abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76210264
Goedemorgen!
Hier een centimetertje sneeuw, niks om hysterisch over te doen
pi_76210336
goeiemorgen, hier gewoon regen (en als ik het zo hoorde was dat gisteravond al aan de gang) .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76210473
Goedemorgen allemaal! Hebben jullie nu al weer sneeuw? Wij niet hoor, net als bij DE gewoon old fashioned regen!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76210728
hier ook niks tezz wat knudde dat jullie geen toko hebben. ik betwijfel btw of de turkse supermarkt hier beneden lang blijft, is vrij prijzig.
pi_76210768
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:13 schreef SeaOfLove het volgende:
hier ook niks tezz wat knudde dat jullie geen toko hebben. ik betwijfel btw of de turkse supermarkt hier beneden lang blijft, is vrij prijzig.
Ik ga zometeen eens even een aantal winkels in Eindhoven bellen. Hopelijk kan ik vandaag nog ergens wijnbladeren kopen.... Anders stop ik de vulling wel in filodeeg of zo. Ik ben er eigenlijk wel al klaar mee, dan maar geen dolma's hoor!
pi_76210769
krijg net sms van vriendin die vertelt over haar date gister: nou SOL, het was niks, ik zag hem en zei maar dat ik wel trek in koffie had maar niet in hem. Na 10 minuten was ik weer weg.
pi_76210948
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:16 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik ga zometeen eens even een aantal winkels in Eindhoven bellen. Hopelijk kan ik vandaag nog ergens wijnbladeren kopen.... Anders stop ik de vulling wel in filodeeg of zo. Ik ben er eigenlijk wel al klaar mee, dan maar geen dolma's hoor!
ook een oplossing
pi_76211866
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:27 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ook een oplossing
En een effectieve!
pi_76212311
oefff...onverwachts een drukke dag voor de boeg. eerst komt mijn moeder met de 2 kinderen van mijn zusje. en om een uur of 4 komt mijn zwangere zusje met vriend en hondje om te eten. gezellig....maar druk. en net vriendin aan de foon gehad, milou en ik worden morgen opgehaald en dan heerlijk eten met allemaal lieve vrienden en knallend t nieuwjaar in. wordt ook een drukke boel, slapen met 11 man bij haar Milou ziet t helemaal zitten want ze ligt bij haar vriendinnetje in bed, ben benieuwd hoeveel er geslapen gaat worden
pi_76212974
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:16 schreef SeaOfLove het volgende:
krijg net sms van vriendin die vertelt over haar date gister: nou SOL, het was niks, ik zag hem en zei maar dat ik wel trek in koffie had maar niet in hem. Na 10 minuten was ik weer weg.
Zo, dat is bot zeg

Hier ook sneeuw en ik ga 2 appeltaartjes bakken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76213326
ze is nogal direct zeg maar Isa. maar ze is ook zo lief van haar kan ik altijd op aan. Oh en wat jammer van het kerstdiner. je verhaal begon zo tof en eindigde Maar je was iig samen met je lief
pi_76213375
Ja Ik heb hem net maar koffie op bed gebracht, hij is niet zo van het vroege opstaan geloof ik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76213420
O, hij komt net binnen lopen meezingend met Aerosmith op radio2 (en hij heeft zo'n geweldige zangstem!! )
pi_76213566
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja Ik heb hem net maar koffie op bed gebracht, hij is niet zo van het vroege opstaan geloof ik
wat lief! ik heb net met milou k3 de drie biggen gekeken. boos dat ze was dat ik alle liedjes meezong. Mammie jij niet zingen isse niet mooi
pi_76213610
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:12 schreef SeaOfLove het volgende:
wat lief! ik heb net met milou k3 de drie biggen gekeken. boos dat ze was dat ik alle liedjes meezong. Mammie jij niet zingen isse niet mooi
Zeg maar tegen Milou dat zingen niet mooi hoeft te zijn, zingen doe je omdat het leuk is
pi_76213742
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Isabeau het volgende:
O, hij komt net binnen lopen meezingend met Aerosmith op radio2 (en hij heeft zo'n geweldige zangstem!! )
pi_76213873
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zeg maar tegen Milou dat zingen niet mooi hoeft te zijn, zingen doe je omdat het leuk is
wil je nog meer lachen om Milou kijk dan eens even in t kinderpraatjes-topic in OUD. is sowieso een leuk topic!
pi_76213907
Hulde, driewerf hoera voor Kusadasi Supermarket! Joepiedepoepie ik heb wijnbladeren! Nu aan de slag, een middagje dolma's rollen...

Wat is het toch handig dat we tegenwoordig google hebben en een TomTom. Ik was hartstikke verdwaald in Eindhoven anders....
pi_76213947
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmmz, ik kreeg net van Bente in de auto ook op mijn donder. Frank Boeijen met 'Heb me lief...'. Of ik alsjebliefst stil wilde zijn want die meneer zong het echt mooier.....

Milou en Bente zouden het samen wel kunnen vinden denk ik...
pi_76214468
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef Tezz het volgende:
Hulde, driewerf hoera voor Kusadasi Supermarket! Joepiedepoepie ik heb wijnbladeren! Nu aan de slag, een middagje dolma's rollen...

Wat is het toch handig dat we tegenwoordig google hebben en een TomTom. Ik was hartstikke verdwaald in Eindhoven anders....
dolma's!! Veel plezier, Tezz

(en voor Milou en Bente)
pi_76215835
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dolma's!! Veel plezier, Tezz

(en voor Milou en Bente)
Ik vind dolma's rollen het meest rustgevende werkje wat er bestaat in de keuken. En uiteraard maak ik er meteen veul, want het is wel ff werk dus dan maar meteen een hele stapel!
Manlief zal ook wel blij zijn trouwens dat ie vandaag niet heel Eindhoven meer door hoef te crossen op zoek naar wijnbladeren....
  woensdag 30 december 2009 @ 12:18:52 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76215852
Zo, alweer heerlijk uitgeslapen.
Straks gaat mijn lief even mijn haartjes kortwieken en daarna gaan we de laatste boodschappen van 2009 doen.
tot zover lief dagboek.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76215926
heb je een receptje voor de dolma' s tezz? wil ik ook wel eens maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76216287
quote:
Op woensdag 30 december 2009 08:18 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier een centimetertje sneeuw, niks om hysterisch over te doen
De enige periode waarin ik onze enorme hysterische himalayaceder in onze tuin mooi vind is mét een laagje sneeuw

pi_76216545
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef DarkElf het volgende:
heb je een receptje voor de dolma' s tezz? wil ik ook wel eens maken
Ik heb het recept van iemand hier gekregen. Ik weet alleen niet meer van wie!!!!! Volgens mij was het ColdFeet..... Hieronder dus de letterlijke tekst van het recept zoals ik het van ... heb gekregen, oke?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe er zelf iets meer kruiden in en qua verhouding meer lamsgehakt dan rijst. Voor de rest doe ik het precies zoals het hierboven staat! En inderdaad... succes met afgieten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')