjes dicht doen.
pi_76224876
Sunny beterschap!

Mijn Ons hele huis is een chaos Echt, elke kamer ligt nu vol zooi en troep en alle meubels zijn inmiddels wel verschoven Maar goed, zolang meneer zich hier ook thuis voelt vind ik het best. Ik zie dit alleen vandaag niet meer goed komen.

Ik vroeg hem wanneer het in hemelsnaam klaar zou zijn.
Hij: 'In a bleu moon darling'
...
Ik: 'that'll be tomorrow!'

Tezz geniet van de rust Wij gaan lekker bij vrienden oud en nieuw vieren, dus niks voor te bereiden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 december 2009 @ 16:03:47 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76225012
Ik kan zo'n opmerking van Golfer wel hebben .
Succes met 'verbouwen' Isa
Niks mis met op de bank liggen, doe ik nu ook. Al ben ik nu schaatsen aan het kijken .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 30 december 2009 @ 16:06:57 #241
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_76225117
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Sunny beterschap!

Mijn Ons hele huis is een chaos Echt, elke kamer ligt nu vol zooi en troep en alle meubels zijn inmiddels wel verschoven Maar goed, zolang meneer zich hier ook thuis voelt vind ik het best. Ik zie dit alleen vandaag niet meer goed komen.

Ik vroeg hem wanneer het in hemelsnaam klaar zou zijn.
Hij: 'In a bleu moon darling'
...
Ik: 'that'll be tomorrow!'

Tezz geniet van de rust Wij gaan lekker bij vrienden oud en nieuw vieren, dus niks voor te bereiden
Zolang je maar de goede trein pakt.
pi_76226559
oh wat was het net leuk buiten!! Sam heeft als een gek gespeeld met 2 labradorteefjes die ook net bij het natuurgebiedje aan kwamen. Lekker als een idioot door de sneeuw scheuren met z'n flapperoren achter de meiden aan

Nu lekker op de bank met een borreltje voor/tegen de verkoudheid..

@ Isa: lekker zo'n chaos het is voor een goed doel moet je maar denken
pi_76226765
Isa, wat zegt ie leuke dingen, en hij heeft een goeie zangstem ook nog

Sunny ik doe mee met je borreltje
pi_76226971
Ik heb nog zo'n lekkere kruidenbitter staan, die komt mooi van pas. En nu lekker de nieuwe delicious doorbladeren.. Bakken, stoven, braden.. ik hou er van
  woensdag 30 december 2009 @ 17:13:32 #245
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_76227664
Ik neem ook vast een glas wijn
pi_76227700
Ik stap zo ook over op Prosecco
  woensdag 30 december 2009 @ 17:26:54 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76228109
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik stap zo ook over op Prosecco
Ik heb ook wel zin in bubbels, maar we hebben maar 3 flessen Cremant de Bourgogne in huis gehaald en die worden morgen pas geopend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76228587
Ik had een proefflesje aanbiedingsprosecco gehaald bij de appie en die bleek lekker. Dus vandaag 6 flessen ingeslagen. Waaronder ook voor morgen, maar mijn proeffles is nog niet op
pi_76228643
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb nog zo'n lekkere kruidenbitter staan, die komt mooi van pas. En nu lekker de nieuwe delicious doorbladeren.. Bakken, stoven, braden.. ik hou er van
Ja! Ik heb vanmiddag al lekker met een kopje thee ernaast zitten bladeren
pi_76228685
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:40 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja! Ik heb vanmiddag al lekker met een kopje thee ernaast zitten bladeren
Die pasteitjes zien er erg goed uit En verder ga ik absoluut de cranberryomkeertaart maken
pi_76228920
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die pasteitjes zien er erg goed uit En verder ga ik absoluut de cranberryomkeertaart maken
Ik in elk geval de indiaas gekruide vis met chili-kaas frietjes met kerriemayonaise
pi_76229005
Ja dat ziet er ook erg lekker uit!!
pi_76229171
hier staat een thaise kippensoep te pruttelen en dat ruikt toch lekker

citroengras,sjalotje, rode currypasta, kip en bouillon... daarna shi takes erbij, en wat paprika. straks wat vissaus, beetje vers citroensap erin, klein beetje suiker en opdienen met fijngesneden chilipeper en blaadjes koriander

Ik heb de nieuwe delicious nog niet, in Vlaanderen komt hij meestal een dag later in de brievenbus. Tis de laatste van mijn abo

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 30-12-2009 18:31:15 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76230015
We gaan ook een nieuwe friteuse kopen, hadden een oude van ouders gekregen, maar ik vind het toch niet wat.
Ik kan de temperatuur niet vertrouwen, en je kunt hem moeilijk schoonmaken..

Als er nog tips zijn..
pi_76230177
En ik zou niet koken, maar heb het toch gedaan. Had ineens een onweerstaanbare trek in risotto! En gelukkig had ik nog rijst, parmezaan, rode ui, knof en peterselie in huis dus dat is een prima dish geworden!

En dus dacht ik: dan ga ik nu wel op de bank hangen. Kom ik er net achter dat kind naar zwemles moet. Grumbl, moet ik dus toch nog actief worden zometeen. Nou ja actief.... een half uur in een warm zwembad zitten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')